hahahaquote:
En dan steek je je klauwtje op en zegt wat dommig: "Tjeumig wat veel mensen, ik zeg maar gewoon zo hoi. Hoi!"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral dat moment dat je binnenkomt en iedereen je aankijkt. En dan moet je het rondje langs
Ik was die ene onbeschofte die de hand in het algemeen opstak en riep: "Iedereen gefeliciteerd he?"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vooral dat moment dat je binnenkomt en iedereen je aankijkt. En dan moet je het rondje langs
Het aantal thuiscontacten zal sowieso gaan stijgen, lijkt me. Mensen zoeken toch sociaal contact. Als heel veel van die locaties gesloten worden (horeca, sport, evenementen etc.) gaan mensen dat opzoeken door elkaar te bezoeken.quote:Het zou jammer zijn als de komende tijd nog meer mensen naar kantoor gaan omdat hun vrijetijdsbesteding verder aan banden wordt gelegd. Dan zijn we nog verder van huis.
Juridisch heel lastig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef Elan het volgende:
Dit pakket maatregelen is meer dan voldoende, jammer alleen dat gebedshuizen nog steeds een uitzondering houden.
Ik kan je nu al vertellen dat ik me niet aan die 3 per dag ga houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het aantal thuiscontacten zal sowieso gaan stijgen, lijkt me. Mensen zoeken toch sociaal contact. Als heel veel van die locaties gesloten worden (horeca, sport, evenementen etc.) gaan mensen dat opzoeken door elkaar te bezoeken.
Het gaat wel om mensenlevens hier, jij denkt alleen aan geld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
de economische schade gaat immens zijn
dit gaan wij nog jaren en jaren voelen
Ja, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat ik me niet aan die 3 per dag ga houden.
Die beperking thuis was toch omdat anderhalve meter lastig was. Nou dan kan een blokjesmodel prima.
Wel de leukste het eerst uitnodigen dan he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat ik me niet aan die 3 per dag ga houden.
Die beperking thuis was toch omdat anderhalve meter lastig was. Nou dan kan een blokjesmodel prima.
Het lekkerste wijf als laatste natuurlijk. Kun je tenminste ongestoord je gang gaan zonder dat er weer een nieuwe groep bezoekers aan de deur staatquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wel de leukste het eerst uitnodigen dan he?
Nee joh ... lekker tot in het oneindige geld bijdrukkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef Dimachaerus het volgende:
de economische schade gaat immens zijn
dit gaan wij nog jaren en jaren voelen
Ja recht op geloofsbelijdenis. Maar in maart waren ze ook dicht? Zonder noodverordening.quote:
Vind het jammer dat de horeca weer de lul is. Gebedshuizen op slot zet meer zoden aan de dijk. De uitzonderingspositie voor mensen die in sprookjes geloven is ten hemel schreiend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef Elan het volgende:
Dit pakket maatregelen is meer dan voldoende, jammer alleen dat gebedshuizen nog steeds een uitzondering houden.
behalve in de tuin van het witte huisquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef DonDruiper het volgende:
Dan even dit..
Groepslessen in de sportschool worden niet gezien als teamsport, en dus mogen die door blijven gaan onder de nieuwe coronamaatregelen.
Maar het terras op mag niet.
Teamsport buiten mag niet.
Ze moeten echt verschil gaan maken tussen BUITEN (besmettingen nihil) en besmettingen binnen.
de starter is fuckedquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:53 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het gaat wel om mensenlevens hier, jij denkt alleen aan geld.
Ik vind het heel moeilijk om te peilen wat het draagvlak voor de maatregelen gaat zijn en of mensen hun sociale contacten echt in gaan perken. Ik zie zelf dat heel verstandige mensen wel alles ontsmetten als ze boodschappen gaan halen en intussen volop met diverse vriendengroepen blijven afspreken (uiteraard binnen de regels, maar niet binnen de geest van de regels). Dat stemt me niet erg optimistisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het aantal thuiscontacten zal sowieso gaan stijgen, lijkt me. Mensen zoeken toch sociaal contact. Als heel veel van die locaties gesloten worden (horeca, sport, evenementen etc.) gaan mensen dat opzoeken door elkaar te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |