Wow, wat staat het stil hierquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:41 schreef sanger het volgende:
Progressie.....![]()
Ringen kunnen we afvinken. Eigenlijk al bij de tweede juwelier een set die we allebei perfect vonden en maar ¤75 boven budget uitkomen. Besteld, aanbetaald en op naar het volgende regelen; de locatie.
Bij toeval zie ik dit.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Meldt
12-12-24
Huwelijksaanzoek: Huwelijk van zus, bruidsboeket vangen (toevallig he?) en hij ging gelijk op zijn knie en vroeg mij![]()
Geregeld: gemeente
En nu de rest ..
Notaris iig want geen sprake van gemeenschap van goederen.
wij zijn al wat ouder (47 en 52) dus het wordt een "ouderwetse"bruiloft en het hoeft ook geen hoofdprijs te hebben.
Meeste familie (alle) woont meer dan 50 km verderop) Dat vind ik wel moeilijk.
Dus dat wordt een beetje dubben van hoe en wat..
Man wil wel een pak als Peaking Blinders (ofzo) en ik wil ook wel wat aparts maar geen idee wat.
Ringen worden heel erg makkelijk, we mogen ze toch niet dragen op het werk.
Pff, nou al spijt
Gaan jullie 13 juni trouwen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
wij trouwen over een jaar![]()
de locatie, en de fotograaf hebben we al, de rest moet allemaal nog geregeld worden. (mocht iemand nog een goede dj in regio Rotterdam weten, hit me up
)
Wij hebben twee kleine jongens (dan 7 en 3) die er dan uiteraard ook bij gaan zijn. Maar hoe we dat precies gaan doen weet ik nog niet. Het laatste wat ik op die dag wil doen is de hele dag met de jongetjes bezig hoeven zijn. Hoe hebben anderen met kleine kinderen dat gedaan?
nee gelukkig niet de 13equote:Op zondag 6 oktober 2024 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaan jullie 13 juni trouwen?Vrijdag de 13e
Zijn jullie al verder met regelen? Wij zijn ook bezig, gaan ook volgend jaar trouwenJurk, locatie, fotograaf is geregeld. Ook hier kinderen erbij, wel iets ouder gelukkig
Noord-Holland hier, en een DJ vinden vind ik toch wel echt een crime!
Wij hadden een kindermeisje geregeld die er de hele dag bij was. Ze had naast de feestzaal een hoekje gemaakt waar de kinderen (ook de kinderen van gasten) konden spelen, kleuren en knutselen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
de locatie, en de fotograaf hebben we al, de rest moet allemaal nog geregeld worden. (mocht iemand nog een goede dj in regio Rotterdam weten, hit me up
)
Wij hebben twee kleine jongens (dan 7 en 3) die er dan uiteraard ook bij gaan zijn. Maar hoe we dat precies gaan doen weet ik nog niet. Het laatste wat ik op die dag wil doen is de hele dag met de jongetjes bezig hoeven zijn. Hoe hebben anderen met kleine kinderen dat gedaan?
Mijn zusje had ook een springkussen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in hahahaha. We trouwen in een soort kasteel waar wel een kamer is waar ze zich kunnen vermaken volgens mij (met sjoelbak etc) dus ik denk dat ik het maar een beetje loslaat... De jongste die (wellicht) komt is dan net 1 en de oudste 14. Maar mijn eigen kinderen zijn dan 8 en 12 dus ik vind het ook wel de verantwoording van de eigen ouders om de kleinsten bezig te houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:27 schreef MeisPluis het volgende:
Wij zijn een paar jaar geleden getrouwd, wij hadden voor de ceremonie een aantal zitzakken vooraan liggen (dat hield ze verbazingwekkend goed bezig), en de rest van de dag een springkussen (er is altijd wel een ouder die de kinderen in de gaten houdt met een wijntje in de hand) en snoeptafel 😁
Ik wil best heel de dag voor ze zorgen ;*quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
)
Wat een toeval dat ik dit lees.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Meldt
12-12-24
Huwelijksaanzoek: Huwelijk van zus, bruidsboeket vangen (toevallig he?) en hij ging gelijk op zijn knie en vroeg mij![]()
Geregeld: gemeente
En nu de rest ..
Notaris iig want geen sprake van gemeenschap van goederen.
wij zijn al wat ouder (47 en 52) dus het wordt een "ouderwetse"bruiloft en het hoeft ook geen hoofdprijs te hebben.
Meeste familie (alle) woont meer dan 50 km verderop) Dat vind ik wel moeilijk.
Dus dat wordt een beetje dubben van hoe en wat..
Man wil wel een pak als Peaking Blinders (ofzo) en ik wil ook wel wat aparts maar geen idee wat.
Ringen worden heel erg makkelijk, we mogen ze toch niet dragen op het werk.
Pff, nou al spijt
Bedankt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een toeval dat ik dit lees.![]()
Van Harte met het regelen. Komt allemaal goed.
Ja joh, we gaan er helemaal voor!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:48 schreef AnneX het volgende:
Wat betreft trouwring…die heb ik jarenlang gedragen aan een ( dun gouden) kettinkje om mijn hals.
Is dat een optie in jouw situatie?
(Grappig gevoel hoor, als het in het decolleté bungelt😎).
Ook leuk om te lezen, dat jij / jullie er helemaal voor gaan. Jurk, pak, kapsel, make up.![]()
Hey! Je gaat trouwenquote:
Dank, huis moet nog schoon, auto moet nog schoon, nagels nog laten doen.quote:
Haha, goed onthouden, nu nog maar 1 duitse maar nee, die gaat echt niet meequote:Op dinsdag 10 december 2024 21:53 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben toch ook honden? Herders dacht ik.
Doen die nog mee in de ceremonie. Een strikje om of zo 😎
Foto’s !? Vrij simpel via https://imgbb.com/quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha, goed onthouden, nu nog maar 1 duitse maar nee, die gaat echt niet mee![]()
Als ik weer eens weet hoe ik foto's kan uploaden dan komt dat ook zeker
Dank!quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:37 schreef Blues het volgende:
@:uniekhoorn van harte met jullie![]()
![]()
Hoe was t
quote:Op zondag 15 december 2024 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dank!
Het was een fantastische dag, alles klopte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |