Hahhahah doe es normaal we leven in een democratiequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Eerder andersom. De overheid moet eens spierballen tonen. Wij zijn haar onderdanen, niet andersom.
Nee, verwacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:43 schreef Viesdik het volgende:
Vinden jullie het niet opmerkelijk dat aan de vooravond van de perconferentie nog even een stormlading aan angstberichten de deur zijn uitgestuurd?
Die krant weet ook alles als eerst he altijd ahahquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:44 schreef maan_man het volgende:
Telegraaf spreekt over een sluiting van 4 weken voor de horeca.
Politiek gezien is een dusdanig zichtbare sector laten vallen niet te verkopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:44 schreef maan_man het volgende:
Telegraaf spreekt over een sluiting van 4 weken voor de horeca.
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:41 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wacht.. wat?
Waarom worden dit soort cijfers niet gegeven?
Iedereen weer overstuur.
Praat voor jezelf aubquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef quirina het volgende:
Angstberichten boeit weinig.
Je weet zelf wel wat je van de Corona besmettingen meemaakt.
Al die mailtjes in je box dat er weer een kind besmet is of dat een collega besmet is of dat er een leerkracht besmet is. Dat is vermoeiend.
Dat is gewoon om niet iedereen angst aan te jagen. Nou is er weer paniek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.
[ link | afbeelding ]
meldingsdatum (Y-as) is de meldingsdatum in het bestand, de datum bovenaan is de datum waarop deze gegevens gepubliceerd zijn.
Ikb dksnjd koaoks pisojspiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ze dragen wel mondkapjes neem ik aan.
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:46 schreef leolinedance het volgende:
Mogen we vanavond nog zaalvoetballen?
Maar ook als je een beetje naar de diagonalen kijkt zie je dat het niet per se afneemt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Dit is hoe de ontwikkeling van die cijfers sinds 1 oktober is. Er is een hele flinke achterstand, dus de cijfers van vandaag laten zien hoe het een tijd geleden ging.
[ link | afbeelding ]
meldingsdatum (Y-as) is de meldingsdatum in het bestand, de datum bovenaan is de datum waarop deze gegevens gepubliceerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |