abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:13:32 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195624384
NL talig artikel helaas achter betaalmuur:

quote:
“Jullie weten niet wat jullie te wachten staat”: Iraanse diplomaat bedreigt België

Een Iraanse diplomaat die volgende maand in Antwerpen terechtstaat voor een verijdelde aanslag waarschuwt voor vergeldingsacties als hij schuldig wordt bevonden. De spionagethriller zet de geopolitieke spanning tussen de EU en Iran op scherp.



https://m.hln.be/nieuws/b(...)igt-belgie~a7597a57/
Engelstalig artikel Reuters:
quote:
Iranian diplomat warned of retaliation over Belgian bomb plot trial, document shows

PARIS (Reuters) - An Iranian diplomat charged in Belgium with planning to bomb a meeting of an exiled Iranian opposition group in France warned authorities of possible retaliation by unidentified groups if he is found guilty, according to a police document.

Belgian prosecutors charged Vienna-based Assadolah Assadi in Oct. 2018 and three others with planning an attack that year on a rally of the Paris-based National Council of Resistance of Iran (NCRI) attended by high profile former U.S., European and Arab officials.

Assadi, who goes on trial on Nov. 27, was the third counsellor at Iran's embassy in Vienna. French officials have said he was in charge of intelligence in southern Europe and was acting on orders from Tehran.

He is one of the first Iranian diplomats to face trial on terrorism charges in the European Union.

Tehran has repeatedly dismissed the charges against Assadi, calling them a "false flag" operation by the NCRI's political arm, the MEK, (Mujaheedin-e Khalq), which presents itself as an alternative to Iran's theocracy. Assadi has not commented on the charges and his lawyer has declined to comment on them.

Minutes of a March 12 meeting between Assadi and Belgian police, seen by Reuters and confirmed as authentic by his lawyer, show the diplomat initially set out Tehran's long-standing grievances with the MEK's activities in the past.

He then warned Belgian authorities that his case was being closely watched by undisclosed groups in Iran and neighbouring countries.

"According to ASSADI Assadolah we (Belgium) do not realize what is going to happen, in the event of an unfavourable verdict," the minutes, taken by the Belgian police, say.

Assadi told police that armed groups in Iraq, Lebanon, Yemen and Syria, as well as in Iran, were interested in the outcome of his case and would be "watching from the sidelines to see if Belgium would support them or not", according to the minutes.

He declined to answer when asked by police if any kind of organization was involved.

Asked about Assadi's comments, a spokesman for the Belgian federal prosecutor said: "Such threats can occur, but we always take the necessary security measures." The spokesman declined to comment further or say whether intelligence services had been informed of Assadi's statement.

Assadi said he was making the statement at his own behest and had not discussed it beforehand with the Iranian embassy, according to the record of his 31-minute encounter with police. The embassy could not immediately be reached for comment.

Assadollah's lawyer, Dimitri de Beco, denied his client was making threats.

"It is absolutely not a threat of retaliation and if it's understood that way it's a misinterpretation," he told Reuters. "He will explain the sense of his remarks to the court."

Tehran accuses European states of harbouring the MEK, which it deems a terrorist organisation. The group had been based in the Iraqi capital Baghdad under former president Saddam Hussein and was on the U.S. State Department's terror list from 1997 to 2012 when it was taken off it renounced violence.

A co-ordinated intelligence operation between French, German and Belgian services thwarted the planned attack in the days prior to the NCRI rally, in which the keynote speech was given by U.S. President Donald Trump’s lawyer Rudy Giuliani.

Assadi was arrested while on holiday in Germany and handed over to Belgium, where two of his suspected accomplices had been arrested with 500 grams (one lb) of TATP, an explosive, as well as a detonation device.

France said Iran's intelligence ministry was behind the plot and expelled an Iranian diplomat, while the European Union froze the assets of an Iranian intelligence unit and two of its staff.

https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN26U28N
--‐-----------
Als ze bommen laten ontploffen in België vanwege dit gaan we oorlog krijgen denk ik :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195624422
Nja lijkt me sterk dat ze een oorlog starten, gaan ze nooit winnen want dan heeft de vs meteen een reden om mee te doen.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:17:58 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195624448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:16 schreef 111210 het volgende:
Nja lijkt me sterk dat ze een oorlog starten, gaan ze nooit winnen want dan heeft de vs meteen een reden om mee te doen.
Ik kan het mij ook niet voorstellen inderdaad. Dan staat de NAVO de volgende dag bij ze aan de grens. Al vind ik het wel zorgelijk die oplopende spanningen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:20:04 #4
186611 Haags
pi_195624473
Mensen doe toch eens chill. Er is al genoeg ellende in de wereld!
Zonder wrijving geen glans
pi_195624488
Iran altijd met zijn grote bek, hoe vaak zouden ze Israel inmiddels al van de kaart hebben geveegd? :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:21:28 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_195624489
quote:
84s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik kan het mij ook niet voorstellen inderdaad. Dan staat de NAVO de volgende dag bij ze aan de grens. Al vind ik het wel zorgelijk die oplopende spanningen.
Blaffende honden bijten niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:24:28 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195624531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Blaffende honden bijten niet
Tja, als je ziet waarom hij voor de rechter mag verschijnen.... een diplomaat die is opgepakt ivm het plannen van een bomaanslag. Dat vind ik al heel ver gaan. Als hij niet was gepakt hadden ze dit gewoon uitgevoerd. Waarom zouden ze niet even wat mensen invliegen die wraak gaan nemen? Lijkt mij best serieus te nemen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195624637
Ik denk dat snel de overige Iraanse diplomaten moeten worden opgepakt. Als ze allemaal vastzitten, wie gaat Belgie dan bombarderen?
pi_195624671
:{
pi_195624675
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:13 schreef Starhopper het volgende:
NL talig artikel helaas achter betaalmuur:
[..]

Engelstalig artikel Reuters:
[..]

--‐-----------
Als ze bommen laten ontploffen in België vanwege dit gaan we oorlog krijgen denk ik :N
De europese unie die oorlog gaat voeren :')
pi_195624713
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:35 schreef SOG het volgende:

[..]

De navo die oorlog gaat voeren _O_
Fixed.
pi_195624732
Iran is blut. Die kunnen geen oorlog betalen.
pi_195624811
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:20 schreef Justin_Case het volgende:
Mensen doe toch eens chill. Er is al genoeg ellende in de wereld!
Jij bent best wel links toch?
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 00:53:28 #14
319979 Fok-it
All is well
pi_195624843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij bent best wel links toch?
:')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195624894
Nou als de Belgische strijdkrachten dat moeten gaan winnen....tja weet je
pi_195624919
Maar goed als Iran nou een paar van die Perzische schoonheden deze kant op schuift...pfoe lastig
  woensdag 14 oktober 2020 @ 01:04:52 #17
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195624931
Wat gaan ze doen dan ??
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 14 oktober 2020 @ 01:05:00 #18
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_195624933
Dat kunnen ze beter niet doen, want dan krijgen ze van de EU een "pakket maatregelen" voor de kiezen :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 01:08:22 #19
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195624956
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:03 schreef K.Indertent het volgende:
Maar goed als Iran nou een paar van die Perzische schoonheden deze kant op schuift...pfoe lastig
Ik sta op te springen voor die 70 maagden!
pi_195624957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:13 schreef Starhopper het volgende:

Als ze bommen laten ontploffen in België vanwege dit gaan we oorlog krijgen denk ik :N
Ze hebben al meerdere malen Iraanse oppositieleden in Europa gedood, waaronder twee in Den Haag en Almere. Hun doelwit (MEK) heeft samen met Saddam genocide gepleegd op de Koerden.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 01:11:29 #21
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195624981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:08 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Ze hebben al meerdere malen Iraanse oppositieleden in Europa gedood, waaronder twee in Den Haag en Almere. Hun doelwit (MEK) heeft samen met Saddam genocide gepleegd op de Koerden.
Gek hè? Nederland brengt Stuxnet Iran binnen, Nederland geeft onderdak aan een (in Iraans optiek) terrorist die bomaanslagen pleegt op politici in Iran, maar Iran mag niets terug doen... Op hun eigen mensen nota bene.

Ik heb niets met die baardapen maar we moeten niet hypocriet zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door YoungDriller op 14-10-2020 01:53:52 (Dubbel woord) ]
pi_195625023
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:08 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Ik sta op te springen voor die 70 maagden!
Dus we kunnen jou noteren als vrijwilliger voor hoge nood?
pi_195625029
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:11 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Gek hè? Nederland brengt Stuxnet Iran binnen, Nederland geeft onderdak aan een (in Iraans optiek) terrorist die bomaanslagen pleegt op politici in Iran, maar Iran mag niets terug doen... Op hun eigen mensen nota bene.

Ik heb niets met die die baardapen maar we moeten niet hypocriet zijn.
Het Iraanse regime pleegt misdaden in eigen land en daarbuiten, dus ik vind het niet raar dat de Iraanse oppositie gewelddadige elementen kent.
pi_195625052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:19 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Het Iraanse regime pleegt misdaden in eigen land en daarbuiten, dus ik vind het niet raar dat de Iraanse oppositie gewelddadige elementen kent.
Als dat al de maatstaf is.
pi_195625057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:13 schreef Starhopper het volgende:
NL talig artikel helaas achter betaalmuur:
[..]

Engelstalig artikel Reuters:
[..]

--‐-----------
Als ze bommen laten ontploffen in België vanwege dit gaan we oorlog krijgen denk ik :N
Weten ze waar de Europese Comissie zetelt? :B
  woensdag 14 oktober 2020 @ 01:32:09 #26
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_195625089
Zoals ik het lees, is het geen officieel dreigement vanuit de Iraanse overheid. De man heeft het zelf over vergeldingsacties door gewapende groepen uit Irak, Jemen, Libanon, Syrië en Iran zelf. Dat zie ik niet direct als "Iran dreigt met aanval op België", maar wellicht ben ik abuis.
pi_195625123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:32 schreef Repentless het volgende:
Zoals ik het lees, is het geen officieel dreigement vanuit de Iraanse overheid. De man heeft het zelf over vergeldingsacties door gewapende groepen uit Irak, Jemen, Libanon, Syrië en Iran zelf. Dat zie ik niet direct als "Iran dreigt met aanval op België", maar wellicht ben ik abuis.
Nee hoor gewoon alles los.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 14 oktober 2020 @ 07:02:40 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195626085
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:32 schreef Repentless het volgende:
Zoals ik het lees, is het geen officieel dreigement vanuit de Iraanse overheid. De man heeft het zelf over vergeldingsacties door gewapende groepen uit Irak, Jemen, Libanon, Syrië en Iran zelf. Dat zie ik niet direct als "Iran dreigt met aanval op België", maar wellicht ben ik abuis.
Gewapende groepen die centjes krijgen van Iran.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195626102
Een dreigement op persoonlijke titel van een pionnetje in het spel.

Die wil alleen maar zijn eigen hachje redden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 14 oktober 2020 @ 07:55:14 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195626428
En de EU maar boos zijn omdat Drump die deal met Iran heeft opgeblazen. Waarom zou je überhaupt nog deals maken met dat schorem. Gewoon volle bak sancties van zowel EU als VS, laat ze elkaar maar opeten daar.
pi_195626954
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:32 schreef Repentless het volgende:
Zoals ik het lees, is het geen officieel dreigement vanuit de Iraanse overheid. De man heeft het zelf over vergeldingsacties door gewapende groepen uit Irak, Jemen, Libanon, Syrië en Iran zelf. Dat zie ik niet direct als "Iran dreigt met aanval op België", maar wellicht ben ik abuis.
Veel van dat soort groepen zijn opgezet, getraint en gefinancierd door de Iraanse Revolutionaire garde. Echter is dat ook gelijk het enige wat Iran kan doen. Terreur zaaien via proxies.
pi_195627541
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:35 schreef SOG het volgende:

[..]

De europese unie die oorlog gaat voeren :')
De EU zal kei- en keihard gaan vergaderen :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:47:04 #33
3542 Gia
User under construction
pi_195629019
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:13 schreef Starhopper het volgende:
NL talig artikel helaas achter betaalmuur:
[..]

Engelstalig artikel Reuters:
[..]

--‐-----------
Als ze bommen laten ontploffen in België vanwege dit gaan we oorlog krijgen denk ik :N
Ze wilden al bommen laten ontploffen vóór dit. Dus gewoon opsluiten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 oktober 2020 @ 10:56:39 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195629167
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De EU zal kei- en keihard gaan vergaderen :7
In de restanten van het parlement.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:51:39 #35
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195630278
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:19 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Het Iraanse regime pleegt misdaden in eigen land en daarbuiten, dus ik vind het niet raar dat de Iraanse oppositie gewelddadige elementen kent.
Aha, dan is het oké.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:52:35 #36
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195630301
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:18 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Dus we kunnen jou noteren als vrijwilliger voor hoge nood?
Alleen als 'ie echt hoog is.
pi_195630339
Ik denk dat het eerste dat de Belg gaat vragen, is of die Bommen dan in Vlaanderen, Wallonie of de autonome zone rond Bruxelles gelegd gaan worden en al naar gelang waar, of ze daarmee ook niet een beetje kunnen helpen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_195630481
Iran is een islamitische staat en derhalve een weerzinwekkende natie, dat is duidelijk.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:17:24 #39
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195630890
Dus als deze Iraanse mafklapper schuldig wordt bevonden dreigt ie met aanvallen?

Doet me denken aan met wat Barend en Van Dorp gebeurde zo rond het jaar 2000 met een bekende outlaw-motorclub. Hans Teeuwen heeft daar ook nog eens een leuk stukje over gemaakt: "Dat is hetzelfde als een loodgieter die bij je komt, de wc repareert en vervolgens zegt: 'als je nou nog eens zegt dat ik een loodgieter ben, dan kom ik terug en dan repareer ik de kraan ook!'"
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_195630892
@Nikonlover Al op de vlucht?
"Pools are perfect for holding water"
pi_195635953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:52 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Alleen als 'ie echt hoog is.
Vanzelfsprekend
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 23:57:46 #42
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196461001
quote:
Iran zal uitspraak van Antwerpse rechtbank in proces verijdelde aanslag tegen Iraanse diplomaat niet erkennen

Iran zal de uitspraak van de Antwerpse correctionele rechtbank in de zaak tegen de Iraanse diplomaat die achter een verijdelde aanslag zou zitten, niet erkennen. Dat meldt het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken.

“We hebben bij verschillende gelegenheden en vanaf het begin aangekondigd dat deze rechtbank niet gekwalificeerd is en dat het gerechtelijk proces niet legitiem is, vanwege de diplomatieke immuniteit van Assadi”, zei Saïd Khatibzadeh, de woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. “Zelfs als dit leidt tot een uitspraak, zullen we die niet erkennen. Hij is onschuldig, en hij is duidelijk het onderwerp van een samenzwering”, zei Khatibzadeh.

Gisteren had het federaal parket in Antwerpen de maximumstraf - twintig jaar cel - gevorderd tegen de Iraanse diplomaat Assadollah Assadi (48). Hij zou vanuit de Iraanse ambassade in Wenen een netwerk van informanten runnen.

Op 30 juni 2018 zou een Belgisch koppel van Iraanse origine uit het Antwerpse Wilrijk in opdracht van Assadi een aanslag plegen in Villepinte, nabij Parijs. Daar vond de jaarlijkse bijeenkomst van MEK plaats, een verzetsbeweging die door Iran wordt beschouwd als een terroristische groepering. Ze werden echter tegengehouden in Sint-Pieters-Woluwe en opgepakt toen de politie springstof en een ontstekingsmechanisme in hun auto aantrof.

Onschendbaarheid
Assadi was gisteren niet aanwezig op de zitting en hij beroept zich daarvoor op zijn diplomatieke onschendbaarheid en immuniteit. Drie andere verdachten waren wel aanwezig. Donderdagnamiddag 3 december zullen de advocaten van de vier beklaagden pleiten.

De spionage- en terrorismezaak heeft voor spanning gezorgd tussen Iran en verschillende Europese landen. In oktober 2018 had Frankrijk het Iraanse ministerie voor Inlichtingen en Veiligheid ervan beschuldigd achter de verijdelde aanslag te zitten, maar Iran had dat ten stelligste ontkend. Volgens Iran was de arrestatie van Assadi “illegaal”, omdat die een schending van zijn diplomatieke onschendbaarheid zou inhouden.

https://www.hln.be/buiten(...)t-erkennen~a9ae0e5d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196461058
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:42 schreef Gehrman het volgende:
Iran is blut. Die kunnen geen oorlog betalen.
Dankzij Trump, Biden vliegt er ala Obama vliegtuigen met goud heen.
  zondag 29 november 2020 @ 00:02:42 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196461083
Wordt wel een uitdaging om hun militaire materieel in Belgie te krijgen dan.
pi_196461293
Wat een angst in de OP :')
Als België maar iets van angst laat merken zijn ze het haasje.
Nuke them!
Vakman pur sang
pi_196462579
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 00:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een angst in de OP :')
Als België maar iets van angst laat merken zijn ze het haasje.
Nuke them!
Waarmee?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_196462858
quote:
84s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gewapende groepen die centjes krijgen van Iran.
Zoiets als die groepjes die centjes kreeg van rutte.
  zondag 29 november 2020 @ 07:34:07 #48
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196463053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:05 schreef Montagui het volgende:
Een dreigement op persoonlijke titel van een pionnetje in het spel.

Die wil alleen maar zijn eigen hachje redden.
Opgepakt baardmannetje krijgt een grote bek. Schijnt iets met cultuur te maken hebben.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196463306
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Wordt wel een uitdaging om hun militaire materieel in Belgie te krijgen dan.
Dit ja lol _O-
I will do what i must !!
  zondag 29 november 2020 @ 09:32:54 #50
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_196463413
België is al een aantal keren het toneel geweest van grote oorlogen (Napoloen, WO 1, WO 2), dus ze zijn er al wat gewend.
Non possumus non loqui
pi_196463425
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:32 schreef Knip het volgende:
België is al een aantal keren het toneel geweest van grote oorlogen (Napoloen, WO 1, WO 2), dus ze zijn er al wat gewend.
Kijk maar uit, dadelijk spreken ze nog meer talen daar. :')
pi_196463432
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 06:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zoiets als die groepjes die centjes kreeg van rutte.
Zou Rutte dan indirect de toekomstige aanslag mogelijk hebben gemaakt met geld en middelen?
pi_196463489
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2020 09:36 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zou Rutte dan indirect de toekomstige aanslag mogelijk hebben gemaakt met geld en middelen?
Als je bepaalde logica zou moeten volgen : ja.
Want men geeft Rutte niet de schuld maar een land en al zijn inwoners.

Zeg maar wat wij in het verheven westen doen maar dan andersom.
Dan zie je pas de propaganda goed tevoorschijn komen, als wij dan bommen droppen is het gerechtvaardigd, als zij het doen is het terrorisme.
pi_196463853
Wederom zal de USA ons uit de brand helpen indien nodig, de EU stelt op militair gebied niets voor, buiten nog de besluiteloosheid van de EU.

Indien die geestelijk leiders van dat achterhaalde geloof besluiten om aanslagen in de EU te plegen moet er direct een atoom bom op Teheran gegooid worden.
pi_196463982
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Wordt wel een uitdaging om hun militaire materieel in Belgie te krijgen dan.
Ze zouden natuurlijk kunnen opereren vanuit Islamitische Basis Molenbeek.
pi_196464935
:')

Gast zou direct opgehangen moet worden.
pi_196464949
:')

Gast zou direct opgehangen moet worden.
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:04 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan ze doen dan ??
Belgisch vlaggen verbranden.
pi_196464973
Dadelijk moet Henk Westbroek nog zijn lied aanpassen want dan kun je ook al niet meer naar Belgie :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196465056
Samson schijnt momenteel aan de poort van Plopsaland tassen te snuffelen op explosieven.
pi_196465105
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 00:42 schreef Gehrman het volgende:
Iran is blut. Die kunnen geen oorlog betalen.
Ze hebben nog altijd een zwarte markt en hoop gelovigen. De laatste groep is levensgevaarlijk. Die plegen al maar graag een zelfmoord voor land en zijn geloof.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 29 november 2020 @ 14:26:21 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196466421
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 10:54 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Ze zouden natuurlijk kunnen opereren vanuit Islamitische Basis Molenbeek.
Die hebben grotendeels schijt aan Iran
pi_196468410
Je zou kunnen zeggen dat Iran hetzelfde doet als het Westen. Wij gebruiken drones om vijanden van het Westen uit te schakelen in Afrika, het Midden Oosten, Azië. Zij plegen aanslagen op vijanden van het regime in Europa.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 29 november 2020 @ 16:09:59 #63
215628 woid
let's get Friendly
pi_196469191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 01:19 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Het Iraanse regime pleegt misdaden in eigen land en daarbuiten, dus ik vind het niet raar dat de Iraanse oppositie gewelddadige elementen kent.
ah ja.. ,en dat doen de VS (en bonggenoten) nooooooit :') :')
  zondag 29 november 2020 @ 18:33:01 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196472909
Opgeklopte onzin. Hij probeert alleen duidelijk te maken dat politieke acties (zoals het verijdelen van een politieke bomaanslag) politieke gevolgen hebben. Dit expres verkeerd interpreteren als dreigement is pure sensatieklopperij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 november 2020 @ 18:33:46 #65
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_196472928
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:39 schreef crystal_meth het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Iran hetzelfde doet als het Westen. Wij gebruiken drones om vijanden van het Westen uit te schakelen in Afrika, het Midden Oosten, Azië. Zij plegen aanslagen op vijanden van het regime in Europa.
Ja maar wij hebben gelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 november 2020 @ 18:39:05 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196473015
Je moet ook geen buitenlandse diplomaten berechten. Als je van mening bent dat ze zich bezig houden met activiteiten die niet door de beugel kunnen zet je ze uit, verklaar je ze persona non grata en vraag je om opheldering bij Iran. Ben je dan niet tevreden over hun verklaring dan kun je de diplomatieke betrekkingen opschorten. Voor hetzelfde geld gaat Iran nu Belgische diplomaten oppakken en berechten op verdenking van spionage of terrorisme.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196473645
Wallonië kan er bij een bombardement alleen maar op vooruit gaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 november 2020 @ 20:09:41 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196474591
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:39 schreef -XOR- het volgende:
Je moet ook geen buitenlandse diplomaten berechten. Als je van mening bent dat ze zich bezig houden met activiteiten die niet door de beugel kunnen zet je ze uit, verklaar je ze persona non grata en vraag je om opheldering bij Iran. Ben je dan niet tevreden over hun verklaring dan kun je de diplomatieke betrekkingen opschorten. Voor hetzelfde geld gaat Iran nu Belgische diplomaten oppakken en berechten op verdenking van spionage of terrorisme.
Die gast plande een terreuraanslag met een bom. Hij heeft de bom geregeld voor de aanslag. De bommenleggers zijn onderweg naar de bomlocatie opgepakt. Terecht dat ze hem berechten.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 november 2020 @ 20:18:47 #69
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196474754
quote:
84s.gif Op zondag 29 november 2020 20:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die gast plande een terreuraanslag met een bom. Hij heeft de bom geregeld voor de aanslag. De bommenleggers zijn onderweg naar de bomlocatie opgepakt. Terecht dat ze hem berechten.
Dan nog kun je dat beter niet doen. Gewoon uitzetten en de diplomatieke betrekkingen opzeggen. Als je diplomaten berecht gaat dat backfiren.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196475282
Hij heeft geen diplomatieke status in België. Hij was/is gestationeerd in Oostenrijk.
Dus dit hele onschendbaarheid gaat niet op
pi_196478438
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:39 schreef crystal_meth het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat Iran hetzelfde doet als het Westen. Wij gebruiken drones om vijanden van het Westen uit te schakelen in Afrika, het Midden Oosten, Azië. Zij plegen aanslagen op vijanden van het regime in Europa.
Wie is wij? Ik doe niet mee aan die drone aanvallen.
pi_196478682
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2020 00:29 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Wie is wij? Ik doe niet mee aan die drone aanvallen.
Dat geldt ook voor miljoenen Iranesen.
pi_196478954
Als je een bom op Walonie gooit ben ik bang dat er niet veel stuk gaat, dat deel is al een ruïne :P
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 05:58:24 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196479456
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2020 00:29 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Wie is wij? Ik doe niet mee aan die drone aanvallen.
Belgie al helemaal niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 4 februari 2021 @ 13:11:19 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197812661
quote:
Iraanse diplomaat moet twintig jaar cel in voor beramen aanslag in Parijs

De Iraanse diplomaat Assadollah A. is donderdag door een Belgische rechtbank veroordeeld tot twintig jaar cel voor het beramen van een aanslag in Parijs. Het doelwit was een congres van een Iraanse verzetsbeweging dat in 2018 plaatsvond.

De uitvoerders van de verijdelde bomaanslag, Amir S. en zijn vrouw Nasimeh N., moeten respectievelijk vijftien en achttien jaar de cel in. De vierde verdachte, Merhad A., kreeg zeventien jaar cel opgelegd.

Op het congres waren 30.000 mensen aanwezig, onder wie de Frans-Colombiaanse politica Íngrid Betancourt, de Amerikaanse politicus Newt Gingrich en Rudy Giuliani, ex-burgemeester van New York en voormalig advocaat van Donald Trump. Ook Merhad A. was erbij.

De 48-jarige diplomaat Assadollah A. was destijds werkzaam op de Iraanse ambassade in Wenen. Hij zou het brein achter de aanslag zijn geweest. Ook zou hij een bom aan het Belgisch-Iraanse echtpaar uit Wilrijk hebben geleverd. Het echtpaar en Merhad A. zullen hun Belgische nationaliteit verliezen, besloot de rechter.

Het echtpaar werd op 30 juni 2018 in Brussel door de politie opgepakt met 500 gram springstof en een ontstekingsmechanisme in de auto. Ze waren daarmee op weg naar het congres. De aanslag werd verijdeld door de Franse, Belgische en Duitse politie.

https://www.nu.nl/buitenl(...)nslag-in-parijs.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197813033
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dankzij Trump, Biden vliegt er ala Obama vliegtuigen met goud heen.
Goud die van Iran is bedoel je.
pi_197813130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Lariekoek11 het volgende:

[..]

Goud die van Iran is bedoel je.
"Goud die"
Lariekoek.
pi_197814351
quote:
84s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Benieuwd wat Iran nu doen gaat
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 4 februari 2021 @ 14:42:00 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197814414
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Benieuwd wat Iran nu doen gaat
Ja me2 :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:06:18 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_197814967
Nu is het opeens toch minder prettig om 15 km van België te wonen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')