Houden van is wel wat overdreven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh je houd van zijn vlogs
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Houden van is wel wat overdreven.
ik dus ookquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik ben hier als lid van het ama kliekje.
Beste kliekje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik ben hier als lid van het ama kliekje.
Sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een enorme belediging.
Nee. Fuck Hugo de Jongequote:Op zondag 11 oktober 2020 20:56 schreef Fugue het volgende:
Hebben jullie de corona app al geïnstalleerd
Zin om jezelf te rossen zekerquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
zei iemand fiets?
Meteen zin om te rossen
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zin om jezelf te rossen zeker
quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste vrouw op de FvD lijst.
alleen als ze naakt op de pianovleugel ligtquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste vrouw op de FvD lijst.
ik ken een vlogger die begin juni had beloofd om elke maand te sparen voor een nieuwe laptop voor zijn moeder omdat die laptop niet veel langer mee kon. dit had hij over voor zijn lieve moeder die zoveel voor hem had gedaan. ze zou deze laptop in oktober ontvangen.quote:
Bergamotje?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken een vlogger die begin juni had beloofd om elke maand te sparen voor een nieuwe laptop voor zijn moeder omdat die laptop niet veel langer mee kon. dit had hij over voor zijn lieve moeder die zoveel voor hem had gedaan. ze zou deze laptop in oktober ontvangen.
een paar dagen later besloot hij een camera van 800 euro te kopen waar niet veel mee werd gedaan en al snel weer op marktplaats stond. de weken en maanden erna zijn er veel dure en persoonlijke aankopen gedaan door de vlogger in kwestie waardoor het sparen steeds werd uitgesteld. op vragen werd verzekerd dat die laptop er 100% zou komen.
toen brak oktober aan en had de vlogger geen geld meer op de bank omdat hij niet met geld om kan gaan en/of meer om zichzelf geeft dan om zijn moeder. hij durfde dit niet toe te geven dus verzon hij een verhaaltje waarin het zijn moeders idee is om toch maar een jaartje verder te gaan met dat ding uit 1998
gelukkig gaat dit niet over @:DeBraad dat is een eerlijke jongen
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn swsquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ze naakt op de pianovleugel ligt
nostalgiequote:Op zondag 11 oktober 2020 21:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
team bergamot nog steeds onverslagen in hax
Liever Dusty Springfieldquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn sws
nou je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die klassiek kunnen spelen zijn sws
Mwa meestal is de beste kandidaat de eerste vrouw op de lijst.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
FvD
Stemmen op de eerste vrouw ipv de beste kandidaat
Zo zie je maarquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa meestal is de beste kandidaat de eerste vrouw op de lijst.
In dit geval waarschijnlijk Annabel Nanninga.
Ik heb altijd op Fleur Agema gestemd ipv op Wilders.
Maar ja, ik dacht dat voor de linksen diversiteit en gelijkheid belangrijker was dan daadwerkelijker standpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |