abonnement Unibet Coolblue
pi_195574228
Hi,

Ik huur regelmatig een busje vanwege grote spullen heen en weeren tussen locaties.

Niet vaak genoeg om er 1 te kopen maar toch wel met enige regelmaat.

Wat is nu uiteindelijk voordeliger?

Bij een multinational een klantenkaart/app voor korting

Of bij een locale kleinere praatje maken met de baas en vragen of het goedkoper kan omdat je * keer per jaar wil huren.

?

Gaat om grote busjes max die je met B rijbewijs mag rijden verlengd verhoogd bijvoorbeeld Iveco Daily

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195574738
Dat ligt aan het aantal kilometers en de frequentie.

Wsl kun je vast wel een beunhaas vinden die je een oud barrel kan verhuren.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_195574967
Dat zal er van af hangen hoe goed jij met bazen van garages om de hoek kan praten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zondag 11 oktober 2020 @ 20:34:58 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195575597
Sowieso lokaal
pi_195575775
Welke regio? Weet misschien goed adres 14.gif
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:17:28 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195584752
Depends on the use lijkt me.. Die kerel om de hoek zal eerder lastig doen over gebruikssporen omdat 'ie zelf feeling heeft met het product, de grote boys zijn daarin wat makkelijker meestal, dus ligt er nogal aan wat je ermee wilt doen.. Doe je pickup en return op dezelfde lokatie, dan zou ik voor lokaal gaan, omdat lekker makkelijk (en vertrouwd op termijn), heb je hem voor langere afstanden nodig of wil je hem dumpen op de doellokatie, pak je beter een grotere toko, die zijn daar op uitgerust.
Ik gebruik hier als ik een bus nodig heb een midsize 'lokaal' familiebedrijfje die ergens tussen de 20 en 30 bussen rond hebben rijden, da's de gulden middenweg, maar ik heb ook ervaring met deliver and ditch toko's als Europ, Budget, Hertz en Sixt..

Een beetje meer info over het hoe- en wat van je gebruiksdoel en -frequentie zou dus een wat gerichter advies mogelijk maken :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:20:11 #8
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195584808
Je kan zelf toch die berekening maken?

Jij weet het aantal keer dat je hem nodig hebt en de prijzen per aanbieder. Moeilijker is het niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:25:32 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195584908
quote:
2s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:20 schreef daNpy het volgende:
Je kan zelf toch die berekening maken?

Jij weet het aantal keer dat je hem nodig hebt en de prijzen per aanbieder. Moeilijker is het niet.
Lijkt mij ook, maar het gaat TS volgens mij meer om een soort van 'vaste klanten-korting', die je bij een grote verhuurboer trouwens ook wel kunt fiksen.. alles en iedereen doet aan klantenbinding. Vaak domweg een kwestie van even in de mail klimmen met de customer-care en gewoon vragen wat er mogelijk is.

Maar;.. je kunt ook een topic op FOK! openen natuurlijk, vinden we leuk, ter lering ende vermaeck. ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:33:46 #10
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195585044
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, maar het gaat TS volgens mij meer om een soort van 'vaste klanten-korting', die je bij een grote verhuurboer trouwens ook wel kunt fiksen.. alles en iedereen doet aan klantenbinding. Vaak domweg een kwestie van even in de mail klimmen met de customer-care en gewoon vragen wat er mogelijk is.

Maar;.. je kunt ook een topic op FOK! openen natuurlijk, vinden we leuk, ter lering ende vermaeck. ^O^
met 6x per jaar ben je geen vaste klant die in aanmerking komt voor korting. Met 5x per maand kom je misschien in de buurt. Hell, toen ik nog 15 weken per jaar in Duitsland was (verspreid over het jaar) met 1 of meer huurauto's kregen we niet eens korting :') Het ligt er maar net aan wat TS onder regelmatig verstaat. Ééns in de 2 jaar is ook regelmaat :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 12 oktober 2020 @ 12:05:22 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195585546
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

met 6x per jaar ben je geen vaste klant die in aanmerking komt voor korting. Met 5x per maand kom je misschien in de buurt. Hell, toen ik nog 15 weken per jaar in Duitsland was (verspreid over het jaar) met 1 of meer huurauto's kregen we niet eens korting :') Het ligt er maar net aan wat TS onder regelmatig verstaat. Ééns in de 2 jaar is ook regelmaat :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullen, is the magic word.. maar idd.. 'regelmatig', is een vrij rekbaar begrip. :) Zeker voor de grote bedrijven ben je maar een druppeltje in de rivier.. dan heb je wellicht meer kans bij de lokale verhuurder :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195619209
Vaak zijn lokale verhuurbedrijven wel goedkoper dan zo’n keten en meestal een keurige bus.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')