De minigames zijn top, maar die maingame ZUIGT....
Level 4-6 Launchers en level 4-8 Coinslots hebben NIKS te maken met skills, maar alleen maar met puur geluk, en dat verpest deze game IMO
krijg je nog iets speciaals als je die 3e ook haalt?
en moet ik om ze opnieuw te krijgen nu weer zonder leven verlies beginner uitspelen
quote:Beginner en advanced moeten zonder leven te verliezen om extra levels te krijgen.
Op donderdag 13 maart 2003 22:14 schreef Webby het volgende:
In SMB1 moet je nou beginner zonder continue of zonder leven te verliezen om die extra levels te halen
Expert ook, maar dat is bijna onmogelijk. En bij het uitspelen van expert zonder continue krijg je iig 10 nieuwe master levels.
quote:Yep. Als je hem eenmaal kan is ie niet moeilijk meer. De truc is gewoon om steeds de binnenbocht te nemen, en vlak langs het randje te gaan. Dan is het goed te doen, al zal je bij de laatste bocht de eerste paar keer nog wel vallen waarschijnlijk.
Op zaterdag 15 maart 2003 17:46 schreef Webby het volgende:
In advanced kom ik nogsteeds niet door level 15Veel oefenen maar ...
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen ![]()

Eff poll voor de SMB 2, bezitters,
Sommige heb ik eruit gelaten omdat ze niks aan zijn(Monkey billiards,Monkey shot en Monkey boat)
quote:We have a winner
Op maandag 17 maart 2003 10:56 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben er uit: Monkey Ball is gebaseerd op Marble Madness! Tis dan wel isometrisch 3d, en je beweegt de knikker ipv het veld, maar het lijkt er wel veel op!
Kon je niet op de naam komen?
quote:* Khadgar snapt het niet meer. Dat komt omdat z'n verstand is getrokken...
Op maandag 17 maart 2003 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
We have a winner
Kon je niet op de naam komen?
Beetje jammer alleen dat ie gewoon weer terug is in de Advanced challenge (level 26) en het me dus gewoon weer zoveel pogingen zou kunnen kosten als ik genoeg continues zou hebben....
Weet iemand niet een goeie tactiek voor dat level ?
Zit nu trouwens vast in 4-8 Coin Slots, ik snap er niks van, kom telkens net te laat om in die goal te rollen voor ie in de gleuf valt, of ik ben net iets te vroeg waardoor ik zelf door die gleuf heen donder.....
quote:SMB1 heeft een veel betere leveldesign in de main game, SMB2 heeft een veel mindere maingame, maar veel meer party-games, dus als ik jou was zou ik voor deel 2 gaan....
vraag voor de gasten die deel 1 en deel 2 gekocht hebben: wat is het grootste verschil tussen deel 1 en deel 2 en welke vind je beter? Ik heb nl. op het moment deel 1 geleend en die vind ik wel aardig ('aardig' want single player modus trekt me niet zo erg en multi player is super). Als het sterkste punt van deel twee in de multi player modus zit dan koop ik hem wel.
quote:Hm da's goed om te horen. Dan pik ik die na het werk ff in. Bedankt voor de tip
Op dinsdag 18 maart 2003 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
SMB1 heeft een veel betere leveldesign in de main game, SMB2 heeft een veel mindere maingame, maar veel meer party-games, dus als ik jou was zou ik voor deel 2 gaan....
Dus zelfde levels en minigames, alleen wat mindere graphics.
quote:Ah. Okee. Dat wist ik niet.
Op woensdag 19 maart 2003 21:00 schreef Strolie75 het volgende:
SMB Jr. is een directe port vanSMB
![]()
Dus zelfde levels en minigames, alleen wat mindere graphics.
Dan trappen we gewoon al die losers die SMB2 spelen er uit.
.
quote:Ik heb inderdaad gehoord dat die wat minder als deel 1 moet zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 21:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dan trappen we gewoon al die losers die SMB2 spelen er uit..
Voordeel is wel dat SMB 1 nu goedkoper wordt!
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:01 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ah. Okee. Dat wist ik niet.
.
Dan trappen we gewoon al die losers die SMB2 spelen er uit.
.
quote:formatievliegen is iig super
Op woensdag 19 maart 2003 21:13 schreef Luigi het volgende:
Ik vind SMB2 tot nu toe al veeeeeel leuker dan SMB1. Beter speelbaar, leukere minigames, echt erg leuk!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |