abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8041166
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:

wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.

Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
quote:
Deze zaak is natuurlijk wel even iets anders, maar ik bedoel maar
inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:07:24 #77
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041178
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:
Die mensen die dat zeggen wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.
Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Knappe jongen die iets tussen mijn borsten propt namelijk als dat niet gewenst is...
Oh.
Ok.
pi_8041180
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
[..]

Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat
quote:
inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
Dat bedoel ik
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_8041186
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef LouLou het volgende:

[..]

Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Knappe jongen die iets tussen mijn borsten propt namelijk als dat niet gewenst is...

Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:11:18 #80
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041192
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:09 schreef PC eend het volgende:
Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?
Oh.
Ok.
pi_8041198
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:

[..]

Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?

quote:
GHB (gamma hydroxybutyric acid)

Street Names: Liquid Ecstasy, Scoop, Easy Lay, Georgia Home Boy, Grievous Bodily Harm, Liquid X, and Goop1

What are the different forms of GHB?

An odorless, colorless liquid form
White powder material2
How is GHB used?

Usually ingested in a liquid mixture; most commonly mixed with alcohol
Who uses GHB?

GHB has become popular among teens and young adults at dance clubs and "raves."
Body builders sometimes use GHB for its alleged anabolic effects.
How does GHB get to the United States?

Because the drug is easy to synthesize and manufacture, local operators usually handle distribution.3
How much does GHB cost?

GHB is usually sold by the capful, and sells for $5 to $25 per cap.4
What are some consequences of GHB use?

In lower doses, GHB causes drowsiness, dizziness, nausea, and visual disturbances.
At higher dosages, unconsciousness, seizures, severe respiratory depression, and coma can occur.
Overdoses usually require emergency room treatment, including intensive care for respiratory depression and coma. As of November 2000, DEA documented 71 GHB-related deaths.
GHB has been used in the commission of sexual assaults because it renders the victim incapable of resisting, and may cause memory problems that could complicate case prosecution.5

Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!
pi_8041207
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:

[..]

Was GHB

Ooh jouw point is dat je ook respectvol iets bij snollen tussen de tieten kan duwen
Mijn point was dat je GHB ook respectvol kan toebrengen
GHB is ook wel bekend als rape-drug, je weet wel dat spul dat GJ volgens de geruchten ook in huis had
Net zo als die coke... dat is ook een drug
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:20:56 #83
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_8041208
getver.
Hoe langer hij vastzit hoe waarschijnlijker het word dat het waar is denk ik zo. En toch wacht ik nog even met allerlei toespelingen met over hoe hij in het huis was. We zullen het vast wel horen, zeker nu Spong op de zaak zit.
Oh.
Ok.
pi_8041212
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

[..]

Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!

Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren
pi_8041213
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:22 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren

Daar kan Spong vast wel iets mee.
pi_8041216
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef PC eend het volgende:

Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat

Subtiel weglaat?
Jij doet een bewering (je zegt iets 'hier en daar' te lezen) en zegt vervolgens dat dat onwaar is, wat moet ik daarmee?
pi_8041225
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:19 schreef PC eend het volgende:

dat GJ volgens de geruchten ook in huis had

Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?
  woensdag 22 januari 2003 @ 03:34:30 #88
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_8041231
Verdedigt Spong hem? Shit, hij is schuldig
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_8041233
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Subtiel weglaat?
Jij doet een bewering (je zegt iets 'hier en daar' te lezen) en zegt vervolgens dat dat onwaar is, wat moet ik daarmee?

Ik dacht dat jij er ook zo over dacht omdat we volgens mij wel vaker over GJ hebben gehad, maar ik kan het mis hebben, ik ben niet zo goed in namen
Maar even voor de goeie orde... jij vindt dus niet dat hij respectvol met vrouwen omgaat/ging, zover we kunnen inschatten?
pi_8041235
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?

Ik zet het er gewoon netjes bij

PS dit hele topic leunt op geruchten.

pi_8041260
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:35 schreef PC eend het volgende:

Maar even voor de goeie orde... jij vindt dus niet dat hij respectvol met vrouwen omgaat/ging, zover we kunnen inschatten?

Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.

Staat er ook los van wat mij betreft.

pi_8041269
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.

Staat er ook los van wat mij betreft.

Ik dacht al dat je er zo over dacht, was mijn post toch nog een beetje in goede handen, want ik probeerde dat beeld een beetje te ontkrachten, macht der gewoonte ben ik bang
Wat mij betreft staat het er ook los van, ik schreef er dan ook niet voor niks bij dat deze zaak natuurlijk wel even wat anders is
pi_8041380
BB'er Gert-Jan gaf drogering toe
Ex-bewoner Big Brother heeft in eerste instantie bekend dat hij de 17-jarige Denise uit Amsterdam heeft gedrogeerd met GHB.Dat heeft vader Johan van het meisje gisteren onthuld en het feit is bevestigd door Gert-Jans advocaat mr.Spong.
Vader Johan had haar in bedwelde toestand uit het ziekenhuis gehaald, dermate ernstig was dat hij haar ieder uur wakker moest maken.Dit omdat zij volgens hem het risico zou lopen haar tong in te
slikken.Omdat hij dat zo ernstig vond werd besloten tot aangifte, waarop Gert-Jan door de politie van zijn bed werd gelicht
(bron: Telegraaf)
  Redactie Frontpage woensdag 22 januari 2003 @ 07:11:28 #94
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8041400
Ik heb niet alles hier gelezen, maar was hij ook niet degene die tijdens BB3 werd beschuldigd van date-rape?

En dat gelul van īk geloof er niks van, hij is zo aardig' moet ook verboden worden. Kluivert leek me ook altijd een geschikte peer.

Redactie Frontpage woensdag 22 januari 2003 @ 07:21:29 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8041410
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
Patty is zelf ook niet vies van een snufje.
En dan haar verdediging in De Telegraaf. "Zeventienjarige meisjes horen helemaal niet zo laat uit te gaan." Aldus de ex-slet van Luv.
pi_8041419
"Nachtmerries hebben we er van gehad." vader komt nadat Patty Brard en medebewoonster Kelly gisteren in de bres zijn gesprongen voor ex-BB-bewoner Gert-Jan, op voor zijn dochter.Gert-Jan zit volgens hem volkomen terecht al bijna veertien dagen in voorarrest."Gert-Jan heeft haar en een vriendin bewust met de sexsdrug GHB gedrogeerd."Geëmotioneerd:"We hebben Denise uit het ziekenhuis gehaald en we moesten haar ieder uur wakker maken.Ze was helemaal de weg kwijt.Liggen ijlen heeft ze.Die rotzooi GHB werkt als een soort narcose.Denise liep het risico haar tong in te slikken.Dat wil je als ouder echt niet meemaken.Het was verschrikkelijk!"
Briest:"Ja, en dan die lieve Gert-jan, die volgens Kelly en Patty Brard en advocaat mr.Spong nooit zoiets zou doen.Het is zo'n fijne jongen, zo'n goedzak.Nou vergeet het maar.Heel Nederland zal weten wat hij gedaan heeft.Bij min weten heeft hij vorig week zelfs gewoon bekend dat hij het spul in haar wodka-jus heeft gegooid.Dat heeft de politie ons tenminste verteld.Vader Jaspers is nog niet klaar."Bovendien vind ik het klinkklare onzin dat mijn dochter, die volgende week achttien wordt en een fulltime heeft, niet om zes uur 's ochtends door de stad zou mogen lopen.Ik ben van mening dat iedereen, vierentwintig uur per dag, veilig over straat zou moeten kunnen.Nee, zo'n beest, die moet binnenblijven.Hij heeft mijn dochter bewust iets heeft aangedaan en dat neem ik hem op zijn zachts gezegd zeer kwalijk.En ja, we willen een schadevergoeding.Als ik hem financieel uit kan kleden, zal ik het zeker doen.Patty heeft zich vreselijk vergist in deze jongen.Net als mijn dochter."
Denise knikt bevestigend toe.Het meisje dat niet op de foto wil omdat ze geen bekend gezicht wil krijgen: "Ik had het nooit achter hem gezocht.Gert-jan was een bekende van een vriend die een avond bij ons was.We zouden voor een laatste drankje met de ex-BB-bewoner mee naar huis gaan.Op een gegeven moment vroeg Gert-Jan of ik een slokje van zijn drankje wilde.Ik nam een paar flinke teugen.Daar zat die troep blijkbaar in, want na een paar minuten kreeg ik hartkloppingen, werden mijn handen en voeten zwaar en zag ik letterlijk sterretjes.Ik most huilen en wilde nog maar een ding: zo snel mogelijk naar eerste hulp.Doodziek ben ik geweest.Het is schandalig wat hij mij heeft aangedaan.Ik heb er geen woorden voor.Het is een grote schoft! Zijn familie heeft hier op de bank gezeten toen ze hoorde dat hij had bekend.Zij konden het, net als heel Nederland waarschijnlijk, ook niet geloven."
(bron: Telegraaf)
  woensdag 22 januari 2003 @ 09:41:27 #97
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8042151
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond hem altijd al een beetje raar, herinneren jullie je die zuippartijen nog waarbij het nooit genoeg was en hij stomlazarus in de badkamer op opblaasbeesten lag te stuiteren met een fles poepel...?? Was wel grappig hoor, maar die gozer had toen al een probleem. Als je dan ook nog een vriend van Patty en kelly wordt ben je gevangen in de klauwen van koning alcohol. Om dan een beetje overeind te blijven heb je gewoon Coke nodig. GHB is dan nog maar een klein stapje verder. GJ gefeliciteerd, je bent officieel doorgedraaid na BB

(als het allemaal waar is natuurlijk...... )

Hier sluit ik me bij aan. In eerste instantie zocht ik het niet achter hem, maar in BB had hij inderdaad heel vaak van die vreemde uitbarstingen!
Back in town
  woensdag 22 januari 2003 @ 09:43:51 #98
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8042176
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
Patty is zelf ook niet vies van een snufje.
Dat dacht ik ook gelijk! Ik heb haar ooit eens op tv gezien tijdens een feestje en toe nwekte ze echt de indruk niet alleen wat glazen wijn achterover te hebben gegooid!
Back in town
  woensdag 22 januari 2003 @ 10:47:35 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_8043070
Het zou ook nog kunnen dat dat 17 jarige meisje bewust wilde experimenteren en het uit de hand liep.
Met zo'n verhaal kun je natuurlijk niet thuiskomen bij papa....

Kortom, afwachten.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_8043278
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb niet alles hier gelezen, maar was hij ook niet degene die tijdens BB3 werd beschuldigd van date-rape?
Nee, dat was Frank (bij Diane).
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')