abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 15:15:27 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195486649






Dit zijn de werkende foto's van de laatste paar pagina's. Wil jij er ook bij? Laat het dan weten!

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_195487555
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een poepie O+
Ja ben erg blij met hem, maar ook met de andere vogeltjes. Heb dik een jaar erover nagedacht of ik er wel aan zou moeten beginnen, maar ben blij dat ze er zijn, ze slopen wel veel, alles moet kapot :D

Ik zag trouwens wel dat vogelspeelgoed in Duitsland een heel stuk goedkoper is.
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 16:31:06 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195488110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja ben erg blij met hem, maar ook met de andere vogeltjes. Heb dik een jaar erover nagedacht of ik er wel aan zou moeten beginnen, maar ben blij dat ze er zijn, ze slopen wel veel, alles moet kapot :D

Ik zag trouwens wel dat vogelspeelgoed in Duitsland een heel stuk goedkoper is.
Je moet alleen niet via de Duitse Zooplus bestellen, die figuren verzenden niet naar Nederland. Hoop gedoe mee gehad :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_195488327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je moet alleen niet via de Duitse Zooplus bestellen, die figuren verzenden niet naar Nederland. Hoop gedoe mee gehad :')
Oh, nee ik kom eens per maand in Duitsland, doen dan een rondje boodschappen doen dus kom ook langs de dierenwinkel.
pi_195937218


De knuppel :D (tevens weer een tvp)
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195937286
Zal een wat leukere foto zoeken, haha. maar deze fond ik het snelst. :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:27:17 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195937315
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
Zal een wat leukere foto zoeken, haha. maar deze fond ik het snelst. :D
fond ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_195937316


Die is al wat beter :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:28:07 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_195937321
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:27 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]

Die is al wat beter :D
Boze mofo _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_195937325
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Boze mofo _O_
Mijn trutje :D
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195937336
Haar op de foto krijgen is sowieso lastig, deze pose vond ik wel heel cool.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195937341
Toen ze nog jong was dacht ze dat mijn mobiel snoep was ofzo. Kon er niks mee, haha.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195937364

Wijlen Pino. Knuffel bergparkiet.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195937388
En door lekker warm vest kroop hij dus mijn mouw uit. Conjo was wel slim haha. Stomme Pino. Je had nog jaren hier moeten zijn.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 17 januari 2021 @ 09:57:17 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197459456
Ik zie dat er hier al een hele tijd niet is gepost. Hopelijk gaat alles goed met jullie en met jullie vogels.

Met mijn Bennie gaat het helaas niet zo goed. Het is ook niet heel verrassend, want hij is al bijna twaalf jaar, dus hij is best op leeftijd. Het probleem is dat hij eergisteren van de ene op de andere dag problemen heeft gekregen met zijn coördinatie. zo springt hij normaal gesproken van zijn zitstok op de verticale spijlen van de kooi en laat hij zich naar beneden glijden. Dat deed hij nog steeds,maar nu was hij aan het fladderen, kennelijk om zich te stabiliseren.

Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Onlangs heb ik een airfryer gekocht maar bewust een zonder anti-aanbaklaag/teflon. Ik heb een keramische gekocht. Die zijn als het goed is niet giftig. Ook eb ik hem nergens tegen aan zien vliegen.

Gisteren zat hij veel stil maar hij ziet er niet uit of hij pijn of discomfort/ongemak heeft. Sterker nog, hij komt rustig over en fluit zelfs tevreden. Maar het klimmen en vliegen vindt hij moeilijk.

Hij at wel, al is het een uitdaging voor hem om bij zijn voer- en zin drinkbakje te komen. Hij heeft ook gewoon op zijn schommeltje geslapen. Gek genoeg (gelukkig!) is het springen van de bovenste zitstok naar zijn schommeltje niet zo'n probleem als de andere sprongen.

Gisteravond heb ik de dierenarts gebeld. Ze zeiden dat ze niet weten wat het is en dat ze ook weinig voor hem kunnen doen, omdat er zo weinig aan hem te zien is. Ik mocht langskomen, maar die stress voor Bennie zie ik niet zitten. Langskomen - wat ik wel zou willen - doen ze niet wegens corona.

Vandaag heb ik een maatschepje met voer en een maatschepje met water in zijn kooi gehangen, waardoor hij er over zijn zitstok naartoe kan lopen.

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt en er een oplossing voor gevonden? Een dierenarts zou denk ik een antibioticakuur voorschrijven. Dat is volgens mij vaak de standaardoplossing. Maar op zijn hoge leeftijd vind ik dat ook een risico.

Vooral gisteravond was ik heel verdrietig over. Nu ben ik gelukkig wel rustig.

Ik hoor graag jullie eventuele tips.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197762882
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zie dat er hier al een hele tijd niet is gepost. Hopelijk gaat alles goed met jullie en met jullie vogels.

Met mijn Bennie gaat het helaas niet zo goed. Het is ook niet heel verrassend, want hij is al bijna twaalf jaar, dus hij is best op leeftijd. Het probleem is dat hij eergisteren van de ene op de andere dag problemen heeft gekregen met zijn coördinatie. zo springt hij normaal gesproken van zijn zitstok op de verticale spijlen van de kooi en laat hij zich naar beneden glijden. Dat deed hij nog steeds,maar nu was hij aan het fladderen, kennelijk om zich te stabiliseren.

Ik heb geen idee wat de oorzaak is. Onlangs heb ik een airfryer gekocht maar bewust een zonder anti-aanbaklaag/teflon. Ik heb een keramische gekocht. Die zijn als het goed is niet giftig. Ook eb ik hem nergens tegen aan zien vliegen.

Gisteren zat hij veel stil maar hij ziet er niet uit of hij pijn of discomfort/ongemak heeft. Sterker nog, hij komt rustig over en fluit zelfs tevreden. Maar het klimmen en vliegen vindt hij moeilijk.

Hij at wel, al is het een uitdaging voor hem om bij zijn voer- en zin drinkbakje te komen. Hij heeft ook gewoon op zijn schommeltje geslapen. Gek genoeg (gelukkig!) is het springen van de bovenste zitstok naar zijn schommeltje niet zo'n probleem als de andere sprongen.

Gisteravond heb ik de dierenarts gebeld. Ze zeiden dat ze niet weten wat het is en dat ze ook weinig voor hem kunnen doen, omdat er zo weinig aan hem te zien is. Ik mocht langskomen, maar die stress voor Bennie zie ik niet zitten. Langskomen - wat ik wel zou willen - doen ze niet wegens corona.

Vandaag heb ik een maatschepje met voer en een maatschepje met water in zijn kooi gehangen, waardoor hij er over zijn zitstok naartoe kan lopen.

Hebben jullie weleens zoiets meegemaakt en er een oplossing voor gevonden? Een dierenarts zou denk ik een antibioticakuur voorschrijven. Dat is volgens mij vaak de standaardoplossing. Maar op zijn hoge leeftijd vind ik dat ook een risico.

Vooral gisteravond was ik heel verdrietig over. Nu ben ik gelukkig wel rustig.

Ik hoor graag jullie eventuele tips.
Hoe gaat het nu met hem?
  maandag 1 februari 2021 @ 15:23:54 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197763059
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:13 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met hem?
Bennie is anderhalve week geleden helaas overleden. Tot de laatste dag at hij gewoon nog. Alleen de laatste dag was hij stil en ging het opeens snel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197763739
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]


Bennie is anderhalve week geleden helaas overleden. Tot de laatste dag at hij gewoon nog. Alleen de laatste dag was hij stil en ging het opeens snel.
Och. ;(

Ik las van de week op een reactie van iemand op een Facebookgroep die van een vogelarts had gehoord dat blijven eten niet echt een indicatie is. Ze blijven vaak tot het einde dooreten.

Wil je een nieuwe?
pi_197763761
Wij hebben sinds kort een nieuw grasje: Daan.

Hij zit samen met een Engelse dame van 3,5 jaar. (En 2 valken maar die hebben een aparte kooi.)

  maandag 1 februari 2021 @ 16:15:43 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197763922
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:04 schreef -Spring het volgende:

[..]

Och. ;(
Ja.
quote:
Ik las van de week op een reactie van iemand op een Facebookgroep die van een vogelarts had gehoord dat blijven eten niet echt een indicatie is. Ze blijven vaak tot het einde dooreten.
Oké, maar dat ligt er wel aan wat ze mankeert lijkt me.
quote:
Wil je een nieuwe?
Ik ben er nog niet over uit. Denk het wel. Het is wel heel gezellig altijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Federer-fan op 01-02-2021 16:22:22 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 1 februari 2021 @ 16:16:13 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_197763935
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef -Spring het volgende:
Wij hebben sinds kort een nieuw grasje: Daan.

Hij zit samen met een Engelse dame van 3,5 jaar. (En 2 valken maar die hebben een aparte kooi.)

[ afbeelding ]
Hij ziet er heel vriendelijk uit. Heb je hem bij een kweker gekocht?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_197764960
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 16:16 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij ziet er heel vriendelijk uit. Heb je hem bij een kweker gekocht?
Yes. Althans,een hobbykweker. Niet uit de dierenwinkel iig.

Hij houdt van kroelen

En doet kunstjes voor trosgierst
pi_201625276
Ik heb er sinds vanmiddag ook 2.
Ze lijken zich al redelijk thuis te voelen. Nu nog een beetje zoeken naar leuke speeltjes want de kooi is een beetje te groot en dus vrij leeg :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 21:24:42 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_201625555
Twee grasjes? Valkjes? Pics please! :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_201629997
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee grasjes? Valkjes? Pics please! :D
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')