quote:Jij was gewoon te slecht voor SMB1.
Op woensdag 19 maart 2003 21:13 schreef Luigi het volgende:
Ik vind SMB2 tot nu toe al veeeeeel leuker dan SMB1. Beter speelbaar, leukere minigames, echt erg leuk!.
Optiefen, heiden!
.
quote:Dat wel, natuurlijk. Op zich, dan.
Op woensdag 19 maart 2003 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Jij was gewoon te slecht voor SMB1.
Optiefen, heiden!
.
.
ik was advanced nog es aan het uitspelen en raakte in level 30 zonder ook maar 1 continue te hebben verspild
maar dan heb ik het weer verpest, had een paar continues nodig om het af te werken
en bij level 7 van expert, als ik eenmaal beneden ben geraakt bij al die losse tegels, hoe kom ik daar het beste over ?
daar heb ik vooral problemen mee
Maar ik vind de normale levels in SMB 1 leuker,
Maar levels als coin slots en Launchers zijn geen pure mazzel. veel oefenn, heeft heeft dage gekost en toen haalde ik hem, en nu kan ik hem steeds opnieuw halen als ik wil, en Coin slots moet je een goede timing hebben
quote:Ai-Ai en Gongon eten Zelda voor ontbijt man...
ik heb net SMB 1 gekocht voor 30 euro en ik wacht gewoon tot SMB 2 ook zo duur is ong. leuke game maar 60 euro heb ik er niet voor over koop ik liever zelda the wind waker
quote:Dat idee had ik nou ook. De Storymode zuigt echt helemaal de pan uit. De Multiplayer games zijn wel vet cool. Maar in de storymode is het meer geluk hebben dan skills.
Op donderdag 13 maart 2003 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind SMB2 telkens minder leuk worden.De minigames zijn top, maar die maingame ZUIGT....
Level 4-6 Launchers en level 4-8 Coinslots hebben NIKS te maken met skills, maar alleen maar met puur geluk, en dat verpest deze game IMO
Weet iemand trouwens hoe ik bij de warp kan komen in SMB 2 beginner? Als je die brug klapt in dat level (3e dacht ik) zie ik de warp wel, maar hoe kom je er in?
SMB 1 kwam ik tot expert level 17, daar vertraagd het beeld echt te erg (10 fps??) dat ik de controller uit frustratie maar een optater heb verkocht en de Cube heb uitgezet. Slordig foutje, zit ook in monkeyrace in een bepaalde bocht in dat level waar die "pudding" achtige bergen liggen.
ps, die worldrecords op klow.net zijn toch niet serieus? Zie in de 400.000 punten bij advanced staan, heb er zelf 583.000 en dat moet nog veel beter kunnen aangezien ik advanced nog niet in 1x heb uitgespeeld en daardoor de extra stages mis.
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 19-06-2003 13:55]
quote:Dat vond ik in het begin wel, maar nu ik een tijdje speel heb ik eik bij 2 levels dat idee maar ... en dan nog valt dat mee. Ben alleen nu wel helemaal opgespeeld met smb1 & 2 en ben nu met junior op de GBA bezig ... alleen dat bestuurd ff rot als je je fijne GC controller gewent bent.
Op donderdag 19 juni 2003 14:15 schreef Jarno het volgende:
Nu ik 'm wat vaker gespeeld heb, vind ik SMB2 ook wat minder. De factor geluk speelt een te grote rol, helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |