abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2000 @ 12:23:05 #51
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_546314
Sorry

g+k -> g : r + k
d+k -> d : r + k
b+r -> b : r + k

r:8,k:5,g:4 -> r : 8 , k : 5 , g : 4

zonder spaties, krijg je die leuke emoticontjes

Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  woensdag 13 december 2000 @ 12:24:06 #52
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_546322
robin krijgt 7 i p v 8 stemmen, nog meer sorry
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_546458
*Bep tuurt in de glazen bol maar ziet alleen het tafelkleed

Dan maar uit m'n duim:

Koos: Georgie 2 Desiree 1
Georgie: Koos Robin
Bianca: Koos Desiree
Hieke: Georgie Koos
Robin: Georgie Desiree
Desiree: Koos Robin

Koos 7
Georgie 6
Bianca 0
Hieke 0
Robin 2
Desiree 3

Genomineerden: Koos, Georgie, Desiree.

Publiek stemt Koos eruit

woensdag 13 december 2000 @ 15:12:33 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_547042
12-12-2000

Kim voorspelt nominaties van donderdag

De nominaties staan voor de deur. Donderdag moeten de bewoners hun minst favoriete huisgenoten weer punten geven. Wie zullen dat dit keer zijn? We vroegen het aan de oud-bewoners. Vandaag onthult Kim haar verwachtingen. Volgens haar krijgt Robin weer de meeste stemmen, daarna Georgie, en Koos en Desiree eindigen gelijk op een derde plaats. Maar wie stemt precies op wie? Kim voorspelt.

"Georgie geeft 2 punten aan Robin. Dat komt door het soortement van haantjesgedrag wat tussen hun speelt. Ze zijn ook concurrenten van elkaar. Hij geeft 1 punt aan Desiree. Hij vindt haar wel een aardige meid, maar hij heeft met de anderen gewoon meer dan met haar."

"Robin geeft Desiree 1 punt. Zij hield zich vorige week niet aan de afspraak, dus nu hoeft hij zich ook niet aan de afspraak te houden. Het is niet alleen uit wraak, het is ook bij gebrek aan anderen. Twee punten gaan naar Georgie. Om dezelfde reden dat Georgie Robin nomineert, het haantjesgedrag weet je wel. De band tussen Robin en Bianca wordt volgens mij al beter. Hij krijgt al meer respect voor haar, daarom nomineert hij haar niet."

"Bianca geeft Robin echter wel 2 punten. Ze vindt hem een jong jongetje die haar het meest irriteert. Ik denk niet dat het meespeelt dat de bewoners nu weten dat Robin maar 9 procent van de stemmen van het publiek kreeg. Koos zal ze 1 punt geven om dezelfde reden als de vorige keer; ze vindt hem nog steeds een oude man."

Koos is teleurgesteld

"Koos geeft Georgie 2 punten, omdat hij nog steeds graag met vrouwen over wil blijven. Robin mag hij te graag, en nomineert hem dus niet. Dan toch maar een vrouw. Dat zal Desiree worden. Koos is teleurgesteld dat zij hem ook heeft genomineerd."

"Desiree geeft Robin weer 2 punten. Ze kan door hem het meest gekwetst worden en dat staat haar tegen. Ik vind het wel gemeen dat ze dat doet. Robin is op veel momenten toch een goed maatje van haar. Ze geeft 1 punt aan Bianca of Hieke. Die twee trekken veel met elkaar op en Desiree wil ze uit elkaar halen, denk ik. Als ik kijk hoe ze tot nu toe nomineerde, probeerde ze aldoor mensen die goed met elkaar overweg kunnen, uit elkaar te halen."

"Hieke tenslotte geeft Koos 2 punten en Robin 1 punt. Om dezelfde reden als de vorige keer." Dit zou betekenen dat Robin 7 stemmen krijgt, Georgie 4 en Desiree en Koos beiden 3, aldus de voorspelling van Kim.

I.W.

BB-site

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 13 december 2000 @ 18:52:02 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_548581
De nominaties zijn vanmiddag reeds geweest.

Robin heeft toegegeven Desiree met 2 en Hieke met 1 punt te hebben genomineerd.
Reden : om ze het gevoel te laten beleven om genomineerd te zijn.

(Good shot Marky ! .)

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 13-12-2000 20:21]

pi_548719
quote:
Op 13 december 2000 18:52 schreef Harry het volgende:
De nominaties zijn vanmiddag reeds geweest.

Robin heeft toegegeven Desiree met 2 en Hieke met 1 punt te hebben genomineerd.
Reden : om ze het gevoel te laten beleven om genomineerd te zijn.

Wauw wat een kick!! Gaat het nu eindelijk gebeuren?
Nog 1 of 2 punten doe er maar 2, 1 van Hieke? en 1 van? Koos? en dan wordt ze er zeker uit gestemd.
Waarom vandaag genomineerd. wat voert VOO in hun schild?
pi_548723
* Cartman1 juicht even met Itsme mee

Ik hoorde vandaag vaag iets op de streams dat ze denken dat er morgen live de modeshow wordt uitgezonden, zoiets...
Tijdgebrek of zo

pi_548800
Goeie actie van Robin..Dees zal er vast en zeker bijzitten deze keer!! Zijzelf zal Robin en Koos genomineerd hebben denk ik...ik zal ff een rijtje maken van wat ik denk inc. een beetje voorkennis:

Robin Dees 2 Hieke 1
Dees Robin 2 Bianca 1
Bianca Koos 2 Dees 1
Georgie Koos 2 Dees 1
Hieke Koos 2 Dees 1
Koos Robin 2* Georgie 1

*(omdat ie inmiddels weet dat Robin erg populair is bij het publiek en dat hij hem zonder gevaar kan nomineren)
Koos 6
Dees 5
Robin 4

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2000 @ 20:23:41 #59
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_548861
Dat betwijfel ik f_l. Koos is dan wel ziek, maar zal toch Robin niet gaan nomineren? Dat zou pas een echte Willem-streek zijn! En dat beredenerende, daar zie ik Koos niet voor aan. Ik denk zelfs dat Desiree niet op Robin durft te stemmen, gezien het (terechte) schuldgevoel wat hij haar de vorige keer heeft aangepraat.

Wat is er toch met m'n toetsenbord aan de hand? Alwéér 'n typefout...

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-12-2000 20:25]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 13 december 2000 @ 20:30:31 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_548886
Een reden waarom de nominaties eerder zijn geweest is

Er zit een prijsvraag aan verbonden. Je mag nu op de site van BB voorspellen hoe er is genomineerd en daarmee kan je twee kaartjes winnen voor de life uitzending van donderdag.

woensdag 13 december 2000 @ 20:38:16 #61
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_548919
13-12-2000

Desiree gaat er uit

De nominaties staan voor de deur. Wie krijgt dit keer het meeste aantal punten? We vroegen het aan de oud-bewoners. Vandaag onthult Annet haar verwachtingen. Volgens haar krijgt Desiree dit keer de meeste stemmen, daarna Robin, en Georgie op plaats drie. Maar wie stemt precies op wie?

Annet voorspelt.

"Robin geeft Desiree 2 punten. De relatie met Bart zit hem toch een beetje dwars. Hij zei meerdere malen: ‘Och jee, daar gaat ze weer’. Van hem mag ze hoor, maar hij vindt het toch een beetje raar, een paar weken geleden zat ze nog achter Robin aan. Bovendien wil ze naar huis. Hij geeft Georgie 1 punt. Dan is hij weer samen met Kim. Verder heeft Robin weinig met Georgie."

"Georgie nomineert Robin, met 2 punten. Ze hebben ooit eens een flinke ruzie gehad en sindsdien liggen ze elkaar niet zo. Desiree geeft hij 1 punt, omdat zij hem de vorige keer ook heeft genomineerd. Bovendien kan hij het goed met Hieke en Bianca hebben, dus dat is geen optie."

Lekker belangrijk

"Desiree geeft Hieke 2 punten. Zij spant samen met Bianca en daar kan ze niet tegen. Omdat Desiree iets meer contact heeft met Bianca, en Bianca ook wel sportief is, waardoor ze ook samen oefeningen kunnen doen, wordt Hieke de klos. Robin krijgt 1 punt. Ze blijft erbij dat je niet met hem kan praten. Bij alles wat ze zegt, reageert hij met 'lekker belangrijk', en dat stoort haar. Dat Robin de vorige keer flink ontstemd was toen hij erachter kwam dat Desiree hem had genomineerd, boeit haar niet. Toen zei ze ook al: 'Dat geeft toch niets, is toch niet erg?'

"Robin krijgt ook van Hieke 2 punten. Ze vindt hem vrij bot. En wil liever met de anderen overblijven. Desiree geeft ze 1 punt, omdat Dees naar huis wil."

Koos heeft het ook met Desiree te doen, volgens Annet. "Koos nomineert haar, omdat ze naar huis wil. Hij geeft haar 1 punt. Twee punten gaan naar Georgie. Koos wil nog steeds met vrouwen overblijven. Hij vindt dat lekker makkelijk. Ze koken, en doen zijn was als hij hen sigaretten geeft. Dus hij nomineert de mannen in het huis, behalve Robin, want dat is zijn favoriet."

Niet zo zeuren

"Bianca tenslotte geeft Koos 2 punten. Ze wil iets meer power. Ze moet Koos te vaak oppeppen door te zeggen: 'Je kan het wel, je moet niet zo zeuren'. Ze geeft 1 punt aan Desiree. Dat komt meer doordat ze de anderen niet wil nomineren. Hieke is haar maatje, met Robin kan ze het ook al beter vinden. Georgie is best wel wijs, en dat kan ze wel waarderen. En Koos geeft ze al twee punten. Vandaar."

Volgens Annet krijgt Desiree dus 6 stemmen, Robin 5, Georgie 3, Koos en Hieke beiden 2. Bianca krijgt in de voorspelling van Annet helemaal geen punten. "En waarschijnlijk gaat Desiree eruit", zegt Annet.

Wil je weten hoe Kim erover dacht: zie de special van gisteren waarin Kim voorspelt.
>>>(Hierboven dus... : red.)

I.W.

Bron : BB-site

donderdag 14 december 2000 @ 01:13:48 #62
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_549728
Desiree moet er aan geloven !!

Georgie en Koos vertellen hun stemmen :

G. : D. 2 en H. 1
K. : H. 2 en D. 1

Beiden hadden ongeveer dezelfde reden als Robin.
Koos zei, dat hij alleen de nominatie voor Hieke moeilijk kon beargumenteren.

Al 5 punten voor Desiree dus, met die 2 punten van Robin erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 14-12-2000 01:21]

donderdag 14 december 2000 @ 01:27:54 #63
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_549758
Vergat bijna Hieke.
Zij heeft dan ook al 4 punten !!
pi_549962
Een beetje rekenen leert dat Hieke en Desire zo wie zo bij de genomineerde zitten.

Ook al zouden de drie dames, alle Robin twee punten geven, hij komt dan op zes punten, dan nog blijft Hieke bij de genomineerde.

Aardig is dat Koos in dat geval maar 3 punten zou krijgen en NIET bij de genomineerden zit.

Het is nog speculeren. Een leuke vraag is ook of Bianca, na haar leuke contact met Robin, hem wel 2 punten heeft gegeven. Ook Desire kan deze keer Robin wel eens 1 punt hebben gegeven en geen 2 zoals de vorige keer.

Het meest waarschijnlijke, nu een gedeelte bekend is van de nominaties, is dat zowel Robin, Koos, Hieke en Desire zijn genomineerd.

Het grote TV kijkende publiek zou Hieke(de Prive van deze week staat vol van beschuldigingen naar haar) er wel eens uit willen zetten. Anders dan hier op Fok, verwijten heel veel mensen Hieke haar gedrag, opgestookt onder invloed van de media.

Bovendien, weten we dat het TV publiek eerder een vrouw dan een man uit de groep genomineerde wegstemd.

[Dit bericht is gewijzigd door tanjalies op 14-12-2000 05:59]

pi_549990
Inderdaad, Hieke en Dees hebben nú (zie streams woensdag) al 4 en 5 punten (van de 3 heren)en zijn genomineerd!
Wie er ook bijkomt(komen) het zal ongetwijfeld volgende week gaan tussen Hieke en Dees. Zeer spannend.

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 14-12-2000 08:02]

pi_550018
quote:
tanjalies schreef donderdag op 14 december om 05:27 : Het is nog speculeren. Een leuke vraag is ook of Bianca, na haar leuke contact met Robin, hem wel 2 punten heeft gegeven.
Toen sommige bewoners vanavond aan elkaar lieten weten op wie ze hadden gestemd heb ik dat steeds wanneer ik er iets over las in de streamverslagen in het kladblok geplaatst. Daar staat dit op:

Robin: Dees 2 Hieke 1
Georgie: Dees 2 Hieke 1
Koos: Hieke 2 Dees 1
Bianca: Hiek 2 Koos 1

Ik heb dus blijkbaar gisterenavond ergens in de streams gelezen dat Bianca aan Hieke 2 punten !! en aan Koos 1 punt heeft gegeven.

Ik heb er toen ik het noteerde niet eens bij stil gestaan maar nu ik las dat jij nog geen aanwijzingen had bij de nominaties van Bianca dacht ik, he die moet ik ergens hebben genoteerd en toen ik vervolgens las hoe ze had genomineerd realiseerde ik me pas wat Bianca had gedaan, n.b. haar beste maatje 2 punten gegeven, dus gewoon Willem 3 zeg maar. (Dees was inmiddels nl. al eerder benoemd tot Willem 2, compleet met voetbaltenue! )

Omdat me dit wel een hele foute actie van Bianca toeleek heb ik de streams er nog eens op door gelezen maar kan nu kan ik het niet meer vinden. Daarom mijn vraag of iemand dit kan bevestigen, ik heb het nl. niet zelf verzonnen dus moet ik het n.a.v. iets hebben genoteerd?

quote:
Het grote TV kijkende publiek zou Hieke(de Prive van deze week staat vol van beschuldigingen naar haar) er wel eens uit willen zetten. Anders dan hier op Fok, verwijten heel veel mensen Hieke haar gedrag, opgestookt onder invloed van de media.
Wat??? Ik pletter hier zowat van m'n stoel af bij die laatste zin Tanjalies, hoe bedoel je "Anders dan hier op Fok", hou nou toch op zeg, het wemelde hier n.b. van de posters die echt weken achter elkaar dagelijks in alle toonaarden hun ongenoegen hebben geuit over het gedrag van Hieke!!

Ik zou me in wat ik nu ga zeggen kunnen vergissen hoor, maar ik meen zelfs dat jij ook een van die posters was die het haar verweet, maar goed, dat doet er nu ook verder allemaal niet meer toe.

Waar ik me alleen bijzonder over verbaas is dat jij nu stelt dat het haar hier niet zou zijn verweten in tegenstelling tot wat ze bij de Prive beweren over wat dan zgn. de algemene publieke opinie zou zijn. Want ook dat is, althans tot op heden, nog geen vast gegeven maar de bewering van het blad Prive, iets waar ik persoonlijk over het algemeen vrij weinig waarde aan hecht.

donderdag 14 december 2000 @ 08:53:34 #67
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_550043
.

.
Ha Bep, heb net ff bijgelezen, kan niet alles iedere dag volgen en in de streamverslagen van 14 12 2000 schrijft Harry om 01.43 uur tussen haakjes:
(de gesprekken gingen me iets te snel om alles letterlijk te citeren en meende nog te horen dat B ook haar punten zei: H en K)

Het gaat hier om de woorden "meende te horen", we moeten dus gewoon tot vanavond wachten om te weten of we Bianca het predicaat "Willem 3", kunnen geven.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 14 december 2000 @ 09:35:42 #68
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_550091
Dus als alles wat in de streams gehoord is waar is kom ik uit op de volgende nominatie

Desiree en Hieke samen met mogelijk Koos

Is dat misschien de reden dat ze een dag eerder moesten nomineren zodat BB de boel kan verknippen en ze ineens andere mensen nomineren?

Maar ben dat eeuwige gezeur over Willem wel eens zat, wat iedereen blijkt te vergeten is dat het nog steeds een spel is om te winnen.
Als daarbij een "maat" toevallig genomineerd is so be it.
Ik neem Willem niet kwalijk dat hij toen de tijd Ruud heeft genomineerd is ie een keer aardig om niet de laatste vrouw in het huis te nomineren. Wordt ie gelijk door heel Nederland afgestraft omdat hij niet zijn maatje mocht nomineren Maatje..... je bent toch geen haring.. lul

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_550221
Tante Bep,

Sorry, ik heb mij misschien wat fout uitgedrukt.(het was nogal vroeg van ochtend) Ik bedoelde te zeggen dat het TV kijkend publiek op een andere wijze(veel meer onder invloed van de bladen) dan wij hier, Hieke veroordelen. Uiteraard zijn er hier vele die Hieke haar gedrag kwalijk nemen, waaronder ik zelf.

pi_550225
Huh ik dacht dat ze de nominaties vanavond pas bekend maakten

En dan zie ik ineens dat het hier al staat

pi_550230
Wel cool, Hieke en Desiree genomineerd, ben benieuwd hoe die reageren!!!

Maar ik ga er toch vanuit dat Dees er keihard uitgestemd wordt... (hoop, hoop)

O+. Ripley. O+.
pi_550254
quote:
Ik heb dus blijkbaar gisterenavond ergens in de streams gelezen dat Bianca aan Hieke 2 punten !! en aan Koos 1 punt heeft gegeven.
Dit geloof ik niet !!! Bianca die Hieke met twee punten nomineert .. die twee kunnen het zo goed met elkaar vinden Als het waar is wat je zegt dan is ze alleen maar strategisch bezig .. errug zielig!! Wat moeten we dan denken van dat zoenen met robin? Zoent ze hem alleen omdat ze van de vorige nominatie weet dat robin populair is bij het publiek? een conclusie: ze is een hoer die robin alleen gebruikt om haar populariteit te verhogen
  donderdag 14 december 2000 @ 11:12:29 #73
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_550317
quote:
Op 14 december 2000 08:36 schreef Tante Bep het volgende:
Wat??? Ik pletter hier zowat van m'n stoel af bij die laatste zin Tanjalies, hoe bedoel je "Anders dan hier op Fok", hou nou toch op zeg, het wemelde hier n.b. van de posters die echt weken achter elkaar dagelijks in alle toonaarden hun ongenoegen hebben geuit over het gedrag van Hieke!!
Ik vrees dat ik toch 1 van die pro-hiekes ben... Ik zou me bijna verontschuldigen Tante Bep,
maar ik neem aan dat dat niet hoeft, toch?
quote:
Robin: Dees 2 Hieke 1
Georgie: Dees 2 Hieke 1
Koos: Hieke 2 Dees 1
Bianca: Hiek 2 Koos 1
Nou had ik hier nog mijn verwachting bij willen zetten... maar ik begrijp dat dit al 'zeker' is. Blijft de vraag of dees er ook al uitgezet is (aangezien ze alle live onderdelen toch gewoon vervroegd doorvoeren), misschien hebben ze dat al een week eerder in scene gezet. Zie je donderdag opeens Dees op de tribune zitten... heeft de stagiaire zich weer vergist
Hieke blijft in het bb huis hoor, dat is dan mijn voorspelling. Ze zal niet bij de laatste drie komen. Zij gaat eruit nadat eerst Dees vertrekt en dan Koos.

Ik vrees voor de fans van Dees dat ze toch iets te depressief kijkt de laatste tijd. Hieke overleeft deze ronde; dat mes van Bianca in de rug bij Hieke is te leuk om niet te willen zien hoe deze minimarinier zich daar weer uitlult.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_550346
Weet iemand al wie Desiree en Hieke hebben geomineerd? Ben benieuwd wie de derde geworden is, ik vrees Koos.
  donderdag 14 december 2000 @ 11:24:56 #75
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_550361
Ook deze week staat er weer een verhaal in de Prive mbt tot de relatie tussen Ferdi en Hieke. Het is een interview met Ferdi. Ik weet niet wat erin staat maar als het redelijk positief naar Hieke toe is dan denk ik niet dat Hieke bang hoeft te zijn.

Ik denk toch als Dees nu genomineerd is dat zij vertrekt. Ik zie Hieke dan bij de laatste drie komen, zeker als Bianca haar twee punten heeft gegeven die krijgt dan het matennaaiers etiket dus vliegt er meteen uit.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')