abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 8 december 2000 @ 10:52:12 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_531928
Er wordt al weer druk gespeculeerd over de next goner, tijd voor een nieuw topic. Moet de ouwelul nokken, of de schijnheilige zeur?
Is het opzouten geblazen voor de bazige bi met een neus voor tranen? Of wordt het toch exit 'vrouwenhater'?

Het hangt volgende week voor de laatste keer mede van de bewoners af wie het zal worden.
Daarna ligt de beslissing over wie moet gaan en wie mag blijven volledig bij de kijkers.

Wie valt de 'eer' te beurt om tot de laatste genomineerden van BB2000 te behoren?

--------------------------------------


Mijn lijst:

Robin, Georgie, Koos en Desiree worden genomineerd.

G stemt op R+K
H stemt op D+K
D stemt op R+K
R stemt op G+D
K stemt op G+D
B stemt op R+K

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 8 december 2000 @ 11:11:41 #2
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_532010
Het is goed mogelijk dat Hieke en Georgie op elkaar gaan stemmen. Georgie heeft al twee keer gezegd dat hij en Hieke helemaal langs elkaar heen leven. De enige reden dat hij haar nooit nomineerde was dat Ferdi dat niet zou willen. Nu Ferdi eruit is kan Georgie vrijuit op Hieke stemmen. Andersom zal Hieke ook weer wat makkelijker op Georgie stemmen. Zij heeft er een hekel aan dat hij altijd de hele dag in bed ligt.

Misschien wordt het ljstje dus wel:
H: D & G
G: H & K
D: R & K
R: G & B
K: G & D
B: R & K

Alhoewel ik me toch slecht kan voorstellen dat Koos op Desiree stemt. Maar misschien dat de stemming in het huis zich wat tegen Desiree keert.

  vrijdag 8 december 2000 @ 11:27:34 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_532069
Ik heb niet echt een beeld van hoe de stemming gaat verlopen, maar ik verwacht dat, nu bij de afgelopen nominaties duidelijk werd dat Dees een ruggetuffer is, wellicht Dezeuree in de gevarenzone komt.

Ik hoop het in ieder geval.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_532759
Dit wordt de moeilijkste nominatie tot nu toe. Ik ben vooral benieuwd wie Koos gaat nomineren behalve Georgie. Robin is zijn maatje, Desiree zijn oogappel, voor Bianca heeft hij steeds meer respect gekregen. Zal het Hieke worden?

Ook ben ik benieuwd of Dees Robin weer gaat nomineren en of Hieke nu juist naar Bianca toe gaat trekken of toch een soort wrok voelt. Ik vermoed dat B. en H., D. en G., en K. en R. elkaar veelal op zullen zoeken.

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen dus weet niet of dit al vermeld is in een andere topic, maar heeft iemand gezien wat Georgie tegen Robin zei net nadat Ferdi was vertrokken? Zou Georgie soms zijn plaats in het huis veilig willen proberen te stellen door zich wat milder op te stellen tegenover een hele populaire bewoner (9,nogwat% immers)?

Kortom: ik waag me nog niet aan een voorspelling.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_532831
robin wordt sowieso genomineerd natuurlijk (what else is new) en ik hoop toch dat dit keer hieke en desiree genomineerd worden want die zijn nog nooit genomineerd .. weten ze ook hoe dat voelt. wat mij betreft mag desiree wel weg maar je zal het zien dat ze de dans opnieuw ontspringt !!

robin: georgie 2p en bianca 1p
hieke: koos 2p en desiree 1p
bianca: robin 2p en koos 1p
desiree: koos 2p en robin 1p (zou ze het aan robin van te voren vertellen want afspraak??)
georgie: robin 2p koos 1p
koos: georgie 2p en hieke 1p

totaal:

koos 6 punten
robin 5 punten
georgie 4 punten
---------------------
desiree 1 punt
hieke 1 punt
bianca 1 punt

fucking hell .. weer geen desiree en hieke

  vrijdag 8 december 2000 @ 14:34:42 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_533000
Nou daar komt mijn voorspelling

Koos: Georgie en Robin
Robin: Desiree en Hieke
Georgie: Koos en Robin
Hieke: Robin en Koos
Bianca: Robin en Koos
Desiree: Hieke en Koos

Genomineerd zijn

Robin met 6
Koos met 5
Hieke met 3

Hieke of Koos vliegt eruit.
En ik hoop Koos.

  vrijdag 8 december 2000 @ 14:37:44 #7
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_533019
Wat ik denk dat gebeuren gaat...:

Hieke: Koos(2) en Desirée(1)
Bianca: Koos(2) en Robin(1)
Georgie: Koos(2) en Robin(1)
Robin: Georgie(2) en Bianca(1)
Koos: Georgie(2) en Bianca(1)
Desiree: Koos(2) en Robin(1)

Ik voel opvallend weinig twijfel als ik dit zo uit-typ...

Koos 8
Georgie 4
Robin 3
Bianca 2
Desirée 1

Godverdomme, "ruggetuffer" (WAT een geweldige vondst) Desirée weer niet in de gevarenzone, net als praatzieke psychopaat Bianca en flegma-Fries Hieke.

Ik denk TOCH dat barproleet Georgie samen met Fewdy Kerst kan gaan vieren...

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 8 december 2000 @ 14:40:17 #8
3498 Barb
Graduated Fool
pi_533032
G: 2K + 1D
R: 2G + 1H
K: 2G + 1R
B: 2K + 1R
D: 2H + 1R
H: 2D + 1G

G: 5
R: 3
K: 4
B: 0
D: 3
H: 3

Genomineerd: Georgie, Robin, Koos, Desiree en Hieke.

Exit: Hieke, Georgie of Desiree.

Bianca, Koos en Robin blijven zeker over bij de laatste 5. Robin en Koos bij de laatste 3.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_533132
ik hoop (tegen beter weten in) dat desiree genomineerd wordt !!!
pi_533196
Stemmer --> 2 punten, 1 punt
Georgie -> Koos Robin
Robin -> Bianca Desiree
Koos -> Georgie Hieke
Desiree -> Koos Georgie
Bianca -> Koos Robin
Hieke -> Koos Desiree

Dus
Georgie 3
Robin 2
Koos 8
Desiree 2
Bianca 2
Hieke 1

Zou wel leuk zijn!! Iedereen behalve Hieke genomineerd. Desiree moet het huis uit!!!

Wat ook kan is dat iedereen Robin nomineerd, omdat hij er toch niet uit hoeft (lijkt me een typische Desiree opmerking), maar hoop op bovenstaande!!!

O+. Ripley. O+.
pi_534035
Ik heb een donkerbruin vrmoeden dat Dezeuree weer de dans gaat ontspringen.
Maar dan is het wel zeker dat zij er uit vliegt op 24 december. Ook wel leuk? Madam denkt met kerst te mogen blijven. (heel zielig gedaan, o ze wil zo graag met kerst in het huis blijven :R) en dan opeens wordt zij met meerderheid van stemmen door het nederlandse publiek uit gekotst. (zie icoontje )
Robin stemt denk ik niet op haar, (zit niet zo in elkaar, wraak enzo) maar misschien hebben de mannen nu wel iets van laten we nu de vrouwen eens nomineren, maar betwijfel dit.
Dus ook Koos niet, Georgie zeker niet, daar gaat ze nu het meest mee om sinds ze Kim heeft genomineerd, (ze vond het niet leuk die stelletjes, kreeg ze geen aandacht van de mannen)gaat ze erg met G. om.
Dan blijven de andere dames over, en denk dat Hieke haar 1 puntje zal geven, of misschien geen, dat ze op Koos en Geogie stemt.
zal maar n lijstje maken.

Koos: Georgie en Hieke?
Robin:Georgie en Bianca
Bianca: Robin en Koos
Georgie:Robin en Koos
Hieke: Koos en Dezeuree
Dezeuree :Koos en Hieke
genomineerd zijn natuurlijk Koos en Robin (daar twijfel ik niet aan)
Koos 6
Robin 4
georgie 4
(ik hoop dat mijn scenario niet klopt)Hoop dat de mannen anders gaan stemmen, maar dan vliegt Georgie er uit.

  Moderator zaterdag 9 december 2000 @ 12:04:05 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_534077
We zijn het in grote lijnen behoorlijk eens tot nu toe, als je de lijstjes doorneemt!

Wel is er veel ongenoegen over het feit dat mensen die er van 'ons' uitmoeten de dans weer gaan ontspringen. (ruggetuffer )

Wat ook opvalt, is een aantal (volgens mij) foute inschattingen met betrekking tot Koos' stemgedrag:

quote:
marky schreef
Nou daar komt mijn voorspelling

Koos: Georgie en Robin
<..>


Koos die Robin nomineert? NO WAY!!!
quote:
Ringo schreef
Wat ik denk dat gebeuren gaat...:

Koos: Georgie(2) en Bianca(1)


Koos die Bianca nomineert? Hij heeft haar zo ongeveer de liefde verklaard laatst!!!

Het is volgens mij overigens nog nooit gebeurd dat iemand op FOK! alle nominaties helemaal goed had voorspeld. Ben benieuwd of de Bingo dit keer valt..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 09-12-2000 12:03]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:36:19 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_534155
quote:
Op 09 december 2000 12:04 schreef Gert het volgende:
Koos die Robin nomineert: No Way!
Dat weet ik nog zo net niet, Gert, want dat zou betekenen dat hij één van de dames moet nomineren. Wie moet dat dan zijn? Bianca niet, Desiree volgens mij niet...dus Hieke? Bovendien had hij toch die droom om met alleen dames over te blijven?

Koos kan het goed met Robin vinden, dat is waar. Én hij is er van overtuigd dat Robin gaat winnen. Hij zou natuurlijk voor zichzelf ook kunnen redeneren dat hij Robin veilig kan nomineren omdat hij er toch niet wordt uitgestemd.
Het wordt dus afwachten, maar dat hij Georgie nomineert (met 2 punten) staat m.i. wel als een paal boven water.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_534157
high noon voor desiree
mazzel voor de muts
en robin nou eens niet

K: G+D
H: G+K
B: K+G
D: G+K
B: D+K
R: D+G
G: D+K

robin heeft indruk gemaakt, wordt niet meer genomineerd
dus sjors 8
dees 7
koos 6
wie de berichtgeving over desiree gevolgd heeft weet dat eenmaal nomineren volstaat
toch wel jammer dat de grote vrouwenverslinder niet gelijk mee kan

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:49:33 #15
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_534176
Te moeilijk te voorspellen nog... hangt er erg van af hoe de verhoudingen zich de komende week gaan ontwikkelen.
Bijvoorbeeld: iemand hierboven zei iets over een opmerking die Georgie tegen Robin maakte? Wat was die?

Een ding kan alle voorspellingen sowiezo door elkaar gooien: Robin's belofte (na de vorige ronde) dat ie de volgende keer strategisch zou gaan nomineren zodat er zoveel mogelijk mensen genomineerd zouden zijn.

Als ie dit inderdaad doet en ook nogmaals naar zijn medebewoners benadrukt zou het best wel eens kunnen zijn dat we de komende week 6 mensen gaan zien die er achter proberen te komen wie anderen gaan nomineren, en ondertussen door te liegen over hun eigen nominaties proberen te voorkomen zelf genomineerd te worden.

  zaterdag 9 december 2000 @ 12:53:48 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_534183
quote:
Op 09 december 2000 12:36 schreef the-O het volgende:
high noon voor desiree
mazzel voor de muts
en robin nou eens niet

K: G+D
H: G+K
B: K+G
D: G+K
B: D+K
R: D+G
G: D+K

robin heeft indruk gemaakt, wordt niet meer genomineerd
dus sjors 8
dees 7
koos 6
wie de berichtgeving over desiree gevolgd heeft weet dat eenmaal nomineren volstaat
toch wel jammer dat de grote vrouwenverslinder niet gelijk mee kan


Er zit hier iets fout. Er zijn nog maar 6 bewoners over. Bart is toch weer naar huis gegaan.
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:53:50 #17
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_534184
quote:
Op 08 december 2000 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dit wordt de moeilijkste nominatie tot nu toe. Ik ben vooral benieuwd wie Koos gaat nomineren behalve Georgie. Robin is zijn maatje, Desiree zijn oogappel, voor Bianca heeft hij steeds meer respect gekregen. Zal het Hieke worden?

Ook ben ik benieuwd of Dees Robin weer gaat nomineren en of Hieke nu juist naar Bianca toe gaat trekken of toch een soort wrok voelt. Ik vermoed dat B. en H., D. en G., en K. en R. elkaar veelal op zullen zoeken.

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen dus weet niet of dit al vermeld is in een andere topic, maar heeft iemand gezien wat Georgie tegen Robin zei net nadat Ferdi was vertrokken? Zou Georgie soms zijn plaats in het huis veilig willen proberen te stellen door zich wat milder op te stellen tegenover een hele populaire bewoner (9,nogwat% immers)?

Kortom: ik waag me nog niet aan een voorspelling.


Georgie zei tegen Robin,nou jongen dan moeten wij het maar met zijn tweeën doen.
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:55:54 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_534189
quote:
Op 09 december 2000 12:53 schreef FarahDibah het volgende:
Georgie zei tegen Robin,nou jongen dan moeten wij het maar met zijn tweeën doen.
Dat zelfde zei hij ook al tegen Hieke. Maarja daar kan hij natuurlijk ook wat anders mee bedoelt hebben
  zaterdag 9 december 2000 @ 12:57:33 #19
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_534192
Ik denk dat hetvolgende gaat gebeuren:

B : R + K (2 + 1 punten)
D : R + G
G : R + K
H : D + K
K : D + G
R : G + D

dus
B : 0 punten
D : 5
G : 4
H : 0
K : 3
R : 6

Het wordt dus kiezen tussen Robin, Desiree en Georgie, waarbij vermoedelijk Georgie het huis zal moeten verlaten ("het is toch zielig om dat meissie wéér alleen te laten zitten met de Kerst", zal de mening zijn van stemmend Nederland). Waarschijnlijk zullen
Hieke, Bianca en Robin overblijven bij de laatste drie, waarbij Bianca of Hieke waarschijnlijk zal winnen, juist omdat in geen enkel BB huis een vrouw gewonnen heeft tot nu toe en VOO wil scoren..!!

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  zaterdag 9 december 2000 @ 13:03:00 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_534204
quote:
Op 09 december 2000 12:36 schreef Jane het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet, Gert, want dat zou betekenen dat hij één van de dames moet nomineren. Wie moet dat dan zijn? Bianca niet, Desiree volgens mij niet...dus Hieke? Bovendien had hij toch die droom om met alleen dames over te blijven?

Koos kan het goed met Robin vinden, dat is waar. Én hij is er van overtuigd dat Robin gaat winnen. Hij zou natuurlijk voor zichzelf ook kunnen redeneren dat hij Robin veilig kan nomineren omdat hij er toch niet wordt uitgestemd.
Het wordt dus afwachten, maar dat hij Georgie nomineert (met 2 punten) staat m.i. wel als een paal boven water.


Dank u voor de reaktie
  zaterdag 9 december 2000 @ 13:08:14 #21
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_534216
quote:
Op 08 december 2000 15:22 schreef Smike het volgende:

Dus
Georgie 3
Robin 2
Koos 8
Desiree 2
Bianca 2
Hieke 1

Zou wel leuk zijn!! Iedereen behalve Hieke genomineerd. Desiree moet het huis uit!!!


Ik denk en hoop dat Smike gelijk krijgt! Het zou het best zijn als iedereen behalve hieke genomineerd wordt. En ik vrees ook dat Dees dan zal moeten inpakken. Iemand die zich aangesproken voelt als ze (Fewwdie) het over een kutbed hebben moet toch nog heel wat stappen maken...
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zaterdag 9 december 2000 @ 13:11:30 #22
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_534226
Toch weet ik het eigenlijk ook nog niet zeker wat Koos gaat doen.

Koos is de enige in het huis die echt voor de overwinning gaat. Zijn reden om alleen met de dames over te willen blijven is niet uit geile overwegingen (zou ook niet kunnen heeft hij geen puf voor) maar puur uit kansberekning geboren. Als hij als enige man tussen de vrouwen zit dan denkt hij meer stemmen te krijgen van het vrouwelijk deel van de bevolking. Hij geeft steeds aan dat hij denkt dat alleen jonge meisjes bellen. En zonder de jonge jongens in het huis ziet hij zijn kansen stijgen.

Dus het zou ook kunnen dat hij Bianca tegenover Robin zet omdat hij denkt dat zij enorm populair is buiten het huis en dat zo Robin nog zal moeten vertrekken.

Ik geloof al een tijdje niet meer in het "goeie lobbes" imago van Koos. Koos speelt een heel hard spelletje en heeft het, de vermoorde onschuld spelen, verheven tot kunst.

pi_534468
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat tot nu toe nauwelijks (of helemaal niet) op Bianca gestemd werd. Als er iemand in dat huis irritant is, is zij het toch wel. Overal waar iemand in een dip zit o.i.d. is Bianca ook, daar hebben de camera's immers belangstelling voor, zij zoekt het echt op. Ik vind haar nog irritanter dan Georgie, en vele malen erger dan Desiree.
Wat heeft zij dat ik niet zie????
Niet alles is wat het lijkt !!!
pi_534555
godzakker zie ik dat er inderdaad een fout zit in mijn niet onbelangrijke bijdrage
2 keer bianca, en dan stemt ze nog verschillend ook, ja ik weet wel hoe het zit, zoveel is duidelijk, ben het wel met tocheenfan eens dat die kutchinees iedere keer de dans ontspringt en dan laat ik haar ook nog eens dubbel stemmen

afijn, voor de uitkomst maakt het niets uit, georgie, desiree en koos
en dus exit dees

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_535444

5 (!) genomineerden dus. Denk en hoop dat Koos moevt.

...enne, ik heb er verstand van want vorige nominatieronde ook helemaal goed voorspeld!

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 09-12-2000 20:57]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')