abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195590150
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je kijkt even 2 weken niet naar de grafieken en...

[ afbeelding ]
;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195590157
quote:
Mooi :)
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:22:14 #53
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195590187
@Cyan9 het is herfstvakantie he. Mijn dochter zou nooooooit gamen onder schooltijd. O-)
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 15:27 schreef Momo het volgende:
Bedankt allemaal :*

Het lijkt soms een lotterij wie er zo ziek wordt, haar broer is eind 50 en nog best fit voor zijn leeftijd.
Dat vind ik ook wel een beetje het enge aan dat hele Corona. Het gros van de mensen die er erg ziek van wordt zijn ouderen met onderliggend lijden en/of overgewicht maar er zijn ook genoeg mensen die niet in die categorie vallen die er, om vooralsnog onverklaarbare redenen, ook heel ziek van worden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:22:47 #54
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195590207
quote:
Heel erg mooi!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:22:50 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195590210
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je kijkt even 2 weken niet naar de grafieken en...

[ afbeelding ]
Mooie bergetappe met finish bergop.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195590296
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Mooie bergetappe met finish bergop.
Als je pech hebt val je nog achterover, goed op het stuur leunen.
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:28:04 #57
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195590310
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als je pech hebt val je nog achterover, goed op het stuur leunen.
Ja, is meer dan buitencategorie. Hoeveel procent stijging is die slotklim?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195590337
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 16:30:24 #59
375570 crew  Cyan9
pi_195590345
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 het is herfstvakantie he. Mijn dochter zou nooooooit gamen onder schooltijd. O-)
[..]

Dat vind ik ook wel een beetje het enge aan dat hele Corona. Het gros van de mensen die er erg ziek van wordt zijn ouderen met onderliggend lijden en/of overgewicht maar er zijn ook genoeg mensen die niet in die categorie vallen die er, om vooralsnog onverklaarbare redenen, ook heel ziek van worden.
Oh ja, herfstvakantie is een ding.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195590385
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

[ afbeelding ]
Huisdieren _O_ Altijd lol mee
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:32:43 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195590390
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

[ afbeelding ]
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195590415
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

[ afbeelding ]
Dit maakt mijn dag ook een stukje beter O+
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:35:50 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195590436
Dat mis ik wel. Een huisdier. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195590514
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat mis ik wel. Een huisdier. ;(
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:50:38 #65
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195590667
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

[ afbeelding ]
O+ Senna denkt gewoon 'nothing to see here, move along' dit was gewoon de bedoeling, zo wilde ik gaan slapen :+

Huisdieren blijven vaak voor veel plezier in je leven zorgen :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:51:25 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195590680
quote:
9s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Mooie bergetappe met finish bergop.
Typische Vuelta etappe ____/
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:51:51 #67
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195590689
Ik ben ook blij met ons huisdier. Ik heb het vandaag een beetje moeilijk. Zoals jullie weten kan ik totaal niet tegen onzekerheid dus ik ben in angstige afwachting van de maatregelen van morgen. Zodra die bekend zijn en ik weet waar ik aan toe ben, gaat het weer beter, dat weet ik nu al, ookal zijn het waarschijnlijk k*tmaatregelen.
Ik weet heel goed dat ik gewoon in het hier en nu moet leven maar het lukt niet altijd.

Maar wat dan wel helpt, is zo'n superrelaxed beestje naast je. Totaal geen stress. Ontspannen op de bank liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:52:46 #68
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195590711
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Wat ben ik blij met mijn huisdieren, nee echt, ook al zijn er dagen dat mijn humeur mehhhhh is, vaak moet ik zo om ze lachen en maken ze mijn dag toch goed!
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen _O-
En Minoes ligt de hele dag op het Ziggo kastje, komt er alleen maar af om te eten of om naar de kattenbak te gaan, het is natuurlijk een lekker warm plekje O+

[ afbeelding ]
Ik zie dat dit in mijn vorige post compleet was weggevallen, maar dit wilde ik dus quoten. Wat een lief, gezellig plaatje. Dat hoofd van Senna _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:53:53 #69
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195590735
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook blij met ons huisdier. Ik heb het vandaag een beetje moeilijk. Zoals jullie weten kan ik totaal niet tegen onzekerheid dus ik ben in angstige afwachting van de maatregelen van morgen. Zodra die bekend zijn en ik weet waar ik aan toe ben, gaat het weer beter, dat weet ik nu al, ookal zijn het waarschijnlijk k*tmaatregelen.
Ik weet heel goed dat ik gewoon in het hier en nu moet leven maar het lukt niet altijd.

Maar wat dan wel helpt, is zo'n superrelaxed beestje naast je. Totaal geen stress. Ontspannen op de bank liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al veranderd er veel, het komt goed :) En Luca O+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_195590739
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:51 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook blij met ons huisdier. Ik heb het vandaag een beetje moeilijk. Zoals jullie weten kan ik totaal niet tegen onzekerheid dus ik ben in angstige afwachting van de maatregelen van morgen. Zodra die bekend zijn en ik weet waar ik aan toe ben, gaat het weer beter, dat weet ik nu al, ookal zijn het waarschijnlijk k*tmaatregelen.
Ik weet heel goed dat ik gewoon in het hier en nu moet leven maar het lukt niet altijd.

Maar wat dan wel helpt, is zo'n superrelaxed beestje naast je. Totaal geen stress. Ontspannen op de bank liggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luca de goeroe O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:55:52 #71
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195590780
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:29 schreef summer52 het volgende:
Nu ook weer, Senna wil in dat te kleine mandje stappen, mandje valt om, nou dat is helemaal geen probleem, ga ik zo toch slapen
Senna: "ik blijf gewoon zo liggen, dan valt m'n blunder niet zo op".
:o)
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:56:36 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195590796
Ik was gister bij mijn moeder, die heeft een Berner Sennen hond. Mijn moeder zei voor de grap tegen Balou (zo heet de hond): 'pak mijn sloffen!' en toen keek Balou mij direct aan zo van 'de baas is ook gek geworden' :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 12 oktober 2020 @ 16:59:16 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195590846
Zelf zou ik wel een hond willen. Maar twee hoog met trappen is al niet ideaal. Hele dagen alleen zitten ga ik zo'n beest al helemaal niet aandoen (buiten thuiswerken i.v.m. Corona om). Dus dan is het wel leuk dat mijn moeder nog een hond heeft :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:02:21 #74
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195590915
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:59 schreef Redefine het volgende:
Zelf zou ik wel een hond willen. Maar twee hoog met trappen is al niet ideaal. Hele dagen alleen zitten ga ik zo'n beest al helemaal niet aandoen (buiten thuiswerken i.v.m. Corona om). Dus dan is het wel leuk dat mijn moeder nog een hond heeft :)
Je hebt weinig met katten?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 12 oktober 2020 @ 17:03:02 #75
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195590927
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook al veranderd er veel, het komt goed :) En Luca O+
Het gaat ook wel goedkomen, daar ben ik niet zo bang voor, maar dit is zo'n dag dat ik last heb van mijn controledrang en daar moet ik even doorheen :P

quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:59 schreef Redefine het volgende:
Zelf zou ik wel een hond willen. Maar twee hoog met trappen is al niet ideaal. Hele dagen alleen zitten ga ik zo'n beest al helemaal niet aandoen (buiten thuiswerken i.v.m. Corona om). Dus dan is het wel leuk dat mijn moeder nog een hond heeft :)
Voor een hond moet je echt wel voldoende tijd hebben ja. In normale omstandigheden zijn wij ook teveel van huis om een hond alle aandacht en tijd te kunnen geven die hij nodig heeft, katten zijn toch iets makkelijker alleen te laten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')