Ja, ik heb het gehoordquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:12 schreef Aanmodderfakker het volgende:
"we vertrouwen op de eigen verantwoordelijkheid van mensen"
Met dat zinnetje moet ie eens kappen. Keihard optreden ipv dit slappe gelul.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:12 schreef Aanmodderfakker het volgende:
"we vertrouwen op de eigen verantwoordelijkheid van mensen"
Ik mag het hopen ja. Ruttequote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef nattermann het volgende:
Bij de verkiezingen winnen ze toch wel weer. Zo dom is de gemiddelde Nederlander wel.
Alleen peilingen suggereren dat. Ik denk namelijk dat ze met de stemmentelling frauderen bij verkiezigen. En naderhand denken mensen, raar ik ken niemand die op rutte stemt. Maar ok. de peilingen wezen uit dat ze toch veel fans hadden 'dus het zal wel'.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef nattermann het volgende:
Bij de verkiezingen winnen ze toch wel weer. Zo dom is de gemiddelde Nederlander wel.
Misschien moet je dan maar een jaartje niet stemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:29 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Alleen peilingen suggereren dat. Ik denk namelijk dat ze met de stemmentelling frauderen bij verkiezigen. En naderhand denken mensen, raar ik ken niemand die op rutte stemt. Maar ok. de peilingen wezen uit dat ze toch veel fans hadden 'dus het zal wel'.
Hoe gaat dat helpen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een jaartje niet stemmen.
Neehoor corona is gewoon een politiek spelletje. Vanaf 24 minuten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Mensen verspreiden het virus.
Als de horeca of andere bedrijven dicht moeten dan ligt dat vooral aan onszelf.
Als je 24 minuten opbouw nodig hebt om tot een punt te komen dan heb je geen punt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:47 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Neehoor corona is gewoon een politiek spelletje. Vanaf 24 minuten.
Nee mijn punt wordt vanaf 24 minuten getoond. Daarvoor gebruik ik Pierre Capel zijn oresentatie. Nog meer nodeloze kritiek??quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als je 24 minuten opbouw nodig hebt om tot een punt te komen dan heb je geen punt.
Goh echt waar? Wat een genie hier dames en heren!quote:
Knuppel eroverheen. Niet luisteren dan maar voelen. Verantwoordelijkheid. Bewuste keuzes. Broek ophouden. Pak rammel.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met dat zinnetje moet ie eens kappen. Keihard optreden ipv dit slappe gelul.
Ach ja, het zal wel ergens voor zijn ofzoquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:47 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Neehoor corona is gewoon een politiek spelletje. Vanaf 24 minuten.
Daar pleit ik al jaren voorquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:58 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Knuppel eroverheen. Niet luisteren dan maar voelen. Verantwoordelijkheid. Bewuste keuzes. Broek ophouden. Pak rammel.
OpRutte met die mafkeesquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:11 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
‘Kom op jongons, we zijn een intelligent en volwassen land’.
Oke ja ik was niet serieus, maar okequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daar pleit ik al jaren voor
Geef dat tuig hier gewoon elke keer een knuppel in de nek ipv dat polderen al DECENIA zijn ze niet #READY en het wordt alleen maar erger @:Geerd !!!!!!!!!!!!!!!
Met westelijk van de Atlantische oceaan maatstaven ja bleeehhhhquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:11 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
‘Kom op jongons, we zijn een intelligent en volwassen land’.
Agenda21 jonguh ik zeg het je !!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daar pleit ik al jaren voor
Geef dat tuig hier gewoon elke keer een knuppel in de nek ipv dat polderen al DECENIA zijn ze niet #READY en het wordt alleen maar erger @:Geerd !!!!!!!!!!!!!!!
Deze manquote:
WAT OKEquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oke ja ik was niet serieus, maar oke
Gewoon boef beng bengquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
WAT OKE![]()
![]()
![]()
Mensen die Boef heten dienen den knuppel in de nek gelegd te worden![]()
![]()
Gooi jezelf van een brug.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
![]()
Je kan zeggen wat je wil maar in 40-45 reden de treinen wel op tijd
Maar het klopt welquote:
Jeweetzellefquote:
Zo ik had End of Days wel ff onderschat ja....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:45 schreef CopyOK het volgende:
Media voeren elke dag reklame voor een vast groep politieke partijen. Waaronder de VVD. Waar ze mismanagement van onder andere VVD mooipraten. Zwakke geestjes die niet zelf kunnen nadenken zijn hier vatbaar voor.
Deze manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:45 schreef CopyOK het volgende:
Media voeren elke dag reklame voor een vast groep politieke partijen. Waaronder de VVD. Waar ze mismanagement van onder andere VVD mooipraten. Zwakke geestjes die niet zelf kunnen nadenken zijn hier vatbaar voor.
Lekker achter de kudde aanlopen beeehhhquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lekker achter de kudde aanlopen beeehhh![]()
![]()
S/O naar jou STRIJDERquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:20 schreef K.Indertent het volgende:
Coördinatie vanuit de rear vind ik persoonlijk prettiger. Schouten bij nacht verzamelt u.
Jeweetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:21 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Altijd vriend. Is het niet met iemand anders dan is het wel met mezelf.
Ik stem nietquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet klagen.
Ik post niet 2800 verzonnen berichten in 1 maand, stumperdquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:53 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
viesmad op een partij zijn omdat je leven zuur is
Zegt diegene die 34000 berichten plaatst op een online forumquote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik post niet 2800 verzonnen berichten in 1 maand, stumperd
Sinds?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 01:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Zegt diegene die 34000 berichten plaatst op een online forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |