Je bent eindelijk die boekenbon bij Willeke gaan afgeven?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net een leuke BN-er gesproken mogen jullie raden wie
mn ma heeft ooit zo'n formulier daarvoor ingevuld dat t niet moest ofzo. maar goed. die heeft om een domme wet in België de nationaliteit laten vallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar geen idee aan wie![]()
Ik stem gewoon steeds blanco
Michael van Gerwen avant la lettrequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omg ik weet ook nog gewoon hoe die eruit ziet
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent eindelijk die boekenbon bij Willeke gaan afgeven?
vertel nogeens een tof verhaal over Schotland anders USquote:
Oeh erg warm, die heb je snelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent Famke Louise gaan bijpraten over corona?
ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga lezen en slapenDag vriendjes, en vriendiiiinnetjes...
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga lezen en slapenDag vriendjes, en vriendiiiinnetjes...
nee alleen nationaliteitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar heb jij alleen de Egyptische nationaliteit of ook het paspoort?
Hey Trumpy mc Fuckfacequote:
we hadden het over wie je net hebt gesprokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens ontmoet, nerveuze jongen die veel energie vraagt.
hele tijd checken waar je portemonnee was zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens ontmoet, nerveuze jongen die veel energie vraagt.
Zoals in luciferquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mazikeen
Is het "Mezzikkien" of "mazziekeeen"?
Come on in, you are awesome, the greatest best thing ever to arrive from Holland, you are truly awesome, give US my wife, welcome US, great man you arequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey Trumpy mc Fuckfaceop Fok noemen ze mij ook US
Famke klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hadden het over wie je net hebt gesproken
dicht bij famke. Ronnie flex?
Zijn er nog andere bn’ers die Famke heten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog wel leuk gevonden hebben.
Ik wist dat.quote:
Ik ken zo'n verhaal, werkelijk prachtige vrouw die op haar 25e zelfmoord heeft gepleegd omdat ze vanaf haar zesde voor haar geestelijk gehandicapte ouders moest zorgen, keer documentaire over gezien.quote:
Hey liesjequote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist dat.
Ik wilde net posten dat jouw IRL naam en die van Miauw 1 letter verschillen..
welke bn-er is het nou?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken zo'n verhaal, werkelijk prachtige vrouw die op haar 25e zelfmoord heeft gepleegd omdat ze vanaf haar zesde voor haar geestelijk gehandicapte ouders moest zorgen, keer documentaire over gezien.
Heb tijdje je verhalen in KAA gevolgd. vond ik leuk Woon je nog daar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey liesje
[..]
Jaaaaaaa
Maar ik ken jou niet?
Nou ff niet broertjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken zo'n verhaal, werkelijk prachtige vrouw die op haar 25e zelfmoord heeft gepleegd omdat ze vanaf haar zesde voor haar geestelijk gehandicapte ouders moest zorgen, keer documentaire over gezien.
nopequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb tijdje je verhalen in KAA gevolgd. vond ik leuk Woon je nog daar?
ohh diederik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Diederik Gommers, dat leek me toch vrij voor de hand liggende ergens wel na Famke.
Exit laatste reden om nog naar de Canarische Weilanden te gaan. Rundumhausen Balconia FTWquote:
Dat we met zun allun naar de Kanarische EIlanden gaanquote:
Nou klimaatje is daar wel lekker geloof ik in onze wintermaanden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Exit laatste reden om nog naar de Canarische Weilanden te gaan. Rundumhausen Balconia FTW
fokmeet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat we met zun allun naar de Kanarische EIlanden gaan
Het is geen feestbeest nee, moest me inhouden met mijn kwaak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh diederik.
Zag hem laatst lopen in de stad. zag er wat somber uit
Jawel, alleen heb ik een nickchange gehadquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hey liesje
[..]
Jaaaaaaa
Maar ik ken jou niet?
Wie was je hiervoor dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik een nickchange gehad
Ja maar ja ohne Mazikeen schlaf ich heut'nacht nicht einquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou klimaatje is daar wel lekker geloof ik in onze wintermaanden?
Nee dat is omdat jij eigenlijk een nAAb bentquote:
Net geprobeerd Famke Louise uit te leggen wat een virusinfectie is, maar dat wilde zeker niet lukkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh diederik.
Zag hem laatst lopen in de stad. zag er wat somber uit
"ja de tafel van drie kan ze niet maar goed ook die doelgroep is net zo besmettelijk"quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net geprobeerd Famke Louise uit te leggen wat een virusinfectie is, maar dat wilde zeker niet lukken
En dat is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is omdat jij eigenlijk een nAAb bent
ja hij leek echt verslagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net geprobeerd Famke Louise uit te leggen wat een virusinfectie is, maar dat wilde zeker niet lukken
Ze is gewoon de Nederlandse Kelly Bundy, maar dan in het lichaam van de buurvrouw van de Bundy'squote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nickchangesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik een nickchange gehad
Quod Erat Demonstrandum: Hetgeen bewezen diende te worden. Als je niet weet dat met "nAAb" een newbie bedoeld wordt, dan toont dat aan dat je er eentje bentquote:
Maar heb je hem echt gesproken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ja de tafel van drie kan ze niet maar goed ook die doelgroep is net zo besmettelijk"
is te veel om allemaal bij te houden hoor flesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quod Erat Demonstrandum: Hetgeen bewezen diende te worden. Als je niet weet dat met "nAAb" een newbie bedoeld wordt, dan toont dat aan dat je er eentje bent![]()
Maar we vinden je nog steeds lief hoor ballie
Ik quote net zijn woorden als antwoord op waarom Famke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar heb je hem echt gesproken?
nou dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik quote net zijn woorden als antwoord op waarom Famke?
Alleen heb jij zo te zien een geheel nieuw account aangemaakt. Ik heb gewoon in principe Bos81 gehouden. Alleen is de naam anders. Al mijn posts onder Bos81 zijn gewoon terug te vinden in mijn PoHi. Alleen staat er dus wel nu Bomenverzameling bij...quote:
dat is toch N00b??quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quod Erat Demonstrandum: Hetgeen bewezen diende te worden. Als je niet weet dat met "nAAb" een newbie bedoeld wordt, dan toont dat aan dat je er eentje bent![]()
Maar we vinden je nog steeds lief hoor ballie
Wacht nu wordt het leerzaamquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen heb jij zo te zien een geheel nieuw account aangemaakt. Ik heb gewoon in principe Bos81 gehouden. Alleen is de naam anders. Al mijn posts onder Bos81 zijn gewoon terug te vinden in mijn PoHi. Alleen staat er dus wel nu Bomenverzameling bij...
IK kan wel een beetje lezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als je een beetje kunt lezen wel
Ja klopt, stond op ano . Maar ja..quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen heb jij zo te zien een geheel nieuw account aangemaakt. Ik heb gewoon in principe Bos81 gehouden. Alleen is de naam anders. Al mijn posts onder Bos81 zijn gewoon terug te vinden in mijn PoHi. Alleen staat er dus wel nu Bomenverzameling bij...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik quote net zijn woorden als antwoord op waarom Famke?
Dat er geen posts meer te vinden zijn onder Bos81 had je al kunnen weten, door te klikken op de sig van LTVDKquote:
Oh dat had ik nog niet geprobeerd. Ik weet dat jij net zo'n open boek als ik bentquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat er geen posts meer te vinden zijn onder Bos81 had je al kunnen weten, door te klikken op de sig van LTVDK![]()
quote:
Is toch prima johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mijn account was weg, en ik kon niet meer terug
Daar staat een quote van iemand. Gewoon nog met de oude naam. Maar als je op die quote klikt, komt er opeens een heel andere naam te voorschijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet geprobeerd. Ik weet dat jij net zo'n open boek als ik bent
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch prima johvind het al veel te leuk dat je weer terug bent
Helaas weinig, was er ook maar tien minuten of zo, ja hij gaat een column voor het blad van een familielid schrijven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij heeft wel humor in elk geval.
Nog andere interessante dingen gehoord?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar staat een quote van iemand. Gewoon nog met de oude naam. Maar als je op die quote klikt, komt er opeens een heel andere naam te voorschijn![]()
Ja. probeer maar uit. Je bent ontmaskerdquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. probeer maar uit. Je bent ontmaskerd![]()
![]()
![]()
Oh jee nu gaat de ongemakkelijkheid beginnenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. probeer maar uit. Je bent ontmaskerd![]()
![]()
![]()
Was niet mijn insteekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee nu gaat de ongemakkelijkheid beginnen
Nou ja iedereen weet wie jij ben maar niet iedereen weet wie bal isquote:
ow echt>quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pas op FOK! is nog steeds hetzelfde
Nou dat hoefde nou ook weer niet directquote:
Zoek een post van LTVDK klik op de quote in zijn sig, en zie van wie die post isquote:
ja ga je mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we vast naar KPD verhuizen?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat hoefde nou ook wee niet directMaar okee
Ja van bitterbal haar vorige nickname toch maar dat is toch al erg lang bekend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zoek een post van LTVDK klik op de quote in zijn sig, en zie van wie die post is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb trauma’s van sommige foto’s die ik daar zag, dus liever niet
Sorryquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb trauma’s van sommige foto’s die ik daar zag, dus liever niet
Blijkbaar niet bij iedereen dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van bitterbal haar vorige nickname toch maar dat is toch al erg lang bekend?
Nee, bij de staatsloterij heb ik ook nooit gelukquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zulke voorspellende gaven moet je maar snel een kraslot kopen
Ik ben een beetje vastgelopen op schranzputinquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
potver @:LTVDK wanneer komt die mix van je eens af.. zit hier lekker uit mn dak te gaan
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, bij de staatsloterij heb ik ook nooit geluk
Ik dacht even Schryzofenie te lezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een beetje vastgelopen op schranzputin
Nee heb het gewoon over teringherriequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht even Schryzofenie te lezen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat komt misschien door het woord Putin
Alleen maar op het quoteknopje en op invoeren gekliktquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb het gewoon over teringherriehttps://vocaroo.com/13UeAnnRfGSJ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zag hem laatst (weer) spelen in Maried with Children. Zitten opvallend veel overeenkomsten tussen die rol daar en JoeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja is niet voor iedereen weggelegd ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen maar op het quoteknopje en op invoeren geklikt
Ik ben dan ook meer een steentje of een metaalhoofdjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet voor iedereen weggelegd dit
Ik ook wel hoor, maar dan meer van de klassiekers, Supertramp, Pink Floyd etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben dan ook meer een steentje of een metaalhoofdje![]()
![]()
Met dat liedjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst (weer) spelen in Maried with Children. Zitten opvallend veel overeenkomsten tussen die rol daar en Joey![]()
Die luister ik ook graagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar dan meer van de klassiekers, Supertramp, Pink Floyd etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die luister ik ook graag![]()
ehm, yeah?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach toch niet mijn partij, dus lekker boeiendquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Kut
https://www.nu.nl/politie(...)na-verkiezingen.html
Nee dat snap ik maar lekker makkelijk voor Baudet dit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach toch niet mijn partij, dus lekker boeiend
Nee, Klaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Kut
Ik denk niet dat er hierdoor veel VVD stemmers overstappen naar FvD. Maar de tijd zal het leren. Hoewel het natuurlijk wel al bijna Maart is...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar lekker makkelijk voor Baudet dit.
Hopen dat Rutte blijft dan maar, beetje zwaargewicht de komende verkiezingen is wel nodig vrees ik.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die luister ik ook graag![]()
Paar jaar geleden toen Stenders zijn programma kwijt was of iets had die een podcast, de 'ik vervel me kapodcast', die hebben we destijds op vakantie zo'n beetje allemaal gehoord, erg vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Baas Dijkhoffquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Kut
Als een man de polemiek beheerste om gekke Baudetje in zijn onderbroek te zetten dan was het Klaas wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hierdoor veel VVD stemmers overstappen naar FvD. Maar de tijd zal het leren. Hoewel het natuurlijk wel al bijna Maart is...
Als Mark nog een keer premier wordt gaan echt alle records aan diggelen. Ik snap niet waar die man de energie vandaan haalt eigenlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopen dat Rutte blijft dan maar, beetje zwaargewicht de komende verkiezingen is wel nodig vrees ik.
Ja abnormaal is dat hč, respect wel hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Mark nog een keer premier wordt gaan echt alle records aan diggelen. Ik snap niet waar die man de energie vandaan haalt eigenlijk
Klopt maar de verveeldheid straalde eraf in de kamer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een man de polemiek beheerste om gekke Baudetje in zijn onderbroek te zetten dan was het Klaas wel.
Ruttegodquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Mark nog een keer premier wordt gaan echt alle records aan diggelen. Ik snap niet waar die man de energie vandaan haalt eigenlijk
Kan sowieso maar bar weinig redenen verzinnen waarom je op FvD zou stemmenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hierdoor veel VVD stemmers overstappen naar FvD. Maar de tijd zal het leren. Hoewel het natuurlijk wel al bijna Maart is...
Nexit!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan sowieso maar bar weinig redenen verzinnen waarom je op FvD zou stemmen
Ja dat klopt, vandaar ook dat hij een wat wildere baan gaat zoeken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt maar de verveeldheid straalde eraf in de kamer.
Dat ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker. Heel veel respect voor die manquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja abnormaal is dat hč, respect wel hoor.
Ik denk dat 35 procent wel viruswappiegek genoeg is om daarop te stemmen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik vind hem door de jaren heen gegroeid van VVD-man naar staatsman.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker. Heel veel respect voor die man
Baudetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat 35 procent wel viruswappiegek genoeg is om daarop te stemmen.
Ja, zelfs in Europa dwingt hij respect af met zijn rust en stoīcijnse houding.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik vind hem door de jaren heen gegroeid van VVD-man naar staatsman.
Alleen als ze zich ook vrijwillig opgeven voor experimentele vaccintest programma's.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat 35 procent wel viruswappiegek genoeg is om daarop te stemmen.
Politiek bedrijven en sporten, voor de rest niks, totaal gefocust.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knetter en knettergek, als die wint zit ik binnen een maand bij de open haard in Perth
Sport hij zoveel?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Politiek bedrijven en sporten, voor de rest niks, totaal gefocust.
Denk een hele goede voor NL uiteindelijk, hij geeft nooit op.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mag ik op je vloerkleed liggen. Ik zal af en toe blaffen en achter fazanten aanrennen.
Uiteraard mon ami maar laat dat blaffen maar zitten, koop ik wel twee Ierse Setters voor je.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mag ik op je vloerkleed liggen. Ik zal af en toe blaffen en achter fazanten aanrennen.
Mag ik meequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard mon ami maar laat dat blaffen maar zitten, koop ik wel twee Ierse Setters voor je.
Nog beterquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard mon ami maar laat dat blaffen maar zitten, koop ik wel twee Ierse Setters voor je.
Hij is compleet afgetraind wat denk je?quote:
Ik dacht dat hij gewoon goede genen had en gezond atquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is compleet afgetraind wat denk je?
Die gaat gewoon een uur hardlopen als die om 23:00 uit de toren komt
mag ik het niet 1 keer brengen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok deal je mag mee, maarrrrrr Buda en ik halen de tomatensoep zelf wel uit de keuken.
Yesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok een keertje dan.
*zoekt op hazmat suits.
uhm dacht australie gelezen te hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet keihard gaan gillen en krijsen als we ingesneeuwd raken hč?
Oh niet Perth in Australië?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet keihard gaan gillen en krijsen als we ingesneeuwd raken hč?
zal op jullie mikkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet over Tommy en Tuppence knoeien. Die soep krijg je zo lastig uit hun vacht
Daar zitten valse gifslangen van 10 meter en spinnen zo groot als een VW keverquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm dacht australie gelezen te hebben?
Heb jij (nog) een VK-paspoort? Niet de hele dubbele nationaliteitsgesprekken van vandaag meegekregen tbhquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knetter en knettergek, als die wint zit ik binnen een maand bij de open haard in Perth
En mijn ex-managerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zitten valse gifslangen van 10 meter en spinnen zo groot als een VW kever
ja das wel een dingetje jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat Prucence heet en die laat graag haar borsten zien in het weekend in willekeurige kroegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet over Tommy en Tuppence knoeien. Die soep krijg je zo lastig uit hun vacht
Gewoon een soort bitterballen dus, op het formaat na dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weten we in elk geval wat we doen op zaterdagavondquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat Prucence heet en die laat graag haar borsten zien in het weekend in willekeurige kroegen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat Prucence heet en die laat graag haar borsten zien in het weekend in willekeurige kroegen.
Jawel, heb dubbel paspoort idd, meer voor mijn vader dan voor mezelf, die hecht er waarde aan, ik niet zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij (nog) een VK-paspoort? Niet de hele dubbele nationaliteitsgesprekken van vandaag meegekregen tbh![]()
![]()
ken ik jou?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, heb dubbel paspoort idd, meer voor mijn vader dan voor mezelf, die hecht er waarde aan, ik niet zo.
Dan is het voor jou dus ook wat makkelijker om naar Schotland te gaan verhuizen ivm de regels omtrent de Brexit...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, heb dubbel paspoort idd, meer voor mijn vader dan voor mezelf, die hecht er waarde aan, ik niet zo.
UItStraling kent iedereen toch, althans naar eigen zeggenquote:
je heette niet anders op fok vroeger>?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb je staartje meegemaakt en ik ken Miauw vrij goed.
US kent mij helemaal nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
UItStraling kent iedereen toch, althans naar eigen zeggen![]()
![]()
![]()
US kent alleen miljonairs en andere topkoksquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
UItStraling kent iedereen toch, althans naar eigen zeggen![]()
![]()
![]()
Nee, ik zou uitermate welkom zijn daar, zo zijn ze wel, heritage is everything.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan is het voor jou dus ook wat makkelijker om naar Schotland te gaan verhuizen ivm de regels omtrent de Brexit...![]()
Of gaan ze daar ook moeilijk over doen...![]()
![]()
Instraling. Maar toen dachten mensen dat hij een blauwe jurk droeg en in Tiel woonde.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
je heette niet anders op fok vroeger>?
Jawel, wel honderden accounts gehad maar die zijn allemaal door de shredder en van lang geleden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
je heette niet anders op fok vroeger>?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Instraling. Maar toen dachten mensen dat hij een blauwe jurk droeg en in Tiel woonde.
[..]
Instraling. Maar toen dachten mensen dat hij een blauwe jurk droeg en in Tiel woonde.
Hij is ook nog een periode UitStalling geweest, maar mensen konden het niet zo waarderen dat die altijd alles gelijk liet zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
maar heb je in engeland gewoon, of woon je daar nog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, wel honderden accounts gehad maar die zijn allemaal door de shredder en van lang geleden.
[..]
Wel meer dan 1quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
BeStraling kan ook nog, iemand nog ergens een bultje waar die vanaf wil?
Nee alleen maar daar geboren, hier opgegroeid maar helemaal ontkom je er niet aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar heb je in engeland gewoon, of woon je daar nog?
Ja oke. nee dan heb ik je niet gemeetquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee alleen maar daar geboren, hier opgegroeid maar helemaal ontkom je er niet aan.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja oke. nee dan heb ik je niet gemeet
Ik was wel serieus.quote:
Dit ben ik ook zeker nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
En VerStraling, dat is het heldere licht van de familie.
Yes I know.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was wel serieus.
Ik heb het natuurlijk over al die @#@$#@$ Neurofibromen
Wanou johquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Mooi is dat cockblocken van Flesje wel.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
Mooi is dat cockblocken van Flesje wel.
Flessentrekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb je Etto ook weer. Rat van het Vrijdagavondschuim.
Ik heb op marktplaats een schitterende aankoop gedaan, is dat niet geweldig?quote:
ja hor bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats een schitterende aankoop gedaan, is dat niet geweldig?
Zeldzaam antiek beeld van Romeinse legionairquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hor bestWat voor precies? Dan kunnen wij ook meegenieten
Vertel vertelquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb op marktplaats een schitterende aankoop gedaan, is dat niet geweldig?
Koekoekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en een ansicht van pak 'm beet 50 euro
Niet de Kaisar zelve?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeldzaam antiek beeld van Romeinse legionair
pic?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeldzaam antiek beeld van Romeinse legionair
Neh.. hoewel, wel een paar munten van Nero, Caracalla en die andere gozer liggenquote:
Ja ik bedoel de enige echte Ceasar he, dat je gewoon hoort uit te spreken als Kaisar en niet als seesaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neh.. hoewel, wel een paar munten van Nero, Caracalla en die andere gozer liggen
Joh echt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de enige echte Ceasar he, dat je gewoon hoort uit te spreken als Kaisar en niet als seesaar.
Mja bij zijn naam klinkt het alsof je falafel wil gaan maken.quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat mag niet... het is bedtijd
Etto, dat zie je toch?quote:
Ik heb @Koen66 nog niet gezien andersquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klaas Vaak de slaapspecialist
Je spreekt het uit als Abid?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja bij zijn naam klinkt het alsof je falafel wil gaan maken.
Kiekero, kikkererwtenquote:
Het is zaterdag, dus is het vroegquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens pitten voordat het echt veel te laat wordt
Maar Angry Beaversquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar eens pitten voordat het echt veel te laat wordt
Mijn landje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, Liesje en @:dr_flash
Deze docu over de laatste spoorwegen van Albanië is echt de moeite waard. Mooi verteld en prachtige beelden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |