mehquote:
Will Smith is de uberbaasquote:
Dat haar, die tandenquote:
goede editquote:
Dan moet deze ook nog even.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen tanden en meer haar.
Ik heb weer zin in schlagersquote:
Wat?quote:
Geef een betere suggestie danquote:
*burp......haarbalquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:11 schreef engine het volgende:
[..]
Geef een betere suggestie danwel schlager graag
Zie eerdere post al. Maar vooruit nog eentje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:11 schreef engine het volgende:
[..]
Geef een betere suggestie danwel schlager graag
quote:
*droogt opquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Doe maar, loop maar weg, laat me alleen met die Duitsers
Lekker slapenquote:
quote:
quote:A time where worries were simpler... but hair was complicated
Ik heb ijsquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:08 schreef K.Indertent het volgende:
IK HEB HAVANA NANANANA LEKKERTJES HAVANA NANANANA
Dat wist ikquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:32 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik ook. Pecan karamel, maar dat wist je al.
quote:
Puzzieeequote:
Oh ik was ook in mn eigen wereldje. Betekent dit dat FreshFruit onderdeel is van Da Tweekaz? Niet dat het van invloed zou zijn op mn mening.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gisteren hadden ze een marathon sessie van 12 uurHelaas bijna alles gemist en is nog niet terug te luisteren.
Ik ben toch wel benieuwd hoe je hierbij komt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh ik was ook in mn eigen wereldje. Betekent dit dat FreshFruit onderdeel is van Da Tweekaz? Niet dat het van invloed zou zijn op mn mening.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Iedereen lekker een jonko smoken en alles komt goed
Ja ik leg graag verbanden aan, soms zelfs zo graag dat ik ze leg als ze er niet zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe je hierbij komt?![]()
Maar voor zover ik weet maakt @:freshfruit geen onderdeel uit van da tweekaz
quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik leg graag verbanden aan, soms zelfs zo graag dat ik ze leg als ze er niet zijn.
The plot thickensquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:41 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Mede harder styles liefhebber wel.
Deze vind ik echt goud waardquote:
Nicequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:43 schreef K.Indertent het volgende:
Maar da tweekaz is echt precies die hardstyle waar ik altijd zo op los gameestal is het toch net net of net niet ofzo, maar da tweekaz
Eerste keer dat ik die clip ziequote:Op zondag 11 oktober 2020 18:49 schreef K.Indertent het volgende:
Ook zo geniaal eerst juist langzamer wat echt perfect past en dan die drop![]()
![]()
quote:
Ah jij bent bekend met mijn specialiteit. Dat vereist aanpassing van mijn benaderingsmethode.quote:
Ik heb geen verstand van mannen en helaas ook niet van opblaaspoppenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ah jij bent bekend met mijn specialiteit. Dat vereist aanpassing van mijn benaderingsmethode.
Ik niet van vrouwen en ook niet van rubber, maar wel van orale seks.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mannen en helaas ook niet van opblaaspoppen
Helemaal niet gekquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:53 schreef K.Indertent het volgende:
Gek genoeg blijft dit één van mijn favorieten
Goed punt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:01 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik niet van vrouwen en ook niet van rubber, maar wel van orale seks.
Ja meer gezien de views en dat het een remix is. Eerlijk gezegd als je het origineel hoort mag je het gewoon een stand alone noemenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal niet gek
Dat begin alleen al
Veel werk om leeg te halen? Ben je een keukenprinses?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:14 schreef puzziepie het volgende:
Morgen de keuken maar leeghalen voor de renovatie![]()
Tyfus huis![]()
Heel veel werk , morgen eerst alles opruimenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Veel werk om leeg te halen? Ben je een keukenprinses?
Maar wel nieuwe keuken daarna
Ja herkenbaar...hoef ook geen mensen in m'n huis. Al zou ik geen nee zeggen als een paar leuke dames m'n keuken op willen knappenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel veel werk , morgen eerst alles opruimenEn dan leeghalen.
Ik zie er vreselijk tegenop ...al die kerels in mijn huis![]()
3x per jaar ofzoquote:
Dit zijn vast niet de mannen die ik aantrekkelijk vind , gokjequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja herkenbaar...hoef ook geen mensen in m'n huis. Al zou ik geen nee zeggen als een paar leuke dames m'n keuken op willen knappen
[..]
3x per jaar ofzo
Hou op schei uit , koken voor anderen vind ik leukerquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oefff ik heb wel een zwak voor vrouwen die goddelijke creaties op tafel zetten.
Als het alleen voor mij is ben ik al tevredenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hou op schei uit , koken voor anderen vind ik leuker
Geen bouwvakkers voor jou?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit zijn vast niet de mannen die ik aantrekkelijk vind , gokje
Soms heb ik een goede bui en dan kook ik met liefdequote:Op zondag 11 oktober 2020 19:23 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het alleen voor mij is ben ik al tevredenbwoh een vrouw die zo'n hemels soepje voor je neerzet liefde kan bijna niet mooier
Ik heb niets tegen bouwvakkersquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms heb ik een goede bui en dan kook ik met liefde![]()
Zo ben ik
[..]
Ik heb niets tegen bouwvakkers![]()
Ik fluit gewoon terug
Kun je dat niet?quote:
Kun je het wel op een eikeldopje?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga het ook niet proberen , dat wordt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |