Wij hadden ook drie losse taarten gedaan, zodat de gasten konden kiezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat leuk allemaal! En fijn dat je wat meer lijkt te kunnen qua gasten enzo. Lijkt me een hele opluchting na al het uitstellen en verplaatsen.
Wat voor taart gaan jullie voor denk je?
Wij willen de taart als dessert serveren, 5e gang is dat dan. Dus moet niet al te heftig worden qua smaak, wat lastig is, want ik hou van zware smaken haha! Wellicht gaan we voor 2 of 3 verschillende meer simpele taarten, zodat we wat variatie qua smaak kunnen aanbrengen.
Die zijn mooi zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hadden ook drie losse taarten gedaan, zodat de gasten konden kiezen.
Mijn zusje had ze gebakken
[ afbeelding ]
Ook heel leuk! Wij hebben als eten een bbq en hebben het toetje daarop aangepastquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja das een echte! Wij doen na de ceremonie 's middags ontvangst met cava en macarons die ik speciaal wil laten maken
.
Goed bezig! Heb je ook al een lokatie?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:27 schreef Debsterr het volgende:
Okay, we zijn hier lekker bezig:
• Visagist is vastgelegd en proefsessie gepland
• Fotograaf is vastgelegd en proef fotoshoot gepland
• Bevestiging van de gemeente voor de ceremonie is binnen
• Afspraak voor de bruidstaart is gemaakt
Dingen plannen
Yup, offerte ligt weer bij ons ter controle!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:38 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Goed bezig! Heb je ook al een lokatie?
Dan zijn de belangrijkste dingen geregeld, dat is wel heel fijn!quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup, offerte ligt weer bij ons ter controle!
Jazeker, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:53 schreef Athenais het volgende:
Langzaam maar zeker begint het bij ons weer meer op de voorgrond te komen.Zijn er hier ook ervaringen met bruidsatelier Anastasi in Nieuwegein?
Ik ben uiteindelijk niet getrouwd, dus kan niet vertellen hoe het op "de dag zelf" was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 09:58 schreef Athenais het volgende:
Is het een beetje leuk en gezellig?En vooral naar wens?
Ik zit niet te wachten op een Say yes to dress moment maar het is natuurlijk wel fijn als de jurk niet na twee minuten uit elkaar dondert, om maar iets te zeggen.
Oh en ook een goeie om te weten. Je kan 4kg omlaag en 4kg omhoog qua gewicht voor je jurk. Dus als je en beetje schommelt dan kan dat gewoonquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:21 schreef Athenais het volgende:
Ah, dank je (en wat naar voor je, je plant het niet om het niet door te laten gaan). Dat corset wist ik bijvoorbeeld niet, dat is goed om te weten.
Binnenkort maar eens kijken hoe en wat ik een afspraak kan maken.
Heb je foto van jou in jurk?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Moira het volgende:
Ik ben over 2 weken alweer een jaar getrouwd
We zouden dit jaar 10 juli eigenlijk het bruidsfeest geven waar dan iederéén bij kon zijn, maar dat schuiven we wel naar de 2e anniversary
Wat mooooooi.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:23 schreef Moira het volgende:
[..]vorige topic: LIF / Trouwen en zo #107
Leuk. Nette haartjes ook. Leukste is denk ik wel hoe erg je je best doet om je glimlach in te houden.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:23 schreef Moira het volgende:
[..]vorige topic: LIF / Trouwen en zo #107
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |