Hoe zie ik eruit dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ts heeft liever andere harde dingen in haar gezicht helaas is ze lelijk als de nacht.
Die komt toch meestal na de daad?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh jeetje mijn bindingsangst treedt nu op.
Ja ik benader dingen altijd vanaf de andere kant.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die komt toch meestal na de daad?
Ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik benader dingen altijd vanaf de andere kant.
Maar is dat dan de andere kant van de andere kant? Er bestaat namelijk onenigheid over welke kant dat dan is.quote:
Ja, nu heb ik haar al klaar gesext.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh jeetje mijn bindingsangst treedt nu op.
Kan nooit veel soeps zijn geweest dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik haar al klaar gesext.
Too much.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:48 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Maar is dat dan de andere kant van de andere kant? Er bestaat namelijk onenigheid over welke kant dat dan is.
Beetje vies wel eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan nooit veel soeps zijn geweest dan.
Verwar je het niet met een relatie waar man en vrouw gelijk aan elkaar zijn?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Mannen die niet wachten om gecommandeerd te worden en het ook niet pikken. Veel Nederlandse mannen zitten onder de plak bij hun vrouw. "De vrouw is wet!"
Ja, deze mannen hebben het zelf bewerkstelligd dat hun vrouwen de wet is. Dat is niet aantrekkelijk.
Nederlandse mannen gaan ver door in hun steun naar emancipatie. Want nu is die vrouw baas en de man heeft het maar te doen.
Eigenlijk best grappig
Ik ken genoeg waar de wil van de vrouw geldt. Dus, nee. Gelijk is anders.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:56 schreef steelhead het volgende:
[..]
Verwar je het niet met een relatie waar man en vrouw gelijk aan elkaar zijn?
Ken maar weinig stellen waar een persoon echt uitgesproken de baas is. Tegenwoordig eigenlijk geen. Moet je ook niet willen een of andere zeikzak in je vriendenkring.
Als een zakazuluquote:
Och andersom ook genoeg gezien. Een ex vam mijn broer bv was ook zo een lief meisje. Liep hij dwars overheen. Mijn schoonzus staat gelukkig stevig in haar schoenen. Allebei een sterk karakter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ken genoeg waar de wil van de vrouw geldt. Dus, nee. Gelijk is anders.
Soms denken deze mannen ook dat ze gelijk zijn. Maar een buitenstaander ziet dan meestal wiens wil voorrang heeft en ja, anders gezeur![]()
Bemoei je er niet meequote:
Lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat een god is dat. Is zn Nissan Primera.
Dan ben je wel een behoorlijke cuckquote:
Ey ff bekkie tegen haar he Flip. Pas erop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben je wel een behoorlijke cuck
Zakazulu
Henk, klaar nuquote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben je wel een behoorlijke cuck
Zakazulu
Ze zijn niet allemaal zo natuurlijk. Maar Nederlanders hebben wel die reputatie en niet van de lucht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Och andersom ook genoeg gezien. Een ex vam mijn broer bv was ook zo een lief meisje. Liep hij dwars overheen. Mijn schoonzus staat gelukkig stevig in haar schoenen. Allebei een sterk karakter.
Ook wel eens een stel gekend waar zij echt de baas was. Had medelijden met die gozer.
Maar iedereen die ik nu ken hebben allemaal een evenwichtige volwassen relatie, dus geloof dat het echt wel meevalt.
Maargoed dat is mijn observatie.
Als mijn vriendin onredelijk is dan is het ook dikke vinger. En andersom net zo goed. Een sloofje moet ik ook niet.
Kan het zijn dat je zelf niet een dominatere man prefereert?
Vergeleken met sommige mediterane culturen natuurlijk wel. Het is hier natuurlijk wel een stuk meer gefeminiseerd in verloop van tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo natuurlijk. Maar Nederlanders hebben wel die reputatie en niet van de lucht.
Ik snap die vraag niet, na herhaaldelijk lezen. Haha!
Maar of ik niet een dominantere man prefereer? Of of ik juist een dominantere man prefereer?
Ik prefereer gewoon een man met eigen wil en eigen mening die stevig in zijn schoenen staat en mij ook laat in wat ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |