ja was toentertijd haast net zo'n groot talent als lindgard en kijk hoe ze er nu voor staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel echt wat misgegaan met die gast zegt; niet te geloven wat een talent dat is of nja was
Lingard is echter nog jong, die breekt nu pas net doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja was toentertijd haast net zo'n groot talent als lindgard en kijk hoe ze er nu voor staan
Dat niet, maar ik weet gewoon dat ik de pensioengerechtigde leeftijd niet ga halenquote:
had je dat artikel ook gelezen over fernandea die maguire onderuit de zak heeft gegeven in de rustquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lingard is echter nog jong, die breekt nu pas net door
Moet jij niet weer boos zijn om iets wat ik heb gezegd en me weer maanden negerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel holland bakt het hele jaar door ofnie hahah
113quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet gewoon dat ik de pensioengerechtigde leeftijd niet ga halen
Ik zoek nog een goede reden weer ;pquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij niet weer boos zijn om iets wat ik heb gezegd en me weer maanden negeren
omdat ze die steeds ophogen bedoel je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik weet gewoon dat ik de pensioengerechtigde leeftijd niet ga halen
Is dat waar je vriendin elke dag naartoe belt?quote:
Ben blij dat jouw leven nog gewoon op wieltjes gaatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:38 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Ik heb een doos kaasvlinders op en ben nu begonnen aan een zak paprikachips
![]()
In een rolstoel voor kerst 2020
daar zitten ze toch juist 10 minuten te kijken of iemand niet een mm buitenspel staat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben ze in PL geen var trouwens? Die lamela is een flikker
Ja dat ook gvd, als ik 67 ben, mag je pas op je 92e met pensioen, schiet mij maar af danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat ze die steeds ophogen bedoel je?
Je bent meerdere keren genaaid met hands geloof ik door de VAR dus dat weet je dondersgoedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hebben ze in PL geen var trouwens? Die lamela is een flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |