[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 21-01-2003 12:11]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 21-01-2003 12:12]
quote:Snel haar minnaar aan de achterdeur naar buiten geschopt!
Op dinsdag 21 januari 2003 10:39 schreef ByteMe het volgende:
Yuphelemaal naar Ierland gevlogen en aangebeld terwijl ze van niks wist (leuke nacht dat dat was
)
succes verzekerd
quote:Wist ze het ook nog niet toen ze op die plank stond?
Op dinsdag 21 januari 2003 11:07 schreef 0_o het volgende:
Ben wel eens met dr gaan snowboarden terwijl ze van niets wist. Ik had via haar moeder haar snowboard outfit stiekem opgehaald van tevoren
quote:ik denk dat ze t toen wel doorhad hoor
Op dinsdag 21 januari 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wist ze het ook nog niet toen ze op die plank stond?
Na het feest s'avonds, met een heerlijk buffet en waar allerlei artiesten optraden, zijn wij naar ons huisje gelopen. Eenmaal daar een beetje liggen rommelen. Toen vroeg ze of ik even de slaapkamer uit wilde gaan. Na ongeveer 5 minuten kwam ze mij weer halen. Ze had de hele slaapkamer volgezet met waxinelichtjes. Wat er toen ging gebeuren kun je wel raden, het was echt een fantastische nacht.
zie ook mijn onderschrift
S'morgens, toen zij nog lekker lag te slapen, heb ik voor het ontbijt gezorgd. Ik had de tafel helemaal volgezet met allerlei lekker dingen. Er stond wel genoeg voor 8 man, lekker eitje gekookt, en haar toen uit de slaapkamer gehaald om heerlijk samen te gaan ontbijten.
Ik denk wel dat dat het liefste is wat ik en mijn vriendin voor elkaar gedaan hebben, Helaas is het wel al weer een tijdje (1,5 jaar) uit. Maar we zijn nog hele goede vrienden van elkaar, en we zien elkaar nog zo'n beetje elke dag. En de laaste tijd heb ik het gevoel dat het weer goed gaat komen.
ik hoop het wel
quote:Nee, ze snapte er helemaal niets van. Ze is nogal traag van begrip.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wist ze het ook nog niet toen ze op die plank stond?
quote:Hmm... komt me bekent voor
Op dinsdag 21 januari 2003 10:33 schreef kwanten het volgende:
Hoe heb jij je vriend(in) wel eens verrast? Misschien om een speciale reden, of mischien omdat je gewoon helemaal gek op diegene bent? en wat heb je toen gedaan? Ik vind het altijd leuk om mijn vriendin te verrassenhoe ze dan reageert -> echt
![]()
maar wat hebben jullie wel eens gedaan? om maar te beginnen
, ik ben wel een s'nachts om 3 uur (met -8 graden), naar haar huisje gefietst (10 km) om brief met cake in de bus te doen, of gewoon als verrassing uit eten! en nog wel meer hoor
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 11:59 schreef GlennM het volgende:
Ze heeft mij wel eens verrast. Ze betrapte me toen ik seks had met een vriendin van haar.
Zo Leuk!
Dit heb ik een halfjaar later herhaald door haar op te bellen met de mededeling dat ik ging stappen met vrienden en dat ik nu in amsterdam liep. Ik liep toen naar haar huis en belde op een gegeven moment aan. Het enige jammere is dat ze eerst niet wilde opendoen omdat ze met mij aant bellen was en geen zin had om naar beneden te komen maar toen ik eenmaal binnen was hebben we een paar hele mooie uren gehad
waarschijnlijk duurde het te lang voordat ik bij hem kwam, want hij sliep toen ik kwam, maar het was wel heel lief en erg gezellig
Schatje, als je dit leest, ik vond het echt heel lief hoor en ik houd nog steeds erg veel van je.
Yours forever.
Hij heeft mij ook een keer verrast door zn kamer vol te zetten met kaarsjes, zo lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |