28 maart een GBA SP
Dat was het... Misschien MP, maar waarschijnlijk niet
De ene zegt 5 maart, de andere 6 in de PU stond februari, ik zag later in april en net zag ik weer 14 maart,
Heeft iemand een goede datum?
Alvast bedankt
Er zit nu ook een story-mode in, wat ik zelf minder geslaagd vind (nogal kinderachtig verhaaltje) en de level-opzet is ook anders als in deel 1.
Nu zitten er ook nogal wat levels in waar het niet eens zoveel uitmaakt of je er goed in bent, maar waar je gewoon een flinke dosis geluk nodig hebt.
Ik vind het er niet minder leuk door geworden in ieder geval, en al die nieuwe minigames maken het natuurlijk nog leuker (Monkey Dogfight is tot nu toe mijn favoriet
)
Al met al kan ik m zeker aanbevelen, ook aan de mensen die deel 1 hebben !!
quote:Je had hem toch bij dimesion + bestelt?
Op vrijdag 7 maart 2003 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, een paar dagen SMB2 achter de rug, en ik moet wederom zeggen :
IK heb geen ervaring met dimension +
je kan de extra levels ook bij practice doen (voor degene die het interesseert)
je gaat bij practice en je drukt een paar keer L of R en je komt ze vanzelf wel tegen
ik weet niet of ik al voorbij expert 7 ben geraakt, maar ik weet wel dat ik toen es bij 7 bij de laatste bocht uit zenuwen gewoon naar beneden viel
maar toen was ik echt pissed ![]()
Zoveel moeite en het loont niet
quote:Voor 25 euro stuur 'k SMB1 naar je toe, compleet en net als nieuw, mail me gerust op virtualboy@chello.nl als je interesse hebt, ik heb zelfs nog 3 praktisch nieuwe GC controllers liggen voor de multiplayer fan
Op vrijdag 31 januari 2003 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kan ik beter doen? Deel 1kopen of wachten op deel 2?
quote:Ja, daar ben ik inmiddels ook achter...
Op zaterdag 8 maart 2003 02:15 schreef ASSpirine het volgende:
ik zal het nog es zeggenje kan de extra levels ook bij practice doen (voor degene die het interesseert)
je gaat bij practice en je drukt een paar keer L of R en je komt ze vanzelf wel tegen
En ik kan nu in een keer doorspelen tot Expert 21 met wat geluk.
Dus ooit lukt het helemaal tot lvl 50.
quote:Volgens mij heeft ie inmiddels allang deel 1.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:44 schreef supadupagama het volgende:[..]
Voor 25 euro stuur 'k SMB1 naar je toe, compleet en net als nieuw, mail me gerust op virtualboy@chello.nl als je interesse hebt, ik heb zelfs nog 3 praktisch nieuwe GC controllers liggen voor de multiplayer fan
dan wordt ik er moedeloos van
als je ZO moet gaan spelen om het te kunnen uitspelen ![]()
ik zal ooit expert uitspelen
Ik was met een vriend en we gingen meteen monkey racen en daarna monkey fighten, Dat vond ik toch de 2 zwakkere punten van deel 2, De banen/levels zijn niet echt leuk vergeleken met deel 1 , maar toch vette lol
Daarna bowling, de crazy mode vind ik dan wel veel leuker dan de 1e deel.
Ook is Monkey target grappig dat je tegelijk kan. Maar er zijn minder banen en geen items, dan vind ik jammer,
De mini games als soccer en Tennis heb ik nog niet ge-unlockt, De story mode verhaal slaat echt nergens op! maar de levels zijn daarvan wel leuk ![]()
Ik ga zo toch weer proberen de moeilijke levels uit te spelen, dat is een goed teken
quote:Billiards is okay idd. En wat heb je bij advanced gehaald? Uitgespeeld? Uitspelen vind ik bij advanced relatief lastiger dan daarna uitspelen zonder een leven te verliezen.
Op dinsdag 11 maart 2003 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
Heb trouwens bij Advanced gehaald, en Monkey Billiards is top! (SMB1).
quote:Ik ben tot Level 29 gekomen. Toen waren mijn continues op.
Op woensdag 12 maart 2003 18:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Billiards is okay idd. En wat heb je bij advanced gehaald? Uitgespeeld? Uitspelen vind ik bij advanced relatief lastiger dan daarna uitspelen zonder een leven te verliezen.
Mijn vriendin is er nu mee bezig.
Ik heb per ongeluk mijn monkeyball memory ge-erased
![]()
Nu mag ik weer opnieuw punten gaan inzamelen om ooit expert uit te kunnen spelen
ik haal dat dus nooit zonder oneindige continues
Ik heb SMB eigenlijk voor mijn vriendin gekocht, maar ik zit er nu ook regelmatig achter! Is gewoon leuk om even snel tussendoor te spelen!
quote:alle minigames halen, en daarna een stuk of 6 keer een extra continue erbij kopen. Daarna unlimited continues en wordt het pas echt leuk...
Op donderdag 13 maart 2003 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer krijg je oneindige continues?
quote:Deel 2 zitten meer mini-games en ik vind het leuker,
Op donderdag 13 maart 2003 09:07 schreef Bastard het volgende:
Welk deel moet ik nou halen, 1 of 2?
BTW: IK heb bij SMB 2 nog maar 2 mini-games, iemand idee om veel play points te halen? Ik zit bij Story mode vast bij het level: Launcher
[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 13-03-2003 09:38]
quote:Extra continues erbij kopen gaat met gamepoints neem ik aan?
Op donderdag 13 maart 2003 09:27 schreef HAL9000S het volgende:
alle minigames halen, en daarna een stuk of 6 keer een extra continue erbij kopen. Daarna unlimited continues en wordt het pas echt leuk...
quote:Nee, je moet even 100 euro overmaken op mijn rekening.
Op donderdag 13 maart 2003 09:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Extra continues erbij kopen gaat met gamepoints neem ik aan?
Nee idd, gamepoints. Per 2500 krijg je 1 continue. Dus gewoon doorspelen en dan heb je er 9. Dan nog 1x een continue kopen en je hebt er oneindig veel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |