quote:Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.
quote:inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
Deze zaak is natuurlijk wel even iets anders, maar ik bedoel maar
quote:Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Op woensdag 22 januari 2003 02:58 schreef PC eend het volgende:
Die mensen die dat zeggen wil ik er nog maar even aan herinneren dat hij in het BB huis in geuren en kleuren zat te vertellen dat hij wel eens meisjes versierde dmv ze briefjes van honderd tussen hun borsten te proppen.
quote:Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat
Op woensdag 22 januari 2003 03:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Aha, en dat maakt hem tot een raper van minderjarigen?
[..]
quote:Dat bedoel ik
inderdaad je bedoelt maar een eind weg.
quote:Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef LouLou het volgende:[..]
Ehm...op het gevaar af vrouw onvriendelijk en politiek incorrect etc etc te zijn...meisjes die zich die briefjes tusen hun borsten laten proppen, zullen daar meestal wel..ehm..blij mee zijn....
Knappe jongen die iets tussen mijn borsten propt namelijk als dat niet gewenst is...
quote:Was GHB
Op woensdag 22 januari 2003 03:09 schreef PC eend het volgende:
Ja, en sommige meisjes zijn verzot op GHB, whats your point?
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:[..]
Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?
quote:Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!
GHB (gamma hydroxybutyric acid)Street Names: Liquid Ecstasy, Scoop, Easy Lay, Georgia Home Boy, Grievous Bodily Harm, Liquid X, and Goop1
What are the different forms of GHB?
An odorless, colorless liquid form
White powder material2
How is GHB used?Usually ingested in a liquid mixture; most commonly mixed with alcohol
Who uses GHB?GHB has become popular among teens and young adults at dance clubs and "raves."
Body builders sometimes use GHB for its alleged anabolic effects.
How does GHB get to the United States?Because the drug is easy to synthesize and manufacture, local operators usually handle distribution.3
How much does GHB cost?GHB is usually sold by the capful, and sells for $5 to $25 per cap.4
What are some consequences of GHB use?In lower doses, GHB causes drowsiness, dizziness, nausea, and visual disturbances.
At higher dosages, unconsciousness, seizures, severe respiratory depression, and coma can occur.
Overdoses usually require emergency room treatment, including intensive care for respiratory depression and coma. As of November 2000, DEA documented 71 GHB-related deaths.
GHB has been used in the commission of sexual assaults because it renders the victim incapable of resisting, and may cause memory problems that could complicate case prosecution.5
quote:Ooh jouw point is dat je ook respectvol iets bij snollen tussen de tieten kan duwen
Op woensdag 22 januari 2003 03:11 schreef LouLou het volgende:[..]
Was GHB
Maar mijn point was dat je dat dus kunt doen met respect voor een vrouw, diegene die er niet vies van is dus.
Maar ik ben nu meer getergd door de term GHB...is dat een vorm van SM die mij nog niet bekend is?
quote:Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren
Op woensdag 22 januari 2003 03:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
[..]Indien deze stof daadwerkelijk in het spel was, is Gert-Jan goed de weg kwijt!
quote:Daar kan Spong vast wel iets mee.
Op woensdag 22 januari 2003 03:22 schreef PC eend het volgende:[..]
Hij kan zich er dan ook niks meer van herinneren
quote:Subtiel weglaat?
Op woensdag 22 januari 2003 03:07 schreef PC eend het volgende:Nee, maar het maakt hem naar mijn mening niet een repectabel persoon die respectvol met vrouwen omgaat, zoals ik al zei en jij subtiel hier weglaat
![]()
quote:Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?
Op woensdag 22 januari 2003 03:19 schreef PC eend het volgende:dat GJ volgens de geruchten ook in huis had
![]()
quote:Ik dacht dat jij er ook zo over dacht omdat we volgens mij wel vaker over GJ hebben gehad, maar ik kan het mis hebben, ik ben niet zo goed in namen
Op woensdag 22 januari 2003 03:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Subtiel weglaat?
Jij doet een bewering (je zegt iets 'hier en daar' te lezen) en zegt vervolgens dat dat onwaar is, wat moet ik daarmee?
quote:Ik zet het er gewoon netjes bij
Op woensdag 22 januari 2003 03:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Je hebt het erg op geruchten blijkbaar?
PS dit hele topic leunt op geruchten.
quote:Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.
Op woensdag 22 januari 2003 03:35 schreef PC eend het volgende:Maar even voor de goeie orde... jij vindt dus niet dat hij respectvol met vrouwen omgaat/ging, zover we kunnen inschatten?
Staat er ook los van wat mij betreft.
quote:Ik dacht al dat je er zo over dacht, was mijn post toch nog een beetje in goede handen, want ik probeerde dat beeld een beetje te ontkrachten, macht der gewoonte ben ik bang
Op woensdag 22 januari 2003 03:48 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Geen idee, hij kwam toen over als een gevoelig en zachtaardig mens, ik ken hem niet persoonlijk.
Staat er ook los van wat mij betreft.
En dat gelul van īk geloof er niks van, hij is zo aardig' moet ook verboden worden. Kluivert leek me ook altijd een geschikte peer.
quote:En dan haar verdediging in De Telegraaf. "Zeventienjarige meisjes horen helemaal niet zo laat uit te gaan." Aldus de ex-slet van Luv.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
Patty is zelf ook niet vies van een snufje.
quote:Hier sluit ik me bij aan. In eerste instantie zocht ik het niet achter hem, maar in BB had hij inderdaad heel vaak van die vreemde uitbarstingen!
Op dinsdag 21 januari 2003 16:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond hem altijd al een beetje raar, herinneren jullie je die zuippartijen nog waarbij het nooit genoeg was en hij stomlazarus in de badkamer op opblaasbeesten lag te stuiteren met een fles poepel...?? Was wel grappig hoor, maar die gozer had toen al een probleem. Als je dan ook nog een vriend van Patty en kelly wordt ben je gevangen in de klauwen van koning alcohol. Om dan een beetje overeind te blijven heb je gewoon Coke nodig. GHB is dan nog maar een klein stapje verder. GJ gefeliciteerd, je bent officieel doorgedraaid na BB(als het allemaal waar is natuurlijk......
)
quote:Dat dacht ik ook gelijk! Ik heb haar ooit eens op tv gezien tijdens een feestje en toe nwekte ze echt de indruk niet alleen wat glazen wijn achterover te hebben gegooid!
Op dinsdag 21 januari 2003 18:19 schreef berney het volgende:
Patty is zelf ook niet vies van een snufje.
Kortom, afwachten.
quote:Nee, dat was Frank (bij Diane).
Op woensdag 22 januari 2003 07:11 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb niet alles hier gelezen, maar was hij ook niet degene die tijdens BB3 werd beschuldigd van date-rape?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |