Ik ben al begonnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voordat je aan je keto begint nog 1 patatje
Mja, da's toch niet helemaal hetzelfde. Ik ga liever naar Bram.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag ze laatst wel liggen voor in de Airfryer.
wat was je ontbijt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen
Frikandellen mogen wel
En kroketten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen
Frikandellen mogen wel
las popcorn browniequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.lekkerensimpel.com/pompoen-brownie/
Dit ga ik van het weekend maken.
Twee gebakken eieren, plakje bacon, handje champignons en een bosuitje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat was je ontbijt?
voel je al wat?
zo zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee gebakken eieren, plakje bacon, handje champignons en een bosuitje.
[ afbeelding ]
Als ontbijtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee gebakken eieren, plakje bacon, handje champignons en een bosuitje.
[ afbeelding ]
Waar is het varken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
dit ziet er lekker uit
https://www.lekkerensimpe(...)aprika-en-courgette/
Die smaken brrr.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
ben alleen ff vergeten hoe kikkererwten smaken
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
gatver dat gifje buda. word ik dus gewoon misselijk van
beetje melig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
En dan zit er niet eens geluid bij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
gatver dat gifje buda. word ik dus gewoon misselijk van
Altijd koud. En melig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
maar van jou kun je geen hummus makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd koud. En melig.
Beetje zoals ik huehue
Moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar van jou kun je geen hummus maken
nou met genoeg moeitequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rode hummus. Zo eens in de maand.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi woord er wel voor, "ja Henk ga maar voetbal kijken hoor want ik ben toch aan de rooie hummus"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode hummus. Zo eens in de maand.
oei, met harrissaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rode hummus. Zo eens in de maand.
Hummus krijg ik ook niet weg. Behalve toen het een keer door een Syrische collega was gemaakt. Die was zo sterk gekruid dat je niks meer van de kikkererwten proefde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik wel blij om hoor, dat ik het toch al niet lekker vind.
Ik hang 'm aan de kapstok. Na 24 uur is dat virus wel dood hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme moet eigenlijk naar de Zeeman maar vind het zo zonde van dat mondkapje om hem twee minuten op te zetten en dan weer weg te tyfen
Hier op het werk moeten we ze nu ook op zodra we van onze werkplek opstaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme moet eigenlijk naar de Zeeman maar vind het zo zonde van dat mondkapje om hem twee minuten op te zetten en dan weer weg te tyfen
Weet je zeker dat er geen kikkererwt onder je matras ligt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Geen paperless office? Ik print op het werk alleen tickets voor mijn vakantiesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier op het werk moeten we ze nu ook op zodra we van onze werkplek opstaan.
Leuk voor elke keer dat ik naar de printer moet lopen
nee, dat zal hier wel nooit gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen paperless office? Ik print op het werk alleen tickets voor mijn vakanties
Daarom ging ik voor wasbaar. Even het stoomstrijkijzer erop en hoppa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat gister eens te kijken waar die dingen aan moeten voldoen als je ze zelf wilt maken, maar dan staat er dus bij dat je ze na gebruik op 60 graden moet wassen met een volledige wascyclus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ging ik voor wasbaar. Even het stoomstrijkijzer erop en hoppa.
Daarom dus het stoomstrijkijzer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat gister eens te kijken waar die dingen aan moeten voldoen als je ze zelf wilt maken, maar dan staat er dus bij dat je ze na gebruik op 60 graden moet wassen met een volledige wascyclus.
Sorry, die duurt hier voor katoen ruim vier uur.
Magnetron werkt toch ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en een kwartiertje in kokend water doet het ook wel lees ik.
Nog geen honger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Die heb ik nog nergens gespot als methode.quote:
Ik eet een lichte lunch straks.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik begin ook pas over een uurtje of zo
Halve koe?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet een lichte lunch straks.
lunch is verbodenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:42 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Dan om vier uur helemaal los gaan op frikandellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet een lichte lunch straks.
gisteren al gedaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan om vier uur helemaal los gaan op frikandellen.
Bevroren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan om vier uur helemaal los gaan op frikandellen.
Da's eerder losgaan met.quote:
Dat verklaart een hoopquote:
wat is het verschil tussen turkse en normale?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Turkse joghurt met een handje toegestane vruchten.
de diktequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen turkse en normale?
Lekkah.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Turkse joghurt met een handje toegestane vruchten.
al zou men kunnen discussiëren dat hangop hetzelfde isquote:
hoop dat het niet zo ver komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zou men kunnen discussiëren dat hangop hetzelfde is
Veel hoger vetpercentage. En dat heb ik nodig in dit dieet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen turkse en normale?
Anders ik wel.quote:
Nog wat mayonaise erdoorheen roeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel hoger vetpercentage. En dat heb ik nodig in dit dieet.
en wat gesmolten boterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog wat mayonaise erdoorheen roeren.
En dat verbaast je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ok , dit is het meest gore wat ik ooit op heb, zuurkoolsap![]()
![]()
_!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Ok , dit is het meest gore wat ik ooit op heb, zuurkoolsap![]()
![]()
_!!!!!!
quote:
Het verbaast me op zich wel dat je deze zooi gewoon in literpakken kunt kopen in de supermarkt..quote:
Dat betekent dus dat er best wat mensen zijn die het kopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het verbaast me op zich wel dat je deze zooi gewoon in literpakken kunt kopen in de supermarkt..
Polen ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat er best wat mensen zijn die het kopen.
Ik hou het wel bij de rode bieten sapquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat er best wat mensen zijn die het kopen.
Dat ook nog?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Je komt wel in een rabbithole van kwakzalverij terecht als je zuurkoolsap googelt, trouwens.
Ja, orthomoleculaire "artsen" enzo.quote:
Werkt het tegen Cerowna?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Je komt wel in een rabbithole van kwakzalverij terecht als je zuurkoolsap googelt, trouwens.
Niet wat ik zag, maar ik ben afgehaakt bij een stukje uit 2019.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:
*steekt vinger in de keel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, orthomoleculaire "artsen" enzo.
2016 danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2019 was voor mij persoonlijk echt een kutjaar.
Maar 2020 is ook geen succesnummer
2020 is bijna voorbijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij was 2020 beter, 2019 was super kut.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanwege gargamel? :pquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was 2020 beter, 2019 was super kut.
nou, we moeten nog bijna een kwart..quote:
Ja 2020 is wel beter. De dingen die gezien en meegemaakt heb vorig jaar waren nogal...heftig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij was 2020 beter, 2019 was super kut.
Ja. Das toch bijna :p.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, we moeten nog bijna een kwart..
Normale werkuren, meer vrije tijd omdat ik niet naar kantoor hoef te reizen, studie afgemaakt, vriend die niet vreemdgaatquote:
Kijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale werkuren, meer vrije tijd omdat ik niet naar kantoor hoef te reizen, studie afgemaakt, vriend die niet vreemdgaat, meer gereisd dan vorig jaar al is het allemaal in Europa.. Heerlijk rustig in Zwitserland zonder Aziatische toeristen
Heerlijk jaar.
of nog erger: Trump die de verkiezingen wint.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Das toch bijna :p.
We zullen in die kwart nog wel iets raars mee maken zoals een wereld oorlog of aanval van een buitenaardsleger maar we zijn er wel bijna
Deze keer zou het me niet meer verbazen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of nog erger: Trump die de verkiezingen wint.
Nou ja daar ga k al vanuitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of nog erger: Trump die de verkiezingen wint.
Nee, ik zie het ook nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze keer zou het me niet meer verbazen..
Hmm nee al vind k het wel naar dat je eigenlijk nergens naar uit kan kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw smurfjaar is toch ook niet verkeerd?
Ja, ik mis dat ik geen leuke reisjes in het vooruitzicht heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee al vind k het wel naar dat je eigenlijk nergens naar uit kan kijken
Ja en die onzekerheid. Soms denk k dat we nog niet bevatten was on te wachten staat. Een soort van duister doom gedachte bekruipt mij als we grapjes maken over coronaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mis dat ik geen leuke reisjes in het vooruitzicht heb.
Heb jij huishoudelijke hulp?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak me toch een beetje zorgen nu. Huishoudhulp zou vanochtend komen, niemand gezien. Reageert niet op telefoon of SMS ookHoop maar dat alles OK is...
nou ja, naar i khoop nog steeds wel ja.quote:
Was ze illegaal?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak me toch een beetje zorgen nu. Huishoudhulp zou vanochtend komen, niemand gezien. Reageert niet op telefoon of SMS ookHoop maar dat alles OK is...
Jawel toch. Heb je geen algemeen nummer of is het particulier?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, naar i khoop nog steeds wel ja.
Ik vrees dat we er voorlopig niet vanaf zijn, ook niet als er een vaccin is. En dat het een poos gaat duren voordat we een acceptabele manier gaan vinden om hier mee te leven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en die onzekerheid. Soms denk k dat we nog niet bevatten was on te wachten staat. Een soort van duister doom gedachte bekruipt mij als we grapjes maken over corona
Misschien komt er wel een gigantische crisis ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er voorlopig niet vanaf zijn, ook niet als er een vaccin is. En dat het een poos gaat duren voordat we een acceptabele manier gaan vinden om hier mee te leven.
Het is wel het jaar van de gekkies, meer nog dan van Covid-19, zag daarstraks een stukje van ancient aliens, stond op de achtergrond op, zie je die beelden op Paaseiland, omgegooid en onthoofd, komt een een pipo uitleggen waarom "ja want die beelden waren te krachtig, konden ook lasers schieten uit hun ogen, vandaar dat ze zijn vernietigd door de bewoners destijds"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Das toch bijna :p.
We zullen in die kwart nog wel iets raars mee maken zoals een wereld oorlog of aanval van een buitenaardsleger maar we zijn er wel bijna
Een economische crisis gaat er zeker komen. En als de overheid de geldkraan dicht gaat draaien, gaan we die allemaal voelen. En het is te hopen dat dit grapje niet gaat leiden tot geopolitieke spanningen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een gigantische crisis ofzo.
Nou ja zal wel niet :p
nee dat niet hoor. En particulier. Weet ook niet waar ze woont eigenlijk.quote:
Jawel, den neger in donker Afrika neukt ook nog steeds vrolijk door met kale mamba ondanks dat bijna iedereen AIDS heeft, mensen zijn best flexibel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat we er voorlopig niet vanaf zijn, ook niet als er een vaccin is. En dat het een poos gaat duren voordat we een acceptabele manier gaan vinden om hier mee te leven.
Oh hmm nou hopen dat het niks is. Is ze nog online geweest op WhatsApp?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dat niet hoor. En particulier. Weet ook niet waar ze woont eigenlijk.
Maar aids krijg je niet van even niezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, den neger in donker Afrika neukt ook nog steeds vrolijk door met kale mamba ondanks dat bijna iedereen AIDS heeft, mensen zijn best flexibel.
Gelukkigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar aids krijg je niet van even niezen.
Zou wat zijn, nies je een vrouw per ongeluk in haar gezicht, heeft ze Covid-19, de griep, AIDS èn is ze zwanger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar aids krijg je niet van even niezen.
Ja, dit is het einde, we gaan er allemaal aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en die onzekerheid. Soms denk k dat we nog niet bevatten was on te wachten staat. Een soort van duister doom gedachte bekruipt mij als we grapjes maken over corona
Zo technisch is ze niet. SMS, daar houdt het op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh hmm nou hopen dat het niks is. Is ze nog online geweest op WhatsApp?
Nou, dan kun je net zo goed nu maar gewoon naar buiten en het meeste uit het leven halen niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit is het einde, we gaan er allemaal aanDit zal de komende tientallen jaren het leven zijn.
Ja, dan wordt het meteen een stuk korter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan kun je net zo goed nu maar gewoon naar buiten en het meeste uit het leven halen niet?
Vandaag leven en morgen wegrottenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dit is het einde, we gaan er allemaal aanDit zal de komende tientallen jaren het leven zijn.
ah. Nou ja zal wel niks aan de hand zijn. Misschien vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo technisch is ze niet. SMS, daar houdt het op.
Ondertussen is Fles wel aan het vervuilen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Nou ja zal wel niks aan de hand zijn. Misschien vergeten
Die moet straks weer leren hoe een stofzuiger werktquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ondertussen is Fles wel aan het vervuilen.
Steek de natte stekker in het stopcontactquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet straks weer leren hoe een stofzuiger werkt
Een beetje zoals Wim Kok destijds met een muis zat te schuiven op het beeldscherm.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek de natte stekker in het stopcontact
Hey Keto-man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet straks weer leren hoe een stofzuiger werkt
Of zoals Gerrit Zalm op bejaarde leeftijd niet wist hoe pinnen werkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje zoals Wim Kok destijds met een muis zat te schuiven op het beeldscherm.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje zoals Wim Kok destijds met een muis zat te schuiven op het beeldscherm.
Vrouwen in Egypte smeerden vroeger melk met krokodillenpoep in hun vagina als anticonceptie dus tja.quote:
Ik hou je niet tegen.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in Egypte smeerden vroeger melk met krokodillenpoep in hun vagina als anticonceptie dus tja.
Zou dit ook werken met mensenpoep? Asking for a friend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen in Egypte smeerden vroeger melk met krokodillenpoep in hun vagina als anticonceptie dus tja.
Vandaag heb ik daar zelfs nauwelijks tijd voor. Niet de beste thuiswerkdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Tijd voor een kop koffie tussen twee meetings
Ik heb er alleen maar tijd voor omdat een applicatie plat ligt wegens een update. Da's altijd als ik net even wat wil doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag heb ik daar zelfs nauwelijks tijd voor. Niet de beste thuiswerkdag
haagse_wappiequote:
djustin danquote:
Gewoon.quote:
Geen dank.quote:
Ai klote chefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Mijn PC met de meeste shit erop klapt er net uit en ik heb uiteraard geen of maar een gebrekkige back-up daarvan
Chef, waar zit je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
Gegroet copains et copines en gespuis
Dit gaat super traagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tussen Lofoten en hammerfest.
Vandaag aan stuurboord
Nu moet ik denken aan die programma's vroeger waarbij ze de hele studio volzette met wat iemand gegeten had; of wat iemand was afgevallen gemeten in blokken boter.quote:
Nja als we normale snelheid doen, hadden we er al 3x kunnen zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Haags is een gehaast en ongeduldig tiepje volgens mij
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Haags is een gehaast en ongeduldig tiepje volgens mij
tja is je laatste reis toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja als we normale snelheid doen, hadden we er al 3x kunnen zijn
Neeequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zit toch niet je personeel te klokken met een stopwatch he?
Hoeveel verdien ik als dekzwabber? Ik geloof dat ik klaar ben met kantoorwerkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tussen Lofoten en hammerfest.
Vandaag aan stuurboord
Ga een boek schrijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik al dekzwabber? Ik geloof dat ik klaar ben met kantoorwerk
Zoals t nu lijkt wel ja.. als t mee zit nog mee naar de loshaven na laden hier. Anders nog df mee naar de laadhaven daarna.quote:
Als Nederlandse matroos kom je (bijna) niet aan de bak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel verdien ik als dekzwabber? Ik geloof dat ik klaar ben met kantoorwerk
Ik las ergens dat ze je er niet uit willen zetten tijdens de Corona-crisis; dus je zit nog even goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik de huur niet meer betalen
Oké, ik laat me naturaliseren tot Flipo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als Nederlandse matroos kom je (bijna) niet aan de bak.
Als officier heb je in de basis cao lonen die gewoon op de interwebz te vinden zijn.
Dan moet je ook daarheen verkassen om als Buda in Frankrijk te leven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, ik laat me naturaliseren tot Flipo.
Das niet netjes. Heb je gevraagd waarom ze je niet heeft gebeld dat ze ziek is en niet kon komen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hele dag gebeld en SMS gestuurd alles, maar de poets is boven water hoor. Nu neemt ze ineens op. Ziek overal pijn ditdat. Maar ze klonk gewoon monter en opgewekt![]()
Nou ja, ligt in ieder geval niet ergens onder een bus of zo. Over 2 weken maar weer eens kijken wanneer ze weer denkt te komen. Matige matigheid is matig. Laat ff wat weten of zo joh.
#blijfthuisquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hele dag gebeld en SMS gestuurd alles, maar de poets is boven water hoor. Nu neemt ze ineens op. Ziek overal pijn ditdat. Maar ze klonk gewoon monter en opgewekt![]()
Nou ja, ligt in ieder geval niet ergens onder een bus of zo. Over 2 weken maar weer eens kijken wanneer ze weer denkt te komen. Matige matigheid is matig. Laat ff wat weten of zo joh.
Nee.quote:
Ja ze lag in bed dus.quote:Heb je gevraagd waarom ze je niet heeft gebeld dat ze ziek is en niet kon komen?
Jawel hoor.quote:Ben je verder tevreden over haar?
Raar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja ze lag in bed dus.Zal het volgende keer wel even zeggen dat dit niet zo moet.
[..]
Jawel hoor.
Ja. Nou ja ik stofzuig zelf wel een keertje vaker hoor. En ik hou een hoop poen in de zak zo. Komt goed. Nu even ouwelullenslaapjequote:
Dit zegt niet alles hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, hele dag gebeld en SMS gestuurd alles, maar de poets is boven water hoor. Nu neemt ze ineens op. Ziek overal pijn ditdat. Maar ze klonk gewoon monter en opgewekt
Het zal ook wel. Het is wat het is, geen ramp verderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zegt niet alles hoor.Ben ook al 4 dagen niet helemaal fit enz maar ik kan ook gewoon blij doen enz.
Maar ik snap je wel hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal ook wel. Het is wat het is, geen ramp verder
Ik zeg toch ook dat ik hem verder wel begrijp?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is gewoon ronduit asociaal wat deze vrouw doet
jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik hem verder wel begrijp?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:35 schreef Amarantha het volgende:
Veel mensen hier met mondkapjes in de supermarkt. Doe het zelf ook maar (als ik er 1 bij mij heb).
Superspreader gespot!!! Ik ga dit invoeren op de coronamelder app!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Ben ook al 4 dagen niet helemaal fit enz maar ik kan ook gewoon blij doen enz.
Jezus waarom gooit iedereen alles op corona? Wat tering vermoeiend.quote:
je begint zelf over mondkapjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus waarom gooit iedereen alles op corona? Wat tering vermoeiend.Of naja 2 mensen hier in de SC.
Niet waken voor Wuflu.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus waarom gooit iedereen alles op corona? Wat tering vermoeiend.Of naja 2 mensen hier in de SC.
Ja dus? Mag je alleen dragen als je corona hebt?quote:
Mensen dragen dat nu toch vanwege corona?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dus? Mag je alleen dragen als je corona hebt?Dat wist ik niet.
Laat maar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen dragen dat nu toch vanwege corona?![]()
je begint er zelf over en dan zeggen dat hetirritant is dat iedereen het maar over corona heeft
Durf hier geen antwoord op te geven want straks heb ik corona.quote:
neem zon opmerking neit zo serieus joh. het is lammetjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Durf hier geen antwoord op te geven want straks heb ik corona.
Ik zeg nochtans heel veel serieuze dingen, vooral mbt kaassoufflés.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neem zon opmerking neit zo serieus joh. het is lammetje
flauwe kaashapquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zeg nochtans heel veel serieuze dingen, vooral mbt kaassoufflés.
nou zijn de menigen over verdeeldquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lekkerder dan een bitterbal.
Misschien heb je gewoon de pech dat je vooralsnog alleen slechte kaassoufflés hebt gehad, laatst had ik er ook één die me helemaal niet smaakte bij een of andere snackbar. Kan gebeuren, oordeel niet te snel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zijn de menigen over verdeeld
Ook in combinatie met fris is een kaassoufflé erg lekker, daar heb je helemaal geen alcoho/borrel voor nodig.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lekkerder dan een bitterbal.
Sowieso een kaassouffléquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent het oneens met die stelling?
jullie kregen nog een medaille voor dat het bedrijf failliet gaat?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou wij moesten toch verplicht naar kantoor komen, ineens een paar kopstukken gelijk ziek.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou wij moesten toch verplicht naar kantoor komen, ineens een paar kopstukken gelijk ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |