abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:54:02 #251
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195549561
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:51 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Nou ja, in Nederland zou het niet zo gek zijn om bijvoorbeeld in Almelo te wonen en in Utrecht te studeren en elke dag op en neer te reizen. Dat soort noodzakelijke reisbewegingen zijn er genoeg om het virus van regio A naar regio B te brengen, schat ik in (niet heel onderbouwd overigens). Ik weet niet precies hoe dat in Spanje is, maar daar kan ik mij voorstellen dat noodzakelijke reizen alleen binnen de stad zijn of vanuit de voorsteden komen, dus is het beter in te dammen.

En anders bekeken, onze maatregelenset was ook goed genoeg om de eerste golf onder controle te krijgen :P
Moah nee, hier wordt ook genoeg tussen de gezondheidsregio's gereisd, zo groot zijn die regio's ook niet hoor, ze zijn veel kleiner dan de provincies. Maar goed, in dit scenario hebben we het wel over een situatie waarin het zo uit de hand gelopen is dat studeren op lokatie al een overbodige luxe zal zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:54:12 #252
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195549562
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Fred is echt mijn redding ja. O+ Ligt nu weer lekker op m’n schoot.
Fijn he O+ Ik vind de kat ook een fijne troost en fijn gezelschap.
Luuc ligt tegen mijn been aan te slapen nu :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:54:30 #253
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_195549568
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Snap ik, maar ook als het al heftig is kan het al zinvol zijn want je kan dan sneller maatregelen treffen waar nodig en weer meer vrijheid geven waar het sneller beter gaat.

Nou heb ik hier wel wat goede redenen gelezen waarom het lastig zou zijn, maar uiteindelijk is dit wel een mildere oplossing dan een echte volledige lockdown.
Het zal mij overigens niet verbazen als ze dit wel gaan proberen als we dit onder controle krijgen. Waarbij reisbewegingen tussen regio's dan allicht niet zullen worden gestimuleerd, maar dat er wel wat mogelijkheden zijn als het in een deel van het land weer beter gaat. Al is dat natuurlijk ook afhankelijk van de op dat moment geldende maatregelen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:54:35 #254
39237 crew  H_T
2733
pi_195549570
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:34 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ben sinds het thuiswerkadvies welgeteld 1 keer op kantoor geweest en het bevalt me wel prima :D
Maar nu was ik normaal sowieso slechts 2 dagen max op kantoor, dus ik was er al aardig aan gewend :Y
Sinds maart ben ik geloof ik drie dagen op het hoofdkantoor geweest :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:54:38 #255
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195549571
Overigens tegelijkertijd belangrijk om ook positief te blijven. Ja het aantal blijft groeien en het is heel lastig. En ja heel veel pleziertjes gaan niet door en ja het is heel moeilijk. En zelf vind ik de houding van de overheid en veel mensen heel storend :{

Maar als je daar teveel bij blijft stilstaan en teveel in blijft hangen. Dan wordt je leven er alleen maar slechter van. En is het risico op een depressie of burnout groot. En dat willen we allemaal niet.

Ik heb dit jaar al heel dingen niet kunnen doen. Twee van de drie van vakanties niet door. Bijna alle evenementen geschrapt. De leukste evenementen van mijn werk die ik organiseer geschrapt. De collega's zie ik niet. Uit eten gaan, feestjes. Zou vandaag ook nog wat gaan drinken, dat besloten er toch maar niet te gaan doen. En ga nog naar door.

Maar tegelijkertijd heb ik nog wel werk. Heb ik mijn familie en vrienden nog. En heb ik juist weer toffe mensen leren kennen door de Corona omstandigheden.

Er is nog zoveel wat leuk en goed is. Daar ben ik blijer om dan dat ik depressief word van Corona.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_195549576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou niet echt van zoet bakken en wil ook eigenlijk een beetje minderen qua ongezond doen.

Maar ga vanavond wel voor het eerst iets nieuws koken:
https://www.hellofresh.nl(...)49aafbc480025136563c

Nog nooit halloumi gegeten, ben benieuwd.
Halloumi (@Meke noemt het 'piepkaas' :D ) vind ik heerlijk :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:55:17 #257
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195549578
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:52 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]

Geen idee wat er staat, maar ik blijf wel binnen hoor!
Hoewel we anders gekleed zijn aan de buitenkant, zijn we van binnen niet anders dan jullie. We werken voor jullie vrijheid en veiligheid. Bel 062 als je ons nodig hebt.

Als je het toch nog wilde weten ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:55:36 #258
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195549587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Snap ik, maar ook als het al heftig is kan het al zinvol zijn want je kan dan sneller maatregelen treffen waar nodig en weer meer vrijheid geven waar het sneller beter gaat.

Nou heb ik hier wel wat goede redenen gelezen waarom het lastig zou zijn, maar uiteindelijk is dit wel een mildere oplossing dan een echte volledige lockdown.
Ik denk dat we hier nu eerst moeten naar landelijk een strengere aanpak en dan regionaal losser laten wanneer mogelijk. :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195549589
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Halloumi (@:Meke noemt het 'piepkaas' :D ) vind ik heerlijk :9~
Nog belangrijke tips qua bakken? :P Dat ik het niet te lang of te kort doe.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:56:24 #260
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195549601
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
Overigens tegelijkertijd belangrijk om ook positief te blijven. Ja het aantal blijft groeien en het is heel lastig. En ja heel veel pleziertjes gaan niet door en ja het is heel moeilijk. En zelf vind ik de houding van de overheid en veel mensen heel storend :{

Maar als je daar teveel bij blijft stilstaan en teveel in blijft hangen. Dan wordt je leven er alleen maar slechter van. En is het risico op een depressie of burnout groot. En dat willen we allemaal niet.

Ik heb dit jaar al heel dingen niet kunnen doen. Twee van de drie van vakanties niet door. Bijna alle evenementen geschrapt. De leukste evenementen van mijn werk die ik organiseer geschrapt. De collega's zie ik niet. Uit eten gaan, feestjes. Zou vandaag ook nog wat gaan drinken, dat besloten er toch maar niet te gaan doen. En ga nog naar door.

Maar tegelijkertijd heb ik nog wel werk. Heb ik mijn familie en vrienden nog. En heb ik juist weer toffe mensen leren kennen door de Corona omstandigheden.

Er is nog zoveel wat leuk en goed is. Daar ben ik blijer om dan dat ik depressief word van Corona.
_O_
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_195549602
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Arizona het volgende:

[..]

Fijn he O+ Ik vind de kat ook een fijne troost en fijn gezelschap.
Luuc ligt tegen mijn been aan te slapen nu :D
Hindi zat net aan mijn pasta en Sheba en Samba zaten het aanrecht af te likken |:) Wat heb ik toch voor een niet-brave beesten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:56:28 #262
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195549603
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Strani het volgende:
Bel 062 als je ons nodig hebt.
Dit is alles wat we moesten weten, bedankt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:56:47 #263
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_195549605
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Strani het volgende:

[..]

Moah nee, hier wordt ook genoeg tussen de gezondheidsregio's gereisd, zo groot zijn die regio's ook niet hoor, ze zijn veel kleiner dan de provincies. Maar goed, in dit scenario hebben we het wel over een situatie waarin het zo uit de hand gelopen is dat studeren op lokatie al een overbodige luxe zal zijn.
Dan gaat mijn verhaal niet op :+
pi_195549608
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
Overigens tegelijkertijd belangrijk om ook positief te blijven. Ja het aantal blijft groeien en het is heel lastig. En ja heel veel pleziertjes gaan niet door en ja het is heel moeilijk. En zelf vind ik de houding van de overheid en veel mensen heel storend :{

Maar als je daar teveel bij blijft stilstaan en teveel in blijft hangen. Dan wordt je leven er alleen maar slechter van. En is het risico op een depressie of burnout groot. En dat willen we allemaal niet.

Ik heb dit jaar al heel dingen niet kunnen doen. Twee van de drie van vakanties niet door. Bijna alle evenementen geschrapt. De leukste evenementen van mijn werk die ik organiseer geschrapt. De collega's zie ik niet. Uit eten gaan, feestjes. Zou vandaag ook nog wat gaan drinken, dat besloten er toch maar niet te gaan doen. En ga nog naar door.

Maar tegelijkertijd heb ik nog wel werk. Heb ik mijn familie en vrienden nog. En heb ik juist weer toffe mensen leren kennen door de Corona omstandigheden.

Er is nog zoveel wat leuk en goed is. Daar ben ik blijer om dan dat ik depressief word van Corona.
Heel mooi gezegd O+ _O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:56:59 #265
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195549609
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Strani het volgende:

[..]

Hoewel we anders gekleed zijn aan de buitenkant, zijn we van binnen niet anders dan jullie. We werken voor jullie vrijheid en veiligheid. Bel 062 als je ons nodig hebt.

Als je het toch nog wilde weten ;)
Ik krijg een “nummer bestaat niet” melding.
:o)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:57:03 #266
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195549611
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier nu eerst moeten naar landelijk een strengere aanpak en dan regionaal losser laten wanneer mogelijk. :)
Dat ben ik met je eens ja. Maar om dat te kunnen doen (regionaal losser laten) moet je de regio's inderdaad wel grotendeels afsluiten.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:57:07 #267
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195549613
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Halloumi (@:Meke noemt het 'piepkaas' :D ) vind ik heerlijk :9~
Hahahaha ik dacht ik vertel het Guana nog maar niet want als je het eenmaal hoort kun je het niet meer onhoren _O- :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195549617
Ik ben eerlijk gezegd niet meer of minder depressief dan voor corona, mijn leven is ook niet significant kutter geworden, dat zegt meer over hoe mijn leven voor corona was ;( :')
Koel en donker bewaren
pi_195549633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:57 schreef Meke het volgende:

[..]

Hahahaha ik dacht ik vertel het Guana nog maar niet want als je het eenmaal hoort kun je het niet meer onhoren _O- :D
Piept het als je het eet, zoals ook bijvoorbeeld met snijbonen? :o
Koel en donker bewaren
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:58:33 #270
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195549641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:55 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nog belangrijke tips qua bakken? :P Dat ik het niet te lang of te kort doe.
Liever te kort dan te lang staat in het recept. Halloumi, nog nooit gehoord, en na het gegoogled te hebben, hoef ik het ook niet te proberen.
:o)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:58:42 #271
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195549643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Piept het als je het eet, zoals ook bijvoorbeeld met snijbonen? :o
Ja :D _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195549649
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
Overigens tegelijkertijd belangrijk om ook positief te blijven. Ja het aantal blijft groeien en het is heel lastig. En ja heel veel pleziertjes gaan niet door en ja het is heel moeilijk. En zelf vind ik de houding van de overheid en veel mensen heel storend :{

Maar als je daar teveel bij blijft stilstaan en teveel in blijft hangen. Dan wordt je leven er alleen maar slechter van. En is het risico op een depressie of burnout groot. En dat willen we allemaal niet.

Ik heb dit jaar al heel dingen niet kunnen doen. Twee van de drie van vakanties niet door. Bijna alle evenementen geschrapt. De leukste evenementen van mijn werk die ik organiseer geschrapt. De collega's zie ik niet. Uit eten gaan, feestjes. Zou vandaag ook nog wat gaan drinken, dat besloten er toch maar niet te gaan doen. En ga nog naar door.

Maar tegelijkertijd heb ik nog wel werk. Heb ik mijn familie en vrienden nog. En heb ik juist weer toffe mensen leren kennen door de Corona omstandigheden.

Er is nog zoveel wat leuk en goed is. Daar ben ik blijer om dan dat ik depressief word van Corona.
Wat een prachtige post _O_ En helemaal gelijk heb je ook
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:59:14 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195549650
Ze vallen we l weer makkelijk die buitjes. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:59:33 #274
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195549653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Piept het als je het eet, zoals ook bijvoorbeeld met snijbonen? :o
Snijbonen piepen toch niet?
:o)
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:59:35 #275
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195549655
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:54 schreef Redefine het volgende:
Overigens tegelijkertijd belangrijk om ook positief te blijven. Ja het aantal blijft groeien en het is heel lastig. En ja heel veel pleziertjes gaan niet door en ja het is heel moeilijk. En zelf vind ik de houding van de overheid en veel mensen heel storend :{

Maar als je daar teveel bij blijft stilstaan en teveel in blijft hangen. Dan wordt je leven er alleen maar slechter van. En is het risico op een depressie of burnout groot. En dat willen we allemaal niet.

Ik heb dit jaar al heel dingen niet kunnen doen. Twee van de drie van vakanties niet door. Bijna alle evenementen geschrapt. De leukste evenementen van mijn werk die ik organiseer geschrapt. De collega's zie ik niet. Uit eten gaan, feestjes. Zou vandaag ook nog wat gaan drinken, dat besloten er toch maar niet te gaan doen. En ga nog naar door.

Maar tegelijkertijd heb ik nog wel werk. Heb ik mijn familie en vrienden nog. En heb ik juist weer toffe mensen leren kennen door de Corona omstandigheden.

Er is nog zoveel wat leuk en goed is. Daar ben ik blijer om dan dat ik depressief word van Corona.
Ik ben ook nog steeds blij met vanalles, heb het hier ook wel eens gepost. Er zijn nog zoveel leuke dingen in het leven O+ Met mijn roze fleecepak als meest recente hoogtepunt *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')