Dat. Ik heb talloze tips gekregen maar blijf steeds hangen in die quick fix, mis gewoon de energie om het in gang te zetten. Daarnaast zit ik ook nog met een moeder die in mijn nek zit te hijgen dat ik er depressief van word.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Mis je misschien:
Mensen
Een vriendin
Een doel
Eten
Gezelligheid
Vrienden
?
Met andere woorden: Je bent lui om verandering te brengen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:50 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat. Ik heb talloze tips gekregen maar blijf steeds hangen in die quick fix, mis gewoon de energie om het in gang te zetten. Daarnaast zit ik ook nog met een moeder die in mijn nek zit te hijgen dat ik er depressief van word.
Zou gewoon het liefste een vriendengroep willen en lekker kunnen feesten.
Ik kan me voorstellen dat je een vriendengroep moet opbouwen. Maar begin eens met iemand bellen. Van studie of werk. En daar eens mee uitgaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:50 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat. Ik heb talloze tips gekregen maar blijf steeds hangen in die quick fix, mis gewoon de energie om het in gang te zetten. Daarnaast zit ik ook nog met een moeder die in mijn nek zit te hijgen dat ik er depressief van word.
Zou gewoon het liefste een vriendengroep willen en lekker kunnen feesten.
Ik heb een chronische ziektequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Met andere woorden: Je bent lui om verandering te brengen.
Welke rank heb je? Ik zit op goud (promotiematch) had een goed team maar ze hebben me in de steek gelaten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 21:56 schreef phoenyx het volgende:
Als je rocket league (gratis spel) leuk vindt en via zoom wel wil praten dan kan je ons of mij wel joinen dit weekend als je wil. Verder zijn mensen ook met een meet bezig dacht ik van onz, dat ga ik niet doen maar ja misschien wel iets
lekker voor jequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 22:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Welke rank heb je? Ik zit op goud (promotiematch) had een goed team maar ze hebben me in de steek gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |