abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:29:17 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195662379
Als de GOP de baas van twitter mag opdragen zich te laten ondervragen, mogen de Dems dan Murdoch of de leiders van Fox aan de tand gaan voelen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195662381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Als ik op Facebook of in dit topic zaken zie die niet door de factcheck heenkomen, zijn het altijd rechtse uitlatingen. Dat zorgt bij mij voor dat beeld.
Dit kan ook komen doordat de Republikeinse campagnes echt bizar veel leunen op leugens de laatste jaren. Nog veel meer dan voorheen.
pi_195662385
Voor de liefhebber staat deze docuserie ook op Netflix:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whose_Vote_Counts,_Explained
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:30:01 #254
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195662394
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:29 schreef Ulx het volgende:
Als de GOP de baas van twitter mag opdragen zich te laten ondervragen, mogen de Dems dan Murdoch of de leiders van Fox aan de tand gaan voelen?
Ja, waarom niet.
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 20:40:50 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195662645
quote:

Ik vind dat je het suggereert. Maar goed, dat ben je vermoedelijk niet met me eens.
Ik suggereer helemaal niets, ik stel duidelijk dat ik denk dat als Biden zoiets online gegooid had, in dit stadium,
er dezelfde reactie was geweest. Dat lijkt mij geen suggestie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:45:14 #256
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195662736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik suggereer helemaal niets, ik stel duidelijk dat ik denk dat als Biden zoiets online gegooid had, in dit stadium,
er dezelfde reactie was geweest. Dat lijkt mij geen suggestie.
Ik doel op deze post:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw subjectieve keuze, dat mag.
Ik vind dat je daar suggereert dat een objectieve benadering beter is dan een subjectieve en ga ervan uit dat jijzelf een objectieve benadering hanteert. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer.
Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral het volgende:Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism het volgende:dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 20:47:35 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195662790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik doel op deze post:
[..]

Ik vind dat je daar suggereert dat een objectieve benadering beter is dan een subjectieve en ga ervan uit dat jijzelf een objectieve benadering hanteert. Maar het kan zijn dat ik het verkeerd interpreteer.
Jij gaf geen enkele reden waarom en sowieso, ieders mening hierover is subjectief, de mijne ook, maar het verschilt wel hoe je die mening onderbouwt in een geval als dit.

Simpel gezegd, Trump mag dingen op Twitter die anderen niet mogen en dat wordt al jaren lang, ver voordat hij President was, toegelaten. Dan kun je dus moeilijk gaan beweren dat Twitter anti-Trump is of pro-Biden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:48:55 #258
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195662816
Best wel bizar hoe rechts blijkbaar het nieuwe links is geworden.

Grootkapitaal, internationale handel, globalisering, uitbuiting van personeel zijn tegenwoordig blijkbaar linkse hobby’s.
  Moderator / PR donderdag 15 oktober 2020 @ 20:51:46 #259
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195662866
quote:

[..]

Als ik op Facebook of in dit topic zaken zie die niet door de factcheck heenkomen, zijn het altijd rechtse uitlatingen. Dat zorgt bij mij voor dat beeld.
Komen die niet door de factcheck omdat de factcheck niet deugt, of omdat die berichten niet deugen?

Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:54:52 #260
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195662921
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Komen die niet door de factcheck omdat de factcheck niet deugt, of omdat die berichten niet deugen?

[ afbeelding ]
Het kan beide zo zijn. Het kan best zijn dat heel veel rechtse berichten niet kloppen. Maar de vraag is of de berichten van beide kanten van het politieke spectrum even kritisch worden onderzocht.
  Moderator / PR donderdag 15 oktober 2020 @ 20:56:40 #261
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195662961
Welke stappen heb je ondernomen om die vraag te beantwoorden?
Huilen dan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:58:29 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_195663005
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
Welke stappen heb je ondernomen om die vraag te beantwoorden?
Geen, want ik heb een vrij drukke baan, dus ik heb niet de luxe en ook niet de behoefte om er een studie van te maken. Heb jij de vraag weleens onderzocht of heb je vertrouwen in de objectiviteit van de factcheckers?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:05:16 #263
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195663156
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 21:05:22 #264
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195663159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Geen, want ik heb een vrij drukke baan, dus ik heb niet de luxe en ook niet de behoefte om er een studie van te maken. Heb jij de vraag weleens onderzocht of heb je vertrouwen in de objectiviteit van de factcheckers?
Ik kan de fact checks nalezen. Jij ook. En dan valt mij op dat er een bepaalde factie is die vrijwel om alles liegt en een factie die vrij weinig liegt. Mag jij raden welke partij waar valt.
pi_195663161
quote:

[..]

Ik heb hier wel eens naar gekeken. Meestal kloppen fact checks wel goed voor zover ik nagegaan ben. Soms gaat het wel op het pietluttige af en dan doen ze denk ik meer kwaad dan goed. Dat zijn dan ook de checks die partijdig overkomen, waarbij ik me dat wel kan voorstellen.

Het wisselt een beetje per factchecker. Snopes kun je bv. imho zeer goed vertrouwen. Politifact een stuk pietluttiger.

Het linkse Current Affairs, waar geregeld zaken in staan waar ik me minder in kan vinden, had na de verkiezing in 2016 wel een goed lang opiniestuk hierover die je misschien interesseert en redelijk overeenkomt met mijn beeld:

quote:
THE NECESSITY OF CREDIBILITY
Ridding ourselves of fake news requires having media outlets that are actually worth listening to…

Despite having decisively won the presidential election by the only measure that counts, the Electoral College, Donald Trump recently decided to call the legitimacy of the entire process into question. “In addition to winning the Electoral College in a landslide, I won the popular vote if you deduct the millions of people who voted illegally,” Trump tweeted.

There was instant widespread condemnation of Trump. The New York Times ran a headline declaring that Trump’s claim had “no evidence.” ABC News declared it “baseless,” NPR went with “unfounded.” Politico called it a “fringe conspiracy theory.” Those news outlets whose headlines about the tweet did not contain the word “false” were criticized for failing their responsibility to exercise journalistic scrutiny.

The Washington Post swiftly sicced its top fact-checker on Trump. Glenn Kessler denounced Trump’s “bogus claim.” Kessler gave Trump a lecture on the importance of credibility, writing that since Trump was now “on the verge of becoming president, he needs to be more careful about making wild allegations with little basis in fact, especially if the claim emerged from a handful of tweets and conspiracy-minded websites.” Should Trump persist in wildly distorting the truth, he “will quickly find that such statements will undermine his authority on other matters.”

The media demanded to know where Trump had come up with such a ridiculous notion. The day after the tweet, Trump spokesman Jason Miller was asked by NPR whether there was any evidence to support the idea that millions of people had voted illegally. But surprisingly enough, Miller did have a source: The Washington Post.

In 2014, under the headline “Could non-citizens decide the November election?” the Post had run a piece from two social scientists, Jesse Richman and David Earnest, suggesting that illegal voting by non-citizens could be regularly occurring, and could even be prevalent enough to tip elections. As they wrote:

How many non-citizens participate in U.S. elections? More than 14 percent of non-citizens in both the 2008 and 2010 samples indicated that they were registered to vote. Furthermore, some of these non-citizens voted. Our best guess, based upon extrapolations from the portion of the sample with a verified vote, is that 6.4 percent of non-citizens voted in 2008 and 2.2 percent of non-citizens voted in 2010.

Richman and Earnest’s thesis was extremely controversial, and was so heavily criticized that the Post ultimately published a note preceding the article, pointing out that many objections to the work had been made. But the Post never actually retracted or withdrew the piece. It was ironic, then, that when Trump tweeted about millions of illegal voters, the Washington Post’s fact-checker chastised him for relying on “conspiracy-minded websites.” After all, the conspiracy-minded website in question was the Post itself.

After Trump’s spokesman pointed out that the tweet was consistent with assertions from the Washington Post’s own website, the newspaper’s fact-checking department became extremely defensive. They awarded Miller’s statement an additional “four Pinnochios.” Without actually linking to the Post’s original article about voting by non-citizens, fact-checker Michelle Yee Hee Lee tried to claim that the study wasn’t really in the Washington Post. Instead, she said, it: “was published two years ago in the Monkey Cage, a political-science blog hosted by The Washington Post. (Note to Trump’s staff members: This means you can’t say The Washington Post reported this information; you have to cite the Monkey Cage blog.)”

It was an embarrassing defense. The writers had explicitly said that a reasonable extrapolation from existing data was that 6.4 percent of non-citizens voted in the 2008 election. They had said so in an article that appeared on the Washington Post’s website, displayed in exactly the same manner as every single other piece of reportage. And the Post had never taken the article down or retracted the claim, and had only noted that the piece was highly controversial. Yet instead of apologizing for the Post’s role in spreading a dubious claim, Lee relied on ridiculous distinctions. She insisted that the Post had “hosted” rather than “published” the article. She attempted to enforce a made-up rule, that people aren’t allowed to cite the article as coming from the Post, but must instead cite it as coming from something called the “Monkey Cage,” which sounds far less credible. Yet on the article page itself, there is no such disclaimer to indicate a distinction between non-Post-endorsed “blog posts” and actual Post writing, and the words “Monkey Cage” appear in tiny letters beneath the ordinary full-sized Washington Post logo. There is nothing to make ordinary readers aware that the Post is not responsible for any claims made in these corners of its website.

This is not to say that Trump’s claim of massive voter fraud is correct. It is false, or at least totally unsubstantiated. We don’t have any reason to conclude that millions of people voted illegally. The original study that appeared in the Post was criticized for good reason. Attempts to conclude that millions of people voted illegally voted rest on shaky extrapolations, rather than actual positive proof. But it’s noteworthy that the Washington Post so blithely joined the chorus of those treating Trump’s claim as self-evidently bizarre and deranged, while refusing to acknowledge they had themselves helped to give legitimacy to the idea. Of course, it’s understandable that the paper would be reluctant to make such a concession. While it doesn’t make Trump any less wrong, it does undermine the idea that Trump is entirely reliant on conspiratorial and discredited sources—unless such sources include the Washington Post. But however embarrassing it may be to admit, the imperatives of professional integrity require one to concede that Trump wasn’t just making things up out of whole cloth.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 15-10-2020 21:19:33 ]
  Moderator / PR donderdag 15 oktober 2020 @ 21:05:36 #266
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195663167
quote:

[..]

Geen,
Dan is het ook niet zo chique om zo te ageren tegen die linkse social media en stomme factcheckers die zogenaamd de pik hebben op "rechts".

quote:
want ik heb een vrij drukke baan, dus ik heb niet de luxe en ook niet de behoefte om er een studie van te maken. Heb jij de vraag weleens onderzocht of heb je vertrouwen in de objectiviteit van de factcheckers?
Doorgaans wel, afhankelijk van de transparantie. Het is ook in hun eigen belang om geen loopje met de feiten te nemen. De bronnen waarnaar verwezen wordt kan je ook zelf raadplegen en zo je eigen mening vormen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isdatzo op 15-10-2020 21:33:25 ]
Huilen dan.
pi_195663324
quote:
3s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit kan ook komen doordat de Republikeinse campagnes echt bizar veel leunen op leugens de laatste jaren. Nog veel meer dan voorheen.
En als je al in een zekere rechts- of linkse social media bubble zit, zul je uiteraard ook meer berichten horen dat dingen uit jouw bubble verwijderd worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195663406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:25 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is jouw benadering objectief?
Meningen en berichten zijn altijd subjectief. De jouwe ook. Het is maar net wat voor draai je aan data geeft.
pi_195663506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het kan beide zo zijn. Het kan best zijn dat heel veel rechtse berichten niet kloppen. Maar de vraag is of de berichten van beide kanten van het politieke spectrum even kritisch worden onderzocht.
Kom met voorbeelden van rechtse berichten die onterecht zijn gefilterd.
Kom met voorbeelden van linkse berichten die onterecht niet zijn gefilterd.
Of erken dat je vooroordeel geen enkel fundament heeft.
pi_195663683
Cal Cunningham doet aardig zijn best om zijn eigen glazen in te gooien, maar vooralsnog lijkt hij nog goede kans te hebben om zijn race te winnen:
https://fivethirtyeight.c(...)rolinas-senate-race/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195663725
quote:

[..]

Je weet dat factcheckers toetsen met behulp van bronnen? Je kunt dus nalezen waar hun verdict op is gebaseerd.

Ze roepen niet zomaar 'true' of 'false' zonder enige onderbouwing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:33:14 #272
445514 DonDruiper
Ik hou van de vrouwtjes
pi_195663765
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ze roepen niet zomaar 'true' of 'false' zonder enige onderbouwing.
Behalve ome Don natuurlijk.
EVERYBODY WAS KUNGFLU DYING
Tututututututuuuuuu
pi_195663854
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef speknek het volgende:

[..]

De grootste verspreiders van alt-right propaganda, extreemrechtse complottheorieën, EU en Covid desinformatie, die eerder niet wilden optreden tegen misbruik van Cambridge Analytica zijn redelijk links georiënteerd, wat.

Je weet dat Twitter al 3000x eerder Trumps account had moeten blokkeren volgens hun eigen ToS?
Links recht het maakt ze geen fuck uit wat ze verspreiden zolang er aan het einde van het boekjaar maar zwarte cijfers geschreven worden loeft beter dan het voorgaande jaar
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195664121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
Deden ze dat ook toen werd gezegd dat Rusland zich mengde in de verkiezingen van 2016 of was dat geen complottheorie maar gewoon de Waarheid?
Yup, dat is gewoon uitgebreid gerapporteerd door de veiligheidsdiensten. Sterker nog, ze hebben nu ook al uitgebreid gerapporteerd dat de Russen het nu in 2020 ook alweer aan het doen zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195664150
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Best wel bizar hoe rechts blijkbaar het nieuwe links is geworden.

Grootkapitaal, internationale handel, globalisering, uitbuiting van personeel zijn tegenwoordig blijkbaar linkse hobby’s.
Ach joh dat is toch meer een dingetje van extreem-rechts alles wat ze niet aanstaat is automatisch links en alles wat links is is slecht. Het zit hier natuurlijk vol met die types en ze schrijven zelfs voorpagina berichtjes als redacteur :') Argumenten hoef je ook niet te verwachten van extreem-rechts alle kritiek op een rechts iemand is X man bad en alle kritiek op media of whatever is super terecht.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:08:03 #276
8369 speknek
..for me it was Tuesday
pi_195664526
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:36 schreef vipergts het volgende:

[..]

Links recht het maakt ze geen fuck uit wat ze verspreiden zolang er aan het einde van het boekjaar maar zwarte cijfers geschreven worden loeft beter dan het voorgaande jaar
Klopt, zeker Facebook is gewoon puur opportunistisch. In 2016-2018 met de Republikeinen stevig in het zadel werden de extreemrechtse hoaxes van Cambridge Analytica geen strobreed in de weg gelegd want libertarisme is belangrijk. Nu Biden gaat winnen is moraliteit heel belangrijk en strijden ze tegen het verspreiden van fake news in de samenleving.
For you the day speknek replied to your post was the most important day of your life..
pi_195664884
Omdat het vandaag erg vaak over 'kinderen van' lijkt te gaan, wilde ik deze ook nog even aan de lijst toevoegen: Dochter Giuliani is haar pa spuug- en spuugzat:

Rudy Giuliani Is My Father. Please, Everyone, Vote for Joe Biden and Kamala Harris.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_195665505
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:21 schreef robdriessen het volgende:
Omdat het vandaag erg vaak over 'kinderen van' lijkt te gaan, wilde ik deze ook nog even aan de lijst toevoegen: Dochter Giuliani is haar pa spuug- en spuugzat:

Rudy Giuliani Is My Father. Please, Everyone, Vote for Joe Biden and Kamala Harris.
Dit is een goed citaat van haar

quote:
If being the daughter of a polarizing mayor who became the president’s personal bulldog has taught me anything, it is that corruption starts with “yes-men” and women, the cronies who create an echo chamber of lies and subservience to maintain their proximity to power. We’ve seen this ad nauseam with Trump and his cadre of high-level sycophants (the ones who weren’t convicted, anyway).
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:59:20 #279
8369 speknek
..for me it was Tuesday
pi_195665741
Die ex-militair antifa die in Portland een Patriot Prayer aanhanger doodschoot en vervolgens na een klopjacht door de politie werd neergeschoten, die bleek misschien toch wel buitenrechterlijk geëxecuteerd. In de kogelregen van de politie werden ternauwernood een 8 jarig kind op zijn fiets en een man die in zijn huis zat te eten, gemist.

twitter

En Trump is net zo classy als altijd.

twitter
For you the day speknek replied to your post was the most important day of your life..
pi_195667111
Kunnen de memes achterwege blijven alsjeblieft?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:27:35 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195667120
quote:
Hahaha alsof jij ook echt van haar op de hoogte bent.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:40:29 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195667289
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Hahaha alsof jij ook echt van haar op de hoogte bent.
Mischien snap ik iets niet maar waarom is de mening van een voormalige studente relevant? Persoonlijk zou ik zeggen dat haar uitspraken als rechter relevant zijn, niet de opinie van een studente.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:43:43 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195667338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:23 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Giuliani klets uit zijn nek.
Ach het mooie van al het gelieg van Trump is dat buiten zijn fans niemand meer iets voor waarheid aanneemt van wat er uit die kliek komt
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:54:03 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195667476
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien snap ik iets niet maar waarom is de mening van een voormalige studente relevant? Persoonlijk zou ik zeggen dat haar uitspraken als rechter relevant zijn, niet de opinie van een studente.
Het is pure fanboyisme.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:07:49 #286
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195667604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach het mooie van al het gelieg van Trump is dat buiten zijn fans niemand meer iets voor waarheid aanneemt van wat er uit die kliek komt
Dat word wel steeds duidelijker, ja, de pers in de VS besteed er ook steeds minder aandacht aan, het voelt allemaal een beetje aan als "Dead man walking" met Trump nu.
pi_195667738
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om natuurlijk. Qua prestaties van Trump is die benoeming het enige waar nog over te juichen valt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195667768
Zometeen de townhall van Biden op ABC en om onduidelijke reden kon Trump ineens er tegenover op hetzelfde tijdstip op NBC, terwijl hij ze net nog voor rotte vis uitmaakte.
pi_195667782
twitter
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:40:59 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195667863
twitter

Hee kijk, een laffe GOP-enabler met z’n eerste stapjes op het pad naar: ‘we hebben die mafkees van een Trump nooit gesteund hoor!’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:49:47 #291
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195667901
twitter
Chris Christie is na ruim 200.000 doden en z’n eigen besmetting ook wakker hoor, bravo!
pi_195667922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Niet specifiek voor Facebook maar wel voor big tech, de kans is vrij groot dat er onder een Democratische regering stappen worden gezetten om de monopolies van een Facebook, Google, Apple, Amazon etc. etc. te breken.
Die kans lijkt me uitzonderlijk klein, en dat is maar goed ook.
pi_195667954
Sasse en Christie nemen publiek afstand zo te zien van Trump hiermee, op politieke wijze.
pi_195668011
Hij weet nog steeds niks over Qanon :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 02:18:27 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195668015
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 02:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
Sasse en Christie nemen publiek afstand zo te zien van Trump hiermee, op politieke wijze.
En daar mag niemand in de VS ze mee weg laten komen
pi_195668028
twitter

twitter

:D

twitter

En dat is president 8)7

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 16-10-2020 02:47:24 ]
pi_195668061
quote:
81s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
Hij weet nog steeds niks over Qanon :')
Die moderator maakt gehakt van hem, holy shit wat een trainwreck voor Trump dit.
pi_195668071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 02:31 schreef Urb het volgende:

[..]

Die moderator maakt gehakt van hem, holy shit wat een trainwreck voor Trump dit.
Ja ze weet waar ze het over heeft.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 02:36:43 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195668074
Maar Trump is wel de idiote oom. Vraag maar aan Mary.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 02:55:55 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195668122
twitter
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')