Tien weken?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
maar tot de april de horeca dicht. kunnen we het ons voorstellen. Hoe lang washet de laatste keer nou dicht?
tien weken hadden we vorig jaar ook niet geloofdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tien weken?
Nu een half jaar dan.
6 april he, dan zou het weer voorbij zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tien weken hadden we vorig jaar ook niet geloofd
hoe komen we nu op die datum?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 april he, dan zou het weer voorbij zijn.
Dat gaat echt niemand overleven.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
maar tot de april de horeca dicht. kunnen we het ons voorstellen. Hoe lang washet de laatste keer nou dicht?
je kan terecht in KPDquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Oh een vaginatopic, super nice. Komen er ook nog foto's in?
Dat denk ik ook niet maar goed een maand nu is ook al ernstig na de 10 weken de vorige keerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat gaat echt niemand overleven.
moet je dat aanvragen kaashapquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Helemaal niet, daar heb ik geen toegang toe.
Truequote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar goed een maand nu is ook al ernstig na de 10 weken de vorige keer
Ik zou wel eens willen weten wat dit tot nu toe vanuit overheidswege gekost heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
En zoals Jortje Kelder gister al zei, die financiële hulp blijft echt niet tot in het oneindige
Ze hadden iets van 100 miljard toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat dit tot nu toe vanuit overheidswege gekost heeft.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n viespeuk.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Oh een vaginatopic, super nice. Komen er ook nog foto's in?
geloof ik nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n viespeuk.
Yep in maart.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze hadden iets van 100 miljard toch?
ja ik zag het, ze kunnen gewoon bestellen, slechte inkoop managersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:24 schreef bitterbal het volgende:
Er liggen iets van 600 miljoen mondkapjes voor de zorg opgeslagen maar er zijn no steeds instanties met tekort
nee dat bedrijf waar ze liggen bepaalt hoeveel mondkapjes elke instantie mag bestellen op basis van de groottequote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik zag het, ze kunnen gewoon bestellen, slechte inkoop managers
jaaaaaaaaaa super vetquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
Waar zou dat kleine minister mannetje gebleven zijn, die van Medische Zorg en Sport, die het toen allemaal teveel werd en flauw viel?
Af en toe hčquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa super vet
hij is nu directeur bij de HTM
bruinsje
ow ik snap het niet meer, is ook natuurlijk om doorverkopen te verkomen dat je twee keer zoveel bestelt en dan vier keer de prijs vraagtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat bedrijf waar ze liggen bepaalt hoeveel mondkapjes elke instantie mag bestellen op basis van de grootte
Echtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa super vet
hij is nu directeur bij de HTM
bruinsje
Nou de vorige keer dachten ze dat het met drie weken wel voorbij was in april.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k begrijp even niet wat je bedoeld
Moet soms lachen om die springerigheid van jou, somsquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
WatToen ik het las was ik blij voor hem
Nee het gaat er om dat zorginstellingen daar bestellen dus die verkopen het niet door maar om te voorkomen dat een klein verzorgingstehuis een hele voorraad heeft liggen en een ziekenhuis tekort heeft is er voor gekozen om het zo te verdelenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ik snap het niet meer, is ook natuurlijk om doorverkopen te verkomen dat je twee keer zoveel bestelt en dan vier keer de prijs vraagt
oh ja die naieve hoop had ik ook nog wel ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou de vorige keer dachten ze dat het met drie weken wel voorbij was in april.
Ja ik vind dat dan ook echt leuk voor die manquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet soms lachen om die springerigheid van jou, soms
Tofquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. sinds een maand ofzo al. hij heeft blijkbaar vroeger ook al bij de htm gewerkt
Je verwacht het nietquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Eenvandaag van gisteren zegt dat de russen zich weer mengen in de verkiezingen in amerika
Beertje Bruins.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dan ook echt leuk voor die manWas wel beetje bang dat het iets was ofzo
Tering, lekker verdienmodel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:34 schreef CherryLips het volgende:
https://www.daffiesdiy.com/product-page/bruisballen-maken
Kijk wat leuk.
Door middel van trollen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
naja zo bizar vind ik het niet, gewoon moderne oorlogsvoering
Als Rusland verkiezingen zou hebben zou de USA zich daar ook graag mee willen bemoeienquote:
precies doen ze al jaren in de hele wereld, nu zitten ze zelf te jankenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Rusland verkiezingen zou hebben zou de USA zich daar ook graag mee willen bemoeien
Denk dat er een complete industrie achter zit om daar met alle middelen ongeoorloofd en geoorloofd de belangrijke verkiezingen te beīnvloeden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Rusland verkiezingen zou hebben zou de USA zich daar ook graag mee willen bemoeien
Jezus nee, niet mijn ding.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net saaie verzekeringsmeuk vertaald?
quote:
Ik heb er gewoon totaal geen verstand van, in welke taal dan ook. Kreeg een keer en verzoek van een vriend die een vertaler zocht voor hun verzekeringspolissen naar het Engels. Ik wilde het niet doen want a) verzekeringen en b) naar het Engels, ging hij het zelf maar doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik heb het een paar jaar geleden zelf gedaan. Kreeg de neiging om een stevig touw te gaan zoeken
Wel mooie luchtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:54 schreef LTVDK het volgende:
Het is stiekem toch best frisjes buiten.
Ja bijzondere wolken en dromerig zonnetje.quote:
dat vind je toch zo lekker?!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:54 schreef LTVDK het volgende:
Hoor je mij klagen dan? Had misschien wel beter een jas aan kunnen doen of een dikker vestquote:
Had je die nog niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
zit al naar winterjassen te kijken ja
Überhaupt een jasquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je mij klagen dan? Had misschien wel beter een jas aan kunnen doen of een dikker vest
Nee voor dat je gaat zeggen dat je het te frisjes vindquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor je mij klagen dan? Had misschien wel beter een jas aan kunnen doen of een dikker vest
Ik zit nog steeds op het balkon hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:54 schreef LTVDK het volgende:
Ja heb niet echt een 'tussenjas', dus het is nu of een vest of een winterjas.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:07 schreef Karzai het volgende:
the hatefull eight was zondag op tv daar had je inspiratie op kunnen doen
[ afbeelding ]
Ik heb er vier, maar wil een nieuwequote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:03 schreef bitterbal het volgende:
zit al naar winterjassen te kijken ja
lekker makkelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef Amarantha het volgende:
Nomnom ik heb nog eten over van gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo babi pangang makenIemand is zijn hond nu kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga zo babi pangang makenLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
zal wel druk wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
tussen 7 en 8 opent de geroemde gerbil voor de laatste keer haar deuren in het dorp
Ja ik weet niet wat de AH verkoopt als 'varkenslapjes'.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
wel blowen
18:14
Er komt toch geen verbod op het gebruik en bezit van softdrugs op straat in de avond en nacht. Hoewel een van de maatregelen die gisteren werden aangekondigd, blijkt de maatregel in strijd met het gedoogbeleid. Het verbod op het bezit en gebruik van alcohol in openbare ruimten tussen 20.00 en 07.00 uur blijft wel van kracht.
oh je hebt niet zelf wat gevangen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat de AH verkoopt als 'varkenslapjes'.
word je wel eens gecontroleerd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Naja wel chill dat ik geen boete krijg als ik het 's avonds in de trein bij me heb ofzo.
mja valt niet te handhaven, zie hier ook nog steeds bromscootertjes rijden zonder helm. De politie is zwaar onderbemand en heeft daar geen tijd voorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
wel blowen
Er komt toch geen verbod op het gebruik en bezit van softdrugs op straat in de avond en nacht. Hoewel een van de maatregelen die gisteren werden aangekondigd, blijkt de maatregel in strijd met het gedoogbeleid. Het verbod op het bezit en gebruik van alcohol in openbare ruimten tussen 20.00 en 07.00 uur blijft wel van kracht.
Nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
word je wel eens gecontroleerd?
Dat is altijd wel spannend, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat de AH verkoopt als 'varkenslapjes'.
En krijgt bal daarna twee keer een uitkering of zo?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:18 schreef Karzai het volgende:
tussen 7 en 8 opent de geroemde gerbil voor de laatste keer haar deuren in het dorp
Slappe HAP!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
wel blowen
Tegenwoordig hoeft dat niet meer, daar hebben ze winkels voor. Tenzij het straks helemaal mis gaat met de kuhroowna, dan moeten we weer leren jagen en het zelf vangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je hebt niet zelf wat gevangen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En krijgt bal daarna twee keer een uitkering of zo?
Als je maar bij m'n kippen wegblijftquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoeft dat niet meer, daar hebben ze winkels voor. Tenzij het straks helemaal mis gaat met de kuhroowna, dan moeten we weer leren jagen en het zelf vangen.
Voor een uitkering dient u zich te melden bij de burgemeester, die heeft vast wat tuinklusjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En krijgt bal daarna twee keer een uitkering of zo?
Waar precies moet hij dan wegblijven?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je maar bij m'n kippen wegblijft.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar precies moet hij dan wegblijven?
Pallets sorterenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Voor een uitkering dient u zich te melden bij de burgemeester, die heeft vast wat tuinklusjes
Twee oude knopen en een muntje van 5 Franc.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef Karzai het volgende:
Wat zit er in de schatkist van het dorp?
Je wil de coördinaten he?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Straks komt ie stiekem toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat zat erbij?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, die shoarma was teringlekker zeg
Daar zal de wietfiets blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
wel blowen
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor, die vleesverslinder is veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Straks komt ie stiekem toch.
Waar je niet mag komen met een knuppel en een juten zak?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou altijd handig om precies te weten waar jeniet mag komen he.
Wat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zal de wietfiets blij mee zijn.
nu komt er vast perongeluk, dat kan je voorkomenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Straks komt ie stiekem toch.
Gelukkig heb ik die vleesverslinder ook niks gezegd, danquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor, die vleesverslinder is veel gevaarlijker.
Dat is waarschijnlijk zelfs nog kutter dan dat het al klinktquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zal de wietfiets blij mee zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sla, meegebakken paprika en véél knoflooksaus
Maar knoflooksaus zit toch heul veul ongezonde zut in?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sla, meegebakken paprika en véél knoflooksaus
ssstquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor, die vleesverslinder is veel gevaarlijker.
We hadden hier ooit een bezorger, de wietfiets.quote:
Ja Samzz doet lastigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
Zin om verse gegrilde kip te eten met @:bitterbal
Als ik ermee weg zou komen, zou ik alles in de knoflook verzuipen.quote:
Het was eigenlijk aioli, daar zit geen suiker in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar knoflooksaus zit toch heul veul ongezonde zut in?
Oh nee ik geloof je hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hadden hier ooit een bezorger, de wietfiets.
Of het was een mythe, maar het klinkt leuk.
Je bestelling sms'en en ergens laten brengen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zelfs nog kutter dan dat het al klinkt
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft @:Samzz meerdere kippen dus we hebben er sowieso allebei 1.
Ja, heerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik ermee weg zou komen, zou ik alles in de knoflook verzuipen.
Als je jullie ze vangen en plukken en alles maak ik er wel sateetjes vanquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heeft @:Samzz meerdere kippen dus we hebben er sowieso allebei 1.
Mini gegrilde kippetjesquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..].
Volgend jaar komen er kuikentjes.
Dealquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je jullie ze vangen en plukken en alles maak ik er wel sateetjes van
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..].
Volgend jaar komen er kuikentjes.
Oh dat is ook wel een stuk lekkerder, aioli is gewoon prima in tegenstelling tot knoflooksausquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was eigenlijk aioli, daar zit geen suiker in.
De haantjes mag je wel hebben. Kuikentjesquote:
Ermnermnerm > omnomnom > smeksmeksmek.quote:
Smakquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ermnermnerm > omnomnom > smeksmeksmek.
Ik hoop dat je vriend het hier ook mee eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De haantjes mag je wel hebben. Kuikentjes.
Ja, die wil ook geen hanenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vriend het hier ook mee eens.
Ik hou het wel bij nerm dan voortaan.quote:
Ook niet op zijn bord?quote:
Dat wel. Maar ik ben niet te beroerd om te delen met mijn kippen lievende medemensquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ben niet te beroerd om te delen met mijn kippen lievende medemens.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik ben niet te beroerd om te delen met mijn kippen lievende medemens.
kunnen we ook opetenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Ja de schapen staan nu achter mijn huis.
[ afbeelding ]
Oh wat leukquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar he. Pas rond april mag Tante Tok gaan datenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Oh nee, koest IJs, je hebt je portie beest weer gehad voorlopig.
Oooooh, dat valt te plannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wat leuk.
[..]
Volgend jaar he. Pas rond april mag Tante Tok gaan daten.
Denk het wel maar als we het 's nachts doen valt het niet zo op.quote:
Ja, dat is in no time wegquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Helaas over paar dagen weer weg als het gras enz kort is daar.
oke. moeten we een sappige uitkiezenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk het wel maar als we het 's nachts doen valt het niet zo op.
DIe hebben ze hier in de buurt ook veel, laatst ook zo'n heel veld vol met ooien en dan 1 ram ertussen die ze op zijn UitStralings een-voor-een aan het afwerken wasquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om de op zijn UitStralings.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIe hebben ze hier in de buurt ook veel, laatst ook zo'n heel veld vol met ooien en dan 1 ram ertussen die ze op zijn UitStralings een-voor-een aan het afwerken was
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
en dan 1 ram ertussen die ze op zijn UitStralings een-voor-een aan het afwerken was
snel trek je leukste lingerie aan!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw, ik kan mijn bezorger volgen. Heb ik nog niet eerder gezien bij PostNl.
Inclusief stempel?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIe hebben ze hier in de buurt ook veel, laatst ook zo'n heel veld vol met ooien en dan 1 ram ertussen die ze op zijn UitStralings een-voor-een aan het afwerken was
Proostquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op het balkon hoor
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ProostRechts kun je nog net op de thermometer zien dat het een graad of 8 is
![]()
[ afbeelding ]
Waarom zit je in godsnaam buiten?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ProostRechts kun je nog net op de thermometer zien dat het een graad of 8 is
![]()
[ afbeelding ]
Jep, als ze waren afgewerkt hadden een een kleurtje op de rug.quote:
Waarom niet? Ik zat op Groenland rond het vriespunt ook buiten. Toen met wat meer zon. Ik ga mijn winterharde kleding toch eens wat meer gebruiken komende tijdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zit je in godsnaam buiten?
Ziet er altijd zo vrolijk uitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jep, als ze waren afgewerkt hadden een een kleurtje op de rug.
https://www.knmi.nl/over-het-knmi/nieuws/herfststormenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
nu rond deze periode zijn toch vaak die herfststormen?
Ik wil eigenlijk dat het nu meteen eind maart wordt. Of dat we echt weer eens een ECHTE winter krijgen. Dat mag ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
1,5e meter sneeuwquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat het nu meteen eind maart wordt. Of dat we echt weer eens een ECHTE winter krijgen. Dat mag ook.
Die komen vanzelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Nou bij de vorige 'lockdown' hadden we opeens 3 maanden aan een stuk stralend weer.quote:
De timing van dit rustige weer is wel intrigerend ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou bij de vorige 'lockdown' hadden we opeens 3 maanden aan een stuk stralend weer.
Nou dat ook weer nietquote:
Zelfs dan niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Herfststorm is alleen leuk als je de hele dag binnen kan blijven.
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, eigenlijk.
Ik hoop op een enorme sneeuwstorm van 't winter. Ingesneeuwd in je lekkere warme huis met een hele hoop voer en warme chocomelk
.
Dat zei ik ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je nergens heen hoeft of wilt
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Herfststorm is alleen leuk als je de hele dag binnen kan blijven.
Je zou haast denken dat het met elkaar te maken heeftquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De timing van dit rustige weer is wel intrigerend ja.
Vieze smerige drap.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, vrieskou allemaal best, maar sneeuw moet zsm weer opbokken.
Jawelquote:
Nét te snel eigenlijk, het weer zo.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het met elkaar te maken heeft
Kut man als je dan nog boodschappen moet doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Lekkere dikke laag sneeuw, ruim een 80 cm
.
Nee sneeuw moet gewoon eens een keer in een goede hoeveelheid vallen ipv dat jankerige beetje natte drab dat we hier meestal hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, vrieskou allemaal best, maar sneeuw moet zsm weer opbokken.
Daarom zeg ik, met al je voer en warme chocomelk wel al in huisquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kut man als je dan nog boodschappen moet doen.
Nee. Ik woon in een gematigd zeeklimaat potdomme.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sneeuw moet gewoon eens een keer in een goede hoeveelheid vallen ipv dat jankerige beetje natte drab dat we hier meestal hebben
Voor het weekend was het nog 'volgende week gaat het vooral regenen en waaien' en nu is het opeens 'de wind gaat liggen en het blijft droog', verdacht ...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nét te snel eigenlijk, het weer zo.
Heerlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Lekkere dikke laag sneeuw, ruim een 80 cm
.
Volgende week KWIWIMEETquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sneeuw moet gewoon eens een keer in een goede hoeveelheid vallen ipv dat jankerige beetje natte drab dat we hier meestal hebben
Oh jaaaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk.
Alles wandelend moeten doen, lekker door de sneeuw lopen. Liefst ook zachtjes sneeuwend nog overdag en begin van de avond, om lekker buiten te wandelen in de schemer in de sneeuw.
Ben je weer aan het dromen sammy?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaaa. Of een strak blauwe lucht met een zuiver witte weg
.
De tijd om nog wat in de tuin te doenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor het weekend was het nog 'volgende week gaat het vooral regenen en waaien' en nu is het opeens 'de wind gaat liggen en het blijft droog', verdacht ...
Waar teken ik daarvoor? Vanaf eind november tot eind februari wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Vanochtend was het idd een stuk frisser dan de afgelopen dagen idd. Best lekker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De tijd om nog wat in de tuin te doen![]()
Buiten lopen zonder te verzuipen en daarna onderkoeld te raken.
Dan zie ik niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Lopen in kou is lekker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanochtend was het idd een stuk frisser dan de afgelopen dagen idd. Best lekker.
Ja, besloten dat dit jaar maar niet te doen met corona...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor helder weer en veel sneeuw moet je gewoon naar +2000m op wintersport.
Jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je weer aan het dromen sammy?
Nou... Ik denk dat je dan naar Scandinavië of zo moet emigrerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waar teken ik daarvoor? Vanaf eind november tot eind februari wat mij betreft.
Oh dat is kakquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zie ik niks.![]()
Srs, sneeuwblind.
Drie uur stil zitten in de wind bij -15ēC is de lol op een gegeven moment ook wel een beetje af hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lopen in kou is lekker.Lopen in nat en koud niet zo.
Daarom ook bewegend.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie uur stil zitten in de wind bij -15ēC is de lol op een gegeven moment ook wel een beetje af hoor
Ik heb al moeite met mijn tafels als ze leeg zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou... Ik denk dat je dan naar Scandinavië of zo moet emigreren.
[..]
Oh dat is kak. Dat heb ik gelukkig niet.
Wat verwacht je? Kan hij/zij er zelf mee aan de haal gaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij heeft mijn bezorgert panne. Hij staat al sinds ik de eerste keer keek stil.
Of pauze.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtigste ijsbergen ter wereld gezien toen![]()
Die meeuwen ook, gingen af en toe even op een ijsschots staan. Elke seconde van poot wisselen om te voorkomen dat ze vastvrorenJa, was best frisjes daar
![]()
Was dat een zwemwak daar? En sprong Putin daarin?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Die meeuwen ook, gingen af en toe even op een ijsschots staan. Elke seconde van poot wisselen om te voorkomen dat ze vastvrorenJa, was best frisjes daar
![]()
Waar is dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is een plantje.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Kan hij/zij er zelf mee aan de haal gaan?
Vandaag genomen?quote:
Nee Putin niet. Alleen Chuck Norris en Louis van Gaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was dat een zwemwak daar? En sprong Putin daarin?
Pohhquote:
Staat ie in een bosrijke omgeving met zijn auto? Misschien heeft ie hem wel vrijgelaten....quote:
Nah, vooral weiland daar.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Staat ie in een bosrijke omgeving met zijn auto? Misschien heeft ie hem wel vrijgelaten....
quote:
Mooi excuus om je tafels vol met zooi te laten liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook bewegend.
[..]
Ik heb al moeite met mijn tafels als ze leeg zijn.
Jawelquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:22 schreef engine het volgende:
[..]Leuk
-14 kun je toch nog wel tegen kleden?
Knuffelen met een ijsbeer. Krijg je het vanzelf warm van.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JawelAlleen wat ik zeg, drie uur stil zitten vol in de wind, hmm.
Heb ook een stuk sneeuwscooter gereden toen bij -20ēC. Maar dan ben je toch actiever bezig. Op zich heb ik schoenen, broek, jas, handschoenen en muts die allemaal tegen -40ēC bestand zijn. Maar ja, hoe langGeen drie uur denk ik.
Die kou is toch ook echt een droge kou?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ook een stuk sneeuwscooter gereden toen bij -20ēC. Maar dan ben je toch actiever bezig. Op zich heb ik schoenen, broek, jas, handschoenen en muts die allemaal tegen -40ēC bestand zijn. Maar ja, hoe langGeen drie uur denk ik.
Eerder gevoelloos en koudquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Knuffelen met een ijsbeer. Krijg je het vanzelf warm van.
Als je bij dat soort temperaturen nattigheid wilt ben je wel veroordeeld tot kwik, alcohol en dat soort ongezonde substanties. Ja, droge kou jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kou is toch ook echt een droge kou?
ICEBIRDquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
Ik doe het gewoon!
[ afbeelding ]
Ik vind 'm echt heel gaaf geworden.
Ja wind kan het wel koud makenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
Ik doe het gewoon!
[ afbeelding ]
Jägermeister is dan wel lekker.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je bij dat soort temperaturen nattigheid wilt ben je wel veroordeeld tot kwik, alcohol en dat soort ongezonde substanties. Ja, droge kou ja
Kingfisherquote:
Thank youquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wind kan het wel koud maken
Met z'n sneeuwscooter rijden een keer lijkt me ook wel gaaf
[..]
Geen enorme bong in fietsvorm, zoals de bierfiets een bar in fietsvorm was.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hadden hier ooit een bezorger, de wietfiets.
Of het was een mythe, maar het klinkt leuk.
Zonder zooi is het wel prettiger knutselen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi excuus om je tafels vol met zooi te laten liggen.
Bearcat 2000 heb ik geredenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wind kan het wel koud maken
Met z'n sneeuwscooter rijden een keer lijkt me ook wel gaaf
Dat welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder zooi is het wel prettiger knutselen.
Ja weet ik. Moest alleen keihard lachenquote:
Ja dat is ook wel gewoon letterlijk de vertaling, hahaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik. Moest alleen keihard lachenWe waren een keer in Nepal en toen zagen we zo'n ijsvogel, en die guide had al vaker nederlandse toeristen gehad natuurlijk, dus vandaar dat hij met icebird kwam. Kingfisher is ook een prima Nepalees biertje trouwens
Sodeknettersquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:25 schreef Samzz het volgende:
Ik doe het gewoon!
[ afbeelding ]
Mooiquote:
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |