Mja zit wel wat verschil tussen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Zo ongeveer ieder keukenkastje is goed. Duurdere kastjes zijn ook nog steeds van hetzelfde materiaal gemaakt.
Moet je kleerkast tussen vechtende wijven springen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ben net Jerry Springer vandaag.. tiefus.
Yupquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je kleerkast tussen vechtende wijven springen?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ben net Jerry Springer vandaag.. tiefus.
Fixed. Tevens: Jerry, Jerry, Jerry!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet je kleerkast tussen vechtende wijven transseksuele kleine mensen springen?
Ik waag me de supermarkt in vanmiddag. Hopelijk is niet alles al gehamsterd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
Het irritante aan boodschappen laten bezorgen is toch wel het wachten tot ze er een keer zijn
ik ga uur of 4 nog ff rondhangen , heb zalm nodigquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik waag me de supermarkt in vanmiddag. Hopelijk is niet alles al gehamsterd.
Verschrikkelijk ja, maar dat vind ik ook van pakketjes, zonde van de tijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
Het irritante aan boodschappen laten bezorgen is toch wel het wachten tot ze er een keer zijn
Ik ben wel blij dat ik kon kiezen voor avondbezorging bij m'n pakketje, dan ben ik toch wel thuis.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, maar dat vind ik ook van pakketjes, zonde van de tijd.
Alsof ik ergens word verwachtquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, maar dat vind ik ook van pakketjes, zonde van de tijd.
Ik vertik het echt om ergens op te gaan zitten wachten, of ik nu thuis ben of niet, dat benauwd me.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik kon kiezen voor avondbezorging bij m'n pakketje, dan ben ik toch wel thuis.
Hier leggen ze alles achter de tuindeur. Wacht ook nooit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertik het echt om ergens op te gaan zitten wachten, of ik nu thuis ben of niet, dat benauwd me.
Tijdens zwangerschap beter niet neequote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik durf alleen nooit te gaan kakken als ik iets verwacht.
Mja, het alternatief is het ophalen bij de supermarkt hier.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertik het echt om ergens op te gaan zitten wachten, of ik nu thuis ben of niet, dat benauwd me.
Mijn beste plek is in de plastic-kliko.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier leggen ze alles achter de tuindeur. Wacht ook nooit.
Dan ga je vanzelf wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijdens zwangerschap beter niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |