Accepteren dat er dan 200.000 - 400.000 doden vallen? Ook veel jonge mensen die met ziekenhuiszorg makkelijk konden worden gered? Hoop dat je zelf wel snapt waarom dat geen optie is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Waarom heeft de zorg een probleem als we het virus zijn gang laten gaan en accepteren dat er mensen overlijden?
Dan zou het juist de uitvaartbranche zijn die het niet meer bij kan benen.

Tijd om die bio industrie en massa consumptie van vlees aan banden te leggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mexicaanse griep, sars, mers, swine-flu, etc..etc. Het hoeft niet eens een full-blown pandemie te zijn, alleen al het moment dat er een nieuw virusje is gespot. Ik zie de krantenkoppen al voor me.

De media zal er best een slaatje uit proberen te slaan, maar ik zie de maatschappij echt niet zomaar weer op slot gaan als de nood niet echt aan de man is, hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mexicaanse griep, sars, mers, swine-flu, etc..etc. Het hoeft niet eens een full-blown pandemie te zijn, alleen al het moment dat er een nieuw virusje is gespot. Ik zie de krantenkoppen al voor me.

Ze worden dinsdag verwacht volgens mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:28 schreef Arcee het volgende:
Coronavirus breekt drie records op één dag
Zo kunnen we nog weken doorgaan en de cijfers steeds verder zien oplopen, maar waar blijven de strengere maatregelen?

Het welvarende Europa laat anders al tientallen jaren zieken in de voormalige koloniën creperen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:18 schreef Tijn het volgende:
Omdat je zieke mensen niet kunt laten creperen.

Je hebt 5 minuten om een bron aan te leveren voor deze bewering. Heb ook een melding gemaakt bij het beheerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Accepteren dat er dan 200.000 - 400.000 doden vallen? Ook veel jonge mensen die met ziekenhuiszorg makkelijk konden worden gered? Hoop dat je zelf wel snapt waarom dat geen optie is.

Als er iemand door het rode stoplicht loopt, ga je dat dan ook tegen je mammie zeggen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een bron aan te leveren voor deze bewering. Heb ook een melding gemaakt bij het beheer

Haha ga fietsen man. Ik ga op deze toon geen bron aanleveren. Probeer het de volgende keer maar op een normale manier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt 5 minuten om een bron aan te leveren voor deze bewering. Heb ook een melding gemaakt bij het beheer

Je weet dat de mortaliteit op 0,13% is vastgesteld? Dus max. 20.000 mensen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Accepteren dat er dan 200.000 - 400.000 doden vallen? Ook veel jonge mensen die met ziekenhuiszorg makkelijk konden worden gered? Hoop dat je zelf wel snapt waarom dat geen optie is.

Heb je een bron voor dit bericht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haha ga fietsen man. Ik ga op deze toon geen bron aanleveren. Probeer het de volgende keer maar op een normale manier.

Corona opeens heel dodelijk geworden, interessant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]

Tegen welke prijs?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:30 schreef Jaeger85 het volgende:

De IFR is nog geen vaststaand gegeven. Die schommelt tussen de 0,2 en 0.5% en verschilt per land. Maar je mist het punt. Die IFR is wanneer iedereen de zorg krijgt die noodzakelijk is. Als ze dat wordt ontzegd stijgt het dodental naar de CFR van 3 - 5%. Mensen die je met eenvoudig ingreep als zuurstof toediening kunt reden gaan dan immers dood.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je weet dat de mortaliteit op 0,13% is vastgesteld? Dus max. 20.000 mensen?

Als mensen zorg wordt ontzegd wel ja. Duh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:35 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Corona opeens heel dodelijk geworden, interessant.

Pardon? Jij bent degene die verzinsels de wereld in helpt. Het zou verstandig zijn nu je excuses aan te biedenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haha ga fietsen man. Ik ga op deze toon geen bron aanleveren. Probeer het de volgende keer maar op een normale manier.

Hoe kom je erbij dat miljoenen mensen gaan verhongeren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:35 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Tegen welke prijs?
Als we 400K mensen van Corona redden en vervolgens miljonen mensen moeten laten verhongeren omdat er geen werk is en geen geld voor uitkeringen schieten er 17M mensen er niks mee op.

Handen wassen heb ik niet zo'n moeite mee, maar die desinfectie zooi mijdt ik als de pest. Dan zit je met in hand bij je oog en heb je de hele dag van die rode geïrriteerde ogen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:34 schreef quirina het volgende:
Rutte vind dat we niet luisteren.
FOEI
Was je handen stuk!

Zoals ik al zei: "en we accepteren dat er mensen overlijden".quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:18 schreef hooibaal het volgende:
Omdat ze het aantal coronapatiënten nu al nauwelijks aankunnen en ook al 'gewone' patiënten naar huis moeten sturen. Als je maatregelen gaat versoepelen wordt dat nog veel erger.

Je moet ook niet aan je gezicht zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef maan_man het volgende:
[..]
Handen wassen heb ik niet zo'n moeite mee, maar die desinfectie zooi mijdt ik als de pest. Dan zit je met in hand bij je oog en heb je de hele dag van die rode geïrriteerde ogen.

Nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pardon? Jij bent degene die verzinsels de wereld in helpt. Het zou verstandig zijn nu je excuses aan te bieden

Waarom zou er geen werk zijn wanneer deze pandemie is overgewaaid?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:35 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Tegen welke prijs?
Als we 400K mensen van Corona redden en vervolgens miljonen mensen moeten laten verhongeren omdat er geen werk is en geen geld voor uitkeringen schieten er 17M mensen er niks mee op.

Dan leven we kennelijk in een post apocalyptische wereld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou er geen werk zijn wanneer deze pandemie is overgewaaid?

Ook al zou er helemaal niemand meer aan covid19 overlijden, als je dit virus zonder maatregelen los zou laten zouden vroeg of laat de ziekenhuizen vol komen te liggen met covid19 patiënten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je weet dat de mortaliteit op 0,13% is vastgesteld? Dus max. 20.000 mensen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |