abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:35:57 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_212052239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef sanger het volgende:
Progressie..... *O*

Ringen kunnen we afvinken. Eigenlijk al bij de tweede juwelier een set die we allebei perfect vonden en maar ¤75 boven budget uitkomen. Besteld, aanbetaald en op naar het volgende regelen; de locatie.
Wow, wat staat het stil hier ;) Even een kickje dus...

Ondertussen heeft het bij ons allemaal vorm gekregen. We hebben een wedding planner in de arm genomen en die heeft voor ons een mooie locatie gevonden, een Frans chateau, waar we van vrijdag tot en met maandagochtend zullen verblijven met ons gevolg. Eigenlijk is alles voor de locatie daar al geregeld op een fotograaf na.

Nu bezig met de officiele uitnodigingen. Zij heeft haar jurk al, ik ben aan het rondkijken voor een pak. Best voorspoedig allemaal dus!

En ik ben aan het rondkijken voor een huwelijksreis. Waar haalden jullie je inspiratie hiervoor vandaan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 28 januari 2024 @ 19:21:05 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_212204999
Meldt
12-12-24

Huwelijksaanzoek: Huwelijk van zus, bruidsboeket vangen (toevallig he?) en hij ging gelijk op zijn knie en vroeg mij *O*

Geregeld: gemeente

En nu de rest ..
Notaris iig want geen sprake van gemeenschap van goederen.

wij zijn al wat ouder (47 en 52) dus het wordt een "ouderwetse"bruiloft en het hoeft ook geen hoofdprijs te hebben.
Meeste familie (alle) woont meer dan 50 km verderop) Dat vind ik wel moeilijk.
Dus dat wordt een beetje dubben van hoe en wat..
Man wil wel een pak als Peaking Blinders (ofzo) en ik wil ook wel wat aparts maar geen idee wat.

Ringen worden heel erg makkelijk, we mogen ze toch niet dragen op het werk.

Pff, nou al spijt :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_213629682
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Meldt
12-12-24

Huwelijksaanzoek: Huwelijk van zus, bruidsboeket vangen (toevallig he?) en hij ging gelijk op zijn knie en vroeg mij *O*

En nu de rest ..

wij zijn al wat ouder (47 en 52) dus het wordt een "ouderwetse"bruiloft en het hoeft ook geen hoofdprijs te hebben.
Man wil wel een pak als Peaking Blinders (ofzo) en ik wil ook wel wat aparts maar geen idee wat.

Bij toeval zie ik dit.
Superleuk allemaal Uniekie ^)
Lukt het met de voorbereidingen?
pi_213894337
wij trouwen over een jaar O+

de locatie, en de fotograaf hebben we al *O* , de rest moet allemaal nog geregeld worden. (mocht iemand nog een goede dj in regio Rotterdam weten, hit me up ^O^ )

Wij hebben twee kleine jongens (dan 7 en 3) die er dan uiteraard ook bij gaan zijn. Maar hoe we dat precies gaan doen weet ik nog niet. Het laatste wat ik op die dag wil doen is de hele dag met de jongetjes bezig hoeven zijn. Hoe hebben anderen met kleine kinderen dat gedaan?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_215195378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:

de locatie, en de fotograaf hebben we al *O* , de rest moet allemaal nog geregeld worden. (mocht iemand nog een goede dj in regio Rotterdam weten, hit me up ^O^ )

Wij hebben twee kleine jongens (dan 7 en 3) die er dan uiteraard ook bij gaan zijn. Maar hoe we dat precies gaan doen weet ik nog niet. Het laatste wat ik op die dag wil doen is de hele dag met de jongetjes bezig hoeven zijn. Hoe hebben anderen met kleine kinderen dat gedaan?
Gaan jullie 13 juni trouwen? :D Vrijdag de 13e *O*

Zijn jullie al verder met regelen? Wij zijn ook bezig, gaan ook volgend jaar trouwen O+ Jurk, locatie, fotograaf is geregeld. Ook hier kinderen erbij, wel iets ouder gelukkig :+ Noord-Holland hier, en een DJ vinden vind ik toch wel echt een crime!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215217602
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 18:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Gaan jullie 13 juni trouwen? :D Vrijdag de 13e *O*

Zijn jullie al verder met regelen? Wij zijn ook bezig, gaan ook volgend jaar trouwen O+ Jurk, locatie, fotograaf is geregeld. Ook hier kinderen erbij, wel iets ouder gelukkig :+ Noord-Holland hier, en een DJ vinden vind ik toch wel echt een crime!
nee gelukkig niet de 13e :P ben wel benieuwd of zo'n datum goedkoper zou zijn omdat niemand m wil.

onze dj hebben we maar gewoon gekozen op basis van online reviews (op verschillende plekken) :X. Die spreken we verder pas een maand voor de bruiloft ofzo, dus fingers crossed dat dat allemaal goed gaat.

haar en make up artist heb ik geregeld,jurk bijna,styling, fotograaf, dj,locatie, ambtenaar, huwelijk aangegeven bij de gemeente, check!

We moeten nog een auto,ringen, trouwpak en kleding voor de kleine jongens, oh en iets met bloemen :)
  donderdag 10 oktober 2024 @ 10:13:39 #257
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_215224297
quote:

Wij hadden een kindermeisje geregeld die er de hele dag bij was. Ze had naast de feestzaal een hoekje gemaakt waar de kinderen (ook de kinderen van gasten) konden spelen, kleuren en knutselen.
KuikenGuppy
pi_215231764
Wij zijn een paar jaar geleden getrouwd, wij hadden voor de ceremonie een aantal zitzakken vooraan liggen (dat hield ze verbazingwekkend goed bezig), en de rest van de dag een springkussen (er is altijd wel een ouder die de kinderen in de gaten houdt met een wijntje in de hand) en snoeptafel 😁
pi_215233216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 07:27 schreef MeisPluis het volgende:
Wij zijn een paar jaar geleden getrouwd, wij hadden voor de ceremonie een aantal zitzakken vooraan liggen (dat hield ze verbazingwekkend goed bezig), en de rest van de dag een springkussen (er is altijd wel een ouder die de kinderen in de gaten houdt met een wijntje in de hand) en snoeptafel 😁
Mijn zusje had ook een springkussen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in hahahaha. We trouwen in een soort kasteel waar wel een kamer is waar ze zich kunnen vermaken volgens mij (met sjoelbak etc) dus ik denk dat ik het maar een beetje loslaat... De jongste die (wellicht) komt is dan net 1 en de oudste 14. Maar mijn eigen kinderen zijn dan 8 en 12 dus ik vind het ook wel de verantwoording van de eigen ouders om de kleinsten bezig te houden.

Wellicht haal ik wat simpele dingen om mee te spelen, ik zie wel. In totaal worden er 12 kinderen uitgenodigd maar ik kan me ook voorstellen dat sommigen ze toch liever thuis laten.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_215267880
wij hebben wat houten buitenspeelgoed gekocht ( groot domino, groot jenga, een of ander werpspel en reuze mikado) dat gaat gezellig in de decoratieve kist of mand en daar kunnen ze hun gang mee gaan. Ik twijfel nog of ik een goede kennis (of een bekend gezicht van de kinderopvang?) oid wil vragen om te helpen met de kinderen.
pi_215272494
quote:

Ik wil best heel de dag voor ze zorgen ;*
pi_215312803
quote:
Meldt
12-12-24

En nu de rest ..

Wat een toeval dat ik dit lees. *;

Van Harte met het regelen. Komt allemaal goed. ^)
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:30:48 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_215371210
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 20:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een toeval dat ik dit lees. *;

Van Harte met het regelen. Komt allemaal goed. ^)
Bedankt!

Kaartjes zijn binnen, vandaag versturen.

Trouwjurk is in zoverre klaar {heb nu in huis} moet nog wel vermaakt worden;
Trouwkapsel en make-up sessie ook gehad.

Man heeft eergisteren zijn pak uitgezocht, ben benieuwd!

Gisteren onze trouwringen uitgezocht {pff net op tijd, wat een leveringstijd zeg} dat worden gewoon zilveren ringen die eruit zien als ouderwetse gouden ringen :P Daar hechten wij niet zoveel waarde aan, we kunnen ze toch bijna nooit dragen ivm werk.

Nog te regelen: Pff nog best veel, puntjes op de i.

Spannend hoeveel mensen gaan afzeggen >:)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_215371379
Wat betreft trouwring…die heb ik jarenlang gedragen aan een ( dun gouden) kettinkje om mijn hals.
Is dat een optie in jouw situatie?
(Grappig gevoel hoor, als het in het decolleté bungelt😎).

Ook leuk om te lezen, dat jij / jullie er helemaal voor gaan. Jurk, pak, kapsel, make up. ^)
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 15:19:51 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_215371662
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 14:48 schreef AnneX het volgende:
Wat betreft trouwring…die heb ik jarenlang gedragen aan een ( dun gouden) kettinkje om mijn hals.
Is dat een optie in jouw situatie?
(Grappig gevoel hoor, als het in het decolleté bungelt😎).

Ook leuk om te lezen, dat jij / jullie er helemaal voor gaan. Jurk, pak, kapsel, make up. ^)
Ja joh, we gaan er helemaal voor!
Why not, we leven maar 1 x en dat moet een mooie worden.
Scheiden kan altijd nog :D

Nee, ook kettingen mogen niet, sowieso geen enkel sieraad . Maar hier zijn we ook gewoon blij mee. Hebben de bruidsmeisjes ook wat om mee te brengen
pi_215409869
quote:
Meldt
12-12-24

()
Hey! Je gaat trouwen O+
Gefeliciteerd :* :* :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 10 december 2024 @ 21:49:35 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_215830888
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]
Hey! Je gaat trouwen O+
Gefeliciteerd :* :* :*
Dank, huis moet nog schoon, auto moet nog schoon, nagels nog laten doen.

Mijn jurk is vol met glitters en ik hou niet van glitters >:)

Mijn man gaat in een bordeaux rode pak met gillet, ben benieuwd.
bruidsboeket wordt beige, rood, lichtpaars...
pi_215830929
Jullie hebben toch ook honden? Herders dacht ik.
Doen die nog mee in de ceremonie. Een strikje om of zo 😎
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:03:13 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_215831081
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben toch ook honden? Herders dacht ik.
Doen die nog mee in de ceremonie. Een strikje om of zo 😎
Haha, goed onthouden, nu nog maar 1 duitse maar nee, die gaat echt niet mee :D

Als ik weer eens weet hoe ik foto's kan uploaden dan komt dat ook zeker
pi_215831516
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Haha, goed onthouden, nu nog maar 1 duitse maar nee, die gaat echt niet mee :D

Als ik weer eens weet hoe ik foto's kan uploaden dan komt dat ook zeker
Foto’s !? Vrij simpel via https://imgbb.com/
pi_215859359
@uniekhoorn van harte met jullie *; ^)
Hoe was t O+
  zondag 15 december 2024 @ 16:59:09 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_215876704
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:37 schreef Blues het volgende:
@:uniekhoorn van harte met jullie *; ^)
Hoe was t O+
Dank!

Het was een fantastische dag, alles klopte! De voorbereiding in de ochtend van kapster tot de 7 bezoekers die hier voor de tijd waren. Schijnbaar was mijn soep lekker :P
Man met zijn zoons, moeder, zus en zwager waren hier om 13.45, ouderwets de deur open doen. Mijn man is nooit stil maar toen wel met glinsteringen in zijn ogen. Hij zag er ook waanzinnig uit in zijn pak.

Een prachtig bruidsboeket (hoorde later hoeveel het kostte dus mocht ook wel prachtig zijn)

Plechtigheid, trouwlocatie/feestlocatie. Wat een heerlijk eten hebben we daar gehad!!

Feestje!!! DJ die ook af en toe zelf zong en in de zaal ging, heerlijke hapjes en drankjes. Gasten hebben het in ieder geval heel goed gehad, wat ook onze bedoeling was...

En als avond/nacht afsluiting uiteraard een frikandel speciaal!

De ontnuchtering zal wel komen als de rekening komt :lijstje: :X

[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 15-12-2024 17:08:43 ]
pi_215876780
Wat leuk om te lezen en een speciale dag om aan terug te denken.
pi_215877125
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]
Dank!

Het was een fantastische dag, alles klopte!
O+

Dat jullie maar lang & gelukkig mogen leven O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')