abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:33:29 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195532739
https://nos.nl/l/2351687


quote:
"Ik werd bijna wekelijks de kleedkamer uitgestuurd of gewezen op het feit dat ik in de 'verkeerde kleedkamer' was", vertelt de 25-jarige Thorn Roos de Vries. "De sportschool ging steeds meer als een onveilige plek voelen."

De Vries is non-binair en identificeert zich dus niet als man of vrouw. En dat kan ingewikkeld zijn als je bijvoorbeeld je geslacht op een formulier moet invullen, of wanneer je een kleedkamer moet kiezen in de sportschool.

De Vries zelf deed vroeger vervelende ervaringen op tijdens het sporten. Het was voor hen reden om een work-out speciaal voor sporters met een transgender identiteit op te zetten. Afgelopen week werd in de Amsterdamse sportschool Vondelgym voor het eerst zo'n gratis work-out van twee uur georganiseerd: No Gender in de Gym.

Trans-personen voelen zich niet thuis in het geslacht waarmee zij geboren zijn. Wie zich man noch vrouw voelt, is non-binair. Het is een parapluterm voor verschillende genderidentiteiten. Ongeveer 4 procent van de Nederlanders identificeert zich niet eenduidig met het mannelijk of vrouwelijk geslacht, blijkt uit onderzoek.

Veel non-binaire mensen worden graag aangesproken met genderneutrale verwijswoorden, zoals 'hen', 'hun en 'die'.

De Vries is activist en spreekt zich op Instagram (als Thorn Vineyard) regelmatig uit over hoe het is om non-binair te zijn. Daarnaast speelt De Vries sinds kort het eerste non-binaire personage in een Nederlandse tv-serie, in SpangaS: De Campus. "Ik weet dat er veel transgender personen zijn die al jaren niet naar de sportschool gaan uit angst of ongemak", legt De Vries uit.

'Sport confronteert je met je lijf'
Agnes Elling van het Mulier Instituut ziet dat ook. Elling deed recent onderzoek naar transgenders in sport. Volgens Elling kan sporten voor die groep naar zijn of zelfs heel onveilig aanvoelen. Dat komt door bijvoorbeeld discriminerende opmerkingen bij de voetbalclub of in de sportschool. Maar ook de strikte verdeling tussen man of vrouw kan al ingewikkeld zijn, zegt de onderzoeker.

Elling: "Sport confronteert je constant met je lijf. Als je wedstrijd sport, moet je naar de mannen- of vrouwencompetitie en dus naar een mannen- of vrouwenteam". Voor veel trans-personen is dit laatste een reden om niet voor een teamsport, maar voor een individuele sport zoals hardlopen te kiezen.

Maar het begint volgens Elling al in de kleedkamers: in welke ruimte kleed je je om als je je niet man, en niet vrouw voelt?

Jan Pieter de Lugt houdt zich als voorzitter van belangengroep Pride and Sports bezig met sport voor de groep lhbt'ers. Pride and Sports deed afgelopen zomer een oproep aan trans-sporters om hun verhalen te delen. Hij schrok zich wezenloos van de verhalen, zegt hij.

"We kregen verhalen binnen van trans-mensen die in hun eigen sportschool werden bespuugd omdat ze 'niet normaal waren' en scheldpartijen over zich heen kregen. Het was schrikbarend."

'Klein gebaar, grote impact'
Volgens Pride and Sports kunnen initiatieven zoals dat van De Vries de groep helpen om hen zich wel veilig te laten voelen. Zo mogen sporters bij een van de locaties van Vondelgym zelf bepalen in welke kleedkamer ze zich omkleden, ongeacht geslacht. De Vries zelf spreekt van "een klein gebaar, maar met een grote impact".

Een aantal jaar geleden laaide in Nederland de discussie op over genderneutrale toiletten. Critici vonden zulke wc's overbodig. Diezelfde discussie wordt niet gevoerd over niet-gescheiden kleedkamers, zegt NL Actief, branchevereniging voor sportscholen. Daar kan volgens de belangenbehartiger verandering in komen als de vraag vanuit de consumenten toeneemt.

De Lugt zou graag zien dat meer sportclubs aandacht besteden aan lhbt- en vooral trans-leden. Hij denkt niet alleen aan omkleedplekken, maar bijvoorbeeld ook aan gedragsregels in de sportschool en het aanbod, zoals zelfverdedigingslessen. Een initiatief als dat van De Vries kan de deur openzetten voor meer aandacht voor de groep. De Lugt: "Wat dit in ieder geval doet, is de zichtbaarheid van trans personen versterken. En hoe zichtbaarder, hoe meer sociaal geaccepteerd."

De Vries is in ieder geval positief over de eerste sessie, ook al was de groep vanwege het coronavirus klein. "Aan het eind van de dag zag ik een grote glimlach op de gezichten van de deelnemers. Dat was mijn doel."

twitter


En dat in 2020. Ook die reacties op Twitter zijn echt walgelijk. Open je de profielen, zijn het stuk voor stuk PVV/FvD'ers... Alleen tegen LHBTQ+ haat als ze er moslims mee kunnen bashen :N

Ze hebben een Gender Free blok ingepland. Goed initiatief voor trans personen, maar het is gek dat dat überhaupt moet.

Nederland is helemaal geen LHBTQ+ vriendelijk land.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195532822
De problemen van die non binaire figuren zijn soms om je te bescheuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195532859
Ik kan het me niet voorstellen. Alles kan in Nederland, iedereen is vrij en niemand heeft vooroordelen.
pi_195532871
is toch simpel
als je een penis hebt de herenkleedkamer en als je een vagina hebt de vrouwenkleedkamer
of mis ik hier iets
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195532891
Non binair ja dan houdt het wel een beetje op.

En uiteraard komt deze user weer met dit soort berichten. Als hij maar kan zeiken over Nederland. Best sneu.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:39:47 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195532897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch simpel
Ja, heel simpel zelfs eigenlijk.
quote:
als je een penis hebt de herenkleedkamer en als je een vagina hebt de vrouwenkleedkamer
Nee
quote:
of mis ik hier iets
Ja
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195532906
Shocking! 8 members of Iranian women’s soccer team found to have been men!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:40:10 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195532910
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Alles kan in Nederland, iedereen is vrij en niemand heeft vooroordelen.
_O-
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195532922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch simpel
als je een penis hebt de herenkleedkamer en als je een vagina hebt de vrouwenkleedkamer
of mis ik hier iets
lijkt me niet zo simpel als diegene met een vagina ook een behoorlijke baard heeft.
pi_195532946
4% van de bevolking lijkt mij een wat hoge schatting, maar enfin.
pi_195532960
Transgender MMA Fighter Breaks Skull of Her Female Opponent.
pi_195533025
pi_195533162
stel je eens voor
je bent een man en zegt dat je je een vrouw voelt en dus in de vrouwenkleedkamer wilt omkleden tussen de vrouwen.
en je bent lesbisch
ik denk niet dat ze dat accepteren
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195533188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Transgender MMA Fighter Breaks Skull of Her Female Opponent.
[ afbeelding ]
Waarom moet hij perse meedoen bij de vrouwen dan ...
Ik zwaai naar dieren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:56:20 #15
74056 crew  ToT
pi_195533238
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:53 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom moet hij perse meedoen bij de vrouwen dan ...
Enige legale manier om vrouwen in elkaar te beuken, gok ik?

Anyway, ik vraag me af wat voor volk in de sportscholen zich het agressiefst opstelt tegenover zulke mensen.
pi_195533264
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:56 schreef ToT het volgende:

[..]

Enige legale manier om vrouwen in elkaar te beuken, gok ik?

Anyway, ik vraag me af wat voor volk in de sportscholen zich het agressiefst opstelt tegenover zulke mensen.
Ik heb wel een idee
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:58:06 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_195533270
Daar hebben ze toch transport voor?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Beste debater 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:58:50 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195533288
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:59:39 #19
74056 crew  ToT
pi_195533305
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee
Wat dat betreft wordt Nederland idd wel steeds onveiliger voor LGBTOMGWTFBBQ-mensen, ja...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:59:54 #20
74056 crew  ToT
pi_195533324
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
"Ik werd bijna wekelijks de kleedkamer uitgestuurd of gewezen op het feit dat ik in de 'verkeerde kleedkamer' was", vertelt de 25-jarige Thorn Roos de Vries. "De sportschool ging steeds meer als een onveilige plek voelen."
Die komt wel vaak in het nieuws met hun genderidentiteit zeg. :')

Wel een goed idee trouwens, ik identificeer me nu ook als non-binair en ga me lekker omkleden in de vrouwenkleedkamer als de succesvolste bootybuildsters klaar zijn met hun training. :9~ :')
pi_195533325
Altijd leuk mensen die politieagentje willen spelen. Zelfs al is er iemand in de kleedkamer die er niet hoort, dan ga je toch niet spugen?

Al snap ik eigenlijk ook helemaal niks van de struggles van non binaire mensen. Als jij met andere non binaire mensen wil sporten dan is dat helemaal prima, maar het zou mij echt enorm kut lijken als je als vrouw opeens tegen biologische mannen moet. Mijn vriendin heeft een jaar 8x per week kracht en conditietraining gedaan en was alsnog slapper en minder snel dan deze sportschuwe gamer. Ik zie echt niet in waarom 50% van de bevolking nadelen zou moeten ondervinden voor de bevrijding van een marginaal groepje. Hetzij door geile mannetjes zoals ik in de kleedkamer, of een tegenstander die met minieme training sterker is dan jij.
pi_195533331
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Wat dat betreft wordt Nederland idd wel steeds onveiliger voor LGBTOMGWTFBBQ-mensen, ja...
Net als voor homo's en andere ongelovigen
Ik zwaai naar dieren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:01:22 #24
74056 crew  ToT
pi_195533350
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Net als voor homo's en andere ongelovigen
Die eersten vallen onder dat LGBTenz., en verder heb je idd wel gelijk,ja.
pi_195533361
Kan dat niet douchen in de invalide douche?

Die is vaak leeg dus kan door meerdere groepen gebruikt worden.
pi_195533365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:00 schreef Glazenmaker het volgende:
Altijd leuk mensen die politieagentje willen spelen. Zelfs al is er iemand in de kleedkamer die er niet hoort, dan ga je toch niet spugen?

Al snap ik eigenlijk ook helemaal niks van de struggles van non binaire mensen. Als jij met andere non binaire mensen wil sporten dan is dat helemaal prima, maar het zou mij echt enorm kut lijken als je als vrouw opeens tegen biologische mannen moet. Mijn vriendin heeft een jaar 8x per week kracht en conditietraining gedaan en was alsnog slapper en minder snel dan deze sportschuwe gamer. Ik zie echt niet in waarom 50% van de bevolking nadelen zou moeten ondervinden voor de bevrijding van een marginaal groepje. Hetzij door geile mannetjes zoals ik in de kleedkamer, of een tegenstander die met minieme training sterker is dan jij.
Spugen dan weet je wel weer genoeg met wat voor inteelt je te maken hebt _O-
Ik zwaai naar dieren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:02:14 #27
74056 crew  ToT
pi_195533376
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Kan dat niet douchen in de invalide douche?

Die is vaak leeg dus kan door meerdere groepen gebruikt worden.
Ik kan me voorstellen dat ze dat niet willen, want ze willen ook als "gewone" man/vrouw gezien worden.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:03:19 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195533394
Dat gezeur altijd.
pi_195533402
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb wel een idee
Afgaande aan de reacties op dit topic witte cismannen.

Anyways, schandalig dat NB's en trans personen zich niet veilig voelen. Snap de topsporterspam niet zo goed, want daar gaat het hier niet om. Wat maakt het ook uit in wat voor kleedruimte je staat iedereen wil daar toch gewoon zo snel mogelijk weg? Wel fijn dat er eens een nieuwsbericht uit dit oogpunt wordt geschreven in plaats van de oneindige TERFstorm van vrouwen die angst zaaien over transvrouwen in hun kleedkamer.
pi_195533403
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze dat niet willen, want ze willen ook als "gewone" man/vrouw gezien worden.
De non-binairen juist niet dus.
pi_195533421
quote:
80s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze dat niet willen, want ze willen ook als "gewone" man/vrouw gezien worden.
Zo een chikie mag van mij wel in de mannenkleedkamer maar dan we naakt douchen ook govvedomme
Ik zwaai naar dieren.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:04:50 #32
74056 crew  ToT
pi_195533424
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

De non-binairen juist niet dus.
Owjah! _O-

En om daat nou weer aparte kleedkamers, toiletten en douches voor aan te gaan leggen.....

Maar dan nog blijft de gehandicaptenruimtes daarvoor wel wat stigmatiserend.
pi_195533432
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:03 schreef AlohA het volgende:
Snap de topsporterspam niet zo goed, want daar gaat het hier niet om. Wat maakt het ook uit in wat voor kleedruimte je staat iedereen wil daar toch gewoon zo snel mogelijk weg?
Zat sportscholen waar viespeuken/stalkers al uit de sportzaal gestuurd moeten worden, ik vind het best begrijpelijk dat kerels met één of ander raar "non-binair" verhaal uit de vrouwenkleedkamers geweerd worden.
pi_195533440
quote:
De Vries zelf deed vroeger vervelende ervaringen op tijdens het sporten. Het was voor hen reden om een work-out speciaal voor sporters met een transgender identiteit op te zetten.
quote:
Volgens Pride and Sports kunnen initiatieven zoals dat van De Vries de groep helpen om hen zich wel veilig te laten voelen.
Zo zie je maar dat deze termen ook onduidelijkheid kunnen veroorzaken, want ik kan nu niet echt meer uit het artikel opmaken of De Vries de enige oprichter was, of dat er meerdere oprichters waren waarvan De Vries de enige is de genoemd wordt.
pi_195533448
Meh. Slechte klacht.
Vakman pur sang
pi_195533465
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Spugen dan weet je wel weer genoeg met wat voor inteelt je te maken hebt _O-
Grappig hoe ze die groep juist divers noemen.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:07:38 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_195533473
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/l/2351687
[..]

[ twitter ]

En dat in 2020. Ook die reacties op Twitter zijn echt walgelijk. Open je de profielen, zijn het stuk voor stuk PVV/FvD'ers... Alleen tegen LHBTQ+ haat als ze er moslims mee kunnen bashen :N
Reacties van die mikeytt zijn walgelijk. Alleen opkomen voor LHBTQ+ als die PVV/FvD'ers kan bashen.

En je lult natuurlijk vierkant uit je nek, dat moge duidelijk zijn.
&lt;signature here&gt;.
pi_195533492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:03 schreef AlohA het volgende:

[..]

Afgaande aan de reacties op dit topic witte cismannen.

Anyways, schandalig dat NB's en trans personen zich niet veilig voelen. Snap de topsporterspam niet zo goed, want daar gaat het hier niet om. Wat maakt het ook uit in wat voor kleedruimte je staat iedereen wil daar toch gewoon zo snel mogelijk weg? Wel fijn dat er eens een nieuwsbericht uit dit oogpunt wordt geschreven in plaats van de oneindige TERFstorm van vrouwen die angst zaaien over transvrouwen in hun kleedkamer.
Probeer je een bingo lijstje te voltooien ofzo?
pi_195533520
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:03 schreef AlohA het volgende:

[..]

Afgaande aan de reacties op dit topic witte cismannen.

Anyways, schandalig dat NB's en trans personen zich niet veilig voelen. Snap de topsporterspam niet zo goed, want daar gaat het hier niet om. Wat maakt het ook uit in wat voor kleedruimte je staat iedereen wil daar toch gewoon zo snel mogelijk weg? Wel fijn dat er eens een nieuwsbericht uit dit oogpunt wordt geschreven in plaats van de oneindige TERFstorm van vrouwen die angst zaaien over transvrouwen in hun kleedkamer.
Dus ik kan gewoon in m'n blote leuris tussen de vrouwen gaan staan als ik als genderfluid kies die dag vrouw te voelen? Denk dat ik morgen even ga sporten.
pi_195533549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:09 schreef Questular het volgende:

[..]

Dus ik kan gewoon in m'n blote leuris tussen de vrouwen gaan staan als ik als genderfluid kies die dag vrouw te voelen? Denk dat ik morgen even ga sporten.
Even lekker non-binair helikopteren in de vrouwenkleedkamer moet kunnen toch? *O*
pi_195533572
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Even lekker non-binair helikopteren in de vrouwenkleedkamer moet kunnen toch? *O*
Je leuter verstoppen in je anus en lekker gluurburen.
Vakman pur sang
pi_195533594
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je leuter verstoppen in je anus en lekker gluurburen.
Dat is helemaal niet nodig als je non-binair bent, kun je ook gewoon baard en snor laten staan en een klacht indienen bij één of ander discriminatiemeldpunt als men weigert hen/hun te zeggen. :')
pi_195533623
Wat is dat toch voor een apart fenomeen die transmensen. Ik voel mij zowel geen man als vrouw. Nou, als ik mijn piemel in mijn handen leg is mij wel duidelijk wat ik ben hoor.
pi_195533631
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet nodig als je non-binair bent, kun je ook gewoon baard en snor laten staan en een klacht indienen bij één of ander discriminatiemeldpunt als men weigert hen/hun te zeggen. :')
Ja, met je baart en tong uit je mond naar borsten gluren. En gillen als een speenvarken om discriminatie als hen weggestuurd word. :')
Vakman pur sang
pi_195533669
quote:
"De sportschool ging steeds meer als een onveilige plek voelen."
Tis maar een gevoel, net als met religekkies. Weg ermee.
pi_195533679
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:14 schreef Lucci_Crocodille het volgende:
Wat is dit toch voor een apart fenomeen die transmensen.
Echte transgenders vind ik een ander verhaal en als die zo behandeld worden heb ik met ze te doen, maar de non-binaire genderfantasten.. :') 8)7 "Ja vandaag voel ik me toch meer vrouwelijk dus loop ik lekker de vrouwenkleedkamer in" :{
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:17:02 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195533686
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
is toch simpel
als je een penis hebt de herenkleedkamer en als je een vagina hebt de vrouwenkleedkamer
of mis ik hier iets
Deze wil waarschijnlijk met piemel in de vrouwenkleedkamer en is gekwetst als niet alle vrouwen daar direct voor open staan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_195533692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef Shaggy_2000 het volgende:
Shocking! 8 members of Iranian women’s soccer team found to have been men!
[ afbeelding ]
Haha die nummer 10 :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:17:47 #49
74056 crew  ToT
pi_195533699
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja, met je baart en tong uit je mond naar borsten gluren. En gillen als een speenvarken om discriminatie als hen weggestuurd word. :')
Ja en als je een erectie krijgt, zeg je gewoon dat je lesbisch bent.

Anyway, ik kan me wel voorstellen dat echte transseksuelen die de operatie hebben gehad dan wel echt zich in de andere kleedkamer willen omkleden, maar anders krijg ik er idd wel een beetje dit idee bij:
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:18:51 #50
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_195533716
quote:
Nederland is helemaal geen LHBTQ+ vriendelijk land.
En het gaat er ook niet beter op worden als je nog meer aanhangers van een niet zo tolerante religie importeert
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')