* soulbrother heeft 15 jaar op booreilanden doorgebracht over dehele wereld.
begonnen als roughneck en opgewerkt tot a.s (assistent Driller) bij Schlumberger (setco forex)
quote:jij moet dan wel vaak van huis zijn niet dan? wordt met een heli naar het werk gebracht! en verdient bakken met geld!
Op dinsdag 21 januari 2003 09:21 schreef soulbrother het volgende:
Voor als je ooit of nog steeds op een booreiland hebt gewerkt of offshore werkzaamheden doet.* soulbrother heeft 15 jaar op booreilanden doorgebracht over dehele wereld.
begonnen als roughneck en opgewerkt tot a.s (assistent Driller) bij Schlumberger (setco forex)
dat is wat ik denk als ik offshore hoor, heb wel is een docu gezien over booreilanden en moet zeggen dat het niks voor mij is, respect voor jullie mensen die daar werken, gaat er harder aan toe als in het bedrijfsleven waarin ik mij genesteld heb
hebben ze ook een bios op een booreiland, ik kan mij herinneren dat mij dat ooit verteld is! of is dit weer iets wat naar het rijk der fabelen kan?
quote:nop z'n beetje alles wat jij denkt klopt
Op dinsdag 21 januari 2003 10:03 schreef Miiso het volgende:[..]
jij moet dan wel vaak van huis zijn niet dan? wordt met een heli naar het werk gebracht! en verdient bakken met geld!
dat is wat ik denk als ik offshore hoor, heb wel is een docu gezien over booreilanden en moet zeggen dat het niks voor mij is, respect voor jullie mensen die daar werken, gaat er harder aan toe als in het bedrijfsleven waarin ik mij genesteld heb
hebben ze ook een bios op een booreiland, ik kan mij herinneren dat mij dat ooit verteld is! of is dit weer iets wat naar het rijk der fabelen kan?
quote:leef met je mee
Offshore nee, maar ik heb ooit wel een paar weken bij Vetco in Velsen-Noord gewerkt. Beetje de algen en eendenmosselen van die boorpijpen afspuiten (gatverdamme wat klinkt dat ranzig zo )
Maar dan wel anders: op een inkoop en project kantoor voor de Offshore met hoofdkantoor in Nigeria (ook belangrijkste land waarin het bedrijf actief is).
Vind het iig een leuke sector om in te werken en het is wel handig dat je van een economische teruggang niks merkt
quote:he gaaf
Op dinsdag 21 januari 2003 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader heeft voor Nedloyd gewerkt op o.a de Nedrill 4 (schrijf je dat zo?) en nog wat andere booreilanden. Hij was wel steeds 2 weken weg, maar stond ook tegenover dat als hij thuis was hij alle tijd voor ons hadLeek me wel een leuk wereldje, de booreilanden. Niks voor vrouwen alleen
misschien ken ik je pa wel was op de neddril 4 medio 91/92 dacht ik lagen we voor ameland
* soulbrother was roughneck op de neddrill 4
quote:Noble George ben ik ook ooit nog eens geweest.
Op woensdag 29 januari 2003 19:32 schreef RB het volgende:
Heeft 2 1/2 jaar op de nedrill 4 (nu de noble George) gewerkt als boorwerker .
De rig boort nu weer voor de nam in Assen.
quote:Bios is een groot woord het is meer een filmzaal .
Op woensdag 29 januari 2003 19:38 schreef ralpje het volgende:[..]
quote:Het gaan andersom ook zo roughnecks kletsen net zohard over de rest op een rig.
Op donderdag 30 januari 2003 12:18 schreef Solitarias het volgende:
Vriend van mij ging vaak off-shore, was well-engineer voor Shell in Aberdeen. Werkt nu bij de NAM in Assen. Zijn verhalen over het afzeiken van waren altijd erg vermakelijk......
ik werk nu in de IT
Met off-shore denk ik altijd aan belasting-paradijzen !
Zie ook mijn CV (met enkele foto's) op: http://home.hccnet.nl/r.versteeg/cv.html
ik teken booreilanden mbv autocad... dus zit er indirect ook een beetje in. ik teken bijv de leefruimtes van de mensen die op de platformen zelf werken.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:47 schreef Drive-r het volgende:
Hm, zit er nog iemand in de offshore???
Grappig, welke platforms heb je aan gewerkt voor deze jongens? En voor wie heb je iets bij Sakhalin ontworpen? Vriend van mij zit nu tijdelijk voor Shell op Sakhalin...brrrr.....quote:Op donderdag 10 november 2005 08:46 schreef sas_andrea het volgende:
[..]
ik teken booreilanden mbv autocad... dus zit er indirect ook een beetje in. ik teken bijv de leefruimtes van de mensen die op de platformen zelf werken.(gewerkte projecten van mij: shakalin, gaz de france en wintershall. misschien dat mensen dit wat zegt.
)
ik werk bij mn vader, maar onze opdrachtgever is ZNS... mijn projecten zijn dus shakalin en die andere 2.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Grappig, welke platforms heb je aan gewerkt voor deze jongens? En voor wie heb je iets bij Sakhalin ontworpen? Vriend van mij zit nu tijdelijk voor Shell op Sakhalin...brrrr.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |