Is een account van inmiddels 12 jaar oud, maar ik kom er ineens niet in. Verdachte activiteiten. Enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
apart, ik kan er gewoon zonder telefoon nummer op..?
wel een recovery email erin, maar dat is gewoon een ander mail adres dat op mijn hoofdmail binnenkomt
Ben ik ook slecht in maar je kan fiver proberen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:38 schreef DevFreak het volgende:
Is er iemand die voor mij een logo zou willen maken met Gimp/PhotoShop?
Ik ben daar heel slecht in.
Betalen voor zoiets simpels als een logo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben ik ook slecht in maar je kan fiver proberen.
Uh, ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Betalen voor zoiets simpels als een logo?![]()
Nooit begrepen. Je pakt een potlood en hop je hebt een logo.quote:
Voor een goed logo heb je wel wat skills nodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nooit begrepen. Je pakt een potlood en hop je hebt een logo.
Het voelt verkeerd om geld uit te geven aan iemand met een bullshit-job. Misschien dat ik gek ben. Ik zal er over nadenken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor een goed logo heb je wel wat skills nodig.Als je die niet hebt kan je beter gewoon een paar euro neerleggen dan dat amateuristische gedoe mi.
Nouja ik vind grafisch ontwerpen wel een vakgebied gewoon. Vind er zelf niks aan ook om te doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:12 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het voelt verkeerd om geld uit te geven aan iemand met een bullshit-job. Misschien dat ik gek ben. Ik zal er over nadenken.
Oké true. Je hebt gewoon gelijk. Het is tegenwoordig een vak apart.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja ik vind grafisch ontwerpen wel een vakgebied gewoon. Vind er zelf niks aan ook om te doen.Maar je wil wel een goede vectorafbeelding die herkenbaar is en blablabla.
Ik kan het niet iig.
Nouja je schaalt tegenwoordig van een kleine telefoon tot wen ultra wide monitor met web apps. Maarja is maar net wat je het waard vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oké true. Je hebt gewoon gelijk. Het is tegenwoordig een vak apart.
Maar dat is denk ik toch meer voor echte bedrijven die vectors nodig hebben voor reclames, billboards enzo.
Kun je niet gewoon een plaatje en wat tekst droppen in Gimp en het exporteren naar een vector?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja je schaalt tegenwoordig van een kleine telefoon tot wen ultra wide monitor met web apps. Maarja is maar net wat je het waard vindt.
Wat? De video website? Staat op Gitlab.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een plaatje en wat tekst droppen in Gimp en het exporteren naar een vector?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |