abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:40:22 #26
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195637442
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De PVV en vooral het FvD roepen minder hard om maatregelen tegen corona. Maar dat zal vast niet jouw gewenste antwoord zijn.
Wat heeft dat met de bereidheid tot klikken te maken? Inderdaad niet het gewenste antwoord omdat het niet aansluit bij de vraag.
pi_195637504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:40 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat heeft dat met de bereidheid tot klikken te maken? Inderdaad niet het gewenste antwoord omdat het niet aansluit bij de vraag.
Dat komt omdat er geen 1 duidelijk antwoord is op jouw vraag. GroenLinks wil heel graag dat de burger meld als er ergens teveel terraswarmers of tuintegels zijn, de VVD wil graag dat men het meld als er ergens wordt zwartgewerkt of ergens belasting ontdoken wordt en D66 wil graag dat men het meld als er ergens zielige uitgeprocedeerde asielzoekers rondzwerven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:46:58 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195637540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er geen 1 duidelijk antwoord is op jouw vraag. GroenLinks wil heel graag dat de burger meld als er ergens teveel terraswarmers of tuintegels zijn, de VVD wil graag dat men het meld als er ergens wordt zwartgewerkt of ergens belasting ontdoken wordt en D66 wil graag dat men het meld als er ergens zielige uitgeprocedeerde asielzoekers rondzwerven.
En de FvD heeft een heel meldpunt opgetuigd waar je je 'foute' docenten kan verlinken.
Huilen dan.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:47:31 #29
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195637550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er geen 1 duidelijk antwoord is op jouw vraag. GroenLinks wil heel graag dat de burger meld als er ergens teveel terraswarmers of tuintegels zijn, de VVD wil graag dat men het meld als er ergens wordt zwartgewerkt of ergens belasting ontdoken wordt en D66 wil graag dat men het meld als er ergens zielige uitgeprocedeerde asielzoekers rondzwerven.
Wat heeft dat te maken met de klikbereidheid van de burger? En laten we het bij Covid houden. En laten we misdaden en Covid-nonsens gescheiden houden. Je doet vooral erg je best om het verlinken van de bevolking goed te praten.
pi_195637559
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En de FvD heeft een heel meldpunt opgetuigd waar je je 'foute' docenten kan verlinken.
Precies. Iedere partij kiest zijn stokpaardjes en als er burgers zijn die hen daarmee willen helpen dan is het al heel snel goed.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:48:59 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195637571
Ben absoluut geen voorstander van verlinken, maar als je op dit moment rustig huisfeestjes gaat geven dan mogen er wat mij betreft wel consequenties volgen.
Huilen dan.
pi_195637596
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:47 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met de klikbereidheid van de burger? En laten we het bij Covid houden. En laten we misdaden en Covid-nonsens gescheiden houden. Je doet vooral erg je best om het verlinken van de bevolking goed te praten.
Verlinken nog wel _O-

Jij komt met de vraag:
quote:
Ik ben benieuwd of er een correlatie is tussen klikbereidheid en politieke oriëntatie.
Die vraag is heel duidelijk en ik heb je daar een heel duidelijk antwoord op gegeven. Als het antwoord je niet bevalt dan moet je niet ineens de vraagstelling gaan veranderen. Beetje kinderachtig. Oh, en laat je beschuldigingen maar achterwege.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 17:51:01 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195637604
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ben absoluut geen voorstander van verlinken, maar als je op dit moment rustig huisfeestjes gaat geven dan mogen er wat mij betreft wel consequenties volgen.
Dit is natuurlijk helemaal waar maar God wat lopen er toch een zooi zure misgunners rond. Zie je nu ook met het alcohol debacle.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:55:40 #34
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195637687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Verlinken nog wel _O-

Jij komt met de vraag:
[..]

Die vraag is heel duidelijk en ik heb je daar een heel duidelijk antwoord op gegeven. Als het antwoord je niet bevalt dan moet je niet ineens de vraagstelling gaan veranderen. Beetje kinderachtig. Oh, en laat je beschuldigingen maar achterwege.
Je antwoord is duidelijk, maar onjuist. De vraagstelling was duidelijk. Dat jij jouw stropop beantwoordt in plaats van mijn stelling, zegt voldoende. Als ik mij afvraag "of er een correlatie is tussen klikbereidheid en politieke oriëntatie", dan vraag ik niet naar partijstandpunten. Immers, dat een partij wenst dat voor een bepaald iets iemand wordt verklikt, betekent nog niet dat men bereid is dat te doen.
pi_195637704
Mooi! Aanpakken die landverraders.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195637725
Misschien is dit wel een ideetje: Je mag een feestje geven, maar dan moet je een feestjesbelasting van (slechts) 1% van de kosten van de lockdown betalen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195637762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:55 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Je antwoord is duidelijk, maar onjuist. De vraagstelling was duidelijk. Dat jij jouw stropop beantwoordt in plaats van mijn stelling, zegt voldoende. Als ik mij afvraag "of er een correlatie is tussen klikbereidheid en politieke oriëntatie", dan vraag ik niet naar partijstandpunten. Immers, dat een partij wenst dat voor een bepaald iets iemand wordt verklikt, betekent nog niet dat men bereid is dat te doen.
Je kan niet begrijpend lezen, want je hebt je antwoord allang. Nee, die correlatie is er niet. Die hangt af van het onderwerp waarover geklikt kan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195637765
Ik zou bellen als de buren een huisfeestje gaan geven. Heb ik ook in juli 2019 gedaan toen er nog geen covid-19 was. Ze gaan maar een zaal huren als ze een feestje willen geven en niet in een woonwijk de buurt wakker houden.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:01:28 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195637767
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk helemaal waar maar God wat lopen er toch een zooi zure misgunners rond. Zie je nu ook met het alcohol debacle.
In deze tijden leer je je landgenoten in allerlei opzichten wel kennen ja. Fraai is het allemaal niet.
Huilen dan.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:05:04 #41
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195637819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je kan niet begrijpend lezen, want je hebt je antwoord allang. Nee, die correlatie is er niet. Die hangt af van het onderwerp waarover geklikt kan worden.
Nee. Ik heb nog steeds geen informatie over klikbereidheid en politieke oriëntatie. Wat ik wel heb is informatie dat er partijen zijn die pro-klikken zijn. Maar nogmaals, dat zegt niets over daadwerkelijke klikkers en hun politieke oriëntatie. Het feit dat je nog steeds met je eigen stropop loopt te schermen zegt een hoop over jouw gebrek aan intellectuele integriteit.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:05:54 #42
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195637836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee. Ik heb nog steeds geen informatie over klikbereidheid en politieke oriëntatie. Wat ik wel heb is informatie dat er partijen zijn die pro-klikken zijn. Maar nogmaals, dat zegt niets over daadwerkelijke klikkers en hun politieke oriëntatie. Het feit dat je nog steeds met je eigen stropop loopt te schermen zegt een hoop over jouw gebrek aan intellectuele integriteit.
_O_
pi_195637855
voorstel voor een poll
feestende buren: grijp je in of laat je het ze zelf uitzoeken?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195637889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
voorstel voor een poll
feestende buren: grijp je in of laat je het ze zelf uitzoeken?
Ligt natuurlijk nogal aan het feestje he. Hebben ze 5 man in plaats van 4 man op bezoek, of geven ze een festival voor 100.000 man?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195637903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee. Ik heb nog steeds geen informatie over klikbereidheid en politieke oriëntatie. Wat ik wel heb is informatie dat er partijen zijn die pro-klikken zijn. Maar nogmaals, dat zegt niets over daadwerkelijke klikkers en hun politieke oriëntatie. Het feit dat je nog steeds met je eigen stropop loopt te schermen zegt een hoop over jouw gebrek aan intellectuele integriteit.
Betaal een paar duizend Euro voor een groot bevolkingsonderzoek en val FOK! er niet mee lastig. Je gaat je gewenste antwoord hier niet krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:11:27 #46
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195637916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Betaal een paar duizend Euro voor een groot bevolkingsonderzoek en val FOK! er niet mee lastig. Je gaat je gewenste antwoord hier niet krijgen.
Jij hebt al zeer duidelijk antwoord gegeven. Waarvoor dank. O+
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:12:12 #47
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195637925
Zo meteen ff op zolder kijken of ik het officierspak compleet met aanvoerdersband van opa nog ergens heb liggen
Ik ben inmiddels overleden
pi_195637948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Even ter verdediging van Halsema:, hoe hypocriet ik haar ook vind, meerdere burgemeesters hebben dergelijke oproepen gedaan. Het is ook gewoon logisch om het in deze tijd te melden als je ergens 30+ man in een woning ziet. Dat hoort gewoon niet.
Het is niet alleen logisch, het is ook terecht. Niemand zit te wachten op een onnodig lange lockdown omdat een stelletje idioten zonodig dacht te moeten feesten. Wat dat betreft is nu feesten voor mij vergelijkbaar met een bushokje slopen: Jij je lolletje, de rest van de maatschappij draait op voor de schade.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_195637955
Ik ga wachten tot 8 uur met mn glaasje Havana Especial (ja ik heb een nieuwe)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:14:31 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195637964
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Nee. Ik heb nog steeds geen informatie over klikbereidheid en politieke oriëntatie. Wat ik wel heb is informatie dat er partijen zijn die pro-klikken zijn. Maar nogmaals, dat zegt niets over daadwerkelijke klikkers en hun politieke oriëntatie. Het feit dat je nog steeds met je eigen stropop loopt te schermen zegt een hoop over jouw gebrek aan intellectuele integriteit.
Wil je je vermoedens met ons delen? Die vraag van jou komt natuurlijk niet uit het luchtledige vallen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')