quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:33 schreef HPLC het volgende:
zullen we gaan zingen?
Liever te dik in de kist
dan weer een pizza op mijn eetbureau gemist
het maakt niet uit, je hoeft hem zelf toch niet te betaaaaaalen
Hans geeft graag zijn geld maar zijn liefde nog meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
wie betaald t dan wel is dat ik geen pizza lust
oh ik stop alquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:28 schreef scrupuleus het volgende:
Gods Hans heeft ze weer aan het dichten hoor.
IK KAN DIT NIET NOG EEN KEER AANZIEN
GA MAAR WEG
ik vlog niet heb geen dieet nodig .quote:
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme
nu verliefd op nieuwe collega
schone exotica
Zie je niet vaak meisjes bij de plantsoenendienst of wel ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme
schone exotica
Lekker bezig maatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme
schone exotica
maar volgens de kliek ben jij juist racist nummer 1quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
godsamme
schone exotica
Heb ik een kliekmemo gemist?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar volgens de kliek ben jij juist racist nummer 1
Ik doe ook telkens maar alsof. In de realiteit is het ieder voor zich hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hier ook al een kliek![]()
![]()
lekker dan post ik nu mee ben ik eenling
wilde net in jou kliekjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:46 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik doe ook telkens maar alsof. In de realiteit is het ieder voor zich hier.
Daar ga ik helaas niet over. @Chia heeft de HR-afdeling in beheer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wilde net in jou kliekje
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:51 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Daar ga ik helaas niet over. @:chia heeft de HR-afdeling in beheer.
met zo'n taalfout blijf je een lonerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wilde net in jou kliekje
Zelfspot heeft ie wel, helaas kan ie dat beter inruilen voor een ruggengraatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:56 schreef Rozevla het volgende:
Toch maakt ie wel leuke filmpjes.
Moest lachen
Like![]()
ben geen loner heb dyslexie en boeit mij niet zoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
met zo'n taalfout blijf je een loner
ow dan ken ik iemand die wel bij je past. @StraightEdgequote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben geen loner heb dyslexie en boeit mij niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |