Expats zijn altijd een beetje lastig wat dat betreft. Deze gozer is een Brits pro-EU liberaal/conservatief type als ik het goed lees. Dus die zal wel helemaal afgeknapt zijn om wat er nu in Engeland gebeurt. Die komt dan hier in een warm bad en denkt dat wij helemaal geweldig zijn. En dan blijkt ineens dat Nederland toch niet helemaal perfect is. Tja. Dit soort mensen is altijd erg goed in zwart-wit denken. Er deugt dan helemaal niks meer van hun thuisland en Nederland is het dan helemaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg hem al een tijdje op Twitter. Die man is/was zo trots op zijn nieuwe NLer-schap. Schrijft boeken over wat een geweldig volk wij zijn. Maar ja...daar komt ie inmiddels wel een beetje van terug.
Komen ook alleen in Amsterdam en een straal van 15 km erbuiten. Zien dat als Nederlandquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik kijk onwijs veel van dat soort dingenOok expats die dan gaan vloggen hoe het ze in Nederland bevalt enzo
Valt wel mee, hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Komen ook alleen in Amsterdam en een straal van 15 km erbuiten. Zien dat als Nederland
quote:UK shoppers spend £261m more on alcohol amid Covid pub curfew
https://www.theguardian.c(...)-curfew-supermarkets
Op de Appie na staan ze vgm niet op de beurs (ahold delhaize nv)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
Als de Britse ervaring een leidraad is zou ik snel aandelen in NL supermarkten geen kopen:
[..]
Dat was de vorige keer ook al zo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
Als de Britse ervaring een leidraad is zou ik snel aandelen in NL supermarkten geen kopen:
[..]
Die expats zien vaak meer van Nederland dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Komen ook alleen in Amsterdam en een straal van 15 km erbuiten. Zien dat als Nederland
Dat was dan ook een kwinkslagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Op de Appie na staan ze vgm niet op de beurs (ahold delhaize nv)
Ik heb mijn expat met success 6 jaar uit Amsterdam weten te houden maar helaas kwam er toen een Amerikaanse vriendin op bezoek die per se Amsterdam wilde zienquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die expats zien vaak meer van Nederland dan de gemiddelde Nederlander.
Ik vind het niet heel interessant als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:10 schreef _serial_ het volgende:
Interessant in Marokko hebben ze al onderzoek gedaan naar de samenhang tussen RdRp, E and N genen die gebruikt werden in de PCR test.
Sinds eind september is de RIVM richtlijn aangepast om nog maar met 1 gen te testen
In Marokko leide dit tot hoger % positieve gevallen in de onderzoeksgroep.
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.18.20135137v1
Schijnbaar is tegelijk ook de Ct drempel waarde verhoogd naar 35.
Verder niets aan de hand natuurlijk, maar het is wel opvallend dat 3 weken geleden de boel ineens door het dak ging.
Vandaag zijn er ook kamervragen gesteld (weliswaar door FvD maar toch) over de aanpassing van de richtlijn.
Het hoeft ook niet interessant te zijn, maar de hoge Ct waarde vind ik dan wel weer interessant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:13 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel interessant als ik eerlijk ben.
19u.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat is eigenlijk dat live optreden van het dynamische duo Jut en Jul?
18.00u of 19.09?
7 uur maar ik ga niet kijken denk ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe laat is eigenlijk dat live optreden van het dynamische duo Jut en Jul?
18.00u of 19.09?
ben je zo onzeker?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn expat met success 6 jaar uit Amsterdam weten te houden maar helaas kwam er toen een Amerikaanse vriendin op bezoek die per se Amsterdam wilde zien
Ik ga eerst sporten nu het nog kan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
7 uur maar ik ga niet kijken denk ik.
Wat is er met Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn expat met success 6 jaar uit Amsterdam weten te houden maar helaas kwam er toen een Amerikaanse vriendin op bezoek die per se Amsterdam wilde zien
Daarom.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik ga eerst sporten nu het nog kan.
Daarna Apple Event kijken, de rest is toch al gelekt.
Die zijn als sinds maart zo goed als geslotenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:18 schreef roos94 het volgende:
Wedden dat er op de persco weer met geen woord wordt gerept over hogeschool en uni![]()
Wordt toch niks nieuws gezegd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
7 uur maar ik ga niet kijken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |