abonnement Unibet Coolblue
pi_195651662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nou, van Lam-Huizen, men zou dat wel kunnen MITS ......

Jou zou dat niet lukken, vermoed ik. Om een bruidje te importeren. Want daar worden eisen aan gesteld. Aan haar, ze moet eerst in het land van herkomst Nederlands leren en ook daar examen in doen, vaak op de Nederlandse ambassade aldaar! En dat kost veel geld, in Azië Nederlands leren.
Maar ook aan jou als "importeur" worden door de Nederlandse regering eisen gesteld. namelijk onder andere .. -
- minimaal een fatsoenlijke woning of huis, - voor haar een (extra) dure speciale ziektekostenverzekering afsluiten, - het hebben van een vast inkomen - en dat moet een stuk hoger liggen dan het minimum loon.
Tevens moet je tekenen dat je voor alle onkosten voor haar zult opkomen, wat er ook gebeurt! Daarom dus geen bijstands-genieters en dat hoge en verplicht vaste inkomen! ZZP'er? Wordt het al heel moeilijk want ... vast !!
Wat verder vanuit Thailand wordt geëist weet ik niet. Je weet dat mijn vrouw niet uit Thailand komt en al bijna 45 jaar een Europese nationaliteit heeft.
Maar laat ik nou het sterke vermoeden hebben dat jij alleen al aan die Nederlandse eisen niet kunt voldoen. Woon je nog bij de ouders thuis? Geldt niet, wordt afgewezen. Student of even tussen twee banen in, of " na je studie een sabatical jaar ... of een aantal jaren zelfs" doen, of hoe men tegenwoordig vaker wil verbloemen werkloos en werkeloos te zijn. Ik denk dat JIJ zelfs geen hoertje uit Thailand of waar dan ook maar vandaan kunt importeren naar Nederland.

Je schrijft sinds 2019 en je schrijft gemiddeld 17 bijdragen per dag, zult dan ook wel een veelvoud van dat aantal bijdragen lezen ........ gaat toch een hoop tijd in zitten. Dan moet je verder toch niet al te veel (verantwoordelijkheden) in je leven te doen hebben.
Kortom, neen, ik denk niet dat JIJ een hoertje kan importeren.
Nou gelukkig dan ook maar dat ik voor een 'vrouw' en huwelijk als de uwe vriendelijk zou bedanken, al zouden ze gratis worden uitgedeeld bij een pakje boter.

Maar inderdaad een hele prestatie hoor, poe! Misschien kunt u er nog wat malle thaise begrippen tegenaan gooien! Niets maakt meer indruk op me! _O_

(Zijn deze eisen overigens geen vrij recente ontwikkeling? Daar was in uw tijd toch nog helemaal geen sprake van? -O- En die woningen die zullen toen ook een flink stuk realistischer geprijsd zijn geweest. ;( )
pi_195651828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Net als dat je bij vrouwen niet later bang hoeft te zijn dat ze gaan mekkeren dat ze tegen hun zin in de friendzone belandt zijn bedoel je?
Hoe het voelt als een ander je alleen vlug even gebruikt waar je achteraf spijt van hebt en de omgeving daardoor op je neerkijkt terwijl die ander erdoor juist in status omhooggaat.
Echt jammer dat seks, betekenisloos of niet, niet gewoon kan passeren als vrouw. Niet altijd natuurlijk maar vaak kijkt de omgeving op naar de man en neer op de vrouw. hij heeft geneukt, zij werd geneukt. Hij heeft gescoord, zij heeft hem laten score. Jammer want het zou een win win moeten zijn.
pi_195651857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Echt jammer dat seks, betekenisloos of niet, niet gewoon kan passeren als vrouw. Niet altijd natuurlijk maar vaak kijkt de omgeving op naar de man en neer op de vrouw. hij heeft geneukt, zij werd geneukt. Hij heeft gescoord, zij heeft hem laten score. Jammer want het zou een win win moeten zijn.
Volgens mij zijn er genoeg mensen die mannen die alles neuken wat los en vastzit even vies vinden als vrouwen die dat doen. :B
pi_195651899
quote:
3s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er genoeg mensen die mannen die alles neuken wat los en vastzit even vies vinden als vrouwen die dat doen. :B
Die zullen er zeker zijn, maar de algemene visie is wel duidelijk negatief voor de vrouw, positief voor de man.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:13:04 #155
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195651901
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou gelukkig dan ook maar dat ik voor een 'vrouw' en huwelijk als de uwe vriendelijk zou bedanken, al zouden ze gratis worden uitgedeeld bij een pakje boter.

Maar inderdaad een hele prestatie hoor, poe! Misschien kunt u er nog wat malle thaise begrippen tegenaan gooien! Niets maakt meer indruk op me! _O_
Het gaat er niet om of je ervoor zou bedanken of niet. Je kan, mag volgens de regels zelfs geen hoertje hierheen halen. Overigens, dat staat los van huwelijk of wat dan ook. Voor welk soort relatie dan ook. Zelfs als je er een als toerist wilt uitnodigen moet je aan een hele rits van eisen van de Nederlandse regering voldoen, waaronder die die ik hoer O-) boven net genoemd heb. .
Dat is omdat de regering wil voorkomen dat iedere loser hier in Nederland in verre buitenlanden een vrouw of hoertje gaat halen. Sta ik ook volledig achter, presteer eerst maar eens iets dan komt de beloning vanzelf. Beloning ... komt af van het woord be-loon!

Lekker poe! _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 15-10-2020 11:41:18 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195651953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je ervoor zou bedanken of niet. Je kan, mag volgens de regels zelfs geen hoertje hierheen halen. Overigens, dat staat los van huwelijk of wat dan ook. Voor welk soort relatie dan ook. Zelfs als je er een als toerist wilt uitnodigen moet je aan een hele rits van eisen van de Nederlandse regering voldoen, waaronder die die ik hoerboven net genoemd heb. .
Dat is omdat de regering wil voorkomen dat iedere loser hier in Nederland in verre buitenlanden een vrouw of hoertje gaat halen. Sta ik ook volledig achter, presteer eerst maar eens iets dan komt de beloning vanzelf. Beloning ... komt af van het woord be-loon!

Lekker poe! _O-
Nou zeg modaal verdienen en een aziatische hierheen halen, wat een prestatie! En die dan ook nog eens bedriegen met daadwerkelijke hoeren. ;( Wees er maar trots op, hoogvlieger!

Voor de duidelijkheid: twee hypothetische mensen die actief zijn bij de sociale werkplaats, door schulden alsnog naar de voedselbank moeten maar wel oprecht, liefdevol en respectvol zijn naar elkaar staan bij mij in een hoger aanzien dan u ooit zult kunnen. O+
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:30:08 #157
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195652225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Net als dat je bij vrouwen niet later bang hoeft te zijn dat ze gaan mekkeren dat ze tegen hun zin in de friendzone belandt zijn bedoel je?

Hoe het voelt als een ander je alleen vlug even gebruikt waar je achteraf spijt van hebt en de omgeving daardoor op je neerkijkt terwijl die ander erdoor juist in status omhooggaat.
Je eerste opmerking ... mekkeren dat je tegen je zin in de friendzone bent beland?
Kan mekkeren je je reputatie, je carriére, je baan, je loopbaan in de politiek kosten? Alleen het gerucht en het shamen al?
Neen, geeninspiratie, dat vind ik geen vergelijk! En dat valt mij ook erg tegen van jou, iemand die negatief maar wel altijd realistisch is.

Met je tweede opmerking ben ik blij, vooral het tweede stuk ervan vind ik belangrijk, daarom heb ik dat stuk vet gemaakt..
Als IK het zeg (laatst in een topic) ben ik een seksist en ouderwets en krijg van vrouwen te horen dat die jonge meiden zich lekker moeten mogen uitleven, terwijl ik waarschuw voor de reputatie die ze krijgen en wat zo een reputatie doet (de omgeving kijkt op hen neer). Dat was dat topic van pijpen van een jarige, een barkeeper, min of meer in publiek.
Ik ben echt blij dat jij mij, als vrouw, ondersteunt in mijn mening en bewering.

^O^ _O_
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:38:30 #158
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195652364
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Echt jammer dat seks, betekenisloos of niet, niet gewoon kan passeren als vrouw. Niet altijd natuurlijk maar vaak kijkt de omgeving op naar de man en neer op de vrouw. hij heeft geneukt, zij werd geneukt. Hij heeft gescoord, zij heeft hem laten score. Jammer want het zou een win win moeten zijn.
Fantastische post. Meen ik oprecht. zo zou het moeten zijn. En ik hoop dat het ooit ook zo zal worden. Maar begrijp je dan ook dat ik naar jonge mensen toe, en dan denk ik aan onze eigen familie met veel jonge meiden, hen wil waarschuwen ... heb seks, zoveel als je wilt. Heerlijk toch! Maar gebruik ook je verstand, doe dat niet op een toilet als je dronken bent, in een bar met wat volk erbij of een jarige op een feestje.
De kans is te groot dat dat die jonge vrouw vroeg of later een keer heel vervelend opbreekt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 11:56:19 #159
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195652699
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou zeg modaal verdienen en een aziatische hierheen halen, wat een prestatie! En die dan ook nog eens bedriegen met daadwerkelijke hoeren. ;( Wees er maar trots op, hoogvlieger!

Voor de duidelijkheid: twee hypothetische mensen die actief zijn bij de sociale werkplaats, door schulden alsnog naar de voedselbank moeten maar wel oprecht, liefdevol en respectvol zijn naar elkaar staan bij mij in een hoger aanzien dan u ooit zult kunnen. O+
Wat weet je toch weinig ....

Als een single (man of vrouw) bij de sociale werkplaats werkt, of in de plantsoenendienst of als bode bij de gemeente oid enz. dan heeft ie - voldoende inkomen (want dat wordt helemaal niet zo slecht betaald!) en !!! vaster dan in zulk een dienstverband dat er speciaal voor geschapen wordt voor de kanslozen, vaster kun je niet zitten! Dus aan die twee eisen zou men al voldoen.

Dus, zit je in zo een sociale werkplaats, dan is het misschien toch mogelijk voor jou om zelf een hoertje te halen in Thailand.

^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:11:24 #160
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195652969
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou gelukkig dan ook maar dat ik voor een 'vrouw' en huwelijk als de uwe vriendelijk zou bedanken, al zouden ze gratis worden uitgedeeld bij een pakje boter.

Maar inderdaad een hele prestatie hoor, poe! Misschien kunt u er nog wat malle thaise begrippen tegenaan gooien! Niets maakt meer indruk op me! _O_

(Zijn deze eisen overigens geen vrij recente ontwikkeling? Daar was in uw tijd toch nog helemaal geen sprake van? -O- En die woningen die zullen toen ook een flink stuk realistischer geprijsd zijn geweest. ;( )
Vrouwen krijg je nooit bij een pakje boter. Misschien ergens waar oorlog woedt, of super grote armoe.
Ja, vroeger waren huizen en woningen goedkoper maar toen waren lonen ook veel minder. Overigens je hoeft geen huis of woning te BEZITTEN, een huurcontract is voldoende. Dat men samen fatsoenlijk kan wonen.

Of die eisen vrij recent zijn? Wat is recent? Weet ik niet, ik weet wel dat ze nagenoeg jaarlijks worden verhoogd, aangescherpt. Mijn vouw was al Europees en woonde in Europa en dan hoeft dat allemaal niet, dus ik weet het niet. Ik ben het eerst naar Azië gegaan, op haar uitnodiging. samen met haar. Zodat ze mij kon voorstellen aan haar oude moeder en de overige familie. Veel mano po, weet je wel



[ Bericht 11% gewijzigd door LeesFoknl op 15-10-2020 12:23:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195653177
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Fantastische post. Meen ik oprecht. zo zou het moeten zijn. En ik hoop dat het ooit ook zo zal worden. Maar begrijp je dan ook dat ik naar jonge mensen toe, en dan denk ik aan onze eigen familie met veel jonge meiden, hen wil waarschuwen ... heb seks, zoveel als je wilt. Heerlijk toch! Maar gebruik ook je verstand, doe dat niet op een toilet als je dronken bent, in een bar met wat volk erbij of een jarige op een feestje.
De kans is te groot dat dat die jonge vrouw vroeg of later een keer heel vervelend opbreekt.
Ik snap dat je beschermend wilt doen naar de jonge meiden in je familie, maar sorry dat ik het zeg, ik vind niet dat ze geen dronken avontuurtje op het toilet mag aangaan omdat er dan achteraf slecht over gesproken wordt. Als ze we ons daarbij gaan neerleggen komt er net nooit een verandering en mist ze waar ze op die moment zin in had en recht op heeft. Vrouwen moeten misschien stoppen met hun aan te passen aan die kutregeltjes die enkel de man ten goede komt.

En van dat meisje met die twee barmannen herinner ik me ook. Vind ik dat ze total niets vreemds of fouts deed. Preutse mensen. Hoe zou het eigenlijk met haar gaan?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:42:55 #162
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195653561
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik snap dat je beschermend wilt doen naar de jonge meiden in je familie, maar sorry dat ik het zeg, ik vind niet dat ze geen dronken avontuurtje op het toilet mag aangaan omdat er dan achteraf slecht over gesproken wordt. Als ze we ons daarbij gaan neerleggen komt er net nooit een verandering en mist ze waar ze op die moment zin in had en recht op heeft. Vrouwen moeten misschien stoppen met hun aan te passen aan die kutregeltjes die enkel de man ten goede komt.

En van dat meisje met die twee barmannen herinner ik me ook. Vind ik dat ze totaal niets vreemds of fouts deed. Preutse mensen. Hoe zou het eigenlijk met haar gaan?
De jonge meiden in mijn familie, maar ook in het algemeen.
Maar nogmaals, je hebt gelijk. En ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken, :9

Dat meisje? Ik hoop dat het goed met haar gaat. Zal ook wel, in die leeftijd en als vrouw die ZO kwistig rondpijpt. Dat veel mensen het meekrijgen. Ben je beslist populair, zeker bij mannen. Maar ik denk dan .... wat over 10 - 12 jaar, als ze 33-35 is. En ze heel andere dingen in haar leven wenst. Misschien dat ze daar dan spijt van krijgt. Daarom waarschuw ik. Niet omdat ik het afkeur, maar omdat ik weet hoe toch zeker een deel van de mensen, dus ook hier in Nederland, hierover denkt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195654208
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

De jonge meiden in mijn familie, maar ook in het algemeen.
Maar nogmaals, je hebt gelijk. En ik hoop dat ik die tijd nog mag meemaken, :9

Dat meisje? Ik hoop dat het goed met haar gaat. Zal ook wel, in die leeftijd en als vrouw die ZO kwistig rondpijpt. Dat veel mensen het meekrijgen. Ben je beslist populair, zeker bij mannen. Maar ik denk dan .... wat over 10 - 12 jaar, als ze 33-35 is. En ze heel andere dingen in haar leven wenst. Misschien dat ze daar dan spijt van krijgt. Daarom waarschuw ik. [b]Niet omdat ik het afkeur[/b], maar omdat ik weet hoe toch zeker een deel van de mensen, dus ook hier in Nederland, hierover denkt.
Ik neem het toch weer op voor dat meisje hoor. Je zit haar eerst letterlijk te denigreren (ja dat is duidelijk aan hoe je het schrijft) en dan zeg je "niet omdat ik het afkeur". Dat is exact het soort mannelijk gedrag dat je eerst toont dat de oorzaak is van het hele probleem. Als je bezorgd bent om vrouwen, zeker die in je familie, doe dan vooral iets daaraan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:41:49 #164
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195656665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 13:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik neem het toch weer op voor dat meisje hoor. Je zit haar eerst letterlijk te denigreren (ja dat is duidelijk aan hoe je het schrijft) en dan zeg je "niet omdat ik het afkeur". Dat is exact het soort mannelijk gedrag dat je eerst toont dat de oorzaak is van het hele probleem. Als je bezorgd bent om vrouwen, zeker die in je familie, doe dan vooral iets daaraan.
Ach, denigreren. Ja, klopt, maar is meer plagerig bedoeld. Maar ik persoonlijk keur het echt niet af. Kan me nog wel wat herinneren van mijn jaren als jongeman in onze vriendenkliek. Prachtig!
Echter ik word nooit expliciet en zeker niet in combinatie met personen benoemen, dus namen noemen. Maar veel mensen wel.

Hoe zou ik iets kunnen doen, behalve er niet aan mee doen? Integendeel. ik ben net degene die het altijd opneemt voor degene waar dan over geroddeld wordt. Overigens, dat zijn dan wel weer meestal vrouwen die daarover roddelen. Mijn antwoord is dan steevast .... jij had het klooster moeten ingaan. Mannen interesseert het mijn inziens gewoon echt minder.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195658617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef LeesFoknl het volgende:
ZO kwistig rondpijpt. Dat veel mensen het meekrijgen. Ben je beslist populair, zeker bij mannen.
Dan ben je helemaal niet populair, zeker niet bij mannen. Die zullen je behandelen en bespreken zonder enig respect, als een wegwerpproduct omdat je je ook zo opstelt. (Al is dat binnen de huidige hookup cultuur sowieso wel een dingetje.) :*
pi_195658676
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 11:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wat weet je toch weinig ....

Als een single (man of vrouw) bij de sociale werkplaats werkt, of in de plantsoenendienst of als bode bij de gemeente oid enz. dan heeft ie - voldoende inkomen (want dat wordt helemaal niet zo slecht betaald!) en !!! vaster dan in zulk een dienstverband dat er speciaal voor geschapen wordt voor de kanslozen, vaster kun je niet zitten! Dus aan die twee eisen zou men al voldoen.

Dus, zit je in zo een sociale werkplaats, dan is het misschien toch mogelijk voor jou om zelf een hoertje te halen in Thailand.

^)
Welk deel van ik hoef geen thais hoertje, al zou ze mij betalen voor mijn tijd, begrijp jij niet? _O- En waarom spreek/schrijf je in hemelsnaam zo over die importvrouw van je? Hoeveel betaal je eigenlijk per jaar aan de schoonfamilie? :W
  donderdag 15 oktober 2020 @ 17:50:30 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195658959
Vriendelijk doch dringend verzoek aan iedereen: graag weer on-topic, en stoppen met het onderling persoonlijk bakkeleien. Ook niet om nog even het laatste woord te hebben.

Voor wie niet meer weet waar dit topic over gaat: SEX / Female nofap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:57:23 #168
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_195723576
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef Tirza- het volgende:
Nofap zal jullie wel bekend zijn maar waar het doorgaans mannen betreft wil ik een topic openen waar vrouwen hun beweegredenen en ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen steunen.

Zelf doe ik het om spirituele redenen, zo wil ik dichter bij andere vrouwen komen te staan, het is toch een hele ervaring.
Is er enig bewijs dat het ook werkt bij vrouwen?
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:06:47 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195723631
Tja, ik blijf bij mijn mening dat dit een verkapte oproep is om vrouwen over te halen niet meer met te masturberen, daarvoor in de plaats een grote vriendinnengroep te vormen en daar lekker lesbisch aan de slag te gaan. Maar lesbische vrouwen die er een beetje normaal uitzien en een beetje aardig zijn vinden ook zo wel hun weg.

Maar ik wil het geluk van een grote groep (streven was 100?) vrouwen niet in de weg staan en wens ts-er veel succes ermee. Zal hier verder niet reageren.

^O^ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195723652
Je had haar andere topic toch gelezen? Ze is alweer gestopt hiermee en heeft nu 1 of andere sexrelatie met een random creep.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:34:29 #171
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195725714
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ze is alweer gestopt hiermee en heeft nu 1 of andere sexrelatie met een random creep.
Zoals het hoort. :P
soooo, da's mooi!
pi_195726857
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
Zoals het hoort. :P
Waarom hoort dat? :P
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 19 oktober 2020 @ 12:37:30 #173
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195728048
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 11:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom hoort dat? :P
Kan ze weer lekker gepaald worden. ;)
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 13:26:10 #174
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195728867
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:06 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, ik blijf bij mijn mening dat dit een verkapte oproep is om vrouwen over te halen niet meer met te masturberen, daarvoor in de plaats een grote vriendinnengroep te vormen en daar lekker lesbisch aan de slag te gaan. Maar lesbische vrouwen die er een beetje normaal uitzien en een beetje aardig zijn vinden ook zo wel hun weg.

Maar ik wil het geluk van een grote groep (streven was 100?) vrouwen niet in de weg staan en wens ts-er veel succes ermee. Zal hier verder niet reageren.

^O^ :W
Wat een bullshit typ jij toch altijd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 oktober 2020 @ 13:30:13 #175
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195728913
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je had haar andere topic toch gelezen? Ze is alweer gestopt hiermee en heeft nu 1 of andere sexrelatie met een random creep.
Nou breekt mijn klomp!
Welk topic is dat andere topic dan?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 18:05:55 #176
441859 crew  Lenny77
pi_195732996
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat een bullshit typ jij toch altijd.
Als mede-user Lenny77 kan ik dit beamen.

Als modje Lenny77 zie ik geen probleem daar het in dit geval een mening is zoals een ander (plus netjes geschreven) en we leven in een vrij land!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 18:07:36 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195733034
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als mede-user Lenny77 kan ik dit beamen.

Als modje Lenny77 zie ik geen probleem daar het in dit geval een mening is zoals een ander (plus netjes geschreven) en we leven in een vrij land!
Oh maar dit is mijn mening ,en die mag ook :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 18:10:05 #178
441859 crew  Lenny77
pi_195733083
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Oh maar dit is mijn mening ,en die mag ook :9
Zowel als mezelf en modje zeker weten ook goedgekeurd ^O^

:P

edit: had het over zijn relaas over het lesbische complot in dit geval :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 18:15:15 #179
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195733194
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zowel als mezelf en modje zeker weten ook goedgekeurd ^O^

:P

edit: had het over zijn relaas over het lesbische complot in dit geval :@
Ik ook :+
En die andere bullshit die hij eruit knalt :P
Ik kan er verder prima mee leven dat er ook mensen zijn die zoveel uit hun nek lullen dat het bijna lachwekkend wordt >:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:56:59 #180
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195733969
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zowel als mezelf en modje zeker weten ook goedgekeurd ^O^

:P

edit: had het over zijn relaas over het lesbische complot in dit geval :@
Is er een lesbisch complot? :?
soooo, da's mooi!
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 19:06:43 #181
441859 crew  Lenny77
pi_195734126
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Is er een lesbisch complot? :?
Ja blijkbaar wel?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:07:44 #182
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195734142
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja blijkbaar wel?
Hmmm... daar wil ik meer over weten. :P
soooo, da's mooi!
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 19:10:28 #183
441859 crew  Lenny77
pi_195734183
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Hmmm... daar wil ik meer over weten. :P
Ja dan moet je bij LeesFok zijn of TS vrees ik!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:11:43 #184
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195734202
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dan moet je bij LeesFok zijn of TS vrees ik!
Ze lezen het vanzelf wel. :D Ik kijk uit naar de reacties!
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 21:34:10 #185
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195737350
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja blijkbaar wel?
Spannend :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195740594
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 12:37 schreef LordofLeaves het volgende:

Kan ze weer lekker gepaald worden. ;)
Ja, hobby van dr blijkbaar.

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 13:30 schreef LeesFoknl het volgende:
Nou breekt mijn klomp!
Welk topic is dat andere topic dan?
R&P / Aanranding begin van relatie?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:44:44 #187
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195743126
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, hobby van dr blijkbaar.

Beter dan postzegels verzamelen. :)
soooo, da's mooi!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:16:45 #188
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195744216
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als mede-user Lenny77 kan ik dit beamen.

Als modje Lenny77 zie ik geen probleem daar het in dit geval een mening is zoals een ander (plus netjes geschreven) en we leven in een vrij land!
Jouw opstelling als mod vind ik hier professioneel. Heb ik dan ook een duimpje voor gegeven.

Inhoudelijk hebben puzziepie en jij uiteraard ongelijk en daarentegen ik gelijk met mijn mening. Maar dat mag (helaas).

:) :) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 20-10-2020 12:12:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:33:58 #189
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195744464
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik snap dat je beschermend wilt doen naar de jonge meiden in je familie, maar sorry dat ik het zeg, ik vind niet dat ze geen dronken avontuurtje op het toilet mag aangaan omdat er dan achteraf slecht over gesproken wordt. Als ze we ons daarbij gaan neerleggen komt er net nooit een verandering en mist ze waar ze op die moment zin in had en recht op heeft. Vrouwen moeten misschien stoppen met hun aan te passen aan die kutregeltjes die enkel de man ten goede komt.

En van dat meisje met die twee barmannen herinner ik me ook. Vind ik dat ze total niets vreemds of fouts deed. Preutse mensen. Hoe zou het eigenlijk met haar gaan?
Zie vetgedrukte regel in de quote ....
Misschien? Ik zou werkelijk graag willen dat ze stoppen zich te houden aan die kutregeltjes (okay, ik ga akkoord met kutregeltjes hoewel het om oraal verkeer ging maar het gaat om het idee _O- ).
Alleen zie ik niet dat die regeltjes zoals jij schrijft "enkel de man ten goede komen". Dat komt toch niemand ten goede, man noch vrouw. Dat is alleen iets voor machtswellustelingen die graag mensen voorschrijven en verbieden wat ze te doen en te laten hebben. Veel geloven doen dat, en ook politieke partijen, diëthisten en gezondheids "wetenschappers" en regeringen, zuivelbranches enz. Mede ook omdat je vaak aan macht goed verdient!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:53:04 #190
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195744768
Sorry, misverstand of iets misgegaan .. Zullen buitenlandse mogendheden - hackers wel weer achter zitten ...

[ Bericht 49% gewijzigd door LeesFoknl op 20-10-2020 13:19:04 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:11:35 #191
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195745067
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Is er een lesbisch complot? :?
:Y :Y :Y Ja, zeker, had je dat dan nog niet gehoord. Meerdere zelfs !!

Er is een groepje lesbische vrouwen die proberen zieltjes te winnen door op forums en zo te pas en te onpas lopen te verkondigen dat vrouwen mooier ZIJN dan mannen, dus als feit, en dáárom vrouwen meer, vaker lesbische seks doen. Hier was er ook zo een een tijdje bezig maar die heb ik weten te stoppen.
Ik vind namelijk niet dat je een geslacht als mooier dan het andere kunt bestempelen ALS FEIT
Wel uiteraard mag, dat jij, of iemand, dat vindt. Maar niet dat als een vaststaand feit weergeven.

Een andere, maar die is blijkbaar al bekeerd, en heeft over haar bekering ook weer een topic geopend dat ik spoedig zal gaan lezen, probeerde het nog sluwer.

Zij stelde dat vrouwen niet meer zouden moeten masturberen (in nieuw Nederlands nofap) maar samen moesten komen (streven was 100 vrouwen) om dan elkaar te masturberen, te bevredigen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:51:00 #192
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195745699
Mensen met complot theorieën over onzin :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:51:34 #193
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195745709
Lijkt ONZ wel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:51:49 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195746525
Bij herhaling: Vriendelijk doch dringend verzoek aan iedereen: graag weer on-topic.

Voor wie niet meer weet waar dit topic over gaat: SEX / Female nofap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:19:22 #195
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195746893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 12:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:Y :Y :Y Ja, zeker, had je dat dan nog niet gehoord. Meerdere zelfs !!

Er is een groepje lesbische vrouwen die proberen zieltjes te winnen door op forums en zo te pas en te onpas lopen te verkondigen dat vrouwen mooier ZIJN dan mannen, dus als feit, en dáárom vrouwen meer, vaker lesbische seks doen. Hier was er ook zo een een tijdje bezig maar die heb ik weten te stoppen.
Ik vind namelijk niet dat je een geslacht als mooier dan het andere kunt bestempelen ALS FEIT
Wel uiteraard mag, dat jij, of iemand, dat vindt. Maar niet dat als een vaststaand feit weergeven.

Een andere, maar die is blijkbaar al bekeerd, en heeft over haar bekering ook weer een topic geopend dat ik spoedig zal gaan lezen, probeerde het nog sluwer.

Zij stelde dat vrouwen niet meer zouden moeten masturberen (in nieuw Nederlands nofap) maar samen moesten komen (streven was 100 vrouwen) om dan elkaar te masturberen, te bevredigen.
Ben het met die lesbo's eens. Vind vrouwen ook mooier dan mannen. :P Ik wil ze graag helpen met bevredigen. :)
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:15:21 #196
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195747873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ben het met die lesbo's eens. Vind vrouwen ook mooier dan mannen. :P Ik wil ze graag helpen met bevredigen. :)
Daar zitten lesbo's echt niet op te wachten.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:37:51 #197
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195748226
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Daar zitten lesbo's echt niet op te wachten.
Kan altijd nog een pruik opzetten. ;)
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:38:37 #198
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195748237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kan altijd nog een pruik opzetten. ;)
Dat helpt vast :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:39:52 #199
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195748255
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat helpt vast :+
Misschien bij slechtziende lesbo's.
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:57:11 #200
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195755302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Misschien bij slechtziende lesbo's.
Dan is doofheid ook wel handig :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:43:00 #201
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195760849
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:57 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dan is doofheid ook wel handig :+
Hmmm... mja. Hoeveel doofstomme lesbo's zouden er zijn? :D
soooo, da's mooi!
pi_195764353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Hmmm... mja. Hoeveel doofstomme lesbo's zouden er zijn? :D
Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt? :o
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 16:26:52 #203
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195768074
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt? :o
Omdat wij misschien zaten te grappen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 oktober 2020 @ 17:02:01 #204
215628 woid
let's get Friendly
pi_195768733
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Omdat wij misschien zaten te grappen?
grappen maken met Lesbiennes kan masochistisch zijn... daar pas ik altijd een beetje voor op :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 17:45:06 #205
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195769559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef woid het volgende:

[..]

grappen maken met Lesbiennes kan masochistisch zijn... daar pas ik altijd een beetje voor op :P
Ik ben niet bang oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:53:02 #206
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195770565
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom ben je zo masochistisch dat je een vrouw zoekt die niet eens op jou valt? :o
Humor, humor. Niet alles zo serieus opvatten. :)
soooo, da's mooi!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:54:00 #207
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195770580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben niet bang oO<
Mwoah, ik ben wel bang voor de Tuinbroekbrigade. :P
soooo, da's mooi!
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:28:55 #208
215628 woid
let's get Friendly
pi_195771104
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben niet bang oO<
nee.., logisch... jij bent geen man
  woensdag 21 oktober 2020 @ 19:29:20 #209
215628 woid
let's get Friendly
pi_195771112
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben wel bang voor de Tuinbroekbrigade. :P
ik ook :@
pi_195772928
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:

Humor, humor. Niet alles zo serieus opvatten. :)
Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 21:21:04 #211
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195773633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.
Nou nee, sommigen maken alles liever negatief.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 21 oktober 2020 @ 22:00:15 #212
215628 woid
let's get Friendly
pi_195774677
negativiteit heeft niets te zoeken in dit topic (sub forum)
sex is positief
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 22:16:32 #213
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195775043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 19:28 schreef woid het volgende:

[..]

nee.., logisch... jij bent geen man
Klopt :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 oktober 2020 @ 09:25:09 #214
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195780053
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 20:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh haha ik dacht al 😂soms lastig te begrijpen op het internet.
Geeft niks. Al doende leert men. :)
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 12:51:32 #215
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195783297
Nee geeft niets, het gebeurt ook zelden dat iemand in alles iets negatiefs ziet :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 12:52:10 #216
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195783313
Slap gelul.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195784727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 22:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik doe niet mee.
Omdat je geen kut hebt?
Cindy De Vuyst
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 22 oktober 2020 @ 14:06:33 #218
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195784748
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:05 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Omdat je geen kut hebt?
Ook prima hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 oktober 2020 @ 14:32:52 #219
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195785356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ook prima hoor.
Scheelt, ik heb er ook geen.
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:55:46 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195822982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 14:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Scheelt, ik heb er ook geen.
Hoezo ook? :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:59:47 #221
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195823987
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ook :+
En die andere bullshit die hij eruit knalt :P
Ik kan er verder prima mee leven dat er ook mensen zijn die zoveel uit hun nek lullen dat het bijna lachwekkend wordt >:)
:) :) :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:00:42 #222
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195830707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hoezo ook? :Y)
Jij had er toch meerdere?
soooo, da's mooi!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:03:30 #223
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195830763
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Jij had er toch meerdere?
Okay
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:05:00 #224
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195830787
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 19:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Okay
Niet? Oh...
soooo, da's mooi!
pi_195834643
Heeft er al een schuursessie plaatsgevonden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')