quote:Idd, en je ook U netjes met een hoofdletter spelde als blijk van respect!
Op dinsdag 21 januari 2003 11:57 schreef Luigi het volgende:[..]
Vroeger, toen men een zin nog met een hoofletter begon!
quote:En u nog U was.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:57 schreef Luigi het volgende:[..]
Vroeger, toen men een zin nog met een hoofletter begon!
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 21-01-2003 11:59]
quote:Idd. Dankbaarheid, ho maar.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:56 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
Ja, dan had je een glaasje water naast je bed, in plaats van een breezer, en die was midden in de nacht dan bevroren!
Dus als je dorst kreeg kon je je warme bed uit en moest je naar de badkamer lopen. Kwam je terug, vroor je zowat vast aan je bed!En die oorlog iedere keer! Wekelijks bijkans, maar wij klaagden nooit of te nimmer! Dat was nu eenmaal het leven en we namen het zoals het kwam zodat als we de kans zouden krijgen dat we de omstandigheden beter zouden worden.
En we vonden de C.V. uit!
En we vonden het internet uit!
En de mobiele telefoon!En zie eens hoe ondankbaar de jeugd va Nu zich toont!
Het is ook nooit goed...
Alles, paarlen voor de zwijnen!
LPF? Nieuwe politiek? Weg met de Haagsche kaasstolp? Ah gaat toch weg, de Tegenpartij deed dat 20 jaar geleden al.
quote:Nieuwe spellimng, kleine letter u, want dat wordt toch als beleefd opgevat, opletten hè. Vertel je me eerst dat je zielig was en altijd moest leren en nu zeg je dat je u met hoofdletter moet schrijven.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:58 schreef Tijn het volgende:[..]
Idd, en je ook U netjes met een hoofdletter spelde als blijk van respect!
We zijn niet zo oud! Echt niet! * Isabeau veegt rimpeltje bij oog glad
Het ergste van ouder worden is namelijk tot de conclusie komen dat je ouders gelijk hadden, dat je als kind en op school een luizenleven had en dat het rondrijden op een scooter eigenlijk niet om aan te zien is. Vroeger was alles beter omdat je nog in total oblivion leefde
quote:Mijn kinderen moeten ieder ochtend en avond naast hun bedjes danken, danken voor al wat hun in de schoot geworpen is en wordt,
Op dinsdag 21 januari 2003 11:52 schreef Infinity123 het volgende:[..]
grow up, ik heb het nu fijn zoals het is. Ik zal over enkele jaren ook als oudere gezien worden, maar ik zal niet zo gaan zitten afgeven op de jeugd, warom zou je.
Dan zou je dus geen kinderen moeten nemen, want dan worden ze toch zo erg verwend. Iedereen is dolblij als ie een baby krijgt, maar o jee als ze 14-18 zijn, moet je ze dan eens horen.En nee, geen verwende reactie, alleen teleurstelling in oudere mensen.
Ik heb een puntensysteem ontwikkeld en een soort van knipkaart.
Het werkt perfect zo, ze worden met de dag dankbaarder, beseffen meer en meer hoe verdomde GOED ZE HET WEL HEBBEN!!
En daar gaat het om, tenslotte, een dankbare en ontspannen jeugd, wan t geen stress van tv,pc en aanverwante zaken, met respect voor datgene de generaties voor hen, bereikt hebben en waar zij nu zomaar van kunnen profiteren.
Met mate natuurlijk .
Anders zou het niet ontspannen zijn.
quote:Praat jij maar eens met BHFH, dan snap je hoe decadent een CV wel niet is.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:58 schreef Infinity123 het volgende:
Is ook kut die cv, bah bah bah, hadden we dat maar nooit uitgevonden
quote:Sterker; Hij bestond nog gewoon!
Op dinsdag 21 januari 2003 11:58 schreef mvt het volgende:
En u nog U was.
Bedankt jeugd van tegenwoordig!
quote:stop, politiek heeft niets met ons te maken.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
Idd. Dankbaarheid, ho maar.
LPF? Nieuwe politiek? Weg met de Haagsche kaasstolp? Ah gaat toch weg, de Tegenpartij deed dat 20 jaar geleden al.
Daarnaast iedereen die hier nu zit te zeuren doet PRECIES HETZELFDE dan waar ze de jeugd van beschuldigen, zeiken zeiken en nog eens zeiken. Dus ik houd jullie nu die spiegel voor die jullie tot zinken doet gaan. JUllie zeiken het hardst van allemaal.
quote:I know, en als je dat tegen ze zegt geloven ze je niet
Op dinsdag 21 januari 2003 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik erg leuk vind aan dit topic (en X-ray's stukje is natuurlijk ook wel een beetje leuk) is dat de jeugd van nu zo heerlijk serieus reageert op een topic in het onzin-forum.
Zal wel komen door de technologiemaatschappij waarin ze al die kutpubers verwennen
quote:Nog brutaal ook
Op dinsdag 21 januari 2003 12:01 schreef Infinity123 het volgende:[..]
stop, politiek heeft niets met ons te maken.
Daarnaast iedereen die hier nu zit te zeuren doet PRECIES HETZELFDE dan waar ze de jeugd van beschuldigen, zeiken zeiken en nog eens zeiken. Dus ik houd jullie nu die spiegel voor die jullie tot zinken doet gaan. JUllie zeiken het hardst van allemaal.
Maar ja dat was te verwachten ook eigenlijk.....
quote:Huilie
Op dinsdag 21 januari 2003 12:01 schreef Infinity123 het volgende:[..]
stop, politiek heeft niets met ons te maken.
quote:Voed je kinderen op zoals jij het goed vindt, maar betrek dat niet op ons. Daarnaast heeft de jeugd geen stres van tv en pc, maar van jullie.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef milagro het volgende:[..]
Mijn kinderen moeten ieder ochtend en avond naast hun bedjes danken, danken voor al wat hun in de schoot geworpen is en wordt,
televisie kijken moeten ze verdienen!
Net zoals computeren.Ik heb een puntensysteem ontwikkeld en een soort van knipkaart.
Het werkt perfect zo, ze worden met de dag dankbaarder, beseffen meer en meer hoe verdomde GOED ZE HET WEL HEBBEN!!
En daar gaat het om, tenslotte, een dankbare en ontspannen jeugd, wan t geen stress van tv,pc en aanverwante zaken, met respect voor datgene de generaties voor hen, bereikt hebben en waar zij nu zomaar van kunnen profiteren.
Met mate natuurlijk .
Anders zou het niet ontspannen zijn.
quote:Trek je poeplap!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef Luigi het volgende:
Geen gezeik, iedereen rijk.Gelul van een dronken aardbei.
Briljant!
quote:lees en huiver?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef Doodmetaal het volgende:
Het komt erop neer dat de jeugd zich altijd sterk afzet van wat hun ouders doen waardoor er conflicten ontstaan tussen de generaties ( behalve de bedrijven die de jeugd zien als een post om in te investeren voor later en ze breezers voor idioot veel geld aan te smeren omdat het een trend is ). Waarom mensen die hun dertig gaan bereiken de jeugd verwend en slecht is is omdat zij minder hebben om zich tegen af te zetten, als jeugdigde hadden ze vaak een sterke politieke mening en meningen over andere dingen. Maar rond deze tijd begint dit te verzwakken. Dus wat is makkelijker voor hun dan zich af te zetten tegen de jonkies (newbs?) die zich nog sterk tegen alles afzetten?
quote:Geen goed verweer als je weet dat ik gelijk heb.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:03 schreef mvt het volgende:[..]
Huilie
quote:Vroeger, toen Grand Prix racewagens maximaal 100 Km/u reden
Op dinsdag 21 januari 2003 12:03 schreef Lithion het volgende:
Nog zoiets. Van die 18 jarige PIKKIES die net een auto hebben en net haar op hun zak hebben gaan dan zitten zeiken over dat ze maar 120 op de snelweg mogen. Je mag blij zijn dat je 120 kunt, lul! Vroeger had je geen asfalt, maar alleen maar beton en dan zat je op een moderne weg. Anders kon je op zandpaden gaan kachelen en denk maar niet dat je actieve vering had. Nee dan werd je in dat kleine kutbrik door elkaar geschud alsof je een lottobal was.
quote:kutnewbies
Op dinsdag 21 januari 2003 12:01 schreef Tijn het volgende:[..]
I know, en als je dat tegen ze zegt geloven ze je niet
Zal wel komen door de technologiemaatschappij waarin ze al die kutpubers verwennen
quote:Grand Prix? Ja, een zeepkist! Als je geluk had he!!
Op dinsdag 21 januari 2003 12:04 schreef mvt het volgende:[..]
Vroeger, toen Grand Prix racewagens maximaal 100 Km/u reden
Die zijn verreweg het grappigst
quote:Zoals ik al eerder verzocht, stop met flamen, doen wij toch ook niet.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:04 schreef mvt het volgende:[..]
kutnewbies
quote:Is dat niet echt ontzettend gemeen, iemand met BHFH laten praten ?
Op dinsdag 21 januari 2003 12:00 schreef mvt het volgende:[..]
Praat jij maar eens met BHFH, dan snap je hoe decadent een CV wel niet is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |