Als sinds het internet nog niet duidelijk was hoeveel domme mensen er bestaan, dan is het nu wel duidelijk aan het worden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom wij op dit forum (waar het gemiddelde IQ wel hoger ligt dan 50) nu ook in deze shit zitten. We hebben het er al meer dan 100.000 posts over, maar met dit soort domheid kun je elke maatregel die je wil verzinnen, het gaat geen verschil maken.
Wat was ik heerlijk naïef.
Ja, hij alleen. Iedereen naar huis en in quarantaine, en via same day delivery een campingbedje bezorgen met de melding: Hou jij 't fort even veilig? Groetjes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aangezien heel de werkvloer nu 2 weken in quarantaine moet had hij best kunnen blijven.
dom, maar ook egoïstische. Die laatste groep blijkt ook enorm groot helaas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als sinds het internet nog niet duidelijk was hoeveel domme mensen er bestaan, dan is het nu wel duidelijk aan het worden...
Right. Komt de GGD dat afdwingen dan? Gaat niet gebeuren, want ze doen geen BCO, dus ze komen hier niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:13 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aangezien heel de werkvloer nu 2 weken in quarantaine moet had hij best kunnen blijven.
Vooral erg vocaal, ik denk niet zo groot.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dom, maar ook egoïstische. Die laatste groep blijkt ook enorm groot helaas.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:15 schreef Kidjuh het volgende:
In het ziekenhuis liggen nu 1410 coronapatiënten, van wie 277 op de IC, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Gisteren lagen nog 1298 covid-patiënten in het ziekenhuis. Dat is een toename van 112 patiënten, van wie 25 op de intensive care.
Bruhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
7378 nieuwe positieve testen
233 nieuwe ziekenhuisopnames
35 nieuwe IC-opnames
35 nieuwe overlijdens
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
35 nieuwe IC-opnames
35 nieuwe overlijdens
De Nederlander in een notendop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja klopt, de mensen die "bewuste keuzes" maken. Vertaling: die regels en gezond verstand aan hun laars lappen omdat ik, ik, ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Meer dan 100 ernaast vind ik niet tellen heurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 13 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 14 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 77 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 74 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Echte mannen delen daar een abo voor uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meer dan 100 ernaast vind ik niet tellen heur
Dat is de huidige maatschappij ook wel, meer egocentrisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
35 nieuwe IC-opnames
35 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |