Het gloeit niet eens meer na nee hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het vuur is er beetje uit
Vind deze wel weer leuk en simpelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je dat nou wel deed, pakte je tenminste nog iemand.
er is een error met cod die ze na 4 jaar nog niet gefixt hebben, de graphics zijn ontzettend matig, matige servers en ja ontzettend veel GBquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen kan warzone draaien. Wat ik niet snap is dat je 250gb moet downloaden voor een kut map met graphics anno 2000 wat is dat dan voor onzin.
heb dr sowieso al nooit een helder licht gevondenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het gloeit niet eens meer na nee haha
Vind het wel een leuk concept en je moet ook echt je best doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is een error met cod die ze na 4 jaar nog niet gefixt hebben, de graphics zijn ontzettend matig, matige servers en ja ontzettend veel GB
Zat al te wachten wanneer die knorrige, ouwe man weer tevoorschijn komt, maar daar is ie danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind deze wel weer leuk en simpel
nee eigenlijk niet leuk en wel simpel, bah
En ik die zure docentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat al te wachten wanneer die knorrige, ouwe man weer tevoorschijn komt, maar daar is ie dan
Ik vind het mooi dat ik jullie nog meer kan verbinden met elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb dr sowieso al nooit een helder licht gevonden
vind het te grote map, te veel spelers, te veel roof campers, ttk voor een battle royale te laag, ruot shields zijn kut en er is amper skill ceiling in de geweren, allemaal lasers zonder recoilquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk concept en je moet ook echt je best doen
Jammer dat je geen Hollandse meid bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat al te wachten wanneer die knorrige, ouwe man weer tevoorschijn komt, maar daar is ie dan
als ik homo was zou prof mijn match made in heaven zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ik jullie nog meer kan verbinden met elkaar
Door al die woede, zie je niet meer wat je typt hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En ik die zure docent
Nou die rook je geli was er gelijk al
hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je geen Hollandse meid bent
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja moet eraan toevoegen dat je wel duo's moet doen, niet solo daar is het te traag en te groot voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het te grote map, te veel spelers, te veel roof campers, ttk voor een battle royale te laag, ruot shields zijn kut en er is amper skill ceiling in de geweren, allemaal lasers zonder recoil
Hoezo alsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik homo was zou prof mijn match made in heaven zijn
hehehe dit was het begin van de racist profquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik speelde altijd met 3/4 andere lui, allemaal goede spelers, dus daar lag t niet aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja moet eraan toevoegen dat je wel duo's moet doen, niet solo daar is het te traag en te groot voor
die shields zijn wel gaar inderdaad, maar je gaat wel tering snel dood sommigen zijn echt tering goed dan denk je wat doe je nou stoer met je clannaam tussen haakjes mongooltje
gewoon doen manquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
als ik zou willen ben ik denk wel echt goeie racist, heb vaak wel van die gedachtes dan moet ik zo in mezelf lachen kan echt niet als je dat zou zeggen dan zijn de rapen gaar
herkenbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
als ik zou willen ben ik denk wel echt goeie racist, heb vaak wel van die gedachtes dan moet ik zo in mezelf lachen kan echt niet als je dat zou zeggen dan zijn de rapen gaar
Kun je instellen ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe doe je dat zo'n smiley linksboven in je post is dat weg op mobiel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |