abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195509104
Ben ik dat nu alleen of heerst er bij mannen en vrouwen een volledig andere attitude naar het seksuele verleden van zijn of haar partner?

Ik heb een nieuwe vriendin en ben op iets vervelends gebotst.

Een jaar geleden vroeg een oudere collega aan mij en een collega/vriend of we zijn zijn dochter haar kot wilden helpen installeren omdat hij met rugklachten zat en wij wel handig zijn. Mijn vriend was eerst gegaan en belde me om mee te delen dat die dochter hem is beginnen verleiden, zei dat ze vroeger een crush op hem had en hij hij haar heeft geneukt. Ik met veel hoop enkele dagen later wat ikea kasten aan het timmeren op haar kot om dan niet verleid te worden. Ik ben wat blijven plakken en praten en zei dat ik wist van haar en mijn vriend. Ze had mijn intenties door maar gaf vriendelijk aan dat ze geen seks wou. Toen ik vroeg of ze me misschien wel wilde pijpen, rolde ze lachend met haar ogen en dan heeft ze dat wel met veel inzet gedaan. Lekker ordinair om als goede dertiger een 18 jarige dochter van een collega aan het werk te zetten, maar mijn wildste avontuur dat ik eeuwig zal koesteren, maar niet aan een partner zou vertellen...

Nu heeft iemand dat verhaal en nog wat andere van mijn dronken escapades aan mijn nieuwe vriendin verteld. Tegen alle verwachtingen in vond ze dat blijkbaar mega geil om te horen dat ik dat soort avonturen heb gehad. Ik dacht, nou wat een vreemde mening maar, alright, alles draait goed uit. Dan dacht ze dat ik dat ook leuk zou vinden om van haar te horen en deelde ze me mee dat ze ooit in de McDonalds vakantiejob heeft gedaan en na een avondje drinken met de collega's na sluiting op een doos hamburgers een trio heeft gehad met 2 mannelijke collega's. Toen ze zag dat ik het minder geil vond om te horen, probeerde ze me op mn gemak te stellen door te zeggen dat er geen enkel gevoel of aantrekking was tot die kerels, dat het marginale klootzakken waren en het gewoon een dronken banaal potje neuken was. Dat maakte het voor mij eigenlijk nog erger.

Dit ergert me wel mateloos en verandert onze vibe wel wat. Ik heb er niet slecht van geslapen maar ik wordt er steeds weer mee wakker in mijn hoofd. Ik kan me ook voorstellen dat geen enkele man wil weten dat zijn vriendin op een hamburgerdoos in de mcdonalds werd gespitroast. Waarom is dit tussen vrouwen en mannen zo een groot verschil? Mijn ex was zowat hetzelfde en had dat totaal niet door dat mannen er omgekeerd over denken.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:18:01 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195509170
Ik weet niet of dat een verschil tussen mannen en vrouwen is. Ik hoef zulke dingen bijvoorbeeld echt niet te weten van m'n vriend, want dat zou me ergens ook wel dwarszitten ondanks dat het heeft plaatsgevonden voordat ik 'm kende.
pi_195509254
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet of dat een verschil tussen mannen en vrouwen is. Ik hoef zulke dingen bijvoorbeeld echt niet te weten van m'n vriend, want dat zou me ergens ook wel dwarszitten ondanks dat het heeft plaatsgevonden voordat ik 'm kende.
Ja dat wel, haar verhaal is al van enkele jaren geleden en the past is wel the past. Maar toch is het irritant om te weten dat het gebeurd is. Bij mijn ex gebeurde dat soort zaken in de twee jaar dat ik erop crashte en ze mij nog niet zag staan. Dat was nog een tikkeltje erger.
pi_195509319
heeft iemand een samenvatting please?

ik vind ts nogal erg lang van stof
pi_195509352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:26 schreef possetje het volgende:
heeft iemand een samenvatting please?

ik vind ts nogal erg lang van stof
TS is hypocriet
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:28:57 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195509357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:26 schreef possetje het volgende:
heeft iemand een samenvatting please?

ik vind ts nogal erg lang van stof
TS z'n vriendin is voor de lol door 2 hamburgerflippers genomen in de MaccieD voordat ze TS kende. Dit zit TS dwars.
pi_195509381
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

TS z'n vriendin is voor de lol door 2 hamburgerflippers genomen in de MaccieD voordat ze TS kende. Dit zit TS dwars.
Terwijl hij zelf ook allerlei escapades heeft gehad en zij daar niet onzeker over is -O-
  donderdag 8 oktober 2020 @ 17:30:50 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_195509395
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:30 schreef Magica het volgende:

[..]

Terwijl hij zelf ook allerlei escapades heeft gehad en zij daar niet onzeker over is -O-
:Y
pi_195509900
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:30 schreef Magica het volgende:

[..]

Terwijl hij zelf ook allerlei escapades heeft gehad en zij daar niet onzeker over is -O-
En een meisje zelfs nogal 'overtuigd' heeft omdat ze ook seks met zijn collega heeft gehad, dus dan mocht hij toch ook wel een ritje zeker? :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 17:57:17 #10
441859 crew  Lenny77
pi_195509949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:23 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Ja dat wel, haar verhaal is al van enkele jaren geleden en the past is wel the past. Maar toch is het irritant om te weten dat het gebeurd is. Bij mijn ex gebeurde dat soort zaken in de twee jaar dat ik erop crashte en ze mij nog niet zag staan. Dat was nog een tikkeltje erger.
Maar terwijl jij dus al helemaal een crush had op je huidige vriendin mag jij wel lekker neuken en gepijpt worden, terwijl zij niets mag en je toen nog niet eens zag staan?

Hypocrisie in kwadraat...
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet kan verdragen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195510039
Ik hoop voor je dat je collega dit nooit te weten komt.
Was ik die collega geweest en ik zou dit te horen krijgen liep het niet heel goed af.
pi_195510240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar terwijl jij dus al helemaal een crush had op je huidige vriendin mag jij wel lekker neuken en gepijpt worden, terwijl zij niets mag en je toen nog niet eens zag staan?

Hypocrisie in kwadraat...
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet kan verdragen
Nee op mijn ex had ik een crush voor we iets hadden en in die twee jaar was het voor mij even droogte en toekijken hoe ander mannen om de beurt eens een ritje op dr reet mochten maken. Bij mijn huidige vriendin was het tinder en date na date redelijk vlot gegaan.
pi_195510299
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik hoop voor je dat je collega dit nooit te weten komt.
Was ik die collega geweest en ik zou dit te horen krijgen liep het niet heel goed af.
Ja ik wil niet weten hoe het moet zijn om dit van je dochter te weten. Ze is jong , maar anderzijds ze was 18 en maakte zelf haar keuzes. Nu is ze 19 en heeft ze al wel een naam hier. Die vader heeft ondertussen al veel mannen op boos op te zijn.
pi_195510421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Ja ik wil niet weten hoe het moet zijn om dit van je dochter te weten. Ze is jong , maar anderzijds ze was 18 en maakte zelf haar keuzes. Nu is ze 19 en heeft ze al wel een naam hier. Die vader heeft ondertussen al veel mannen op boos op te zijn.
Maar kerel, het is je collega.
Ik heb een ex waarvan haar vader toentertijd mijn collega was.
Dit wist ik pas na 3 maanden.
Echter waren ex en ik dezelfde leeftijd (20 jaar), maar nadat de relatie uit was werd het echt awkward op het werk.
Laat staan om in de 30 de dochter van je collega (18 jaar) smeken om seks terwijl een andere collega er ook overheen is gegaan.
Echt, ik zou niet voor mezelf instaan
pi_195510635
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Maar kerel, het is je collega.
Ik heb een ex waarvan haar vader toentertijd mijn collega was.
Dit wist ik pas na 3 maanden.
Echter waren ex en ik dezelfde leeftijd (20 jaar), maar nadat de relatie uit was werd het echt awkward op het werk.
Laat staan om in de 30 de dochter van je collega (18 jaar) smeken om seks terwijl een andere collega er ook overheen is gegaan.
Echt, ik zou niet voor mezelf instaan
Volgens mij weet hij het ondertussen wel, kan niet anders, maar nee daar is nooit wat over gezegd geweest.
pi_195510923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar terwijl jij dus al helemaal een crush had op je huidige vriendin mag jij wel lekker neuken en gepijpt worden, terwijl zij niets mag en je toen nog niet eens zag staan?

Hypocrisie in kwadraat...
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet kan verdragen
Dit.

TS wil alleen zuivere maagden natuurlijk, anders kan zijn tere zieltje het idee dat er al iemand voor hem is geweest niet aan :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195511016
Eerste deel klinkt verzonnen om het tweede deel minder gewicht te geven.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 18:55:27 #18
441859 crew  Lenny77
pi_195511052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:13 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Ja ik wil niet weten hoe het moet zijn om dit van je dochter te weten. Ze is jong , maar anderzijds ze was 18 en maakte zelf haar keuzes. Nu is ze 19 en heeft ze al wel een naam hier. Die vader heeft ondertussen al veel mannen op boos op te zijn.
Dat jullie mee hebben gewerkt aan die naam is natuurlijk niet van belang...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 8 oktober 2020 @ 21:03:04 #19
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195514004
Ik denk dat meer mannen hier last van hebben dan men denkt. Als je iemand als vaste partner ziet, zal het ongetwijfeld bij de meeste mannen pijn doen van binnen om zulke dingen te horen. Ik gok dat veel mannen die aangeven dat het niet zo is vaak niet eerlijk tegen zichzelf zijn. Dit is geen feit, maar meer een gevoel dat ik heb. Bij vrouwen ligt de ratio wat lager lijkt het soms idk.

We blijven hebberige organismen die dingen die wij koesteren en speciaal vinden niet zouden willen delen met anderen. Dat is hoe ik voel als ik eerlijk tegen mezelf praat. Ik merk bepaalde patronen bij mannen (minder verstand van vrouwen) die daar ook naar wijzen, ondanks dat ze beweren dat ze het allemaal cool en oké vinden. Maargoed, het blijft een aanname dus met zekerheid kan ik het niet zeggen.

Ik ben dan ook meer iemand die uitgaat van eigen observatie en analyse dan mensen zelf te geloven. We liegen allemaal, en het meest tegen onszelf. Om die reden heb ik vaak momentjes dat ik mijn eigen denken en handelen wekelijks en soms dagelijks ''discussier'' met mezelf om na te gaan of mijn conclusie over mijn denken en handelen klopt, of dat ik lieg tegen mezelf omdat de situatie dan minder belastend is ofso. Beetje warrig allemaal, maar het helpt om jezelf en daardoor mensen om je heen beter te begrijpen en beter te zijn in het onderscheiden van leugens (Onbewust of met de verkeerde bedoeling) die men vertelt van waarheden.

Aan de ene kant is dit wel kut, want soms is het fijn om sommige dingen niet door te hebben. Zeker als je op een gegeven moment merkt hoeveel mensen er liegen en anders voordoen dan ze zijn, denken of voelen :P
pi_195514240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:03 schreef Nederturk het volgende:

Ik ben dan ook meer iemand die uitgaat van eigen observatie en analyse dan mensen zelf te geloven. We liegen allemaal, en het meest tegen onszelf. Om die reden heb ik vaak momentjes dat ik mijn eigen denken en handelen wekelijks en soms dagelijks ''discussier'' met mezelf om na te gaan of mijn conclusie over mijn denken en handelen klopt, of dat ik lieg tegen mezelf omdat de situatie dan minder belastend is ofso. Beetje warrig allemaal, maar het helpt om jezelf en daardoor mensen om je heen beter te begrijpen en beter te zijn in het onderscheiden van leugens (Onbewust of met de verkeerde bedoeling) die men vertelt van waarheden.

Aan de ene kant is dit wel kut, want soms is het fijn om sommige dingen niet door te hebben. Zeker als je op een gegeven moment merkt hoeveel mensen er liegen en anders voordoen dan ze zijn, denken of voelen :P
Dat heb ik dus ook precies! Haha!
Daarom ken ik mezelf ook bijna echt heel goed en weet ik precies waar iets op uit gaat lopen. En weet ik ook precies wat ik wil en niet wil. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 21:12:31 ]
pi_195515044
Verzonnen verhalen van deze TS. Nog zo'n verzonnen verhaal die aan zijn collectie kan worden toegevoegd. _O- :')
pi_195515192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:42 schreef Gruj0 het volgende:
Verzonnen verhalen van deze TS. Nog zo'n verzonnen verhaal die aan zijn collectie kan worden toegevoegd. _O- :')
Om reacties uit te lokken. Maar we trappen er niet meer in :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 21:47:44 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 22:01:29 #23
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195515608
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook precies! Haha!
Daarom ken ik mezelf ook bijna echt heel goed en weet ik precies waar iets op uit gaat lopen. En weet ik ook precies wat ik wil en niet wil. :D
Haha ja het heeft zeker zijn voordelen, maar ook wel nadelen. Ik heb soms het gevoel dat de mensen die wat minder bezig zijn met deze dingen en gewoon "blind" genieten van het leven meer genieten van het leven.

Als je steeds meer leert en beseft over hoe simpel, egoistisch en nep wij als mensen zijn (zie bv hamsteraars in maart met ikke ikke ikke mentaliteit hebben), kijk je toch wel wat negatiever naar het leven en mensen.
pi_195515819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:01 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Haha ja het heeft zeker zijn voordelen, maar ook wel nadelen. Ik heb soms het gevoel dat de mensen die wat minder bezig zijn met deze dingen en gewoon "blind" genieten van het leven meer genieten van het leven.

Als je steeds meer leert en beseft over hoe simpel, egoistisch en nep wij als mensen zijn (zie bv hamsteraars in maart met ikke ikke ikke mentaliteit hebben), kijk je toch wel wat negatiever naar het leven en mensen.
Oh, maar ik geniet wel van mijn leven, hoor. Ik hou me niet in als ik iets wil doen wat ik leuk vind.

Maar juist omdat ik vaak door heb hoe het leven is, reageer ik er chill op.
Ben wel wat meer sceptisch ofzo en geloof niet gelijk alles (zag meteen dat deze TS zijn verhaal te goed was en tel daar zijn andere topics bij op :D ), maar meestal kijk ik daar overheen en ga verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 22:08:43 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 22:20:26 #25
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195516235
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh, maar ik geniet wel van mijn leven, hoor. Ik hou me niet in als ik iets wil doen wat ik leuk vind.

Maar juist omdat ik vaak door heb hoe het leven is, reageer ik er chill op.
Ben wel wat meer sceptisch ofzo en geloof niet gelijk alles (zag meteen dat deze TS zijn verhaal te goed was en tel daar zijn andere topics bij op :D ), maar meestal kijk ik daar overheen en ga verder.
Ik heb er iets meer moeite mee. Ik doe wel gewoon de dingen die ik leuk vind, maar de lelijke kanten van mensen zit mij toch wel meer dwars dan de gemiddelde persoon. Voor een Nederlander ben ik te emotioneel en voor een Turk te rationeel. Mijn emotionele kant (Turks) zorgt er helaas voor dat ik soms te lang blijf hangen bij de lelijke kant van de mens waar mijn rationele kant (Nederlands) dit balanceert door mij te laten beseffen dat het zinloos is om te lang stil te staan en stressen bij zaken waar ik als individu geen impact op kan hebben. Veel ups en downs dus :P

Een goede balans tussen rationeel en emotioneel kunnen denken is belangrijk denk ik.
pi_195516698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:20 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Ik heb er iets meer moeite mee. Ik doe wel gewoon de dingen die ik leuk vind, maar de lelijke kanten van mensen zit mij toch wel meer dwars dan de gemiddelde persoon. Voor een Nederlander ben ik te emotioneel en voor een Turk te rationeel. Mijn emotionele kant (Turks) zorgt er helaas voor dat ik soms te lang blijf hangen bij de lelijke kant van de mens waar mijn rationele kant (Nederlands) dit balanceert door mij te laten beseffen dat het zinloos is om te lang stil te staan en stressen bij zaken waar ik als individu geen impact op kan hebben. Veel ups en downs dus :P

Een goede balans tussen rationeel en emotioneel kunnen denken is belangrijk denk ik.
Niemand is perfect, dus blijven kijken naar die lelijke dingen maakt je ongelukkig. Of in dit geval dat je niet geniet van het leven.

Zo zijn er ook genoeg mooie dingen waar je naar kunt kijken en daardoor ook relaxter kunt staan in je leven. Ik heb het mezelf ook moeten aanleren. Het is gewoon kwestie van accepteren dat iemand gewoon zo is zoals ze zijn. Jij kan daar niets aan veranderen, dus dan moet jij voor jezelf uitmaken hoe jij daarmee moet omgaan zodat het niet je leven beheerst :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2020 22:37:26 ]
  donderdag 8 oktober 2020 @ 22:43:30 #27
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_195516884
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:37 schreef Amee het volgende:

[..]

Niemand is perfect, dus blijven kijken naar die lelijke dingen maakt je ongelukkig. Of in dit geval dat je niet geniet van het leven.

Zo zijn er ook genoeg mooie dingen waar je naar kunt kijken en daardoor ook relaxter kunt staan in je leven. Ik heb het mezelf ook moeten aanleren. Het is gewoon kwestie van accepteren dat iemand gewoon zo is zoals ze zijn. Jij kan daar niets aan veranderen, dus dan moet jij voor jezelf uitmaken hoe jij daarmee moet omgaan zodat het niet je leven beheerst :)
Je hebt gelijk hoor, maar toch kan ik het niet altijd negeren.

''Hoe zou ik me voelen als ik in zijn/haar schoenen zou staan?''

Deze vraag stel ik te vaak en sta er helaas daardoor teveel bij stil. Aan de andere kant, als ik in de schoenen zou staan van een mens/dier (iets waar ik me in kan plaatsen) die het moeilijk heeft, vermoord wordt, pijn lijdt of whatever, had ik zelf ook graag gewild dat er meer mensen zouden zijn die zich zouden bekommeren om mensen/dieren zoals ik.

Sowieso zou de wereld en veel fijnere plek zijn als meer mensen deze vraag wat frequenter aan henzelf zouden stellen.
pi_195517289
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor, maar toch kan ik het niet altijd negeren.

''Hoe zou ik me voelen als ik in zijn/haar schoenen zou staan?''

Deze vraag stel ik te vaak en sta er helaas daardoor teveel bij stil. Aan de andere kant, als ik in de schoenen zou staan van een mens/dier (iets waar ik me in kan plaatsen) die het moeilijk heeft, vermoord wordt, pijn lijdt of whatever, had ik zelf ook graag gewild dat er meer mensen zouden zijn die zich zouden bekommeren om mensen/dieren zoals ik.

Sowieso zou de wereld en veel fijnere plek zijn als meer mensen deze vraag wat frequenter aan henzelf zouden stellen.
Als je die vraag teveel aan jezelf stel dan durf je niet te leven idd. Bang om iemand op zijn tenen te trappen. Dat moet ook weer niet, he ? :P

Beetje balans vinden in het meevoelen. Makkelijk gezegd. Maar ik heb het ook moeten leren :)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 23:00:16 #29
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_195517407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:13 schreef Woodiewoodie het volgende:
Lekker ordinair om als goede dertiger een 18 jarige dochter van een collega aan het werk te zetten, maar mijn wildste avontuur dat ik eeuwig zal koesteren, maar niet aan een partner zou vertellen...

Heeft je ergernis niet eerder te maken met het gegeven dat je 'wildste avontuur' maar wat tam is vergeleken bij haar trio?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_195517893
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 23:00 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Heeft je ergernis niet eerder te maken met het gegeven dat je 'wildste avontuur' maar wat tam is vergeleken bij haar trio?
Van deze reactie was ik al wat bang dat die ging komen. Maar ja dat idee zit ook wel ergens in mijn hoofd. Vooral dat die burgerflippers een wildere nacht hebben gehad dan ik ooit heb gehad en daar mijn gewoon mijn vriendin voor hebben gebruikt.
pi_195521353
Verzonnen topics :')
Relatie struggles :') :') :') :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:35:33 #32
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195522258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 08:09 schreef Paszzz het volgende:
Verzonnen topics :')
Relatie struggles :') :') :') :')
Dit idd .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195523098
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met het verschil tussen mannen of vrouwen. Er zijn zowel mannen als vrouwen die het wel spannend vinden als de partner een bepaald verleden heeft maar ook genoeg die er op één of andere manier wel problemen mee hebben.

Heeft meer te maken met hoe je er over het algemeen instaat, hoe ruimdenkend je bent etc etc. De een wil het liefst een maagd, de volgende boeit het niets en weer een ander vind een losbandig verleden juist spannend.

Ik zelf ga zelfs nog een stapje verder hierin maar dan word het off topic
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:58:43 #34
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195527803
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:28 schreef Magica het volgende:

[..]

TS is hypocriet
En een pussy idd
maar ik herinner die dag goed in de mac ;) was 1x zei ze? Je weet dat elke vrijdag na werk nog borrel werd gedaan?
pi_195528079
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:58 schreef T42 het volgende:

[..]

En een pussy idd

Precies.

Een dergelijke vriendin schept juist mogelijkheden :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:29:08 #36
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_195528355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:13 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat geen enkele man wil weten dat zijn vriendin op een hamburgerdoos in de mcdonalds werd gespitroast.
Want :? Lekker boeiend, het is toch niet gebeurd toen ze iets met jou had? Liever iemand met ervaring dan zo'n preutse doos :9
Don't let my username fool you...
pi_195529399
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:40 schreef LanaMyst het volgende:
Ik zelf ga zelfs nog een stapje verder hierin maar dan word het off topic
Jij vindt het een afknapper als je vent naast jullie relatie geen scharrels heeft?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_195542224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 16:26 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Jij vindt het een afknapper als je vent naast jullie relatie geen scharrels heeft?
Geen afknapper natuurlijk, maar ik zou er geen problemen mee hebben als dat zo zou zijn, dat heb ik zelf tenslotte ook.
Hij weet dit ook , hij weet wanneer ik bij wie ben. We zijn daar open in.

Soms gaat hij zelfs mee.
pi_195542537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet of dat een verschil tussen mannen en vrouwen is. Ik hoef zulke dingen bijvoorbeeld echt niet te weten van m'n vriend, want dat zou me ergens ook wel dwarszitten ondanks dat het heeft plaatsgevonden voordat ik 'm kende.
Ow dan ga ik jou maar niet vertellen over mijn uitspattingen denk ik ( :9~ B-) ).
Goed dat je me dit nu verteld, dan kan ik er nog rekening mee houden :B
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195542570
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:20 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Laat staan om in de 30 de dochter van je collega (18 jaar) smeken om seks terwijl een andere collega er ook overheen is gegaan.
Echt, ik zou niet voor mezelf instaan
Je zou boos op die slettendochter ( :9 ) van je moeten zijn en niet op je collega('s).
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:38:35 #41
441859 crew  Lenny77
pi_195543269
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 09:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Je zou boos op die slettendochter ( :9 ) van je moeten zijn en niet op je collega('s).
En zolang zulke gedachten overheersen en alleen het meisje de slet is, gaan we geen stap vooruit...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195543305
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En zolang zulke gedachten overheersen en alleen het meisje de slet is, gaan we geen stap vooruit...
Dit dus.
Het is gewoon triest dat een volwassen man van ruim in de 30 een meisje van 18 probeert over te halen voor seks omdat een andere collega dat ook heeft gedaan. Hoe kinderachtig/wanhopig ben je dan.
Het feit dat het de dochter van een andere collega is maakt het nog triester.
pi_195545189
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 23:18 schreef Woodiewoodie het volgende:

[..]

Van deze reactie was ik al wat bang dat die ging komen. Maar ja dat idee zit ook wel ergens in mijn hoofd. Vooral dat die burgerflippers een wildere nacht hebben gehad dan ik ooit heb gehad en daar mijn gewoon mijn vriendin voor hebben gebruikt.
Hoe oud is je vriendin dan? Ook in de 30?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195546239
Ik weet niet wie ik nou treuriger vind: de TS die als ruim volwassen vent bij een 18-jarige heeft lopen smeken voor een beurt of zijn vriendin die het een leuk verhaal vond.
pi_195548015
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 15:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies.

Een dergelijke vriendin schept juist mogelijkheden :s)
Inderdaad. Als ze al begint te droppen op basis van de verhalen, wil ze vast ook wel wat in praktijk brengen, van rollenspellen tot aan trio's.
pi_195558661
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe oud is je vriendin dan? Ook in de 30?
bijna 30
pi_195617795
Op zich wel een herkenbaar verhaal hoor; ik heb meer dan eens meegemaakt dat ik een tijdje met een vrouw aan het daten was en naarmate we elkaar beter leerden kennen, werden haar avontuurtjes steeds talrijker – en gedetailleerder beschreven. Ik merkte dat ik daar niet per sé enthousiaster van werd in de zin van 'ja, leuk, laten we een relatie beginnen!'. Aan de andere kant; als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt is het ook niet echt realistisch om te denken dat je vriend(in) geen seksueel verleden heeft en daar zul je toch een weg in moeten vinden TS.
pi_195619877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 17:13 schreef Woodiewoodie het volgende:

Een jaar geleden vroeg een oudere collega aan mij en een collega/vriend of we zijn zijn dochter haar kot wilden helpen installeren omdat hij met rugklachten zat en wij wel handig zijn. Mijn vriend was eerst gegaan en belde me om mee te delen dat die dochter hem is beginnen verleiden, zei dat ze vroeger een crush op hem had en hij hij haar heeft geneukt. Ik met veel hoop enkele dagen later wat ikea kasten aan het timmeren op haar kot om dan niet verleid te worden. Ik ben wat blijven plakken en praten en zei dat ik wist van haar en mijn vriend. Ze had mijn intenties door maar gaf vriendelijk aan dat ze geen seks wou. Toen ik vroeg of ze me misschien wel wilde pijpen, rolde ze lachend met haar ogen en dan heeft ze dat wel met veel inzet gedaan. Lekker ordinair om als goede dertiger een 18 jarige dochter van een collega aan het werk te zetten, maar mijn wildste avontuur dat ik eeuwig zal koesteren, maar niet aan een partner zou vertellen...

Dit vind ik niet zo uitzonderlijk. Toen ik 18 was waren er ook een aantal collega's en zelfs goede vrienden van mijn vader die eens hun kans waagden bij me. Een paar zelfs toen ik nog geen 18 was, gewoon vanaf ik er rijp genoeg uitzag. Redelijk schaamteloos als ik er nu over terugdenk.
pi_195626531
Puur ontopic:
Nou nee ik denk dat ik alles wel wil weten en dat ook kan handelen. Ik kan wel door het verleden heenprikken. En ik vind het vooral fijn dat je elkaar dusdanig vertrouwd dat je echt wilt weten wat die persoon heeft gemaakt tot wie hij / zij nu is.

En op de OP:
Wat een slecht verzonnen verhaal.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:39:06 #50
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195629971
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 15:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Precies.

Een dergelijke vriendin schept juist mogelijkheden :s)
Idd beetje saaie doos die 1 standje wil in bed met licht uit dat is feest
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')