ja die chinezen laten niets meer aan het toeval over :pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Prima tochquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
In China gaan ze in een paar dagen even ruim 9 miljoen mensen testen. Dan gaat het over een stad waar nu iets van 10 besmettingen zijn.
Beter eentje teveel testen dan te weinig.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weinig zelfrespect? Levensmoe? Heb geen idee![]()
heb het vroeger als kind wel eens aan hem gevraagd en toen kreeg ik bijna een stoel naar mijn hoofd
Neeheequote:Op maandag 12 oktober 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, heet die van mevrouw Haags zo.
ik weet het echt niet. misschien was ze vroeger best leuk:pquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
The Boys al gezien?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende: [..] Stond er ook bij de vorige keer ja
Maar toch ik begrijp het volkomen, zo'n ander volk hier, zoveel leuker en niet zo stug en boers en bekrompen als de rest van Nederland en het is natuurlijk de mooist bewaarde middeleeuwse stad ter wereld ook
Even masturberen, brb.
World class cuntquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze kan vast goed zuigen als ik die verhalen zo hoor
Noem je me nu Homelander?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:03 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
The Boys al gezien?
Moest daar aan denken hierbij
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Het is sneller om naar China te vliegen en je daar te laten testen en weer terug te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op welke manier moet ik het woordje 'op' in deze zin interpreterenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk wel dat aftrekken op die wolkenkrabber
Uiteraardquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste die ik gezien heb.
Komt er nog een nieuw seizoen?
Dit is een serie die ik moet zien.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteraard
Dit vond ik trouwens mooiste scene![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En dan dat grinnikje erachteraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |