abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2003 @ 10:33:35 #1
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_8022175
Hoe heb jij je vriend(in) wel eens verrast? Misschien om een speciale reden, of mischien omdat je gewoon helemaal gek op diegene bent? en wat heb je toen gedaan? Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin te verrassen hoe ze dan reageert -> echt maar wat hebben jullie wel eens gedaan? om maar te beginnen , ik ben wel een s'nachts om 3 uur (met -8 graden), naar haar huisje gefietst (10 km) om brief met cake in de bus te doen, of gewoon als verrassing uit eten! en nog wel meer hoor
pi_8022213
-edit- lekker wegblijven hier met zulke reacties

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 21-01-2003 12:11]

To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 10:35:52 #3
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_8022224
-edit- doe even normaal

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 21-01-2003 12:12]

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_8022226
Vraag dr om te op t kerkhof, da´s pas een verrassing.
Lambo of Rekt
  dinsdag 21 januari 2003 @ 10:39:20 #5
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_8022304
Yup helemaal naar Ierland gevlogen en aangebeld terwijl ze van niks wist (leuke nacht dat dat was )
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2003 @ 10:41:54 #6
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8022350
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:39 schreef ByteMe het volgende:
Yup helemaal naar Ierland gevlogen en aangebeld terwijl ze van niks wist (leuke nacht dat dat was )
Snel haar minnaar aan de achterdeur naar buiten geschopt!
pi_8022359
met valentijnsdag aan de overkant van haar huis een heel groot spandoek opgehangen aan een flat met : "ik hou van je"

succes verzekerd

pi_8022361
niet echt gedaan ofzow...wel es kleine dingetjes voor m gekocht, zoals een boxershort met een tekst zoals: I'm So Sexy
of gewoon een pakje sigaretten voor m halen als ik veel van hem had meegerookt...gewoon dat soort kleine dingen dus...
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:07:21 #9
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8022792
Ben wel eens met dr gaan snowboarden terwijl ze van niets wist. Ik had via haar moeder haar snowboard outfit stiekem opgehaald van tevoren
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_8022997
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:07 schreef 0_o het volgende:
Ben wel eens met dr gaan snowboarden terwijl ze van niets wist. Ik had via haar moeder haar snowboard outfit stiekem opgehaald van tevoren
Wist ze het ook nog niet toen ze op die plank stond?
Lambo of Rekt
pi_8023115
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik denk dat ze t toen wel doorhad hoor
pi_8023128
Computer voor d'r geregeld, alleen verlulde een van mijn vrienden zich...maar ze vond het nog steeds super!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:58:34 #13
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_8023821
Op een bedrijfsfeestje toen ik nog bij BelCompany werkte: Het complete personeel+aanhang van heel Nederland was uitgenodigd in Center Parks, en we konden daar dus ook blijven overnachten. Ik en mijn vriendin hadden een huisje voor ons alleen gekregen.

Na het feest s'avonds, met een heerlijk buffet en waar allerlei artiesten optraden, zijn wij naar ons huisje gelopen. Eenmaal daar een beetje liggen rommelen. Toen vroeg ze of ik even de slaapkamer uit wilde gaan. Na ongeveer 5 minuten kwam ze mij weer halen. Ze had de hele slaapkamer volgezet met waxinelichtjes. Wat er toen ging gebeuren kun je wel raden, het was echt een fantastische nacht.
zie ook mijn onderschrift

S'morgens, toen zij nog lekker lag te slapen, heb ik voor het ontbijt gezorgd. Ik had de tafel helemaal volgezet met allerlei lekker dingen. Er stond wel genoeg voor 8 man, lekker eitje gekookt, en haar toen uit de slaapkamer gehaald om heerlijk samen te gaan ontbijten.

Ik denk wel dat dat het liefste is wat ik en mijn vriendin voor elkaar gedaan hebben, Helaas is het wel al weer een tijdje (1,5 jaar) uit. Maar we zijn nog hele goede vrienden van elkaar, en we zien elkaar nog zo'n beetje elke dag. En de laaste tijd heb ik het gevoel dat het weer goed gaat komen.

ik hoop het wel

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
  dinsdag 21 januari 2003 @ 11:59:25 #14
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_8023840
Ze heeft mij wel eens verrast. Ze betrapte me toen ik seks had met een vriendin van haar.
Glenn the Man!!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 12:57:53 #15
31186 0_o
See my shadow changing
pi_8024939
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, ze snapte er helemaal niets van. Ze is nogal traag van begrip.
You're lying to your self again, suicidal imbecile
  zondag 26 januari 2003 @ 12:11:20 #16
28824 missPARTY
Bah bah Beertjes
pi_8114137
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 10:33 schreef kwanten het volgende:
Hoe heb jij je vriend(in) wel eens verrast? Misschien om een speciale reden, of mischien omdat je gewoon helemaal gek op diegene bent? en wat heb je toen gedaan? Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin te verrassen hoe ze dan reageert -> echt maar wat hebben jullie wel eens gedaan? om maar te beginnen , ik ben wel een s'nachts om 3 uur (met -8 graden), naar haar huisje gefietst (10 km) om brief met cake in de bus te doen, of gewoon als verrassing uit eten! en nog wel meer hoor
Hmm... komt me bekent voor
*::..Happy Thoughts, Lots Of Kisses, Close Your Eyes And You'll See... An Angel Has Dropped You To Dreamland..::*
pi_8114284
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:59 schreef GlennM het volgende:
Ze heeft mij wel eens verrast. Ze betrapte me toen ik seks had met een vriendin van haar.
  zondag 26 januari 2003 @ 13:34:55 #18
35485 rique
with Canon, I can
pi_8115164
Vriendin woont 160 km weg en ik ben op een gegeven moment toen ik wist dat ze moest oppassen ergens op een bankje gaan zitten waar ze wel langs moest komen. Toen ze de hoek om kwam fietsen flikkerde ze bijna van haar fiets van blijheid, ben toen nog een uurtje bij het oppasadres gebleven om te genieten van haar nog steeds verbaasde gezicht

Zo Leuk!

Dit heb ik een halfjaar later herhaald door haar op te bellen met de mededeling dat ik ging stappen met vrienden en dat ik nu in amsterdam liep. Ik liep toen naar haar huis en belde op een gegeven moment aan. Het enige jammere is dat ze eerst niet wilde opendoen omdat ze met mij aant bellen was en geen zin had om naar beneden te komen maar toen ik eenmaal binnen was hebben we een paar hele mooie uren gehad

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_8115279
Met valentijn, we woonden nog niet samen en ik zou bij mijn vriend komen.
Had hij overal waxinelichtjes neergezet.
Zoooooooo lief.

waarschijnlijk duurde het te lang voordat ik bij hem kwam, want hij sliep toen ik kwam, maar het was wel heel lief en erg gezellig

Schatje, als je dit leest, ik vond het echt heel lief hoor en ik houd nog steeds erg veel van je.
Yours forever.

zondag 26 januari 2003 @ 13:59:06 #20
45436 Sjantal
Eenie Meenie! :P
pi_8115477
Ik zei een keertje tegen mn ex (toen mn vriend) dat ik nog eventjes ergenst langsmoest om iets weg te brengen, had ook een rugzak mee...Toen we daar zogenaamd heen gingen was ik naar een strand gereden en daar heb ik em verrast met een picknik vond hij wel leuk hoor!

Hij heeft mij ook een keer verrast door zn kamer vol te zetten met kaarsjes, zo lief!

Shame On You If You Fooled Me Once, Shame On Me If You Fooled Me Twice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')