abonnement Unibet Coolblue
pi_195579749
Hoi,

Ik ben toe aan mijn eerste auto.
Vorige week ben ik iets tegen gekomen en ik ben eigenlijk opzoek naar advies.
Misschien ben ik iets te enthousiast of ik heb een leuke deal te pakken.

Het gaat om een auto van 23 jaar oud.
70.000 km, eerste eigenaar (80+) en altijd binnen gestaan.
apk is tot mei 2021.
700 euro.
Op de foto's ziet de auto er prima uit.

https://www.autoscout24.n(...)y&utm_campaign=share

De auto zal gebruikt worden voor korte ritjes naar mijn werk.

Nu is de prijs natuurlijk niet hoog en de omschrijving bevalt mij erg.
Ik heb nogal een band met dit type en kleur auto omdat mijn ouders vroeger dit model auto reden.

Alleen de auto is natuurlijk best oud.

Op zich hou ik wel van een gokje, ik bedoel wat kan er mis gaan met een auto van 700 euro?

Hoe is jullie kijk hier op?

De auto staat ook aan de andere kant van het land en ik heb geen verstand van auto's.
Als ik al ga kijken dan zal dan waarschijnlijk ook alleen zijn, omdat ik niet veel mensen ken met verstand van auto's plus die zullen niet graag een paar uur in de trein willen zitten.
Is een check bij de lokale garage daar in de buurt dan nog een idee?
een nieuw apk eruit slepen een idee?

[ Bericht 1% gewijzigd door fespo op 11-10-2020 23:52:42 ]
pi_195579928
Als je graag dat type wilt zou ik ‘m maar halen. Hoe vaak kom je zoiets tegen van de eerste eigenaar met zo een lage kmstand? 700 is al niet veel geld voor een auto, dus houdt altijd wat achter de hand voor wat onderhoud of defecten.
Particuliere verkoper, die wilt er dus gewoon vanaf. Ga je moeilijk doen wat betreft APK, heb je kans dat je naast het net vist. Ik zou langsgaan, een bedrag bieden (bijv. 400/500) en hopen op een tegenbod van hem.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 12 oktober 2020 @ 00:04:23 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_195579954
Welke auto het ook wordt, het is fijn om geld achter de hand te hebben voor reparaties of eventueel achterstallig onderhoud.