nee ga midweek maastrichtquote:
Strategisch ook een prima locatiequote:Op maandag 12 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ga midweek maastricht
Geen punt, ik neem mijn 3M-luchtaandrijving wel mee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik wil wel de coronamaatregelen in acht nemen
preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Strategisch ook een prima locatie
Oh leuk ik ga Damscoquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ga midweek maastricht
Heb toevallig net 2 eieren gebakken. Daar had ik sinds gisteravond al zin inquote:Op maandag 12 oktober 2020 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Wil je je eitje gebakken, bevrucht of tegen je voordeur @:HPLC @:Hermiehermann
quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:46 schreef Catkiller het volgende:
Wil je je eitje gebakken, bevrucht of tegen je voordeur @:HPLC @:Hermiehermann
Eetsequote:Op maandag 12 oktober 2020 12:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb toevallig net 2 eieren gebakken. Daar had ik sinds gisteravond al zin in
Zo, dan hadden we nog wat te neuken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:21 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Echt, dan had je er nog wat aan he
Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 14:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Zo, dan hadden we nog wat te neuken.
Ik moest nog wat zeggen van Ama uit de discordserverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moest nog wat zeggen van Ama uit de discordserverMaar dit is ook gewoon de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat je geen vrienden hebt
Echt kansloze kneusjes die daar zittenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt kansloze kneusjes die daar zitten
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben dat ge-(insert hier één van mijn notes) nu zat. Hermann de Ridder! Waar woon jij ergens?quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je steeds die lachende PI terwijl je bijna altijd een boze jongeman bent
quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:40 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kom vechten dan pussy
Doe niet tijger als je pussy bent
Hey de user die wegrent voor het lezen van de naam van een potentieel dodelijke ziekte.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:23 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Echt kansloze kneusjes die daar zitten
Omdat ik helemaal niet bijna altijd een boze jongeman bent, dat is een leugenquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom heb je steeds die lachende PI terwijl je bijna altijd een boze jongeman bent
Ja ga jij niet goed op he, een plek met complete vrijheid van wat je kan posten en waar een TR niet bestaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |