Het zou de knoflook kunnen zijn maar werkt dat dan nog een paar dagen door?quote:Producten die vaak extra gasvorming geven zijn:
Nieuwe aardappelen, prei, peulvruchten, kool, uit, paprika, spruitjes, knoflook
Pruimen, meloen, radijs, onrijp fruit
Gerechten met ei
Grote hoeveelheden suiker en vet, maar ook bepaalde suikervervangers
Noten, kokos, scherpe kruiden en specerijen
Bier en koolzuurhoudende dranken
Oh das jammerquote:
oke dus knoflook niet meer eten. Jammer.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
Kan
Ik heb t ook van veel knoflook en ui.
En ei.
Drink daarom aan boord geen koffie, omdat ik t daar ook van krijg.. maar thee valt ook heftig ja. Maar das aan boord alleen in combinatie met de rest. Thuis is t allemaal wat minder en ook veel minder vet eten.
hoe heet het?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Iemand toevallig al eens die Amerikaanse lekkernij geprobeerd waarbij een ei in gehakt gestopt wordt en het geheel gefrituurd ?
Is dat lekker
Als je het Scottish egg noemt is het ineens 150 keer lekkerderquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Iemand toevallig al eens die Amerikaanse lekkernij geprobeerd waarbij een ei in gehakt gestopt wordt en het geheel gefrituurd ?
Is dat lekker
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het Scottish egg noemt is het ineens 150 keer lekkerder
In Hongarije hadden ze zoiets, maar dat ging in de oven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Is dat lekker
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit friemel?
https://www.leukerecepten(...)en-ei-scottish-eggs/
Huh, wat is daar Amerikaans aan dan? dat is een Scotch egg.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef friemelaar het volgende:
Is dat lekker
Ik moet heeeeeel lang denken over dit friemelquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit friemel?
https://www.leukerecepten(...)en-ei-scottish-eggs/
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, wat is daar Amerikaans aan dan? dat is een Scotch egg.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet heeeeeel lang denken over dit friemel
Komt omdat ze geen eigen cultuur hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"
Ja, die Amerikanen jatten alles.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zag het amerikanen klaarmaken als "local food"
quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:50 schreef bitterbal het volgende:
k word er misselijk vam als ik er naar kijk
dat klopt dan weer wel jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen eigen cultuur hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |