abonnement Unibet Coolblue
pi_195477992
In een hoekje (dan hoef je hem minder te versieren), bij de muur of juist helemaal vrij midden in de kamer?
Op een tafel of op de grond?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195478005
Als je weinig ruimte hebt is het lastig, in mijn slaapkamer bij mijn ouders stond hij op een tafeltje tegen de muur maar wel vrij aan beide zijkanten. En onder het tafeltje door de elektrische trein.
In mijn huidige woning weet ik het nog niet. Ik vind het niet erg als hij een beetje in de weg staat. Ik wil hem goed kunnen zien.
Why are you wearing that stupid man suit?
  User die overal opduikt 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 04:36:18 #3
186611 Haags
pi_195478938
Vlakbij de uitgang.
Zonder wrijving geen glans
pi_195479334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:38 schreef kuolema het volgende:
En onder het tafeltje door de elektrische trein.
_O_
pi_195479549
Ik heb nog geen idee. Heb een baby rondkruipen die alles sloopt wat ze tegenkomt. Misschien een kleinere boom op een verhoging waar ze niet bij kan ofzo.

Hoe doen andere ouders dit? :@
pi_195479608
In een hoek van de kamer. De kamer is L vormig en de kerstboom staat in de voet van de L:



Normaal staat daar een grote witte pilaar met een grote pot met een plant in.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 07:27:03 ]
pi_195479618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog geen idee. Heb een baby rondkruipen die alles sloopt wat ze tegenkomt. Misschien een kleinere boom op een verhoging waar ze niet bij kan ofzo.

Hoe doen andere ouders dit? :@
Dat issue nooit gehad want ze kwam (en komt) er niet aan....
pi_195533409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog geen idee. Heb een baby rondkruipen die alles sloopt wat ze tegenkomt. Misschien een kleinere boom op een verhoging waar ze niet bij kan ofzo.

Hoe doen andere ouders dit? :@
Daar waren wij destijds ook bang voor, maar onze dochter vond die boom maar eng, dus bleef erbij uit de buurt :D . Wel alle versiering vervangen voor onbreekbaar spul. Met een stenen vloer neem ik geen risico.

Het jaar erna sprong ze ín de boom. Ik waarschuw je maar vast ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195533452
-> OUD.

Bij mij staat hij in de hoek van huiskamer.
pi_195533598
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:06 schreef Leonos het volgende:
-> OUD.

Bij mij staat hij in de hoek van huiskamer.
OUD? Welnee, kerstmuts op en het is helemaal FEE, hoor. :D

Ik weet trouwens nog niet waar ik onze boom neerzet. Er zijn meer opties. Even overleggen met 't volk alhier :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195533617
Hier komt die denk ik voor het stuk muur tussen de woonruimte en de eetruimte in, daar staat die het minst in de weg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:25:47 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195533836
Op een rond tafeltje, een halve meter van de openslaande deuren af. Ik versier hem dus in de rondte.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:29:33 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195533900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:36 schreef kuolema het volgende:
In een hoekje (dan hoef je hem minder te versieren), bij de muur of juist helemaal vrij midden in de kamer?
Op een tafel of op de grond?
‘dan hoef je hem minder te versieren’ _O_
pi_195677483
2 kleine boompjes op de dressoir, en wat kerstversiering her en der in huis.
Vorig jaar heeft de kleine man de boom omgetrokken, was geen succes :)
pi_195821822
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nog geen idee. Heb een baby rondkruipen die alles sloopt wat ze tegenkomt. Misschien een kleinere boom op een verhoging waar ze niet bij kan ofzo.

Hoe doen andere ouders dit? :@
Gewoon neerzetten. We hadden voordat er een baby kwam dezelfde vraag i.v.m. katten, maar ze moeten er gewoon maar leren vanaf blijven hoor :P Door de katten zijn in 4 jaar tijd ongeveer 4 ballen gesneuveld, dus dat valt wel mee.
Je kan ook onderin alleen slingers ofzo hangen of alleen plastic ballen hangen. Of allemaal van die babybijtringen :D

Bij ons staat de kerstboom dit jaar bij het achterraam, een beetje in een hoek. Ik versier alleen de zichtbare kant, dat is ongeveer 3/4 van de boom. Het is doordat ie bij het raam staat wel cool dat alle lichtjes supergoed reflecteren en het lijkt net of er ook een kerstboom in de tuin staat O+

[ Bericht 4% gewijzigd door VKV op 24-10-2020 13:36:24 ]
pi_195860056
De kunst kerstboom hangt bij ons aan de muur. Dat doen we al jaren eigenlijk. Neemt de minste ruimte in beslag

pi_195861205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 11:45 schreef VKV het volgende:

[..]

Gewoon neerzetten. We hadden voordat er een baby kwam dezelfde vraag i.v.m. katten, maar ze moeten er gewoon maar leren vanaf blijven hoor :P Door de katten zijn in 4 jaar tijd ongeveer 4 ballen gesneuveld, dus dat valt wel mee.
Je kan ook onderin alleen slingers ofzo hangen of alleen plastic ballen hangen. Of allemaal van die babybijtringen :D

Bij ons staat de kerstboom dit jaar bij het achterraam, een beetje in een hoek. Ik versier alleen de zichtbare kant, dat is ongeveer 3/4 van de boom. Het is doordat ie bij het raam staat wel cool dat alle lichtjes supergoed reflecteren en het lijkt net of er ook een kerstboom in de tuin staat O+
Ik zit nu vooral met de naalden. Er vallen altijd wel wat naalden uit. En ze eet echt alles op wat ze maar kan vinden.

Die naalden lijken me niet echt geschikt.
pi_195866567
Die van ons staat in een hoek en die hoek is zo afgebakend dat ons kind er niet echt bij kan :P Inmiddels kan ik hem met z'n twee jaar ook wel duidelijk maken dat dennennaalden niet lekker zijn.
pi_195880750
quote:
17s.gif Op maandag 26 oktober 2020 07:30 schreef Mrs.Redhair het volgende:
De kunst kerstboom hangt bij ons aan de muur. Dat doen we al jaren eigenlijk. Neemt de minste ruimte in beslag

[ afbeelding ]
Als het geen ruimte in beslag mag nemen is geen boom de allerbeste optie. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')