Dat vaccin waar ze het vandaag steeds over hebben was eenmalig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had op reis gesprek met wat mensen, die man vertelde dat zelfs als er een vaccin is, de verspreiding daarvan een enorm logistiek probleem gaat worden en er veel van nodig gaat zijn omdat zoals het nu lijkt je 2x het vaccin moet krijgen.
Dat zou al stukken schelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vaccin waar ze het vandaag steeds over hebben was eenmalig.
ja van te voren de groepen selecteren en dan in gymzalen. moet kunnen iddquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Liesje de 8miljoen vaccins komen ong gelijktijdig binnen, dat is toch zo te regelen lijkt me?
dat weet ik niet :pquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang hebben we er wel niet over gedaan om de pokken uit te roeien met een vaccin?
En toen had je minder viruswappies.
Ja maar dat wat echt pokkewerk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Hoe lang hebben we er wel niet over gedaan om de pokken uit te roeien met een vaccin?
En toen had je minder viruswappies.
Ik weet het ook niet allemaal he Los? Denk gewoon dat er wel tijd overheen gaat maar heb geen glazen bolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Liesje de 8miljoen vaccins komen ong gelijktijdig binnen, dat is toch zo te regelen lijkt me?
Wordt nog steeds gezien als een van de grootste prestaties van de medische wetenschap ooit, enkele jaren toch wel voordat iedereen het vaccin had.quote:
Pokken (variola) is een ernstige infectieziekte die veroorzaakt wordt door het pokkenvirus. Tot men ging vaccineren, waren er door de eeuwen heen epidemieën op alle continenten met zeer veel slachtoffers. Pokken was tot de achttiende eeuw een belangrijke doodsoorzaak bij kinderen: in Zweden en Frankrijk overleed één op de tien kinderen aan pokken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wordt nog steeds gezien als een van de grootste prestaties van de medische wetenschap ooit, enkele jaren toch wel voordat iedereen het vaccin had.
Hier in het westen verwacht ik geen grote logistieke problemen, in minder ontwikkelde landen is denk ik een ander verhaal .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet allemaal he Los? Denk gewoon dat er wel tijd overheen gaat maar heb geen glazen bol
Ja je herkent de ouderen nog aan het litteken op hun schouder.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pokken (variola) is een ernstige infectieziekte die veroorzaakt wordt door het pokkenvirus. Tot men ging vaccineren, waren er door de eeuwen heen epidemieën op alle continenten met zeer veel slachtoffers. Pokken was tot de achttiende eeuw een belangrijke doodsoorzaak bij kinderen: in Zweden en Frankrijk overleed één op de tien kinderen aan pokken.
Edward Jenner toonde in 1796 aan dat een infectie met koepokkenvirus (vaccinia) beschermde tegen pokken. De procedure om iemand te infecteren met het koepokkenvirus werd vaccinatie genoemd. Hierdoor kon de ziekte onder controle worden gebracht. Om de ziekte wereldwijd uit te roeien, startte de WHO in 1967 een grootscheeps bestrijdingsprogramma, gebaseerd op vroege opsporing en ringvaccinatie.
In Somalië werd in 1977 het laatste natuurlijke geval van pokken gediagnosticeerd bij een 23-jarige kok. De laatste twee gevallen van pokken in 1978 betroffen medewerkers van een laboratorium in Birmingham (Engeland) die per ongeluk iatrogeen besmet werden met het virus via een vrijgekomen aerosol. In 1980 werd de wereld pokkenvrij verklaard en het vaccineren wereldwijd gestaakt. In Nederland is men in 1974 gestopt met de algemene zuigelingenvaccinatie.
https://www.rivm.nl/pokken
Ja de arme landenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier in het westen verwacht ik geen grote logistieke problemen, in minder ontwikkelde landen is denk ik een ander verhaal .
Hier is het enige probleem de gebleken perfecte organisatorische skillz van onze regering
ja mijn vader had dat ook jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je herkent de ouderen nog aan het litteken op hun schouder.
Valt wel mee met de gebreken hier, het zijn meer de viruswappies die dwars gaan liggen bij zo'n onderneming, zelfs de militaire machtshebbers houden de gebieden extra goed in de gaten waar ze zich niet in laten enten, Utah, onze eigen bible belt, de pokken worden ook nog gezien als een inzetbaar biologisch wapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier in het westen verwacht ik geen grote logistieke problemen, in minder ontwikkelde landen is denk ik een ander verhaal .
Hier is het enige probleem de gebleken perfecte organisatorische skillz van onze regering
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
Ging zo stuk om deze
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Heb altijd de neiging om dit soort dingen over te nemen en na te gaan doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeeeeeyhheeeeey
heeeeeeeeeeeeeeey
![]()
doe je toch al ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb altijd de neiging om dit soort dingen over te nemen en na te gaan doen.
Doequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga dat ook zo doen met mijn zwembandjes
Nog geen trekkerband om je heen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
ik ga dat ook zo doen met mijn zwembandjes
?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog geen trekkerband om je heen?
Oke nou nu dan maar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm eeeuhm nou dan doe toch maar, zeg even wanneer je begint dan ga ik klaar zitten
Het is nog niet meer geworden dan kleine muffintop?quote:
neequote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is nog niet meer geworden dan kleine muffintop?
Had mijn broek nog niet op mijn enkelsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke nou nu dan maar.![]()
Heeeeey*draai* Heeeeey
*draai* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
![]()
Wat vond je er van?
Nee dat was hetquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had mijn broek nog niet op mijn enkels![]()
Nog een keertje
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Jaaaa de smileys van @:damart z'n site doen het weer
[ link | afbeelding ]
Je loopt een paar topics achter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die zich vaak vervelen hebben een lage wilskracht, graag een minder zielige titel graag volgende keer.
Thanks.
Oh sorry was de vorige TT![]()
Te weinig bejaarden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotels in Nederland kunnen me niet echt bekoren
Conservatorium Hotel in Amsterdamquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotels in Nederland kunnen me niet echt bekoren
Ja, ik krijg er geen vakantiegevoel van.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar je hebt gelijk, altijd zo clean en zakelijk.
Ben liever in Europa ergens, Italië ofzo
400 euroquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Conservatorium Hotel in Amsterdam
Dat kan bruin Buda niet trekken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja maar wel lekker hotel vind ik dat.
Dan zie je eruit als een vloerkleedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
omg om de winter door te smurfen
https://www.amazon.nl/Bra(...)P3RV4XSZSCD67SWH1TN4
Ik heb zo'n wereldwijde zakelijke hotelcreditcard voor zowat alle hotels ter wereld, heb daar alleen zo weinig aan in de huidige situatie.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan bruin Buda niet trekken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zie je eruit als een vloerkleed
Heb je wel cv thuis?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb deze wel eens gehad van een vriendin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
En dan scheten laten zekerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb deze wel eens gehad van een vriendin.
https://www.dailymail.co.(...)-goes-sale-Xmas.html
Mja, Amsterdam trekt me niet echtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is ook lekker maar de helft vh geld.
https://hoteljakarta.amst(...)tropen-kun-je-lopen/
Dat moet je toch kunnen verantwoorden?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n wereldwijde zakelijke hotelcreditcard voor zowat alle hotels ter wereld, heb daar alleen zo weinig aan in de huidige situatie.
Kon daar pre-corona wel eens ernstig misbruik van maken
Amper, als het echt de spuigaten uitloopt dan krijg ik wel een belletje denk ik, een collega van me zat iedere week wel in een hotel van 600-800 per nacht, zelfs in Nederland op een uurtje van zijn eigen huisquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet je toch kunnen verantwoorden?
psssstquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
breathing not smooth
[ afbeelding ]
https://www.amazon.nl/com(...)SQTDBBTEAFW8GJ684JET
Mijn directeur keek al moeilijk toen ik een keer een ticket stond te printenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amper, als het echt de spuigaten uitloopt dan krijg ik wel een belletje denk ik, een collega van me zat iedere week wel in een hotel van 600-800 per nacht, zelfs in Nederland op een uurtje van zijn eigen huis
Dezelfde collega kwam er ook achter dat er echt geen limiet op stond, had hij een suite van 2700 euro per nacht geboekt, de volgende dag belde hij HR om dat te melden kreeg hij nog een bedankje ook nogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn directeur keek al moeilijk toen ik een keer een ticket stond te printen
Grijze frikandel die vent
Zoeken jullie nog mensen? Ik kan niks. Beetje slap lullen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde collega kwam er ook achter dat er echt geen limiet op stond, had hij een suite van 2700 euro per nacht geboekt, de volgende dag belde hij HR om dat te melden kreeg hij nog een bedankje ook nog
Same same hierquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog mensen? Ik kan niks. Beetje slap lullen.
spoilerrrquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Over Mijn Lijk eindelijk een Televizier-Ring![]()
![]()
Zo blij meisje!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:36 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij heb ik net de hele buurt bij elkaar gepijpt van blijdschap.
Als de avondklok wordt ingesteld is dat voorbij. Heel Nederland na de fabeltjeskrant naar bed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Tachtig arrestaties bij protest in Den Haag
De politie heeft vanavond zo'n tachtig mensen opgepakt bij een demonstratie op het Plein in Den Haag. De arrestanten deden mee aan een onaangekondigde demonstratie tegen de coronawet, waarover vandaag in de Tweede Kamer werd gedebatteerd. In totaal waren er zo'n 150 demonstranten.
De afgelopen dagen hadden tegenstanders van de coronawet al een aantal keren onaangekondigd gedemonstreerd. De gemeente Den Haag had dat tot nu toe gedoogd, maar kondigde vandaag aan dat het protest ontbonden zou worden. Toen de demonstranten weigerden te vertrekken, greep de politie in. Volgens de politie gebeurde dat vrij rustig en liep het niet uit de hand.
All fun and games until someone loses an eye.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
Tachtig arrestaties bij protest in Den Haag
De politie heeft vanavond zo'n tachtig mensen opgepakt bij een demonstratie op het Plein in Den Haag. De arrestanten deden mee aan een onaangekondigde demonstratie tegen de coronawet, waarover vandaag in de Tweede Kamer werd gedebatteerd. In totaal waren er zo'n 150 demonstranten.
De afgelopen dagen hadden tegenstanders van de coronawet al een aantal keren onaangekondigd gedemonstreerd. De gemeente Den Haag had dat tot nu toe gedoogd, maar kondigde vandaag aan dat het protest ontbonden zou worden. Toen de demonstranten weigerden te vertrekken, greep de politie in. Volgens de politie gebeurde dat vrij rustig en liep het niet uit de hand.
Flestijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de avondklok wordt ingesteld is dat voorbij. Heel Nederland na de fabeltjeskrant naar bed.
Fles en kwiwi liggen dan al lang te slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de avondklok wordt ingesteld is dat voorbij. Heel Nederland na de fabeltjeskrant naar bed.
Fles en Kwiwi samen? Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles en kwiwi liggen dan al lang te slapen.
Die zijn al 15 jaar getrouwd, wist je dat niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fles en Kwiwi samen? Heb ik iets gemist?
Ah heb ik weer onder een steen gelegen..quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zijn al 15 jaar getrouwd, wist je dat niet?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah heb ik weer onder een steen gelegen..
Dus Fles is Gargamel
Jij mist ook alles hč.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fles en Kwiwi samen? Heb ik iets gemist?
jezusquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die steen is ook zo zwaar en groot
Nee heb ze aanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
@:bitterbal heeft dr quote alerts uit staan zeker
Je werd 2x mentioned in DTS
Alsof iemand daar wil kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
@:bitterbal heeft dr quote alerts uit staan zeker
Je werd 2x mentioned in DTS
Stofzuiger ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet nog steeds mijn weggezogen letters zoeken
hoef ik helemaal niet meer mijn bed uitquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt iets voor jou![]()
https://www.viralkrant.nl(...)CDOpwrlePDvv0D8Gpv00
Hups met je slaapkop die bitterballen frituren als je net wakker bentquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoef ik helemaal niet meer mijn bed uit
Dan hoef je dus niet te zoekenquote:
Erg natte week welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk is het morgenvroeg wel droog.
Ben toch nog droog overgekomen naar de supermarktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag was wel heel erg, leek geen einde aan te komen.
Netjes netjes. Ik niet toen ik naar werk ging en toen ik weer naar huis ging.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben toch nog droog overgekomen naar de supermarkt
Ik ben er nogquote:
Ja dat weet ik niet.quote:
Die zal wel weer wazige kleedjes of iets aan het zoeken zijn ofzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:bitterbal heeft afscheid genomen?
Whehehehequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal wel weer wazige kleedjes of iets aan het zoeken zijn ofzo.
regenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netjes netjes. Ik niet toen ik naar werk ging en toen ik weer naar huis ging.
Goedemorgenquote:
Als t aan mij ligt wel.. dan week 44 eraf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 06:18 schreef Karzai het volgende:
laatste lading?, hoe lang zit je nog aan boord?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik hoor de bommenluiken al rammelen
O, AED-cursus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel maar was gister pas rond half 11 thuis
Ja, kan ik me voorstellen. Je stond toch niet om vier uur naast je bed vanmorgen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Yesja, was wel chill verder hoor. Maarja voel hem wel nu.
Nee Kwart over 6. Viel opzich wel mee dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Je stond toch niet om vier uur naast je bed vanmorgen?
Ik heb vannacht iets beter geslapen maar nog steeds niet top. Ik bleef het maar warm hebben.
Kweetniet. Ik heb mijn zomerdekbed weer gepakt en ik heb altijd een raam open.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee Kwart over 6. Viel opzich wel mee dus.
Hoe komt het dat je het zo warm hebt dan? Raampje open? Onder een minder dik dekbed gaan liggen helpt ook.
Dat moet vast lukkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kweetniet. Ik heb mijn zomerdekbed weer gepakt en ik heb altijd een raam open.
Morgen eens proberen uit te slapen
Budashimaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Doorgaans na het tweede kopje gaat het los.
Check, al was het bij mij elf uur in bed. Maar heel lang liggen woelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat je gister de hele dag moe bent en wilt slapen. 's Avonds om tien uur in je nest ligt. Vervolgens niet kunt slapen en pas om twee uur ofzo in slaap valt.
Fuck.
Ik lag er om 9 uur in en ik was om 10 uur wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Check, al was het bij mij elf uur in bed. Maar heel lang liggen woelen.
Zo heel lang slapen kan ik eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag er om 9 uur in en ik was om 10 uur weg![]()
Werd 7:20 weer wakker, mooi op tijd
IK slaap eigenlijk best wel goed ook de laatste tijd. En lang, dus.
fijn wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag er om 9 uur in en ik was om 10 uur weg![]()
Werd 7:20 weer wakker, mooi op tijd
IK slaap eigenlijk best wel goed ook de laatste tijd. En lang, dus.
Zondag heb ik negen uur geslapenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo heel lang slapen kan ik eigenlijk niet meer
Sterkte vandaagquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
fijn wel.
ik ging om 12 erin, werd om 5 en 7 wakker, daarna beetje liggen draaien
Jeyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 08:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh dan kan je nog wel even terug.
druk druk drukquote:
KAMPIOENUHquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland Corona koploper en paria in Europa"
Goh
Krijgen wij nu geld van Griekenland en Italië?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Goh
Als wij straks als enige in echte lockdown zitten dan wel ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen wij nu geld van Griekenland en Italië?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen wij nu geld van Griekenland en Italië?
ach man, we zijn allemaal de lul blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
Goh
Hardop gelachen gister om het idee om de openingstijden, koopzondagen van winkels in te kortenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man, we zijn allemaal de lul blijkbaar.
mja maar wat moet je anders nog doen zonder alles dicht te gooienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hardop gelachen gister om het idee om de openingstijden, koopzondagen van winkels in te korten
In ieder geval niet aan openingstijden gaan tornen. Dan ben je ronduit dom bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar wat moet je anders nog doen zonder alles dicht te gooien
waarom?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In ieder geval niet aan openingstijden gaan tornen. Dan ben je ronduit dom bezig.
Ik schreef het gister als voorbeeld in COR.quote:
ja maar denk dat het niet was bedoeld voor supermarkten maar het ' fun' shoppen zoals de kledingzaken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik schreef het gister als voorbeeld in COR.
Bijv de supermarkt, 2 uur ouderenuurtje op een dag (prima idee) en dan ga je met verkorte openingstijden proberen om daar de overige duizenden klanten in kwijt te kunnen.
Dat wordt echt chaos
Als ze dat doorzetten krijg je echt een mega hamstergolf
Oh zo las ik het niet. Maar dat funshoppen valt toch wel mee? Wanneer moet ik gaan dan, ik werk 5 volle dagen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar denk dat het niet was bedoeld voor supermarkten maar het ' fun' shoppen zoals de kledingzaken.
Vanuit jezelf kijken is altijd een slecht uitgangspunt voor welk idee of gedachte dan ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh zo las ik het niet. Maar dat funshoppen valt toch wel mee? Wanneer moet ik gaan dan, ik werk 5 volle dagen...
ja niet dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh zo las ik het niet. Maar dat funshoppen valt toch wel mee? Wanneer moet ik gaan dan, ik werk 5 volle dagen...
Nee mensen moeten minder bij elkaar komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
Maar op zondag de winkels dichtgooien is toch lachwekkend jongens. Je wil zoveel mogelijk spreiden dus dan gooi je het maar een dag dicht.
Dus dan zorg je ervoor dat de andere dagen drukker gaan wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee mensen moeten minder bij elkaar komen.
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel naar winkels toe moeten gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dus dan zorg je ervoor dat de andere dagen drukker gaan worden
ja of die mensen kunnen niet op de andere tijden die wel open zijn of ze begrijpen de boodschap en stoppen met het funshoppen :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dus dan zorg je ervoor dat de andere dagen drukker gaan worden
Doe jij aan funshoppen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of die mensen kunnen niet op de andere tijden die wel open zijn of ze begrijpen de boodschap en stoppen met het funshoppen :p
onlinequote:
Jij bent goed bezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
online![]()
Al vind ik de action of xenos ook wel leuk om in te gaan maar al weken niet meer geweest
ja verveling? Ik vond het vroeger toen ik stukken jonger was ook leuk trouwens om naar de stad te gaan. Nu vind ik het irritant meestalquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen zoveel naar winkels toe moeten gaan.
Als je het heel de nacht warm hebt terwijl het niet warm is kan een teken van koorts zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vannacht iets beter geslapen maar nog steeds niet top. Ik bleef het maar warm hebben.
Vroeger toen je nog geen zwembanden had.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verveling? Ik vond het vroeger toen ik stukken jonger was ook leuk trouwens om naar de stad te gaan. Nu vind ik het irritant meestal
hmm ja weet niet of dat de reden wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog geen zwembanden had.
Whahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ebola kan ook, of Dengue.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het heel de nacht warm hebt terwijl het niet warm is kan een teken van koorts zijn
waren 3 nederlanders die in frankrijk dengue hebben opgelopen he. RIVM zegt dat er geen reden tot zorgen is maar ja dat zeiden ze over corona ookquote:
Vrouwen die walgen van hun eigen lichaam shoppen niet graag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja weet niet of dat de reden was
Zeker in deze periode moet je je toch een beetje kunnen bedwingen denk ik dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verveling? Ik vond het vroeger toen ik stukken jonger was ook leuk trouwens om naar de stad te gaan. Nu vind ik het irritant meestal
Dat zijn geen zwembanden maar 'lovehandles'quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
k shop online. Heb alweer een vol winkemandje bij zalandoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die walgen van hun eigen lichaam shoppen niet graag.
Ja maar je kan al weinig andere dingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker in deze periode moet je je toch een beetje kunnen bedwingen denk ik dan.
Dat was toch van die irritante reclame?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k shop online. Heb alweer een vol winkemandje bij zalando
Nah wel zwembanden hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn geen zwembanden maar 'lovehandles'
Las ook al iets over de terugkeer van de voorheen bijna uitgestorven Rode Hond, nu gaan de baby's ook nog allemaal doodquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waren 3 nederlanders die in frankrijk dengue hebben opgelopen he. RIVM zegt dat er geen reden tot zorgen is maar ja dat zeiden ze over corona ook
Vond die 'econoom' die er bij zat nog veel irritanterquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie haar nu. bedacht mij weer hoe irritant ze eigenlijk is
ja waar die vrouwen zo door het lint gaan als ze de bezorger zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat was toch van die irritante reclame?
Had het daar gisteren nog over. Als ik 18 geweest zou zijn dan zou ik ook graag nog ieder weekend op stap gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar je kan al weinig andere dingenzeker de jeugd
Hmm mja alleen baby's?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ook al iets over de terugkeer van de voorheen bijna uitgestorven Rode Hond, nu gaan de baby's ook nog allemaal dood
die met dat brilletje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond die 'econoom' die er bij zat nog veel irritanter
nou preciesquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het daar gisteren nog over. Als ik 18 geweest zou zijn dan zou ik ook graag nog ieder weekend op stap gaan.
Ja, mokertje irritantquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waar die vrouwen zo door het lint gaan als ze de bezorger zien
Kan wel, was in ieder geval vrij irritantquote:
ja maar dan kan je je toch voorstellen dat andere dan bv graag in de stad hangen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen 18 meer
Aan die badjas zie je zeker weer dat iemand geen geld heeft he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Echt als zo'n vrouw aan de ontbijttafel zit met zo'n ochtendjas bel je toch je maten om bier te gaan tikken of niet dan
Daarvoor moet hij eerst uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aan die badjas zie je zeker weer dat iemand geen geld heeft he?
Ik zou daar niet echt een probleem van maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Echt als zo'n vrouw aan de ontbijttafel zit met zo'n ochtendjas bel je toch je maten om bier te gaan tikken of niet dan
Arme mensen zijn meestal dikker want ongezond vet voedsel is goedkoop, rijke mensen zorgen wat beter voor hun lichaam want die hebben de keuze.quote:
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij straks als enige in echte lockdown zitten dan wel ja.
Denk niet dat Italië en Griekenland ons gaan steunen nee, die vieren feest als het zover isquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tuurlijk niet
Zuid Europa is zielig
Bij ons is het eigen schuld dikke bult
ik prefereer dan toch de dame die er in zitquote:
Oh, mag hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik prefereer dan toch de dame die er in zit(als ik iets moet kiezen op dat plaatje tenminste )
de badjas zou me sowieso niet staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mag hoor.
Ik ontneem Uitstraling vooral graag de illusie dat vrouwen dingen dragen om hem te behagen.
Gemeenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mag hoor.
Ik ontneem Uitstraling vooral graag de illusie dat vrouwen dingen dragen om hem te behagen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme mensen zijn meestal dikker want ongezond vet voedsel is goedkoop, rijke mensen zorgen wat beter voor hun lichaam want die hebben de keuze.
Het is maar een getalletjequote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:40 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer halen we de 10k per dag? Bets are *on*
All bodies are beautiful!quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Mja onzin eigenlijk want op die flamingofoto staat niet echt een dikkie
Gek genoeg wil Joop mijn badjas ook niet aan.quote:
Vet is niet ongezond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme mensen zijn meestal dikker want ongezond vet voedsel is goedkoop, rijke mensen zorgen wat beter voor hun lichaam want die hebben de keuze.
een getalletje dat dan wel de hele wereld rondgaatquote:
quote:
Welnee. Ik word ongelooflijk moe van de pers etc die dat allemaal weer met van die grote chocolade letters publiceren overal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een getalletje dat dan wel de hele wereld rondgaat
NL is het nieuwe Zweden
Zulk soort schattingen hebben we hier in het begin ook gedaan totdat die cijfers alleen maar harder bleven stijgenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:40 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer halen we de 10k per dag? Bets are *on*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Tot gisteren zeggen dat Duitsland het zo geweldig doet; en vandaag is Duitsland ook weer een hotspot in Europa. Kijken naar dagcijfers heeft niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Welnee. Ik word ongelooflijk moe van de pers etc die dat allemaal weer met van die grote chocolade letters publiceren overal.
Doe toch normaal zeg.
Eens, ik negeer die koppen op het moment. Het verandert toch niks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Welnee. Ik word ongelooflijk moe van de pers etc die dat allemaal weer met van die grote chocolade letters publiceren overal.
Doe toch normaal zeg.
Ik heb levers en andere vrij vitale organen in mijn handen gehad die het tegenovergestelde bewijzen, niets is zo gevaarlijk als je organen in vetweefsel laten zwemmen.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens, ik negeer die koppen op het moment. Het verandert toch niks.
quote:Zo werd Nederland de coronakoploper van Europa: ‘Het lijkt wel of jullie het niet willen begrijpen
Dan nog is vet an sich niet ongezond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb levers en andere vrij vitale organen in mijn handen gehad die het tegenovergestelde bewijzen, niets is zo gevaarlijk als je organen in vetweefsel laten zwemmen.
Dit. En fokkers nemen t als zoete koekquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe toch normaal zeg.
Logisch, clickbait én meteen wat premiumleden erbij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat komt van het ad toch? en dan denk ik nog een 'premium' artikel
Nou, ik wil de cijfers van de (NRW) Duitsers ook wel zien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnt dat Nederlanders als enige volkje massaal op vakantie zijn gegaan afgelopen zomer.
tnxquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie haar nu. bedacht mij weer hoe irritant ze eigenlijk is
Ik voel me aangesproken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die walgen van hun eigen lichaam shoppen niet graag.
deze pyjama broek er bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik wil de cijfers van de (NRW) Duitsers ook wel zien.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulk soort schattingen hebben we hier in het begin ook gedaan totdat die cijfers alleen maar harder bleven stijgenmaar dat ging toen over hoeveel er per dag RIP zouden gaan. Dat waren er toen veul meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zal het aantal gevallen toen ook wel veul hoger zijn geweest maar dat wisten we niet omdat er niet getest werdSame shit, different day
SC hopper present
Ik heb een dino-ochtendjasquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
Gevleugelde tijgers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze pyjama broek er bij
https://www.hunkemoller.n(...)R7maLdaG9r6AdqOTmjpk
eens. Vorozichtig zijn en doorlevenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens, ik negeer die koppen op het moment. Het verandert toch niks.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dat ging toen over hoeveel er per dag RIP zouden gaan. Dat waren er toen veul meer
Al zal het aantal gevallen toen ook wel veul hoger zijn geweest maar dat wisten we niet omdat er niet getest werd
Vet eten en vet in je lijf opgeslagen is iets anders. Ik eet best vet maar beperk koolhydraten, vetopslag in m'n lijf is alleen maar verminderdquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb levers en andere vrij vitale organen in mijn handen gehad die het tegenovergestelde bewijzen, niets is zo gevaarlijk als je organen in vetweefsel laten zwemmen.
Hij is heel zachtroze en op de capuchon zitten een soort zilveren schubben en van die werveluitsteeksels, of hoe zeg je dat.quote:
Oeh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is heel zachtroze en op de capuchon zitten een soort zilveren schubben en van die werveluitsteeksels, of hoe zeg je dat.
fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is heel zachtroze en op de capuchon zitten een soort zilveren schubben en van die werveluitsteeksels, of hoe zeg je dat.
De Spaanse griep werd zo dodelijk doordat doodzieke besmettelijke soldaten massaal terugkeerden van het front in WOI, in 2020 was de reden dat Nederlanders een jaartje verkansie niet konden missen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik wil de cijfers van de (NRW) Duitsers ook wel zien.
Ja van het AD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat komt van het ad toch? en dan denk ik nog een 'premium' artikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |