Je klinkt als een viruswappie nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
Mja zijn er wel meer met cray cray ogen. Vind zn gezicht in die compositie tekening niet echt lijken op t gezicht in dat filmpje dat ie los zou gaan op die verslaggeefster.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een viruswappie nu.
Is het ooit officieel bewezen dat het dezelfde is? Los van de dumpert bronnen :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geloven ook nooit de simpelste bewezen dingen
Ik heb totaal geen enkele reden en die is er ook niet om aan te nemen dat het niet zo is dus doe ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is het ooit officieel bewezen dat het dezelfde is? Los van de dumpert bronnen :p
Knisperend haardvuur?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit soort weer trek ik alleen in de juiste setting, dan geniet ik er juist van.
Ferme taal van je nieuwe vriend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Ineens zin in BBQ en opwaaiende zomerjurkjes en laat licht en dat ene extra knoopje open.
Ja en ik weet met wie die gesproken heeft en ik ken haar mening, bizarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ferme taal van je nieuwe vriend.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-is-nodig~acbe14f5/
Wat is de mening van die ‘haar’?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ik weet met wie die gesproken heeft en ik ken haar mening, bizar
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Ineens zin in BBQ en opwaaiende zomerjurkjes en laat licht en dat ene extra knoopje open.
Totale lockdown en wel nu.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is de mening van die ‘haar’?
Alles behalve supermarkten en apotheken. Althans, dat was hier zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er allemaal dicht bij een totale lockdown eigenlijk?
Ja maar dat gaat niet, eerst moeten de Baudets, de Famkes en de Losjes van Nederland gemuilkorfd worden.quote:
Die worden in de nacht van maandag op dinsdag afgevoerd naar een heropvoedingskamp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet, eerst moeten de Baudets, de Famkes en de Losjes van Nederland gemuilkorfd worden.
Zal het eerst nog wat erger moeten worden en zoals Rutte zei, ik heb geen mensen genoeg om bij iedere voordeur een politieagent neer te zetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers zit als expert in het OMT. Worden we alvast zachtjes klaargestoomd?
In een totalitaire staat is corona heel wat makkelijker te bedwingen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die worden in de nacht van maandag op dinsdag afgevoerd naar een heropvoedingskamp.
Ja, zag net een repo over China waar miljoenen Chinezen weer vrolijk rondreizen door hun land. Netjes met mondkapjes en ontsmette handjes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een totalitaire staat is corona heel wat makkelijker te bedwingen ja
Yep geen pandemie meer daar, die economie groeit ook weer als nooit tevoren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zag net een repo over China waar miljoenen Chinezen weer vrolijk rondreizen door hun land. Netjes met mondkapjes en ontsmette handjes.
En wanneer is de date?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het een turk is. niet gevraagd maar god wat een verschijning
Slechte reclame is ook reclame.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Overigens wordt hier gewaarschuwd voor het "holland-scenario" als we ons niet aan de regels houden.
Ja we zijn inmiddels het lachertje van Europa, hoor ik ook links en rechtsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Overigens wordt hier gewaarschuwd voor het "holland-scenario" als we ons niet aan de regels houden.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slechte reclame is ook reclame.
* lacht ongemakkelijk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ergens halverwege volgende week.
nu al zenuwachtig
hij had het over zijn neven en toen heb ik em gegoogledquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slechte reclame is ook reclame.
* lacht ongemakkelijk
Z’n neven gaan ook mee?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had het over zijn neven en toen heb ik em gegoogledDenk dat die turks is
nee de naam klinkt echt turksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of Marokkaans? Nederlanders hebben het inderdaad niet snel over hun neven
Daar heeft acteur Marcel Musters nog een parodie op gemaaktquote:
Nu al de neven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij had het over zijn neven en toen heb ik em gegoogledDenk dat die turks is
Checkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Hollandse Wanderlust gaat nog eens een begrip worden![]()
Wij zijn ook het land dat het eerst weer begonnen is met rondneuken en rondreizen
denk wel modern. ga niet vragen of het een moslim is. Neem op de date wel wat spek mee en kijken of die begint te blazenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een beetje moderne Turk? Of neemt hij als cadeautje een hoofddoekje voor je mee?
Zit nu nog naar het origineel te luisterenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heeft acteur Marcel Musters nog een parodie op gemaakt
Te modern is ook weer niet goed, dan kijkt Ome Erdogan mee met allesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel een beetje moderne Turk? Of neemt hij als cadeautje een hoofddoekje voor je mee?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel modern. ga niet vragen of het een moslim is. Neem op de date wel wat spek mee en kijken of die begint te blazen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"Wat eet jij graag meisje?"
-Een heel varken, en jij?
was zuurkool met worst. Echt wtf die vent zet twee volledig warme maaltijden per dag op tafel.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
"Wat eet jij graag meisje?"
-Een heel varken, en jij?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk wel modern. ga niet vragen of het een moslim is. Neem op de date wel wat spek mee en kijken of die begint te blazen
IK twijfel nu of het wel een parodie/cover is van wat ik postte overigensquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit nu nog naar het origineel te luisteren
De zuurkool met worst ruikt als pannenkoeken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:42 schreef FranticDJ het volgende:
Het
[..]
was zuurkool met worst. Echt wtf die vent zet twee volledig warme maaltijden per dag op tafel.
Denk dat er weer een budget gesprek moet volgen
Spreekt Erdogan je ineens toe via zijn iphone. Dat doet hij graag, bleek wel tijdens die coup. Of ‘coup’.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te modern is ook weer niet goed, dan kijkt Ome Erdogan mee met alles
dat was een spannend avond.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreekt Erdogan je ineens toe via zijn iphone. Dat doet hij graag, bleek wel tijdens die coup. Of ‘coup’.
Verder ken ik het oeuvre van Tarkan nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
O nee, het was niet van dit nummer, maar van een ander nummer van Tarkan
Ik heb dat helemaal gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie televisieMoeten ze vaker organiseren
Ik had een dag later een metalfestival. Ging dus redelijk vroeg slapen en heb toen niet alles meegekregen van wat er toen gebeurdequote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verder ken ik het oeuvre van Tarkan niet
Ik ken een Turkse en die is vrij anti Erdogan, hier geboren zelfs en die is nog nooit in Turkije geweest maar die plaatste wel eens wat van haar anti Erdogan gedachten op Facebook en die kreeg twee jaar geleden netjes een bezoekje van wat mannen met een veel te groot hoofd, grauwe huid en dode vissenogen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spreekt Erdogan je ineens toe via zijn iphone. Dat doet hij graag, bleek wel tijdens die coup. Of ‘coup’.
Ik ook. Maar toen kende ik jullie nog nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
heb dat hier op fok gekeken met de liveblogs en @:ltvdk
Ja, dat schijnt regelmatig voor te komenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Turkse en die is vrij anti Erdogan, hier geboren zelfs en die is nog nooit in Turkije geweest maar die plaatste wel eens wat van haar anti Erdogan gedachten op Facebook en die kreeg twee jaar geleden netjes een bezoekje van wat mannen met een veel te groot hoofd, grauwe huid en dode vissenogen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt regelmatig voor te komenMijn Turkse collega wilde het in bijzijn van andere Turkse collega’s om die reden ook nooit hebben over politiek.
Ja en het meest bizarre is dat de Nederlandse staat je niet kan en wil beschermen tegen dit soort intimidatie, geloof wel dat het geholpen heeft want sindsdien is ze werkelijk doodsbang.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt regelmatig voor te komenMijn Turkse collega wilde het in bijzijn van andere Turkse collega’s om die reden ook nooit hebben over politiek.
Ja, was een heel moderne kerel uit Istanbul die niks moest hebben van Erdogan en ook niet zoveel van de islam. Maar dat kon hij in bijzijn van andere Turken niet zomaar zeggen.quote:
Dat doen ze in meer landen toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
droomturk: Ik neem gebak mee. als jij een theetje zet
is dus duidelijk een turk met zijn thee
Lubach heeft daar op briljante wijze aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het meest bizarre is dat de Nederlandse staat je niet kan en wil beschermen tegen dit soort intimidatie, geloof wel dat het geholpen heeft want sindsdien is ze werkelijk doodsbang.
Ex van me was geboren uit een slippertje met een Turkse tandarts tijdens de treinreis Schiphol-Amsterdam CS. dat was alles wat ze Turks had want haar moeder heeft die kerel nooit meer gezien na die hitsige treinwip achteraf en zelfs met haar zochten ze contact mee terwijl dat zowat nergens bekend was, zelfs zijzelf wist het niet tot haar 17e, nu was dat wel later maar dat stond werkelijk nergens op papier, nooit begrepen maar dat moet dus wel zijn dat iemand dat aangegeven heeft bij de Turkse autoriteiten, joh er loopt nog wat Turks bloed hier los rond, wtf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, was een heel moderne kerel uit Istanbul die niks moest hebben van Erdogan en ook niet zoveel van de islam. Maar dat kon hij in bijzijn van andere Turken niet zomaar zeggen.
ja maar theetje... die is wel verdacht:Pquote:
Baklava incoming in 3, 2, 1...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
droomturk: Ik neem gebak mee. als jij een theetje zet
is dus duidelijk een turk met zijn thee
Theetje klinkt een tikje verwijfdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar theetje... die is wel verdacht:P
vraag nu wat voor gebak, misschien iets typisch turks
Zegt ie: appeltaartquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Baklava incoming in 3, 2, 1...
Is het geen aristocratische Brit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Lezen jullie ook alles wat droomturk zegt met een turks-nederlands accent in je hoofd?
Mooi man, diversiteit! Stel je toch eens voor dat je hier alleen met Nederlanders of westerlingen moest leven, zonder inmenging vanuit allerhande schurkenstaten, zonder conflicterende culturen en religieus gedreven koppensnellers, wat een saaie boel zou dat zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het meest bizarre is dat de Nederlandse staat je niet kan en wil beschermen tegen dit soort intimidatie, geloof wel dat het geholpen heeft want sindsdien is ze werkelijk doodsbang.
Inclusief verkeerde lidwoordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Lezen jullie ook alles wat droomturk zegt met een turks-nederlands accent in je hoofd?
De aanblik van station Sloterdijk is natuurlijk alle reden voor een orgastisch hoogtepunt...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was geboren uit een slippertje met een Turkse tandarts tijdens de treinreis Schiphol-Amsterdam CS. dat was alles wat ze Turks had want haar moeder heeft die kerel nooit meer gezien na die hitsige treinwip achteraf en zelfs met haar zochten ze contact mee terwijl dat zowat nergens bekend was, zelfs zijzelf wist het niet tot haar 17e, nu was dat wel later maar dat stond werkelijk nergens op papier, nooit begrepen maar dat moet dus wel zijn dat iemand dat aangegeven heeft bij de Turkse autoriteiten, joh er loopt nog wat Turks bloed hier los rond, wtf.
Whehehe als ik in de buurt zou wonen zou ik even belletje komen trekkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
hij zegt dat die gewoon wat gaat halen mij zo ziet.
Dan ga je toch dood als zo de deurbel gaat he
Ik wilde net voorstellen dat hij even tütert als hij voor de deur staatquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusief verkeerde lidwoorden
Wel een blije tüter?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen dat hij even tütert als hij voor de deur staat
Ik heb wel eens aan haar gevraagd hoe lang de treinreis Schiphol-Amsterdam CS nu werkelijk duurt, kreeg ik de ik ik HAAT UitStraling blik toegeworpenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De aanblik van station Sloterdijk is natuurlijk alle reden voor een orgastisch hoogtepunt...
Maar bizar wel ja.
Wedden dat met die date de halve familie meekomt ook, die staan bij elkaar gepropt om de hoek te wachten in een BMW van vijftien jaar oudquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde net voorstellen dat hij even tütert als hij voor de deur staat
Tien minuten met de IC en een dik kwartier met de stoptrein.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aan haar gevraagd hoe lang de treinreis Schiphol-Amsterdam CS nu werkelijk duurt, kreeg ik de ik ik HAAT UitStraling blik toegeworpen
Even testen of het vliesje nog intact is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wedden dat met die date de halve familie meekomt ook, die staan bij elkaar gepropt om de hoek te wachten in een BMW van vijftien jaar oud
Tien minuten ook echt en het was zo'n lelijke molochquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien minuten met de IC en een dik kwartier met de stoptrein.
Die zijn goed in boren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien minuten ook echt en het was zo'n lelijke moloch![]()
Respect voor die Turkse tandarts
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
worteltaart wil die
het is een hipster
Dat verhaal ging vroeger rond ja, dat ze de bloedsporen op de lakens aan de grote pappa moesten laten zien, tegenwoordig is het vrij makkelijk met een smartphone en een fles tomatenketchupquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even testen of het vliesje nog intact is.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
worteltaart wil die
het is een hipster
Hipstersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
worteltaart wil die
het is een hipster
Er zijn meisjes die uit pure wanhoop een sachetje nepbloed in hun feestgrot vrotten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verhaal ging vroeger rond ja, dat ze de bloedsporen op de lakens aan de grote pappa moesten laten zien, tegenwoordig is het vrij makkelijk met een smartphone en een fles tomatenketchup
je kan in nederland ook operaties ondergaan om de boel zogenaamd weer te herstellen. het is nog steeds een groot probleem blijkbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn meisjes die uit pure wanhoop een sachetje nepbloed in hun feestgrot vrotten.
Van een Turk verwacht je dat hij zijn broek laat zakken en zijn kromzwaard tevoorschijn tovert op de eerste date?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
' hij wil gewoon taart eten. theetje drinken en een beetje praten'
geloof je toch zelf niet
Ja daarom is de anus daar vrij populair voor het huwelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zijn meisjes die uit pure wanhoop een sachetje nepbloed in hun feestgrot vrotten.
Makkelijk verdienen voor zo’n artsquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan in nederland ook operaties ondergaan om de boel zogenaamd weer te herstellen. het is nog steeds een groot probleem blijkbaar
nou iets in die richting wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van een Turk verwacht je dat hij zijn broek laat zakken en zijn kromzwaard tevoorschijn tovert op de eerste date?
Doe een tegenvoorstel danquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou iets in die richting wel ja
Is een tijdje een discussie geweest toch, of artsen een gesprek met die ouders van zo'n meisje aan wilden gaan, werd een groot succes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Makkelijk verdienen voor zo’n arts
Nee hij gaat nu in zijn eentje gebak eten zei diequote:
Vraag eens wat hij van de Armeense genocide vind of nog veel leuker zeg dat je genoten hebt van je vakantie in Griekenlandquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij gaat nu in zijn eentje gebak eten zei die![]()
maar ga hem hier och niet uitnodigen. geen idee wie het is
Verstandigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij gaat nu in zijn eentje gebak eten zei die![]()
maar ga hem hier och niet uitnodigen. geen idee wie het is
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag eens wat hij van de Armeense genocide vind of nog veel leuker zeg dat je genoten hebt van je vakantie in Griekenland
ja nu as we speakquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VerstandigO, hij wilde vanavond al met zijn wortel(taart) voor de deur staan?
Ja lekker lady-katoeys type 147b hosselenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
hmm nou ja dan moeten we maar naar thailand
hij is al weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee helemaal niet hoor, zeg eens.
En als dat niet werkt de Armeense genocide.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat niet werkt: Probeer "Cyprus".
Wij hebben elkaar ook leren kennen als ramptoeristenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
heb dat hier op fok gekeken met de liveblogs en @:ltvdk
Turken gaan alleen maar op vakantie in Turkije, ik ben zelfs Mongolen en Peruanen tegengekomen achteraf in Birma maar waar ook ter wereld nog nooit een vakantievierende Turk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
hmm nou ja dan moeten we maar naar thailand
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat niet werkt: Probeer "Cyprus".
ja ben niet gekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nee ik zou ook op neutraal terrein afspreken.
Die ken ik hier ook wel een paarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben niet gek
zijn wel vrouwelijke fokkers uit het datingtopic die dat gewoon doen
vind dat echt gevaarlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik hier ook wel een paar
Zomaar bij jou voor de deur staan? Ja dan ben je wel redelijk suīcidaalquote:
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zomaar bij jou voor de deur staan? Ja dan ben je wel redelijk suīcidaal
oh das wel vetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
https://establishedtitles.com Kom US dit heb je nodig jongen
Grappig wel, is voor natuurbehoud dus het stelt in mijn ogen nog echt wat voor ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
https://establishedtitles.com Kom US dit heb je nodig jongen
Earl Bal, Lady from the Bitter lands of upper Albion.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel vet
een bitterbal met een titel
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Earl Bal, Lady from the Bitter lands of upper Albion.
Dinsdag zitten we op 10.000 besmettingen per dag en over een week is Dutch een scheldwoord in de wereldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Er liepen gewoon mensen het restaurant in zonder mondkapje, ongelofelijk hoe onverschillig Nederlands zijn.
NEDERLAND #1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdag zitten we op 10.000 besmettingen per dag en over een week is Dutch een scheldwoord in de wereld
gebeurd overalquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Er liepen gewoon mensen het restaurant in zonder mondkapje, ongelofelijk hoe onverschillig Nederlands zijn.
Going Dutch, Dutch party, het is er al, alleen met een nog onverschillerige lading.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdag zitten we op 10.000 besmettingen per dag en over een week is Dutch een scheldwoord in de wereld
Ja en waar zijn die nu die Vikings, nou?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Going Dutch, Dutch party, het is er al, alleen met een nog onverschillerige lading.
De nieuwe Vikings van Europa.
Oh nee toch, zomaar rondlopen zonder mondkapje in de ruimte waar je waarschijnlijk langer dan een uur zal zitten eten, drinken en spreken, wat een onbezonnenheid, wat een lef!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Er liepen gewoon mensen het restaurant in zonder mondkapje, ongelofelijk hoe onverschillig Nederlanders zijn.
Waar denk je dat al die blonde haren en blauwe ogen vandaan komen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en waar zijn die nu die Vikings, nou?
Ja geloof je toch niet!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh nee toch, zomaar rondlopen zonder mondkapje in de ruimte waar je waarschijnlijk langer dan een uur zal zitten eten, drinken en spreken, wat een onbezonnenheid, wat een lef!
Die is even d'r AD column aan het schrijven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is @:Cherrylips om ons weer op het thuisblijven pad te houden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is even d'r AD column aan het schrijven.
nou ja dit was gewoon je laatste dinertje buiten de deur hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
CL = Saskia Noort?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gelijk weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dit was gewoon je laatste dinertje buiten de deur hoor
Er is toch zo'n incestdorpje in Zeeland waar nu nog niemand tussen komt met eicellen of zaad, waar ooit een schip is gestrand van ze?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar denk je dat al die blonde haren en blauwe ogen vandaan komen?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dutch virus is de nieuwste variantquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Going Dutch, Dutch party, het is er al, alleen met een nog onverschillerige lading.
De nieuwe Vikings van Europa.
Het virus is van ons, wij ownen de wereld #gekoloniseerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dutch virus is de nieuwste variant
Beetje lief zijn voor Gerrie he.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dikke vlezige tante Bep nek ook
die is even een ommetje aan het makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is jouw vergelijking en slechts mijn visuele observatie van een uiterst onaantrekkelijke schouderpartij.quote:
zij heeft sowieso iets wat mij tegenstaat eigenlijk.En hoe kan het dat zij de autoriteit op het gebied van goede televisie is?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is jouw vergelijking en slechts mijn visuele observatie van een uiterst onaantrekkelijke schouderpartij.
First we brought you tulips and niggers and now Dutch Covid-19quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het virus is van ons, wij ownen de wereld #gekoloniseerd
tulpen hebben we ook al gestolenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
First we brought you tulips and niggers and now Dutch Covid-19
what the fuckquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een monster
https://9gag.com/gag/a7WGGMm
Ja van je date.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tulpen hebben we ook al gestolen
Vergeet peper nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tulpen hebben we ook al gestolen
Zelfbenoemd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zij heeft sowieso iets wat mij tegenstaat eigenlijk.En hoe kan het dat zij de autoriteit op het gebied van goede televisie is?
Yep zoals Rian van Rijbroekquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfbenoemd?
Nederland is sowieso nogal van de deskundigen die niet deskundig zijn
Die rijdt inmiddels wel op een miljonairspikquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep zoals Rian van Rijbroek![]()
![]()
Werkelijk, ik ken geloof ik in real life niemand op mijn moeder en schoonmoeder na die nog tv kijkenquote:
Yup, maar wel door leugens list en bedrog schijnbaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die rijdt inmiddels wel op een miljonairspik
[..]
quote:Werkelijk, ik ken geloof ik in real life niemand op mijn moeder en schoonmoeder na die nog tv kijken
Gisteravond aangezet maar er was ook echt helemaal niets wat ik had willen zien dus snel naar Netflix over gezapt
Drugs are bad mmmkay?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een monster
Klopt ja, maat als het die Sanderink niet uitmaakt, dan doet ze dat toch goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup, maar wel door leugens list en bedrog schijnbaar
[..]
Ik kijk Duitse campingzender tv, en dan lekker samen met Gergely commentaar erop geven en last hebben van plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk, ik ken geloof ik in real life niemand op mijn moeder en schoonmoeder na die nog tv kijken
Gisteravond aangezet maar er was ook echt helemaal niets wat ik had willen zien dus snel naar Netflix over gezapt
Ja precies en daarom hebben de Famkes van deze wereld binnenlands meer invloed op de jeugd dan bijvoorbeeld Mark Rutte.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk, ik ken geloof ik in real life niemand op mijn moeder en schoonmoeder na die nog tv kijken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk Duitse campingzender tv, en dan lekker samen met Gergely commentaar erop geven en last hebben van plaatsvervangende schaamte
Door de tv of door gebrek aan tv kijken? 🤔quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies en daarom hebben de Famkes van deze wereld binnenlands meer invloed op de jeugd dan bijvoorbeeld Mark Rutte.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jullie hebben elkaar wel dik gevonden. Mooi man
Nou ja de Nederlandse regering koopt niet voor niets de mensen met online invloed af om hun boodschap voor ze te verspreidenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Door de tv of door gebrek aan tv kijken? 🤔
Daar zijn wij als Nederlanders gewoon goed in, ideeën waar niemand geld in ziet zo weten te verkopen dat we wereldleider er in wordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
First we brought you tulips and niggers and now Dutch Covid-19
Ik alleen om Sjefke uit te laten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben even buiten geweest vandaag. Naar de markt
Turks onkruid voor miljoenen weten te verkopen en zelfs een neger in het Witte Huis, we are the Dutchquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zijn wij als Nederlanders gewoon goed in, ideeën waar niemand geld in ziet zo weten te verkopen dat we wereldleider er in worden
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu lekker naar Wie is de Molo kijken![]()
![]()
Wat voor?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo was lekkere curry. Pittiger dan vorige week.
Gele curry maar heb het langer laten indikken denk ik. Of meer gebruikt. Paprika en mango erdoorheen en wat rijst en naanquote:
vrouwenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:52 schreef bitterbal het volgende:
wat een monster
Wat is gele curry?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gele curry maar heb het langer laten indikken denk ik. Of meer gebruikt. Paprika en mango erdoorheen en wat rijst en naanmet notenrijst misschien lekkerder.
Nee was de appeltaart voor morgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De zuurkool met worst ruikt als pannenkoeken?
Iedereen hier in de sc zal het wel helemaal zelf maken maar ik koop gewoon zo'n kant en klaar pakje currypasta en flikker dat door de rest heen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is gele curry?
En notenrijst zegt me ook niks eigenlijk 😅
Dit is niet CUL he, hier zitten gewoon de luie koksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen hier in de sc zal het wel helemaal zelf maken maar ik koop gewoon zo'n kant en klaar pakje currypasta en flikker dat door de rest heen.
hoho, je hebt veel te veel vertrouwen in de kookkunsten van mede KSC'ersquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen hier in de sc zal het wel helemaal zelf maken maar ik koop gewoon zo'n kant en klaar pakje currypasta en flikker dat door de rest heen.
In andere topics word je zowat verketterd als je uit een pakje kookt. Ik ben hier tussen gelijken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet CUL he, hier zitten gewoon de luie koks
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik gooi gewoon een plastic bak in de magnetron.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
In cul ben je alleen welkom als je een obsessief compulsief deug persoon bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In andere topics word je zowat verketterd als je uit een pakje kookt. Ik ben hier tussen gelijken?
Mja zeker met curry's kan ik het wel begrijpen, daar heb je vaak 834.000 ingrediënten voor nodig waarvan de helft niet in de supermarkt maar alleen in een toko te krijgen is. En als je dan toch al naar die toko bent kun je ook daar net zo goed een kant en klare currypasta meenemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In andere topics word je zowat verketterd als je uit een pakje kookt. Ik ben hier tussen gelijken?
En dan opvreten voor de TV met een smoezelige onderbroek en mannenhemd aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet voor de TVquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan opvreten voor de TV met een smoezelige onderbroek en mannenhemd aan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten moet je gewoon aan tafel doen hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eten moet je gewoon aan tafel doen hoor
Van je moeder?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eten moet je gewoon aan tafel doen hoor
Zou ook niet weten waar ik anders moet eten, met bord op schoot op de bank is zo onpraktisch als de pestquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ zet altijd de tafel.
of ik nu alleen eet of als we met z'n 2 zijn.
Nee joh. Gewoon zo'n dienblad met een kussen eronder. Moet eigenlijk eens een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waar ik anders moet eten, met bord op schoot op de bank is zo onpraktisch als de pest
Van een dienblad eten voelt toch of je in een ziekenhuis of vliegtuig aan het eten bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon zo'n dienblad met een kussen eronder. Moet eigenlijk eens een nieuwe halen.
Super lekker ja, als je ziek bent en nergens heen kunt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon zo'n dienblad met een kussen eronder. Moet eigenlijk eens een nieuwe halen.
Doe alsof je in het vliegtuig zitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van een dienblad eten voelt toch of je in een ziekenhuis of vliegtuig aan het eten bent
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan hoort er wel een dikke stinkende Indiër naast je te zitten die je heel de tijd aan het verafschuwen is omdat je rundvlees eetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe alsof je in het vliegtuig zit
Maakt mij niet uit hoor wat je eet, ik ben een ex-CUL-naziquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee dat doen we nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoort er wel een dikke stinkende Indiër naast je te zitten die je heel de tijd aan het verafschuwen is omdat je rundvlees eet
Op zich wel wat voor mij dus 🤔quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In cul ben je alleen welkom als je een obsessief compulsief deug persoon bent
naast chinese aardappels zijn dat ook chinese testikels..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor wat je eet, ik ben een ex-CUL-nazi
Maar is dat Thais of Indiaas ofzo?
En notenrijst is gewoon rijst met deels noten? Of hoe moet ik dat zien?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe alsof je in het vliegtuig zit
Over het algemeen Indiaasquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor wat je eet, ik ben een ex-CUL-nazi
Maar is dat Thais of Indiaas ofzo?
En notenrijst is gewoon rijst met deels noten? Of hoe moet ik dat zien?
Ik ben dan gewoon veel te veel aan het knoeienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
Maar krijg altijd zo'n emo-eter gevoel als ik met een bord op schoot voor de tv zit
O ja dat ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
Maar krijg altijd zo'n emo-eter gevoel als ik met een bord op schoot voor de tv zit
ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon veel te veel aan het knoeien
Ben je motorisch niet helemaal in orde dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan gewoon veel te veel aan het knoeien
Dat sowieso in mijn rechter elleboogquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je motorisch niet helemaal in orde dan?
Dat ook, en vind het ook helemaal niet praktisch, aan tafel staat dat eten er gewoon op en als je wilt opstaan kan dat gewoon zonder te moeten kutten met je bord en bestek.quote:
voor mij is eten normaal gewoon een manier om calorieën binnen te krijgen. Ik denk daar verder niet zo veel bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
Klinkt alsof je ook tevreden zou zijn als je gewoon elke dag een blik kattenvoer zou wegwerken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor mij is eten normaal gewoon een manier om calorieën binnen te krijgen. Ik denk daar verder niet zo veel bij.
Ik kwam vroeger wel eens bij zo’n exentriekeling en die at hondenvoer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ook tevreden zou zijn als je gewoon elke dag een blik kattenvoer zou wegwerken?
daarom neem jij genoegen met magnetron bakjes en ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor mij is eten normaal gewoon een manier om calorieën binnen te krijgen. Ik denk daar verder niet zo veel bij.
Nootjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naast chinese aardappels zijn dat ook chinese testikels..
Nopequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over het algemeen Indiaasken je het serieus niet?
In notenrijst zitten bijv pompoenpitten en zonnebloempitten.
Beetje kokosmelk erdoorheen. Dan brandt het ook niet je onderbroek uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope![]()
Wordt dat niet taai als je het meekookt?
Goeie curry, double funquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kokosmelk erdoorheen. Dan brandt het ook niet je onderbroek uit.
Vriendin van me was vroeger zo arm dat ze kattenvoer vrat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ook tevreden zou zijn als je gewoon elke dag een blik kattenvoer zou wegwerken?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was vroeger zo arm dat ze kattenvoer vrat.
beetje smaak mag het wel hebben op zich, maar gewoon dagdagelijks thuis ga ik echt niet meer moeite doen dan een bak in de magno mikken. Af en toe roer ik eens zo'n diepvrieszak in de pan. Maar daar heb je alweer meer afwas van. En de meeste magnetronmaaltijden zijn best te hachelen tegenwoordig hoor. Niet allemaal misschien, maar genoeg wel. En er zit over het algemeen ook ongeveer wel wat gebalanceerds in. Een zesje is ook een voldoende.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was er nog geen voedselbank? Ik zou lekker veganistisch gaan eten dan geloof ik. Of mijn niet verkopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me was vroeger zo arm dat ze kattenvoer vrat.
Het klinkt verschrikkelijk, misschien ben ik toch geen ex-CUL-naziquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje smaak mag het wel hebben op zich, maar gewoon dagdagelijks thuis ga ik echt niet meer moeite doen dan een bak in de magno mikken. Af en toe roer ik eens zo'n diepvrieszak in de pan. Maar daar heb je alweer meer afwas van. En de meeste magnetronmaaltijden zijn best te hachelen tegenwoordig hoor. Niet allemaal misschien, maar genoeg wel. En er zit over het algemeen ook ongeveer wel wat gebalanceerds in. Een zesje is ook een voldoende.
Nee ga maar lekker culinair doen in die slangenkuil daarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Het klinkt verschrikkelijk, misschien ben ik toch geen ex-CUL-nazi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |