Hmmm... mja. Hoeveel doofstomme lesbo's zouden er zijn?quote:
Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Hmmm... mja. Hoeveel doofstomme lesbo's zouden er zijn?
Omdat wij misschien zaten te grappen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt?
grappen maken met Lesbiennes kan masochistisch zijn... daar pas ik altijd een beetje voor opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat wij misschien zaten te grappen?
Ik ben niet bangquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef woid het volgende:
[..]
grappen maken met Lesbiennes kan masochistisch zijn... daar pas ik altijd een beetje voor op
Humor, humor. Niet alles zo serieus opvatten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt?
Mwoah, ik ben wel bang voor de Tuinbroekbrigade.quote:
ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben wel bang voor de Tuinbroekbrigade.
Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
Humor, humor. Niet alles zo serieus opvatten.
Nou nee, sommigen maken alles liever negatief.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.
Geeft niks. Al doende leert men.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.
Hoezo ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt, ik heb er ook geen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En die andere bullshit die hij eruit knalt![]()
Ik kan er verder prima mee leven dat er ook mensen zijn die zoveel uit hun nek lullen dat het bijna lachwekkend wordt
Nee, TS heeft het licht gezien en is genezen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:11 schreef Cockwhale het volgende:
Heeft er al een schuursessie plaatsgevonden?
Slotje dan maar?quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, TS heeft het licht gezien en is genezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |