Tegen die tijd zitten we al lang weer in verregaande beperkende maatregelen of zijn de cijfers inmiddels drastisch naar beneden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:27 schreef Simmertje het volgende:
Trust me, straks met sinterklaas en kerst zijn het juist weer de Nederlandse gezinnen die voor de meeste besmettingen zorgen. Aangezien dat de enige momenten zijn dat wij gezellig doen met de gehele familie
Amsterdam Zuid amper.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alle delen van Amsterdam kennen een heel groot percentage sociale huur.
Moet ik dit serieus voor je uitspellen?quote:
Oke, en nu?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Moet ik dit serieus voor je uitspellen?
Oké: overal in Amsterdam wonen dit soort lui.
Ook in Zuid is een kwart gewoon sociale huur.quote:
En Zuidoost?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook in Zuid is een kwart gewoon sociale huur.
Het zit gewoon overal in Amsterdam hoor. Dus je insinuaties kun je thuislaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, en nu?
Alles wat je zegt doet niets af aan wat ik zelf waarnam; minst hoge stijging Amsterdam Zuid, in combinatie met dat ik las dat het een rijke stinkerts buurt is.
Woon zelf in Zuid en dat valt ook wel weer mee. Veel expats wel hier, die natuurlijk vaak alleen wonen, dus dat scheelt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
best wel maar omdat het een oude buurt is een laag allochtonen gehalte
quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het zit gewoon overal in Amsterdam hoor. Dus je insinuaties kun je thuislaten.
[ afbeelding ]
Ongeveer 50%.quote:
Het feit dat jij de tweets van Geert met eenquote:
Zijn die kaartjes er van alle gemeenten en zo ja, waar vind ik die?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het zit gewoon overal in Amsterdam hoor. Dus je insinuaties kun je thuislaten.
[ afbeelding ]
Ah, dat is ineens relevant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het feit dat jij de tweets van Geert met eenontvangt zegt wel weer genoeg.
Vast niet. Dit komt van de site van Amsterdam: https://www.amsterdam.nl/(...)ettingen-stadsdelen/quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn die kaartjes er van alle gemeenten en zo ja, waar vind ik die?
Dat werd ook benoemd door de IC-arts. Hoewel hij natuurlijk geen socioloog of antropoloog is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:33 schreef Simmertje het volgende:
Ik blijf erbij dat het komt doordat Nederlanders met een etnische achtergrond vaak meer familie georiënteerd zijn i.t.t.
de autochtone Nederlander.
Mocht dit juist zijn, moeten we dit dan maar accepteren?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat werd ook benoemd door de IC-arts. Hoewel hij natuurlijk geen socioloog of antropoloog is.
ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:38 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Woon zelf in Zuid en dat valt ook wel weer mee. Veel expats wel hier, die natuurlijk vaak alleen wonen, dus dat scheelt.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Mocht dit juist zijn, moeten we dit dan maar accepteren?
Nee, maar het betekent natuurlijk wel veel voor de communicatiestrategie van de overheid.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Mocht dit juist zijn, moeten we dit dan maar accepteren?
Dat is dan toch twee keer zoveel sociale huur als in Zuid. Dus dan klopt het toch dat daar in Zuid in verhouding meer rijken wonen zoals user @Scrummie beweerde...quote:
Het verschijnsel is hetzelfde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:31 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vroeger geloofde men het omdat god het zei volgens de spreker, nu gelukkig niet meer
Dat als studenten de regels overtreden iedereen op de stoelen en banken staat, maar als het niet Westerse allochtonen zijn dan mogen we er niets van zeggen, omdat het niet Westerse allochtonen zijn.quote:
Dat klopt ook, maar waarom is dat ook alweer relevant voor deze discussie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan toch twee keer zoveel sociale huur als in Zuid. Dus dan klopt het toch dat daar in Zuid in verhouding meer rijken wonen zoals user @:Scrummie beweerde...
Oh nee, het is zeker niet uitsluitend de schuld van de overheid.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Over een gebrek aan visie kunnen we twisten. Over de vraag of dit uitsluitend de schuld is van de overheid niet.
natuurlijk is dat zo en er wonen in verhouding minder allochtonenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dan toch twee keer zoveel sociale huur als in Zuid. Dus dan klopt het toch dat daar in Zuid in verhouding meer rijken wonen zoals user @:Scrummie beweerde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |