Ik had allemaal leuke sieraden gezien maar draag al een half jaar geen sieraden dus dan is het een beetje zinloos.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik bestel de laatste tijd echt weer te veel spullen bij Ali.
Ik bestel wel dingen die ik echt kan gebruiken.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had allemaal leuke sieraden gezien maar draag al een half jaar geen sieraden dus dan is het een beetje zinloos.
Ne maar je mag wel een beetje doorwerkenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Wachten jullie vandaag steeds tot ik hem dichtgooi ofzo?
Hoezo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik weiger nog steeds bij Ali te bestellen.
high five.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
Die prijzen kloppen niet. Daarnaast wordt t enorm gesponsord door China en lijkt 't me troep, daarnaast koop ik liever lokaalquote:
Oke oke ja dat snap ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die prijzen kloppen niet. Daarnaast wordt t enorm gesponsord door China en lijkt 't me troep, daarnaast koop ik liever lokaal.
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke ja dat snap ik.Troep is niet helemaal waar, je moet beetje weten wat je wel en niet moet kopen daar.
ja daar heb ik er ook echt vierhonderd per maand van nodig inderdaadquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Koop er sowieso altijd mijn telefoonhoesjes.
Dat zeg ik toch niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar heb ik er ook echt vierhonderd per maand van nodig inderdaad
daar heb ik geen geduld voor. Als ik een telefoonhoesje moet hebben dan moet ik dat de volgende dag in huis hebben en niet 5 weken later.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Koop er sowieso altijd mijn telefoonhoesjes.
Dat sowieso. Elke turk op de markt heeft er over 9000 dus who needs Ali?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik geen geduld voor. Als ik een telefoonhoesje moet hebben dan moet ik dat de volgende dag in huis hebben en niet 5 weken later.
Omdat die Turk het ook daar koopt maar 14 euro meer vraagt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat sowieso. Elke turk op de markt heeft er over 9000 dus who needs Ali?
dat ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat sowieso. Elke turk op de markt heeft er over 9000 dus who needs Ali?
Ik heb nu ook 1.5 jaar gedaan met mijn telefoonhoesje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook.
maar dan nog. Ik heb 1 hoesje samen met mijn telefoon besteld en die is na 1,5 jaar nog steeds prima
bij mijn telefoon zat ook 1 gratis hoesje, maar die vond ik een beetje te ielquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe al anderhalf jaar met het hoesje wat ik bij mijn telefoon kreeg how bout THAT
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo babi pangang makenEffe lekker batsen nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er ook niet bestellen. Zeker als het overduidelijk nep is of wegwerp spul.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
Same.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook.
maar dan nog. Ik heb 1 hoesje samen met mijn telefoon besteld en die is na 1,5 jaar nog steeds prima
God wat heerlijk. Davajte pragulyaem nimnogaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
We mogen morgen eindelijk putin land in
Die expectations vs reality foto's die je te pas en te onpas ziet verschijnen helpen ook nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bestellen. Zeker als het overduidelijk nep is of wegwerp spul.
Wel goed vermaak.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die expectations vs reality foto's die je te pas en te onpas ziet verschijnen helpen ook niet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die expectations vs reality foto's die je te pas en te onpas ziet verschijnen helpen ook niet.
Ja wodka.quote:
Ja, die zijn hilarischquote:
En iets dat geen plagiaat isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als het even kan koop ik liever lokaal; en iets dar langer meegaat.
Ali lang geleden wel eens wat besteld, paar jaar geleden wilde ik weer eens wat bestellen en kon ik enkel en alleen bestellen als ik mijn telefoonnummer doorgaf, ja doeiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Hier ook geen Ali, ik kan er niet achterstaan om daar wat te kopen.
Ik héb er wel besteld hoor, ooit. Maar nu dus niet meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ali lang geleden wel eens wat besteld, paar jaar geleden wilde ik weer eens wat bestellen en kon ik enkel en alleen bestellen als ik mijn telefoonnummer doorgaf, ja doei
It all sounds Klingon to mequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Russisch is echt een bijzonder mooie taal hoor, als ze allemaal niet zo binnensmonds zouden mompelen
Zeker JIJ zou er goed aan doen om ook maar 20 woordjes te lerenquote:
Want? Het is wss de laatste keer dat ik er kom.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker JIJ zou er goed aan doen om ook maar 20 woordjes te leren
Wat basis dingen is wel te doenquote:
Het kan ook over m'n ondergoed gaan. Eens even nieuwe halen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder context is dit een bijzonder vreemde post
Met kurva kom je in alles ten oosten van Duitsland toch prima uit je woordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker JIJ zou er goed aan doen om ook maar 20 woordjes te leren
Dan niet joh he, dan nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Want? Het is wss de laatste keer dat ik er kom.
En wie zegt dat ik niet een handjevol worden kan..
Ohja dat moet ik volgende week ook eens doen, kliko zit geloof ik aardig vol.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb er voor het eerst in drie weken aan gedacht om het plastic aan de weg te zettenwat rook het toch lekker.
wist ik. Boulevard is via het Russisch afgestamd van Bolwerk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Fun fact: het nautisch Russisch is gebaseerd op Nederlands. Peter de grote heeft veel Scheeps kennis naar Rusland gehaald in der tijd.
Hier is het cyka blyatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met kurva kom je in alles ten oosten van Duitsland toch prima uit je woorden
Shturman, lotsman, botsman.. Naja heeft in de SWZ een heel artikel over gestaan een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wist ik. Boulevard is via het Russisch afgestamd van Bolwerk.
1. het is "kurwa"quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met kurva kom je in alles ten oosten van Duitsland toch prima uit je woorden
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. Voor de rest hebben we Google translate
Ik denk dat ik morgen wel 3x naar het milieupark kan rijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dat moet ik volgende week ook eens doen, kliko zit geloof ik aardig vol.
quote:
Ze kon vast goed copuleren. :pquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een tijdje een russische gedate die geen engels kon. En dan alleen maar met die app communiceren
Kurva of kurwa is toch hetzelfde, dat is met die ene Slavische letter die niet echt lekker vertaald naar Germaanse talen. Net als dat je wodka en vodka door elkaar gebruikt ziet worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. het is "kurwa"
2. Dat is Pools. Een taal die ik nog veel beter spreek dan Russisch trouwens.
Vooral na wat vodka.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kurva of kurwa is toch hetzelfde, dat is met die ene Slavische letter die niet echt lekker vertaald naar Germaanse talen. Net als dat je wodka en vodka door elkaar gebruikt ziet worden.
Ja eigenlijk is het madness om de taalnazi uit te gaan hangen in een taal die je niet ook maar uit de verte echt goed kentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kurva of kurwa is toch hetzelfde, dat is met die ene Slavische letter die niet echt lekker vertaald naar Germaanse talen. Net als dat je wodka en vodka door elkaar gebruikt ziet worden.
Hoe is het weer bij jullie nu eigenlijk? Zat ik me af te vragen. Waarschijlijk half vier al donker of zo?quote:
Jij influencerquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kon vast goed copuleren. :p
Maar hier spreken ze wel verdomd goed Engels. Echt een enkeling waarbij Google translate en mijn 3 woorden Stalin me moeten redden.
Graad of 5-10, regen of bewolkt. Vandaag ging de zon om 18u onder.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jullie nu eigenlijk? Zat ik me af te vragen. Waarschijlijk half vier al donker of zo?
Kunt bijna je baan opzeggenquote:
Ja, best leuk dat zoveel mensen mijn kleurplaten leuk vindenquote:
Pfffrt, verre vanquote:
Vergeet vooral niet te koken ennsubscriben :pquote:
Ik ben gewoon veel geschikter voor jouw baan Franniequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kon vast goed copuleren. :p
Maar hier spreken ze wel verdomd goed Engels. Echt een enkeling waarbij Google translate en mijn 3 woorden Stalin me moeten redden.
Dan moeten er nog wel twee nullen achter ben ik bangquote:
Een wat?quote:
Mooie vogel in het vorige topicquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel twee nullen achter ben ik bang.
[..]
Een wat?
Pak je er toch eentjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb ontiegelijk veel trek in een biertje
hahahahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb ontiegelijk veel trek in een biertje
Koffers pakken en over 1.5 week in Noorwegen staan dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel geschikter voor jouw baan Frannie
Dank jequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie vogel in het vorige topic
Pak je er toch eentjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel trek in een sigaretje
#Devilsadvocatemetslagroom
je weet dat ik het zou doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Koffers pakken en over 1.5 week in Noorwegen staan dan.
psssssssssssssstquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie vogel in het vorige topic
niks in huisquote:
Beetje bejaardending wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
Advocaat met slagroom en mannenhagel
Dan ben je 5-6 jaar verder jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je weet dat ik het zou doen![]()
Maar natuurlijk heb ik jouw kwalificaties niet.
ik word waarschinlijk wel sneller aangenomen omdat ik geen papieren heb maar snel leerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan ben je 5-6 jaar verder jazo lang wacht ik niet
Moet je wel een takenboek afronden weerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik word waarschinlijk wel sneller aangenomen omdat ik geen papieren heb maar snel leer
Pascha van de Pompende Pulsatiesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Curator van de coīterende curiosa
Dat verdient een bitterbal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar laten we even stilstaan bij het feit dat Bitterbal al HONDERD dagen gestopt isDar mag best wat bewondering voor zijn.
oh maar dat kan ikquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je wel een takenboek afronden weer
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar laten we even stilstaan bij het feit dat Bitterbal al HONDERD dagen gestopt isDar mag best wat bewondering voor zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
*gaat staan voor de speech*
' Ik wil jullie allemaal bedanken!Zonder jullie was dit echt niet gelukt
'
zelfs niet zonder mij? en mijn augurkjes?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
'
Dus het is een beetje als dat boek over vampiers waar tienermeisjes allemaal emotioneel van worden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whehe.. menig 18 jarige barst in janken uit om dat boek
Zelfs met jouw augurk is het mij geluktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zelfs niet zonder mij? en mijn augurkjes?
wow.
Ik dacht dat het over A Fault in Our Stars ging.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het is een beetje als dat boek over vampiers waar tienermeisjes allemaal emotioneel van worden?
But shit got a whole more realquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het is een beetje als dat boek over vampiers waar tienermeisjes allemaal emotioneel van worden?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs met jouw augurk is het mij gelukt
*wacht op speciale vernoeming in de speechquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
'
Vampiers meej lasers en rakettenquote:
Denk je dat ik blij word van 520 pagina's SSCP alleen maar om mijn baan te houden terwijl de hele boel me geen reet interesseert?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whehe.. menig 18 jarige barst in janken uit om dat boek
Dit klinkt alsof t over de cornetto van etto gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs met jouw augurk is het mij gelukt
En rimpelige vingers krijgen ze daarvanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt interessant.quote:
Ach. Papierwerk en administratie. Story of my lifequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik blij word van 520 pagina's SSCP alleen maar om mijn baan te houden terwijl de hele boel me geen reet interesseert?
Moest lachen :’)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En rimpelige vingers krijgen ze daarvan
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zombie Stalin, ladyboys en flippo’s
Giev.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zombie Stalin, ladyboys en flippo’s
Kip het meest veelzijdige stukje vlees. Kip.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we vandaaaaaaaaaag
* zit al aan de bar*quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*wacht op speciale vernoeming in de speech
Geen idee. Ik geef veel meer lokaal uit nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heeft de economie het eigenlijk lastig? Ik koop vooral bende.
Prei schotel van gisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we vandaaaaaaaaaag
Nee joh. Ben inmiddels een nette snackquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*ik las heeeeel even op de bar.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
*schopt bitterbal naar buiten*
DAS IST VERBOTEN
Ik reed net terug via Scheveningen want moest daar nog even zijn. Daar zaten een paar kroegen nog best volquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmn vandaag toch 2200 voor horeca dicht
Volgens mij is een dronken bitterbal wel een avontuur, ziet iemand in fleurig jurkje aan de glitterbal zwieren en gillen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. Ben inmiddels een nette snack
Mosterd Snackus.. I came in like a bitterbal..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is een dronken bitterbal wel een avontuur, ziet iemand in fleurig jurkje aan de glitterbal zwieren en gillen.
ja laatste stuiptrekkingen natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik reed net terug via Scheveningen want moest daar nog even zijn. Daar zaten een paar kroegen nog best vol
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste stuiptrekkingen natuurlijk
DAT IS TOCH GEEN REDEN??????????????????????????????????????????????????quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is een dronken bitterbal wel een avontuur, ziet iemand in fleurig jurkje aan de glitterbal zwieren en gillen.
Je bent lekker op dreef chefquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAT IS TOCH GEEN REDEN??????????????????????????????????????????????????
Of wacht, toch wel...
Goed gedaan.
Hard van buiten, zacht en smeuīg van binnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was je ook allemaal rare foto's aan het doorsturenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Was 2 jaar terug echt dronken op full moon party in thailand. Tering was echt leuk![]()
Vorig jaar was het leuk voor een half uur en toen hing ik boven de pot :p
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was je ook allemaal rare foto's aan het doorsturen
Je moet ook gewoon VVD stemmen om in het reine met jezelf te komen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overwerkt en richting burn out... HEERLIJK
Pas goed op jezelfquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overwerkt en richting burn out... HEERLIJK
Tientje verdienen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was je ook allemaal rare foto's aan het doorsturen
Dat kan niet, want ik moet gewoon werken voor geld... heb dat niet zo liggen bij paps en mams.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon VVD stemmen om in het reine met jezelf te komen.
Jawel gewoon rood vakje inkleuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik moet gewoon werken voor geld... heb dat niet zo liggen bij paps en mams.
Tientje miljoen ja, in euro's.quote:
Vraag het de verzamelaars die ook bieden ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
plaatje is niet meer te vindenMaar over een paar weken scan ik hem wel. Mijn verzameling Spitsbergen papiergeld is met afstand de grootste van de Benelux. En ik zou weleens willen weten hoe ik het in Europa zou doen maar er zijn nogal wat Noren (en mogelijk Russen) die ook best wat hebben.
Mooi, kan ik die fijn in mijn curiosashop opnemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
plaatje is niet meer te vindenMaar over een paar weken scan ik hem wel. Mijn verzameling Spitsbergen papiergeld is met afstand de grootste van de Benelux. En ik zou weleens willen weten hoe ik het in Europa zou doen maar er zijn nogal wat Noren (en mogelijk Russen) die ook best wat hebben.
Nja ik weet dus niet wie dat zijn. Waarschijnlijk Noren die mijn vriend Karl Saethre kent. En handelaren.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag het de verzamelaars die ook bieden ofzo?
Ja doe maar. Ik koop blind alles wat je hebt. Dat is niet veel namelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, kan ik die fijn in mijn curiosashop opnemen.
Kom straks halen.
Depay?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Tien jaar geleden was ik in Memphis
No way??? Tennessee????????quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Website registreren en dat als username gebruiken bij de biedingen, mensen zijn vast nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik weet dus niet wie dat zijn. Waarschijnlijk Noren die mijn vriend Karl Saethre kent. En handelaren.
Waarom luister je niet naar zongeluiden?quote:
Nou ik weet niet hoe verstandig het is om te gaan staan schreeuwen op Internet "Hee OEHOI ik heb dikke Svalbardsedler en jullie niet hahahah PRRRRPPPLPLRLRRPRLT"quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Website registreren en dat als username gebruiken bij de biedingen, mensen zijn vast nieuwsgierig
Kan je het ze daar vragen. Ofzo.
Maar wat boeit het eigenlijk, anders dan dat je misschien wat missend spul los kan peuteren misschien?
Nee Egypte.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
No way??? Tennessee????????
Depay?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar je wil wel van andere weten wat ze hebben...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe verstandig het is om te gaan staan schreeuwen op Internet "Hee OEHOI ik heb dikke Svalbardsedler en jullie niet hahahah PRRRRPPPLPLRLRRPRLT"
Dat bestaat niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom luister je niet naar zongeluiden?
jaloers wel... ben een soul freak dus wil graag Stax Museum bezoeken daar.quote:
Neuh niet eens. Wie ze zijn is genoeg. Wat ik zoek is zo zeldzaam dat waarschijnlijk meer dan de helft van alle biljetten wereldwijd wel in handen van een man of 5-6 zijn. En, handelaren daargelaten, wil ik eigenlijk wel weten of ik één van die 6 zou zijn inmiddels ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar je wil wel van andere weten wat ze hebben...
Ik ben in de Sun Studios geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jaloers wel... ben een soul freak dus wil graag Stax Museum bezoeken daar.
Maar ik ga niet vliegen
Roy Orbison Jerry lee Lewis Johnny Cash Carl Perkins Elvis aaaaaaaaaaarghquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in de Sun Studios geweestEn in de club van BB King. En in een andere kroeg een live optreden gezien van een of ander gastje.
Daar draai je wel van doorquote:
HONDERDEN MAARquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Supersnelle blaasproef uit Leiden haalt niet-besmetten direct uit de teststraat
Bij het Leidse bedrijf Breathomix is een blaastest ontwikkeld die kan vaststellen dat iemand geen corona heeft. De ademtest heeft in de afgelopen weken meegedraaid in een teststraat in Amsterdam en de resultaten zijn veelbelovend. Ruim 1800 mensen deden de test voorafgaand aan de wattenstaatjestest. Van hen hadden er zo'n 1350 na de blaastest al direct naar huis gekund.
Het apparaat kan niet vaststellen of iemand wčl corona heeft, daarvoor is nog de wattenstaafjestest nodig. Wie niet besmet is, hoort dat meteen en kan direct weer naar school of aan het werk. Het ministerie van Volksgezondheid heeft honderden van dit soort apparaten besteld.
Ja was leuk. Wil nog eens terug voor het Civil Rights Museumquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Roy Orbison Jerry lee Lewis Johnny Cash Carl Perkins Elvis aaaaaaaaaaargh
Lorraine Motel... yup...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was leuk. Wil nog eens terug voor het Civil Rights Museum
Ben ook naar Graceland geweest.
Ja daarom. Dat is toch doodsimpele deductie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
maar ieder die niet besmet is heeft dat vrijwel zeker ook gewoon corona dan toch :p
Geld zat... alleen durf ik niet te vliegenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je graag wilt en het kan ooit weer, gewoon gaan. Anders hou je er spijt van.
Maar stel dat dit geaccepteerd word als manier van testen wat voor verschil dit gaat makenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom. Dat is toch doodsimpele deductie.
6g zeker 🥳quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef FranticDJ het volgende:
Zo Russische Sim kaart zit weer in de telefoon
Vanaf nu is her PavelDJ voor een week
Is ook kut.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geld zat... alleen durf ik niet te vliegen
Een vrouw die het leven niet moeilijker maakt dan het isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
maar ieder die niet besmet is heeft dat vrijwel zeker ook gewoon corona dan toch :p
da's wel een idee... en een augurkjequote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook kut.
Ook niet met een pil achter de kiezen waar je suf van wordt?
M'n zus haat vliegen ook en heb ik drie jaar geleden eindelijk zover gekregen om mee naar Londen te gaan. Nu drie keer met haar geweest in anderhalf jaar tijd dus ik was haar aan het klaarstomen voor New York ofzo maar ben bang dat ik zo opnieuw moet beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's wel een idee... en een augurkje
Mr. T kreeg melk met slaapmiddel of een narcose.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's wel een idee... en een augurkje
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus haat vliegen ook en heb ik drie jaar geleden eindelijk zover gekregen om mee naar Londen te gaan. Nu drie keer met haar geweest in anderhalf jaar tijd dus ik was haar aan het klaarstomen voor New York ofzo maar ben bang dat ik zo opnieuw moet beginnen.
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mr. T kreeg melk met slaapmiddel of een narcose.
Het is een tip.
Het mooie is dat ik altijd vette vakantiestress heb dus ook alles behalve relaxed dat vliegtuig in stap. Als ik eenmaal zit kom ik pas een beetje tot rust. En dan moet je met m'n zus reizen die helemaal paniekerig is, daar krijg ik dan ook de zenuwen van.quote:
Vrees van niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hebben ze zeker niet in de haag
boot duurt dan weer te langquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik altijd vette vakantiestress heb dus ook alles behalve relaxed dat vliegtuig in stap. Als ik eenmaal zit kom ik pas een beetje tot rust. En dan moet je met m'n zus reizen die helemaal paniekerig is, daar krijg ik dan ook de zenuwen van.
Baanvak Dellluf De Haag, de hele morgen gestremd... de útjes legge nog tussen de bielze... orgineel waar hoorquote:
Vraag Buda dan. Die wil wel reizen. (Naar Duitsland)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik altijd vette vakantiestress heb dus ook alles behalve relaxed dat vliegtuig in stap. Als ik eenmaal zit kom ik pas een beetje tot rust. En dan moet je met m'n zus reizen die helemaal paniekerig is, daar krijg ik dan ook de zenuwen van.
Uh... voorlopige aanslag negentiendúzendeenentachtug... EENENTACHTUG??? MAAR DA'S NOG NIE EENS GOED BEGONNUH???quote:
Zonder corona kom ik ook wel op andere plekken hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag Buda dan. Die wil wel reizen. (Naar Duitsland)
Da’s een lieve duitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ongeveer deze. Gewoon. Ongeveer. Ander jaartal, kwaliteit misschien iets minder. Maar dezeHeb ik net zeshonderd euro voor betaald
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ongeveer deze. Gewoon. Ongeveer. Ander jaartal, kwaliteit misschien iets minder. Maar dezeHeb ik net zeshonderd euro voor betaald
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
snap dat wel... ben ook zo'n verzamelfreakquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klopt ja. 2020 is een ongezond jaar.
Leuk Fles.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha is maar 1 kroon waard.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
HELMOND KAMPIOENUHquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zit best een leuke wedstrijd te kijken
scoren we eindelijk weer ja?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Justin_Case het volgende:
Niet heel verkeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:22 schreef Justin_Case het volgende:
Er was een tijd dat ik in de Edah nachtvulploeg zat. En dat ik dan ook eens gevraagd werd om overdag in te vallen. Maar bedrijfskleding, dat was te veel gevraagd. Dus ik naar de secretaris van Helmond Sport waar Edah hoofdsponsor van was. Voor 60 gulden zelf een shirt gekocht. Baas vond het pachtig maar ja er was geen bonnetje dus vergoed kreeg ik het nietquote:
wij zijn niet zo van poehaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik in de Edah nachtvulploeg zat. En dat ik dan ook eens gevraagd werd om overdag in te vallen. Maar bedrijfskleding, dat was te veel gevraagd. Dus ik naar de secretaris van Helmond Sport waar Edah hoofdsponsor van was. Voor 60 gulden zelf een shirt gekocht. Baas vond het pachtig maar ja er was geen bonnetje dus vergoed kreeg ik het nietstakkerbrabo's
Ja, ik verwacht sowieso niks van Frank de Boerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tegen mijn verwachting in idd
ging niet over kattenmeppers hoor. Ging over Waspik.quote:
heb je dit wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ging niet over kattenmeppers hoor. Ging over Waspik.
I like how you thinkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dit wel eens geprobeerd?
https://www.facebook.com/(...)703802197158177/?t=6
nou ja dat ontbijt
Nou neuh maar alleen omdat ik geen idee heb waar ik hier maiskolven vandaan moet halen. Verder probeer ik natuurlijk alles n de AFquote:
nee maar dat ontbijtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh maar alleen omdat ik geen idee heb waar ik hier maiskolven vandaan moet halen. Verder probeer ik natuurlijk alles n de AF
Dat ontbijthje ziet er welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dit wel eens geprobeerd?
https://www.facebook.com/(...)703802197158177/?t=6
nou ja dat ontbijt
Nee maar goed, we moeten tegen iedereen lief zijn. Cablegunmaster schijnt ook weer rond te schuimen.quote:
Ja maar er is nog genoeg werk gelukkigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, we moeten tegen iedereen lief zijn. Cablegunmaster schijnt ook weer rond te schuimen.
spoorwegboom op en neer doenerquote:
Gewoon bij je super te halen hoor..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou neuh maar alleen omdat ik geen idee heb waar ik hier maiskolven vandaan moet halen. Verder probeer ik natuurlijk alles n de AF
Nu niet. Maar over een jaar zou het zomaar kunnenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:43 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
spoorwegboom op en neer doener![]()
werk jij bij het spoor trouwens
Je wordt conducteur?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu niet. Maar over een jaar zou het zomaar kunnen
Dat gaat wel wat ver meteen. maar het is wel een mogelijke course of actions. Balletje kan raar rollenquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu niet. Maar over een jaar zou het zomaar kunnen
Hallo DJquote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Piet ik zie je wel maar ik ken je niet
machinist is toch wel een optie?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat ver meteen. maar het is wel een mogelijke course of actions. Balletje kan raar rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |