Ik snap hem heel goed. Het is hier ook geweldig onder normale omstandigheden. Voordat dit hele gebeuren in Nederland aankwam zei ik zelfs nog "hier zal het wel niet zo'n vaart lopen, veel kennis en kunde in dit land en het RIVM zal er wel bovenop zitten".quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik volg hem al een tijdje op Twitter. Die man is/was zo trots op zijn nieuwe NLer-schap. Schrijft boeken over wat een geweldig volk wij zijn. Maar ja...daar komt ie inmiddels wel een beetje van terug.

Offtopic; soms komen er van die filmpjes op YouTube waarin buitenlanders spreken over Nederland, de mensen, de gebruiken, het eten, etc. Echt prachtig om eens te horen hoe men tegen 'ons' aankijkt. Soms ook met de meest bizarre dingen waarvan je denkt 'dat gebeurt hier echt niet', maar oke.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik volg 'm ook. Best pijnlijk om te lezen hoe een "buitenstaander" hier tegenaan kijkt.

wat moeten we daarmee, is allemaal scoren voor open doelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Prachtig mooie analyse:
https://ben-coates.com/2020/10/09/the-new-brazil/
[..]
En
[..]

quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:59 schreef Tijger_m het volgende:
Even terug, ik postte dat over de Spaanse kranten niet omdat ik het ergens mee eens of oneens ben maar als antwoord op een vraag.
Maar het is niet verassend dat als je een grote mond hebt over andere landen dan ze dan, als jij in de shit zit, een beetje gaan gniffelen, natuurlijk, af en toe zij wij Nederlanders wel eens te arrogant.

Die Tweet vanmorgen van die knaap zonder mondkapje die zegt "We are smart" is toch Nederland ten voeten uit, soms?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik volg 'm ook. Best pijnlijk om te lezen hoe een "buitenstaander" hier tegenaan kijkt.

Ja, ik kijk onwijs veel van dat soort dingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Offtopic; soms komen er van die filmpjes op YouTube waarin buitenlanders spreken over Nederland, de mensen, de gebruiken, het eten, etc. Echt prachtig om eens te horen hoe men tegen 'ons' aankijkt. Soms ook met de meest bizarre dingen waarvan je denkt 'dat gebeurt hier echt niet', maar oke.

Psiesss... ouwe van Dissel-fan was je!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 15:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap hem heel goed. Het is hier ook geweldig onder normale omstandigheden. Voordat dit hele gebeuren in Nederland aankwam zei ik zelfs nog "hier zal het wel niet zo'n vaart lopen, veel kennis en kunde in dit land en het RIVM zal er wel bovenop zitten".
Nou, hoe fout kon ik het hebben.

Exact dat jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik kijk onwijs veel van dat soort dingenOok expats die dan gaan vloggen hoe het ze in Nederland bevalt enzo

Ik heb een expat in huis, scheelt fimpjes kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik kijk onwijs veel van dat soort dingenOok expats die dan gaan vloggen hoe het ze in Nederland bevalt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |